< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

1 Mobil
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Ülkede kıbrıs harekatını erbakan yaptı sanan bir kafa bile var. Bunlar iyi olan her şeyi kendisine kötü olan şeyleri dış güçlere yorarak kendilerini kandırıyorlar. Vasıfsız olmalarının verdiği hezeyanın sonucu.
Yav hee diyip geçin tartışmayın bile |
![]() |
|
2. Abdülhamit Osmanlı donanmasını Haliçte çürütmeseydi. 1. dünya savaşında donanmamız ile ingiliz gemilerine karşılık verebilirdik. bu kadar da asker kaybımız olmazdı. |
|
Allah'ım bizi bunlara bırakmadığın için sana şükürler olsun. |
|
Dedesi cephede mi savaşmış Bal satmaya devam etsin tosunum |
|
Külliyen yalan.
Çanakkale zaferinin asıl sahipleri Grönlanda yaşayan karideslerdir. Plantonların katkısı inkar edilemez ama gerçek sahibinin Orka olduğu iddiaları bir takım iftiralardır.. |
|
Sultan Abdülaziz (1861-1876) Döneminde Osmanlı Donanması:
|
|
Dilli şurada bile savunmak için mesai harcıyor. Bu sadece vasıfsızlıkla açıklanabilecek bir durum değil. |
|
Olum ben hain mi dedim? Ya da katkısı yok mu dedim. Savaşın en kritik anında inanılmaz bir karakter ve taktiksel deha koyan Mustafa Kemal varken, Almanların silah desteği ortadayken iki tane bunker diken Hamido'ya zaferin asıl sahibi demek ilk başta orada hayatını kaybeden askerlere sonra vatana ihanettir karaktersizliktir. |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
en altta belirtmiştim. KARAMANOĞLU ATATÜRK olmasaydı ülkeyi yönetecek tekel kişiydi :) |
|
_____________________________
|
|
Dedesi cephede mi savaşmış Bal satmaya devam etsin tosunum |
|
_____________________________
|
|
الھیئة العالمیة لأنصار النبي ﷺ (@SupportProphetM) on X https://x.com/supportprophetm/status/1850278761356574822?s=46
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Allah'ım bizi bunlara bırakmadığın için sana şükürler olsun. |
|
_____________________________
|
|
Bunlar ailece uyuşturucu falan kullanıyor sanırım. Yani hani bi açıklama yaparsın, bi mantığa oturur, atıyorum biz olsaydık şöyle olurdu böyle yapardık, hayalim bilmemne idi falan dersin yine bi şekilde "eh senin fikrin" der geçersin. Müthiş derecede saçma sapan açıklamalar, laflar falan. Kafalar pırıl pırıl. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Azcık Google'a baksanız azcık nedir ne değildir sorgulasanız göreceksiniz zaten. Tarhie bir nefret ile bakmak veya isimler özelinde bakmak yerine nedir ne değildir diye baksanız keşke. Vikipedia da bile yazar. Çanakkale zaferinin kazanılmasında oradaki Tabyaların etkisi çok büyüktür ve bunların çoğu II Abdülhamit zamanında yapılmış veya yenilenmiş elden geçirilmiştir... ![]() |
|
_____________________________
|
|
Almanların yaptığu silah katkısının yanında solda sıfır. İlla Mustafa Kemal Atatürk'ün sağ koltuğuna bir zafer ortağı arayacaksak Hamido'dan önce on kere yüz kere Almanlar dememiz lazım. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mechatengu -- 28 Nisan 2025; 13:47:8 > |
|
_____________________________
|
|
Tamam sende çık Almanlar dee tutan engelleyen mi var ? İlalha katkısı vardır yoktur diyen mi var ! Ama tarihi çarpıtmanın anlamı yok. Türkiye Cumhuriyeti Osmanlı devletinin devamıdır ve Osmanlı Dönemide bizim tarihimizdir. Tüm padişahları paşaları hain satılmış gibi lanse etmemek lazım. Srıf nefret ve siyasi sahikler ile II Abdulhamit'in Çanakkalede yaptığı tabyaları görmemekte doğru değil. Not: Bu arada konuda Atatürk'ün adı geçmiyor veya karalanmıyor zaten. Onunda katkısı vardır tabii ki. Lakin askere gittiysen rütbeleri az çok bilirsin. Mustafa Kemal Atatürk o dönemde daha ALBAY. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 0zkanK. -- 28 Nisan 2025; 14:9:51 > |
|
_____________________________
|
|
bazılarının kafasına erişmek zor :D güçlendirdi vs vs :D yahu güçlendiren alman! planı yapan alman! ama Fransız gemilerinden koya çıkartma yaparken kaçan Alman subayları. Yerine geçip de çıkarmayı yavaşlatan ve sonrasında anzakları o koya hapseden Mustafa Kemal! şunların oksijeni nasıl kullandığını ben anlamıoyorum. Allah ne güzel herkese bedava temiz enerji kaynağı vermiş. ama bazılarında beyinde sanırım oksitlenme yapıyor. |
|
_____________________________
|
|
2. Abdülhamit Osmanlı donanmasını Haliçte çürütmeseydi. 1. dünya savaşında donanmamız ile ingiliz gemilerine karşılık verebilirdik. bu kadar da asker kaybımız olmazdı. |
|
_____________________________
''Başkaları aç gözlü olduğunda kork ve geride dur.
