Şimdi Ara

accent blue testim ve izlenimlerim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
0
Favori
2.680
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • forumda şu an accent blue konusu gırla gidiyor.herkes bilip bilmeden konuşuyor.bende araç tercih sürecimde test etme ve inceleme fırsatı bulmuştum izlenimleri yazıyorum.


    İlk olarak accent blue,era nın yerini almış bir model.ancak era da 2012 ye kadar satışta kalacakmış.blue şu anda ülkemize ithal ediliyor(rusya ve ya koreden).ancak 2012 de era nın üretimi sona erdiğinde blue türkiye de üretilebilir.bu nokta otomobilin ülkemizdeki geleceği için oldukça önemli.

    Blue,era nın yerini aldı dedim ancak iki arabayı yanyana gördüğünüzde hiçte öyle halef-selef durumu yok.tasarım olarak gerçekten harika dersem abartmış olmam(sonuçta tasarım kişiseldir).otomobilin hatları son hatta en son derecede akıcı.özelliklede tavan çizgisi.c sütununa çarpraz açıdan baktığınızda otomobili bir coupe sanabilirsiniz.tasarımı genel değerlendirmede sportiflik ağır basıyor denmeli.bu tasarım kalite algısınıda artıran bir etken ki zaten dediğim gibi duruş olarak b segmenti modellerine şu an için fark atıyor hatta birçok c segment otomobilden üstün.şunu da belirteyim bana kalırsa en önemli kozu da tasarım.

    Boyutlarada bakınca b segmentini aştığını anlayabiliyorsunuz.4370mm uzunluğu c sedanlara biraz uzak.ancak iç mekan genişliğindeki en önemli unsur olan dingil mesfesi 2570mm ki bu rakam c segmentinin irilerinden octavidan sadece 8mm az.yüksekliği ise tasarım gereği düşük denebilir,1457mm.bagajınıda belirteyim 465 litre hacimdeki bu rakamda oldukça iyi.ayrıca bagaj sadece hacimde iyi değil kullanışlılık olarakta + puan alıyor.

    İç mekana geçmeden önce kapılardan bahsetmek gerekiyor.otomobilin kapıları gerçekten çok tok ve kalitesini hissettiriyor.bu kadar tok kapılarla karşılaşmayı açıkçası beklemiyordum.iç mekanda kullanılan plastikler son derece sert yapılı.her aksamı incelememe rağmen koltuklar hariç yumuşak dokunuşlu hiç yüzey yok:).bu da kalite hissini net bir şekilde törpülüyor ve b segmenti olduğunu hatırlatıyor(gerçi çoğu c sınıf arabadada öyleydi).tasarım olaraksa gayet başarılı çizgiler var.son derece sade,kullanışlı ve "oyuncaksız" bir yapıda.işçilik sorununa 3 ayrı modeldede rastlamadım.genişlik ise ön ve arkada oldukça iyi denebilir.arkada tavan sebebiyle bir miktar baş mesafesi sorunu olabilir ancak benim gibi 1,75'lik insanlar rahat edeceklerdir:).bir not;arka kısmın orta tümseğinin yükseklğini çok düşük tutmuşlar bu aklımda kalan önemli bir ayrıntıydı orta kısımda oturanlarda rahat edeceklerdir.iç mekanda gri,bej ve siyah renk seçenekleri var.bej renk kalite ve ferahlık hissini belirgin derecede artırıyor ama yinede siyah sportifliği sayesinde bence daha iyi bir seçenek.

    Motor,1,4 litrelik benzinli seçenekti.109hp gücü var ve 139nm de torku.bu rakamlar oldukça iyi ancak maksimum güçler yüksek devirde alınıyor.bu motor seçeneği otomobili performans canavarı yapmıyor ancak gerçekten kendini hissettiriyor..gaza dokunduğunuz anda otomobil ileri fırlıyor.pedal hassasiyeti oldukça iyi.ağırlığın düşük olması gerçekten büyük avantaj.sadece 1040 kg zaten mühendisler ağırlık konusuna çok önem vermişler hafif ve güçlendirilmiş çelik kullanmışlar.otomobil teknik verilere tezat şekilde düşük devirlerde yüksek hızlanma performansı var.ayrıca 128hp ve 265 nm torkluk 1,6 dizelini düşünemiyorum.mutlaka onuda test edeceğim:).tüketim konusunda sadece fabrika verileri ışığında konuşabilirim.ortalama 5,9litre ki bu rakam son derece iyi tabi ne kadar gerçekçi bilemiyorum.bu motora lpg takılabilyor ancak motor 5 yıllık garantiden mahrum kalıyor.

