Bildirim
Yeni Honda Civic ve Megane 4 Test Sürüşlerim
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
İncelemeniz icin çok teşekkürler. Ben de sizinle aynı düşünceyi paylaşıyorum. O kadar para verilecekse lpg li civic daha ağır basar ikinci eli de düşünürsek.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Reno evvelden beri direksiyonda zayıf Civic bu konuda sınıfının en iyilerinden.Bir de o yapboz stop tasarımı olmasa tasarımı 10 numara olacakmış civic'in. -
Güzel inceleme olmuş . Elinize Sağlık
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Güzel inceleme.Civic'i halen inceleyemedim ama yorumların bazıları araca iyi diyor.Bazıları yerden yere vuruyor.İncelemek için sabırsızlanıyorum. -
Skooter şanzımanı olmasa civic iyi araba aslında. Test ettiğim zaman beklentilerimin üstünde bir iç mekan ve konfor ile karşılaştım. Manuel ve turbo gelse sürücü otomobili olur. Bu kasanın Type-R'ı efsane olacak yalnız ondan eminim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İnceleme için teşekkürler,ama koskoca 100 bin Tl para veriyosun aldgin vasat C segmenti arabası bu nebicim iştir anlayamıyorum
2013 yılında clio hacback için fiyat aldım 29.900a vereceklerdi alamadım 2.el başka bi araç tercih ettim aynı araç şimdi 54 bin Tl nerde yaşıyoruz yaa
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
iki araba da o motorla alınmaz. civic alacak para derdi olmayan adam 1.5 turboyu alır arabadan zevk alır.
megan 130 ya da 160lık gelmeden bence o kasa için çöp. 95.000 lirayı toprağa gömerim o arabaya vermem açıkçası. gider 110.000 a 1.16 d alırım.
inceleme için teşekkürler. -
iki aracıda kullandım hatta civic dün sabah Ankara Bora Hondaya gidip denedim. 3bin km dir Megane 4 kullaniyorum. Almadan önce neredeyse piyasadaki tüm c segmenti hb leri test ettim. Bundan önce 3 yıl subaru impreza kullandim ondan önce toyota ve halen yaklasik 30 yildir Mercedes Benz E serisi kullaniyoruz. Bir ara BMW 116i ve Golf6 aldim kullandim sattim. Yani iyiyi kötüyü az çok bilirim.
Evet direksiyon tepkileri çok farklı civic lastikleri indirilmiş gibi biraz ağır subaru gibi oturma pozisyonuda japonlarin klasigi yere yakin. Ama en buyuk eksikligi hala mazda 3 serisinde oldugu gibi kaymak asfaltta bile lastik ugultusu yani yuvarlanma gürültüsünü içeri alması. Bence bu fiyata bu kabul edilemez. Güzelim araca hala yazik ediyorlar. Biraz yalitim yapacaklar okadar gerekirse fiyatin ustune eklesin ama yapsin. arka yolcu alani biraz daha ferah geldi bana oturma pozisyonu alcak yere yakin ama ön ve arka kol dayama yerleri alcak kalmis. Torpido dikisli deri görünümlü ama degil ! Sanki cep telefonu kapagi yapiyorlar. Biraz yaklasinca plastige dikis atilmis gibi kalip izleri oldugu görülüyor ve şahsen yumusak doku bile olsa gözume daha ucuz görünmeye başladi. Onun haricinde deri donanımli en dolu versiyonu begendim. Benim icin en önemli kriterler önce güvenlik sonra minimum sorun ve ardından konfor gelir konforda öncelik yol yalıtımıdır minimum ses, yalıtım olmayınca bir kıymeti kalmıyor bence. Megane 4 tartışılmaz yalıtım konusunda daha başarılı. Dizel bir araç ama sakin sürüşlerde motor sesi neredeyse duyulmayacak kadar az. Dizel Astra - i30 - 308 - Mazda3 - Leon test ettim genel olarak hepsinden daha sessizdi. Golf ile aynı diyebilirim.
Megane daki 1.5dci motorun performansi ile kiyaslanacak bir durumu zaten yok o yanlis olur. Hele ki Ankara gibi uzun rampalarla dolu bir memlekette 1.5 dizelin pesinden gelmesi mumkun degil. isteyen varsa buyursun gelsin gölbaşına gidip gelelim şaka yapmıyorum samimiyim. Bizzat arkadasıma ait 2012 1.6 Honda civic ile denedik Civic 125km/h da kaldı 1.5dci 165km/h geciyordu rampa bitti. Biri çok ekonomik bir dizel digeri atmosferik bir benzinli. Kendini ispatlamış kendi sınıfında en iyi motorlar ama kapasiteleri farkli. Biri 150nm digeri 250nm tork! Tartışmaya pek açık bir konu değil. Lpg olayına girmeyelim iyi bilirim.