Başkaları korktuğunda aç gözlü ol.'' Warren Buffet |
|
Buna harbi harbi inanıyor musn ? Bu açıkça bir yalan. O dönemde bizim bir donanmamız flan yok bunu kabullenin artık. Yapacak geliştirecek üretecek teknoloji hak getire zaten. Para flanda yok. O gemileri tamir ettirsen yaptırsan geliştirsen bile İttifak devletleri donanmaları karşısında 1-2 gün bile dayanamaz direnemez batırılırdı. ( İngiliz Fransız Rus İtalyan donanmaları karşısında devede kulak resmen onlar.) Almanya'dan İngiltereden flan 1-2 gemi sipariş ediyoz onları bile alamıyoz o dönemlerde parasını verdiğimiz halde. Ve gidip onlarca yüzlerce gemisi olan Hindistan'a Amerikaya çıkmış bir çok yeri sömüren İngiliz Donanmasına karşı başarı sağlayacağınımı zannediyorsun haliçteki hurdalar ile. Bizim şansımız gizlice mayın döşeyebilmemiz denize ve oradaki Tabyalar ile şans ederide olsa 1-2 büyük gemiyi vurup batırabilmemiz... Genede çok büyük kayıp vermişiktir Çanakkale savaşında buda bir gerçek. |
|
_____________________________
|
|
Buraya hayal gücü sınırsız küfürler gelecek > ......... |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Sultan Abdülaziz (1861-1876) Döneminde Osmanlı Donanması:
|
|
_____________________________
''Başkaları aç gözlü olduğunda kork ve geride dur.
Başkaları korktuğunda aç gözlü ol.'' Warren Buffet |
|
Tarihe böyle bakarsanız işimiz var. Türk tarihindfe Donanmamız bizim 4 kere yakılmıştır hep ezbeletilir dimi bu !!! Bu donanma yakma olaylarının son 2 si zaten 1800'lü yılar sonrası olmuştur. Bi az buçuk bir şey yapıyor onlar geliyor dümdüz edip yakıp gidiyor 1827 ve 1853 te Donanmalarımız YAKILIYOR... ![]() Sen diyorsun ki 15 sene dünyanın en büyük ilk 3 donanmasına girdik biz gene :) Yaa yapmayın şöyle. Tarih ne yazık ki siyasi sahikler ile çarpılıyor. Birileri II Abdülhamit'i karalamak için biz aslında 1. dünya savaşını kazanırdık ahh o Abdulhami efsanemi donanmamızı haliçte çürüttü ondan kaybettik kafasına giriyor. Haliçte duracak kadar küçük bir donanma ise gerisini siz hesap edin. Halicin hacmi alanı ne zaten. Bu arada Abdülaziz donanmaya önem vermişmidir kendince vermiştir. Ama bu efsane donanmamız var algısı yapmasın. O dönemde yapılanlar şuan. Tabii 1860 lar nere 1915 ler nere arada 55 sene geçiyor ve gemi teknolojileri tonajları değişti yelkenli gemi ile zırhlı kovalayacak halin yok. Bu alttaki listenin hepsini toplasan belki İngilterenin 1 tane kraliyet zırhlısı edemiyecek gemiler... ![]() Not: Bu arada O dönemde Osmanlı gemilerinin mantığını anlamanız için Erturul Fırketeyninin hikayesini okumanızı öneririm onun filmi bile çekildi. 1980-1890 larda Japonya'ya hediye götürmek için çıkan nasıl Japonyaya ulaşıyor diye :) O dönemde İngiltere Fransa İtalya İspanya dünyayı sömürüyor bizim gemimiz Japonyaya gidene kadar neler çekiyor hatta dönüşte batıyor flan filmi bile var izlemeni öneririm... < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 0zkanK. -- 28 Nisan 2025; 16:50:12 > |
|
_____________________________
|