    Direksiyon sistemini genelde çok beğendim.sadece biraz fazla yumuşak ama netliği iyi seviyelerde.vitesler ise heralde ilk söyleneceklerden birisi.gerçekten çok sportif yapısı var.geçişler kemikli ama net.vites değiştirmek gerçekten bir keyif.yol tutuş konusunda otomobili çok fazla zorlayamadım ama kendinden emin bir gidişi var sorun olacağını düşünmüyorum ve zaten esp+vsm sistemleri standart donanımda mevcut.konfor olarak küçük tümsekleri absorbe edebiliyor.en çok dikkatimi çeken hususlardan biri yalıtım ve motor sesi yada sessizliği oldu.gerçektende motor sesi yok gibi.3. Viteste giderken vites değiştirme uyarısı 5 at diyordu,ki 4200 devir civarındaydım bir de üstüne cam açıktı ama motor sesini neredeyse hiç duyamadım(bu benim açımdan çokta olumlu değil açıkçası).frenler,güven veriyor teknik verileri bilmiyorum.zaten birazda pedal ayarları bu hissi sağlıyor;çünkü pedalı kısa tutmuşlar.

    İki donanım paketi var;mode ve prime.mode'da göze çarpanlar 2 airbag,esp,vsm,abs,ebd,elektrikli 4 cam ve aynalar,gövde rengi kapı kolu ve aynalar,yol bilgisayarı,radyo/cd/mp3,usb-ipod bağlantısı,direksiyon kontroller,vites değiştirme uyarısı standart.üst pakette 16" alaşım jant,6 airbag,deri direksiyon,park sensörü,sinyalli ayna vs var.ayrıca tam boy stepne ve metalik boyadan ücret alınmıyor.donanımıda önemli bir kozu çünkü en düşük paket ithal edilmiyor.bu da fiyatlara yansıyor.şunu belirtmeden geçmeyeyim esp'nin bu sınıfta standart olması gerçekten büyük bir adım paradan önemli şeylerin olduğunu hyundai öğrenmiş.umarım vw ve renaultda öğrenir(43,000tl lik jetta ve fluancede yok!!!).

    Fiyatı 34,000tl den başlıyor.tamam otomobilin hakkını verirsek o parayı çok net hakediyor.ancak ülkemizdeki imajı sebebiyle bu parayı bir accente vermek en azından bizim gibi ilk kez sıfır otomobil alanlar için zor.ama dediğim gibi parasının karşılığını veriyor.fiyat konusu hyundanin kendine olan güveninide simgeliyor tama büyük ihtimalle ellerinde patlayacak ama imaj değiştirmek için bir şeyler yapmakta şart.asıl güveninin simgisi baz donanımı getirmemeleri ve esp yi standart olarak sunmaları.sonuçta daha ucuz fiyatlı ama daha az güvenli olarakta getirebilirlerdi.

    umarım beğenirsiniz.







  • Hocam kusura bakmada ben hakettiğini düşünmüyorum altındaki arabayla nerdeyse aynı fiyata bide onları karşılaştırırsan ?
  • Zaman harcayıp uğraşmıısınız inceleme için, teşekkürler elinize sağlık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bjknn

    forumda şu an accent blue konusu gırla gidiyor.herkes bilip bilmeden konuşuyor.bende araç tercih sürecimde test etme ve inceleme fırsatı bulmuştum izlenimleri yazıyorum.


    İlk olarak accent blue,era nın yerini almış bir model.ancak era da 2012 ye kadar satışta kalacakmış.blue şu anda ülkemize ithal ediliyor(rusya ve ya koreden).ancak 2012 de era nın üretimi sona erdiğinde blue türkiye de üretilebilir.bu nokta otomobilin ülkemizdeki geleceği için oldukça önemli.

