Şimdi Ara

A6 dördüncü kez yolda bıraktı. (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
197
Cevap
0
Favori
14.412
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İnsan biraz utanır ya... Başka yolu yokmuş gibi !!!, 6.kez aynı arızadan dolayı gelen araca aynı tedaviyi uygulamışlar resmen filtreyi temizleyip geri yollamışlar, PES.

    quote:

    ... Şu anda şirketin dış ilişkilerinden sorumlu bir arkadaşa türkçe bir yazı verdim onu Almanca ya çevirecek ve Audiye mail atılacak. Biraz sonra şikayetvar.com a bir yazı yazacağım. Doğuş oto genel müdürlüğüne yarın telefon edilecek. Şirkete yapılan şikayetlerden sonra sonuç alınamassa köşesinde Ankara'da tüketici haklarını korumaya yönelik yazılar yazan ve tüketicilerin şikayetlerini kaleme alan Yalçın Bayer var, büyük bir gazetenin Ankara ilavesinde yazan; ailemizin yakın dostu olduğundan onun köşesinde de Audiden sonuç gelmemesi halinde sorun ve çözülememesi dile getirilecek.


    Kolay Gelsin




  • Dostum,
    Valla yazdıklarını okudukça ben sinirlendim, sen iyi sabretmişsin... Büyük bir terbiyesizlik var ortada, yapabileceğin herşeyi yap bence de... Rezil olsunlar, akıllanırlar o zaman...
    Geçmiş olsun tekrar.
  • İnanamıyorum.

    Levent kardeşim, çok üzgünüm. Doğuş Otomotiv (AUDI/VW) böyle bir hata yapmamalıydı. Kuzenim ve ben aynı gün araç aldık, ben PASSAT 1.4 TSI 122 HP 49.000 YTL, kendisi AUDI A6 2.0 TDI 140 HP 129.000 YTL, benim aracım daha sıfır gibi tertemiz, onunki (deri koltuklu, navigasyonlu, sunrooflu, full + full) 1 yılda tepe tepe kullanmaktan epey yıprandı (deri koltuklara oto yıkamacı rahmet okuttu). Henüz bir sorun yaşadığını duymadım. Aracı teslim alırken VW showroom "boyner" mağazası gibi, AUDI showroom da "beymen" mağazası gibiydi. Servisleri Türkiye'de aynı olan bu otomobiller Almanya'da da teknolojiyi aynı kaynaktan kullanıyor, tasarım ve donanım farklılıklarında değişiyorlar.

    Sökük bir pantolonu boyner'de fişiniz olmadan belki değiştirmezler ama beymen'de ne fiş miş gerekmez, oranın "müşterisi" olmanız zaten yeterli bir sebep. EURO ile satılan bu otomobiller showroom'u botanik bahçeden farksız, çalışan kızların manken gibi olduğu, yerler parlak İtalyan (veya Afyon) granitinden döşenmiş nefis ortamda "özel" olmak aracın anahtarını teslim alana kadar değil, bir sonraki AUDI'yı alana kadar, tazelenene kadar geçerli ve yenilenebilir olmalı.

    Ya ben bile basit bir esnafım, fakat kalite bende çok çok .ok büyük harflerle yazılır. Müşteri ne derse o olur ve müşteri memnun olana kadar da uğraşırım fakat öyle bir kalite anlayışı geliştirdim ve pazarladım ki müşteri yanıma emin olduğu için geliyor ve kaliteden asla ödün vermeyeceğimi biliyor. Doğuş Otomotiv bunu da mı yapamıyor...??

    Tek kelime ile AYIP
    İki kelime ile UTANÇ VERİCİ
    Üç kelime ile REZALET DİZ BOYU ...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    İnanamıyorum.