Sonuç olarak farklı hissettiren araçlar Megane 4 daha konforlu daha sessiz, direksiyonu daha yumuşak belki Mercedes Benz ten alıştığım için pek yadırgamadım kendine has tepkileri var ama sport modda yeterince sertleşiyor gayet güzel ve hızlı virajlarda güven veriyor ani şerit değişimleride sorunsuz. Honda bu konuda daha sportif hissettiriyor o ayrı tıpkı Subaru gibi ama bir tık altında hisleri. Koltuklarda keza öyle. Ben begendim bir tek yol sesi olmasa ve motoru dizel olsaydi alırmıydım alırdım. Japonlari severim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 21 Ekim 2016; 22:34:05 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Civic'i sanki şaşmaz sanayide karlıkçı halil modifiye etmiş gibi. -
İç mekanda kalite olarak iki araç da çok yakın dan sonrasını okumadım.
Yahu koltuk kalitesi farkı fotoğraflardan belli oluyor daha ne diyim. Ön konsol, ekran, torpido gözünün leğen plastiğinden yapılmış iç ve dış haliyle civicle megane aynıymış. Megane torpido gözünde halı gibi kadife bir şey kaplı ki bu küçük ama niyeti belli eden bi ayrıntı.
Motorlarla ilgili nasıl bir kıyas yapılabilir ki.
Bin yılın klasik atmosferiğine lpg çakılmış, 6400 devirde 125 beygir güç veren, 4000 devirlerde 152 tork veren bi motorla, çift kavrama şanzımanlı dizel motor.
İkisi de aynı deyip geçmiş arkadaş. İyi peki.
Niyet baştan çok belli. Honda sevilerek gidilmiş megane a ön yargıyla gidilmiş.
İki arabada çok pahalı.
Ama biri çift kavramalı edc otomatik dizel olarak pahalı.
Diğeri atmosferik cvt şanzımanlı tüplü olarak aynı parayı istediği için pahalı.
Ne iç mekan kalitesi ve donanımıyla, ne motoruyla ne şanzımanıyla ne tekrlekleriyle, ne donanımıyla ne opsiyonlarıyla civic megane düzeyinde değildir.
Dış tasarım göreceli. Tasarımda daha iyi denilebilir.
Zaten tek dertleri tasarımın ekmeğini yemek.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
İlla ikisi arasında tercih yapılacaksa fiyatları aynı 96.000TL Honda alacagıma Megane HB GT Line 130BG Dizel alırım.
Bana gore cok daha ustun bir araba ayrıca 96.000 verip LPG de kullanmak ne derece mantıklı tartısılır?
Onun dısında 60.000 Skoda Octavia 1.0 Turbo 115BG varken 75.000 e Egea HB Lounge Plus 1.6 Dizel , Hyundai İ30 1.6 Dizel varken ,90.000 e Fiat 500X 1.6 Cross Dizel,Jeep Renagade 1.6 Dizel,Skoda SuperB 1.4 150BG varken Honda'yı almam.
Honda'yı bu fiyata almak icin sadece Honda fanatigi,Hondadan baska arabaya binmeyen kullanıcı olmak lazım kanımca... -
2 araca bende bindim fakat iç malzeme kalitesi benim bindiğim araçlarda baya farklıydı,demekki honda iç malzeme kalitesini iyileştirmiş benim incelememden sonra!!!
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: superegoid
İç mekanda kalite olarak iki araç da çok yakın dan sonrasını okumadım.
Yahu koltuk kalitesi farkı fotoğraflardan belli oluyor daha ne diyim. Ön konsol, ekran, torpido gözünün leğen plastiğinden yapılmış iç ve dış haliyle civicle megane aynıymış. Megane torpido gözünde halı gibi kadife bir şey kaplı ki bu küçük ama niyeti belli eden bi ayrıntı.
Motorlarla ilgili nasıl bir kıyas yapılabilir ki.
Bin yılın klasik atmosferiğine lpg çakılmış, 6400 devirde 125 beygir güç veren, 4000 devirlerde 152 tork veren bi motorla, çift kavrama şanzımanlı dizel motor.
İkisi de aynı deyip geçmiş arkadaş. İyi peki.
Niyet baştan çok belli. Honda sevilerek gidilmiş megane a ön yargıyla gidilmiş.