    Blue,era nın yerini aldı dedim ancak iki arabayı yanyana gördüğünüzde hiçte öyle halef-selef durumu yok.tasarım olarak gerçekten harika dersem abartmış olmam(sonuçta tasarım kişiseldir).otomobilin hatları son hatta en son derecede akıcı.özelliklede tavan çizgisi.c sütununa çarpraz açıdan baktığınızda otomobili bir coupe sanabilirsiniz.tasarımı genel değerlendirmede sportiflik ağır basıyor denmeli.bu tasarım kalite algısınıda artıran bir etken ki zaten dediğim gibi duruş olarak b segmenti modellerine şu an için fark atıyor hatta birçok c segment otomobilden üstün.şunu da belirteyim bana kalırsa en önemli kozu da tasarım.

    Boyutlarada bakınca b segmentini aştığını anlayabiliyorsunuz.4370mm uzunluğu c sedanlara biraz uzak.ancak iç mekan genişliğindeki en önemli unsur olan dingil mesfesi 2570mm ki bu rakam c segmentinin irilerinden octavidan sadece 8mm az.yüksekliği ise tasarım gereği düşük denebilir,1457mm.bagajınıda belirteyim 465 litre hacimdeki bu rakamda oldukça iyi.ayrıca bagaj sadece hacimde iyi değil kullanışlılık olarakta + puan alıyor.

    İç mekana geçmeden önce kapılardan bahsetmek gerekiyor.otomobilin kapıları gerçekten çok tok ve kalitesini hissettiriyor.bu kadar tok kapılarla karşılaşmayı açıkçası beklemiyordum.iç mekanda kullanılan plastikler son derece sert yapılı.her aksamı incelememe rağmen koltuklar hariç yumuşak dokunuşlu hiç yüzey yok:).bu da kalite hissini net bir şekilde törpülüyor ve b segmenti olduğunu hatırlatıyor(gerçi çoğu c sınıf arabadada öyleydi).tasarım olaraksa gayet başarılı çizgiler var.son derece sade,kullanışlı ve "oyuncaksız" bir yapıda.işçilik sorununa 3 ayrı modeldede rastlamadım.genişlik ise ön ve arkada oldukça iyi denebilir.arkada tavan sebebiyle bir miktar baş mesafesi sorunu olabilir ancak benim gibi 1,75'lik insanlar rahat edeceklerdir:).bir not;arka kısmın orta tümseğinin yükseklğini çok düşük tutmuşlar bu aklımda kalan önemli bir ayrıntıydı orta kısımda oturanlarda rahat edeceklerdir.iç mekanda gri,bej ve siyah renk seçenekleri var.bej renk kalite ve ferahlık hissini belirgin derecede artırıyor ama yinede siyah sportifliği sayesinde bence daha iyi bir seçenek.

    Motor,1,4 litrelik benzinli seçenekti.109hp gücü var ve 139nm de torku.bu rakamlar oldukça iyi ancak maksimum güçler yüksek devirde alınıyor.bu motor seçeneği otomobili performans canavarı yapmıyor ancak gerçekten kendini hissettiriyor..gaza dokunduğunuz anda otomobil ileri fırlıyor.pedal hassasiyeti oldukça iyi.ağırlığın düşük olması gerçekten büyük avantaj.sadece 1040 kg zaten mühendisler ağırlık konusuna çok önem vermişler hafif ve güçlendirilmiş çelik kullanmışlar.otomobil teknik verilere tezat şekilde düşük devirlerde yüksek hızlanma performansı var.ayrıca 128hp ve 265 nm torkluk 1,6 dizelini düşünemiyorum.mutlaka onuda test edeceğim:).tüketim konusunda sadece fabrika verileri ışığında konuşabilirim.ortalama 5,9litre ki bu rakam son derece iyi tabi ne kadar gerçekçi bilemiyorum.bu motora lpg takılabilyor ancak motor 5 yıllık garantiden mahrum kalıyor.

    Direksiyon sistemini genelde çok beğendim.sadece biraz fazla yumuşak ama netliği iyi seviyelerde.vitesler ise heralde ilk söyleneceklerden birisi.gerçekten çok sportif yapısı var.geçişler kemikli ama net.vites değiştirmek gerçekten bir keyif.yol tutuş konusunda otomobili çok fazla zorlayamadım ama kendinden emin bir gidişi var sorun olacağını düşünmüyorum ve zaten esp+vsm sistemleri standart donanımda mevcut.konfor olarak küçük tümsekleri absorbe edebiliyor.en çok dikkatimi çeken hususlardan biri yalıtım ve motor sesi yada sessizliği oldu.gerçektende motor sesi yok gibi.3. Viteste giderken vites değiştirme uyarısı 5 at diyordu,ki 4200 devir civarındaydım bir de üstüne cam açıktı ama motor sesini neredeyse hiç duyamadım(bu benim açımdan çokta olumlu değil açıkçası).frenler,güven veriyor teknik verileri bilmiyorum.zaten birazda pedal ayarları bu hissi sağlıyor;çünkü pedalı kısa tutmuşlar.

    İki donanım paketi var;mode ve prime.mode'da göze çarpanlar 2 airbag,esp,vsm,abs,ebd,elektrikli 4 cam ve aynalar,gövde rengi kapı kolu ve aynalar,yol bilgisayarı,radyo/cd/mp3,usb-ipod bağlantısı,direksiyon kontroller,vites değiştirme uyarısı standart.üst pakette 16" alaşım jant,6 airbag,deri direksiyon,park sensörü,sinyalli ayna vs var.ayrıca tam boy stepne ve metalik boyadan ücret alınmıyor.donanımıda önemli bir kozu çünkü en düşük paket ithal edilmiyor.bu da fiyatlara yansıyor.şunu belirtmeden geçmeyeyim esp'nin bu sınıfta standart olması gerçekten büyük bir adım paradan önemli şeylerin olduğunu hyundai öğrenmiş.umarım vw ve renaultda öğrenir(43,000tl lik jetta ve fluancede yok!!!).

    Fiyatı 34,000tl den başlıyor.tamam otomobilin hakkını verirsek o parayı çok net hakediyor.ancak ülkemizdeki imajı sebebiyle bu parayı bir accente vermek en azından bizim gibi ilk kez sıfır otomobil alanlar için zor.ama dediğim gibi parasının karşılığını veriyor.fiyat konusu hyundanin kendine olan güveninide simgeliyor tama büyük ihtimalle ellerinde patlayacak ama imaj değiştirmek için bir şeyler yapmakta şart.asıl güveninin simgisi baz donanımı getirmemeleri ve esp yi standart olarak sunmaları.sonuçta daha ucuz fiyatlı ama daha az güvenli olarakta getirebilirlerdi.

    umarım beğenirsiniz.




    işte forumda böyle yorumlara ihtiyac var. Yoksa daha içine binmediği sürmediği bir araç hakkında atıp tutan çok. Olumlu olumsuz çok güzel yorumlamışsınız. Oysa forumda daha aracı doğru dürüst test etmeden sallayan epic fail olan hakikaten çok fazla. Direk teneke, fiyat 25-30 aralığında olmalı vs.. Daha biraz önce Ssangyoung konusunda Ssangyoung mercedes motoru kullanıyor deniliyor, eleman dalga geçecek ya yok efendim bir üst modelindede Ssangyoung un ferrari motoru kullanılıyordur deyip kendince milleti tiye alıyor. OYSA bir google a girip araştırsa dahi rezil olmayacak Ssangyoungların mercedes motoru kullandığını görecek ama nerdeeee




  • kaliteli yorumundan dolayı teşekkürler...
  • Bilgiler için teşekkürler...
    Amcamda blue alıyor... pişman olmicak sanırım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: __GeneraL__

    Bilgiler için teşekkürler...
    Amcamda blue alıyor... pişman olmicak sanırım


    Alırsa önerim prime donanımını alsın. Çok fark var mode la arasında.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CoMMaNDeRCX


    quote:

    Orijinalden alıntı: __GeneraL__

    Bilgiler için teşekkürler...
    Amcamda blue alıyor... pişman olmicak sanırım


    Alırsa önerim prime donanımını alsın. Çok fark var mode la arasında.