İki arabada çok pahalı.
Ama biri çift kavramalı edc otomatik dizel olarak pahalı.
Diğeri atmosferik cvt şanzımanlı tüplü olarak aynı parayı istediği için pahalı.
Ne iç mekan kalitesi ve donanımıyla, ne motoruyla ne şanzımanıyla ne tekrlekleriyle, ne donanımıyla ne opsiyonlarıyla civic megane düzeyinde değildir.
Dış tasarım göreceli. Tasarımda daha iyi denilebilir.
Zaten tek dertleri tasarımın ekmeğini yemek.
Aslında çokta farklı şeyler yazmamışsınız. Tamamını okumamanız benim adıma talihsizlik olmuş.
Şöyle söyleyeyim ben 5 yıl megane 3 kullandım ve yakın arkadaşımda fd7 civic var . Araçları incelemeye giderken megane a sıcak bakarken hondaya buz gibiydim. Bu konuda yanılmışsınız.
İç mekan kalitesi olarak şöyle söyleyeyim. Döşeme zaten executive de farklı. İcon ile exe denk.
Megane da torpido, kapılar, vites ara birimini göğüse bağlayan yerler komple leğen plastiği. Artı olarak çatır çutur sesler geliyor ve ara birim sağa sola oynuyor.
Kusura bakmayında civic in iç mekanına kötü derken megane ı, a3 gibi lanse etmeye gerek yok. İkiside yakın demiştim halada yakın diyorum.
Motor şanzıman olarak bana göre 110 dci edc ne kadar yetersizse atmosferik cvt de aynı şekilde yetersiz dedim.
Bence siz biraz taraflı bakmışsınız yorumlara. Gereksiz savunma moduna girmişsiniz. Yazdıklarımın tamamını inanarak okurdanız belki fikriniz değişir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Dizel alabilecekken LPG li civic almak saçma olur. Alan varsa ya fan dır ya da satış temsilcisi işini iyi yapıyordur
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: ncap
İki aracı da incelemedim ama testi çok taraflı buldum. birisi 7 litre dizel yakıp diğeri 10 lt benzin harcayan iki araç nasıl da al birini bur ötekine oluyor. Çift kavrama yarı otomatik bir şanzumanı gömüp cvt yi beğenmek de ilginç olmuş. Tek katıldığım yönü zaten birçok aracında da gördüğüm için Megane ın hissiz direksiyonu oldu, bu bence Megane dan soğumak için önemli bir sebep.
Lpg sayesinde yakıt ve güç olarak hemen hemen aynılar. İkiside parasına göre al birimi vur ötekine. Megane 130 luk olsaydı başka konuşurdum.
Şanzıman*
Sakin kullanımda civic, performanslı kullanımda megane iyi.
Megane sakinde kullansanız olsa yarı kavrama hissi veriyor.
Honda ise sakin kullanırken çok rahat, oda gazlarken skooter gibi oluyor.
Orta yaş ve üzeri için bence civic daha tercih edilesi. EDC hoşuma gitmedi.
Bu paragraftan nasıl edc yi gömüp cvt yi beğendimi çıkardınız ?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Marmaratic -- 22 Ekim 2016; 11:51:38 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: Marmaratic
quote:
Orijinalden alıntı: ncap
İki aracı da incelemedim ama testi çok taraflı buldum. birisi 7 litre dizel yakıp diğeri 10 lt benzin harcayan iki araç nasıl da al birini bur ötekine oluyor. Çift kavrama yarı otomatik bir şanzumanı gömüp cvt yi beğenmek de ilginç olmuş. Tek katıldığım yönü zaten birçok aracında da gördüğüm için Megane ın hissiz direksiyonu oldu, bu bence Megane dan soğumak için önemli bir sebep.
Lpg sayesinde yakıt ve güç olarak hemen hemen aynılar. İkiside parasına göre al birimi vur ötekine. Megane 130 luk olsaydı başka konuşurdum.
Şanzıman*
Sakin kullanımda civic, performanslı kullanımda megane iyi.
Megane sakinde kullansanız olsa yarı kavrama hissi veriyor.
Honda ise sakin kullanırken çok rahat, oda gazlarken skooter gibi oluyor.
Orta yaş ve üzeri için bence civic daha tercih edilesi. EDC hoşuma gitmedi.
Bu paragraftan nasıl edc yi gömüp cvt yi beğendimi çıkardınız ?
1.5dci dizel 250nm , 1.6 benzinli 150nm.