    Bütcesi neyse onu alır hocam ya..Yeni evli Ama yinede söylerim saolasın.
  • Teşekkürler.
  • Yılın modası boyutlara göre aracı sınıflandırmak oldu. Az daha uğraşın d segmentine bile sokarsınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bjknn

    ...
    Boyutlarada bakınca b segmentini aştığını anlayabiliyorsunuz.4370mm uzunluğu c sedanlara biraz uzak.ancak iç mekan genişliğindeki en önemli unsur olan dingil mesfesi 2570mm ki bu rakam c segmentinin irilerinden octavidan sadece 8mm az.yüksekliği ise tasarım gereği düşük denebilir,1457mm.bagajınıda belirteyim 465 litre hacimdeki bu rakamda oldukça iyi.ayrıca bagaj sadece hacimde iyi değil kullanışlılık olarakta + puan alıyor.
    ...

    Aracınız hayırlı olsun, ancak çeliştiğiniz bir nokta var, iç mekan genişliği sınıflandırmada en önemli unsurdur, bunda da dingil mesafesi başta gelir, ancak 2011 yılında çıkan şu anda b segmentinin en uzun dingil mesafesine sahip aracı ile 2004 yılında çıkan ve şu anda C sınıfının en kısa dingil mesafesine sahip olan aracı Octavia ile karşılaştırmak sizi büyük ölçüde yanıltır.

    Saygılarımla



    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    Yılın modası boyutlara göre aracı sınıflandırmak oldu. Az daha uğraşın d segmentine bile sokarsınız


    araçlar zaten boyutlarına göre sınıflandırılırlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 17 Haziran 2011; 1:43:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    Yılın modası boyutlara göre aracı sınıflandırmak oldu. Az daha uğraşın d segmentine bile sokarsınız

    Aracın her yönden albenisi var...Zaten bu segment olayınıda anlamıyorum A olmuş B olmuş ne farkederki ya...
  • İncelemeniz için teşekkürler. Birçok kişinin sorularına yanıt bulacağını düşünüyorum bu incelemeden. Hyundai son yıllarda çok büyük atılım yaptı. Marka imajını hızlı bir şekilde yeniliyor. Her ne kadar bizim halkımız kalıplaşmış şekilde düşünse de.. Skoda, Hyundai, Kia gibi markalar artık eskisi gibi değil.
  • Güzel bir yorum. Parası biraz yüksek olsa da sanırım Assan firmasının satış stratejisi olarak algılanmalı bu. Adamlar 2012 ye kadar era üretecek. Blue ucuz olursa era yı satamazlar. Herkes Blue ya hücum eder. Bu durumda da satışı dengelemek adına fiyatları yüksek tutmuşlar bence. Seneye era üretimi bitince fiyat normale düşer gibi geliyor bana. Ama sabır lazım tabi :)
  • Astra Classic 3 aynı paraya satılırken Accent almak pek mantıklı gelmiyor bana. Sırf Esp standart diye o kadar para Hyundai'a verilmez.

    Bu arada değerlendirme için teşekkürler. Cruze da bir diğer şeçenek tabii.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi S.Yalçın -- 17 Haziran 2011; 1:52:15 >
  • Orijinalden alıntı: crazyarif

    Orijinalden alıntı: bjknn

    ...
    Boyutlarada bakınca b segmentini aştığını anlayabiliyorsunuz.4370mm uzunluğu c sedanlara biraz uzak.ancak iç mekan genişliğindeki en önemli unsur olan dingil mesfesi 2570mm ki bu rakam c segmentinin irilerinden octavidan sadece 8mm az.yüksekliği ise tasarım gereği düşük denebilir,1457mm.bagajınıda belirteyim 465 litre hacimdeki bu rakamda oldukça iyi.ayrıca bagaj sadece hacimde iyi değil kullanışlılık olarakta + puan alıyor.
    ...