Güçleri aynıysa ve Ankara'daysanız bir gün buluşup deneyelim isterseniz
-
quote:
Orijinalden alıntı: yildiz
quote:
Orijinalden alıntı: Marmaratic
quote:
Orijinalden alıntı: ncap
İki aracı da incelemedim ama testi çok taraflı buldum. birisi 7 litre dizel yakıp diğeri 10 lt benzin harcayan iki araç nasıl da al birini bur ötekine oluyor. Çift kavrama yarı otomatik bir şanzumanı gömüp cvt yi beğenmek de ilginç olmuş. Tek katıldığım yönü zaten birçok aracında da gördüğüm için Megane ın hissiz direksiyonu oldu, bu bence Megane dan soğumak için önemli bir sebep.
Lpg sayesinde yakıt ve güç olarak hemen hemen aynılar. İkiside parasına göre al birimi vur ötekine. Megane 130 luk olsaydı başka konuşurdum.
Şanzıman*
Sakin kullanımda civic, performanslı kullanımda megane iyi.
Megane sakinde kullansanız olsa yarı kavrama hissi veriyor.
Honda ise sakin kullanırken çok rahat, oda gazlarken skooter gibi oluyor.
Orta yaş ve üzeri için bence civic daha tercih edilesi. EDC hoşuma gitmedi.
Bu paragraftan nasıl edc yi gömüp cvt yi beğendimi çıkardınız ?
1.5dci dizel 250nm , 1.6 benzinli 150nm.
Güçleri aynıysa ve Ankara'daysanız bir gün buluşup deneyelim isterseniz
Neyi deniyorsun dostum, bisikletlede yarışalım istersen. İki tane birbirinden hantal araba işte ? Görende megane ı uçup kaçıyor sanır kaç yıldır kullandığım motor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
civic o transformers robotu gibi tasarımıyla ve ilkel atmosferik motoruyla o paraları hiç haketmiyor. (p.s. bunu diyen eski fanatik hondacıdır )
en yüksek donanımlısının benim gözümde ederi 60 liradır.
edit: ilave yapayım. civic 1990-2005 yılları arsında güzel, parasını hakeden, performanslı arabaydı. ama artık atı alan üsküdarı, boynuz da kulağı geçti. civic ve diğer japon araçları yaya kaldı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iquique -- 22 Ekim 2016; 12:13:46 > -
quote:
Orijinalden alıntı: Marmaratic
quote:
Orijinalden alıntı: yildiz
quote:
Orijinalden alıntı: Marmaratic
quote:
Orijinalden alıntı: ncap
İki aracı da incelemedim ama testi çok taraflı buldum. birisi 7 litre dizel yakıp diğeri 10 lt benzin harcayan iki araç nasıl da al birini bur ötekine oluyor. Çift kavrama yarı otomatik bir şanzumanı gömüp cvt yi beğenmek de ilginç olmuş. Tek katıldığım yönü zaten birçok aracında da gördüğüm için Megane ın hissiz direksiyonu oldu, bu bence Megane dan soğumak için önemli bir sebep.
Lpg sayesinde yakıt ve güç olarak hemen hemen aynılar. İkiside parasına göre al birimi vur ötekine. Megane 130 luk olsaydı başka konuşurdum.
Şanzıman*
Sakin kullanımda civic, performanslı kullanımda megane iyi.
Megane sakinde kullansanız olsa yarı kavrama hissi veriyor.
Honda ise sakin kullanırken çok rahat, oda gazlarken skooter gibi oluyor.
Orta yaş ve üzeri için bence civic daha tercih edilesi. EDC hoşuma gitmedi.
Bu paragraftan nasıl edc yi gömüp cvt yi beğendimi çıkardınız ?
1.5dci dizel 250nm , 1.6 benzinli 150nm.
Güçleri aynıysa ve Ankara'daysanız bir gün buluşup deneyelim isterseniz
Neyi deniyorsun dostum, bisikletlede yarışalım istersen. İki tane birbirinden hantal araba işte ? Görende megane ı uçup kaçıyor sanır kaç yıldır kullandığım motor.
Tamam teşekkür ederim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Benzer içerikler
- arabanın altından gelen tıkırtı sesi
- ehliyet fotoğrafı değiştirme
- toyota corolla 1.5 dream multidrive s yorum
- fiat egea 1.4 benzinli hangi yağı kullanıyor
- peugeot 508 kronik sorunlar
- mazda cx 90
- voyah araba
- toyota corolla 2022 fiyat listesi
- kia ev9 menzil
- 2024 honda
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X