    Aracınız hayırlı olsun, ancak çeliştiğiniz bir nokta var, iç mekan genişliği sınıflandırmada en önemli unsurdur, bunda da dingil mesafesi başta gelir, ancak 2011 yılında çıkan şu anda b segmentinin en uzun dingil mesafesine sahip aracı ile 2004 yılında çıkan ve şu anda C sınıfının en kısa dingil mesafesine sahip olan aracı Octavia ile karşılaştırmak sizi büyük ölçüde yanıltır.

    Saygılarımla


    malesef yanılıyorsunuz belirttiğim octavia 2004 model değil şu anda üretilen güncel a5 makyajlı kasadır
    http://www.skoda.com.tr/new/octaviakarsilastir.asp
    gerçekten bu kadar bilgisiz değilim




  • olumlu olumsuz eleştrilerden dolayı herkese teşekkürler
    objektif yorumlarımı yazdım zaten yeni araba tercihimizi yaptık ve blue nunda içinde bulunduğu birçok seçeneği inceleyerek yaptık
    ayrıca yorumlarımada dikkat ederseniz birçok noktada nesnel verileri kullandım

    arabaya gelince kesinlikle c segmenti demek doğru değil ama b de diyemem ki sonuçta b segmentinde clio,albea var.era bile bu modellere genel görüşler göre bir miktar fark atıyorken blue yu bunlara bir tutmak gerçekten zor.bence artan otomobil fiyatları trendini dikkate alırsak fiyatını hakediyor.ki zaten fiyatının yüksek olmasının sebepleride var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bjknn -- 17 Haziran 2011; 4:02:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: __GeneraL__


    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    Yılın modası boyutlara göre aracı sınıflandırmak oldu. Az daha uğraşın d segmentine bile sokarsınız

    Aracın her yönden albenisi var...Zaten bu segment olayınıda anlamıyorum A olmuş B olmuş ne farkederki ya...



    şu segment olayını açıklayan bir konu olsada okusak a b c d e a mı b ye yakın d mi e ye farkeder mi farketmezmi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unixslax -- 17 Haziran 2011; 4:29:30 >




  • Esp standart ama Fren mesafesi çok kötü ! Esp fren sistemi ile çalışır ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bjknn


    quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    quote:

    Orijinalden alıntı: bjknn

    ...
    Boyutlarada bakınca b segmentini aştığını anlayabiliyorsunuz.4370mm uzunluğu c sedanlara biraz uzak.ancak iç mekan genişliğindeki en önemli unsur olan dingil mesfesi 2570mm ki bu rakam c segmentinin irilerinden octavidan sadece 8mm az.yüksekliği ise tasarım gereği düşük denebilir,1457mm.bagajınıda belirteyim 465 litre hacimdeki bu rakamda oldukça iyi.ayrıca bagaj sadece hacimde iyi değil kullanışlılık olarakta + puan alıyor.
    ...

    Aracınız hayırlı olsun, ancak çeliştiğiniz bir nokta var, iç mekan genişliği sınıflandırmada en önemli unsurdur, bunda da dingil mesafesi başta gelir, ancak 2011 yılında çıkan şu anda b segmentinin en uzun dingil mesafesine sahip aracı ile 2004 yılında çıkan ve şu anda C sınıfının en kısa dingil mesafesine sahip olan aracı Octavia ile karşılaştırmak sizi büyük ölçüde yanıltır.

    Saygılarımla


    malesef yanılıyorsunuz belirttiğim octavia 2004 model değil şu anda üretilen güncel a5 makyajlı kasadır
    http://www.skoda.com.tr/new/octaviakarsilastir.asp
    gerçekten bu kadar bilgisiz değilim


    Hayır yanılmıyorum, günümüzde satılan Octavia 2004 yılında üretilmeye başlananan ve aynı yıl Fransa Cenevre otomobil fuarında lansmanı yapılan, 2005 yılında satışı yapılan kasanın 2008 yılında Paris otomobil fuarında lansmanı yapılan makyajlı halidir, dingil mesafesi de bu yüzden sınıfının en kısa kalmış aracıdır.

    Kasa aynı kasa, sadece araç makyajlandı, anlatabildim mi? Şasiden bahsediyorum, aynı platforma makyaj yapıldı o kadar.

    2013'te yenisi bekleniyor...

    Saygılarımla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 17 Haziran 2011; 8:22:39 >




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.