    Levent kardeşim, çok üzgünüm. Doğuş Otomotiv (AUDI/VW) böyle bir hata yapmamalıydı. Kuzenim ve ben aynı gün araç aldık, ben PASSAT 1.4 TSI 122 HP 49.000 YTL, kendisi AUDI A6 2.0 TDI 140 HP 129.000 YTL, benim aracım daha sıfır gibi tertemiz, onunki (deri koltuklu, navigasyonlu, sunrooflu, full + full) 1 yılda tepe tepe kullanmaktan epey yıprandı (deri koltuklara oto yıkamacı rahmet okuttu). Henüz bir sorun yaşadığını duymadım. Aracı teslim alırken VW showroom "boyner" mağazası gibi, AUDI showroom da "beymen" mağazası gibiydi. Servisleri Türkiye'de aynı olan bu otomobiller Almanya'da da teknolojiyi aynı kaynaktan kullanıyor, tasarım ve donanım farklılıklarında değişiyorlar.

    Sökük bir pantolonu boyner'de fişiniz olmadan belki değiştirmezler ama beymen'de ne fiş miş gerekmez, oranın "müşterisi" olmanız zaten yeterli bir sebep. EURO ile satılan bu otomobiller showroom'u botanik bahçeden farksız, çalışan kızların manken gibi olduğu, yerler parlak İtalyan (veya Afyon) granitinden döşenmiş nefis ortamda "özel" olmak aracın anahtarını teslim alana kadar değil, bir sonraki AUDI'yı alana kadar, tazelenene kadar geçerli ve yenilenebilir olmalı.

    Ya ben bile basit bir esnafım, fakat kalite bende çok çok .ok büyük harflerle yazılır. Müşteri ne derse o olur ve müşteri memnun olana kadar da uğraşırım fakat öyle bir kalite anlayışı geliştirdim ve pazarladım ki müşteri yanıma emin olduğu için geliyor ve kaliteden asla ödün vermeyeceğimi biliyor. Doğuş Otomotiv bunu da mı yapamıyor...??

    Tek kelime ile AYIP
    İki kelime ile UTANÇ VERİCİ
    Üç kelime ile REZALET DİZ BOYU ...

    Taner Hocam zaten sorun Vw ya da Audi araclarinda degil. Hep dedim hala da diyorum her arac sorun cikarabilir.. Gidin Rolls Royce alin gene sorun yaşayabilirsiniz. Zaten çıkıp da A6 kötü araç desem insanlar afedersiniz bana bir yeriyle güler. Öyle birşey demek şu durumda bile saçma olur..

    Araçtaki sorun müşterinizi mutsuz eder ama siz eğer o sorunu en kısa zamanda müşteriyi uğraştırmadan çözerseniz müşteri eskisinden daha da mutlu olur..
    Ama Doğuş Oto yu da suçlamamak lazım.
    Güzel ülkemde hangi firma için tüketici hakları önemli, müşteri haklı ki..
    Al birini vur ötekine..
    Hepsi kötü arada kötünün iyileri var arada da kötünün kötüleri..


    @Pisagor, catalyst ve kaya tekrardan teşekkür ederim sizlerede...




  • gecmis olsun.. gercekten bende cok sinirlendim okuyunca..

    fakat bir soru sormak istiyorum, madem 70 bin euro verdiniz neden mercedes degilde audi? benim icin sadece merak..
  • adamların taktiği belli garanti süresi boyunca oyalamak sonra yenisini satmak.Sürekli şehir dışı yapıyorum demişsiniz.Shell bile olsa şehir dışından yol üstündeki her istasyondan akaryakıt alınmaz.
    Bizzat başıma geldi shell diye girdik depoyu fulledik.Araba çekişten düştü üstelik yakıt katkısı atmama rağmen.Tam depo bitene kadar işkence gibi geçmişti.Marka olarak Opetten şaşmam ve asla ufak istasyonlara adım atmam.
    Burada herkes haklı olarak sinirlenmiş öfkesi kabarmış ama herkesi sakinliğe çağırıyorum.Kavganın öfkenin çözümü yok.Relax
    umarım en kısa sürede sorununuzun çözümü sağlanabilir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: levent--

    Bu araç şehir içinde kullanılırsa bir o kadar da şehir dışında kullanılmalıymış



    Yuh bunu söyleyen servis müdürü mü? Ben bu adamı koyunların başına çoban diye koymam!

    Levent bey büyük geçmiş olsun umarım problem halledilir. Yazılanları büyük bir şaşkınlıkla okudum. Şaka gibi. Bu servis müdürünü stand-up showlara çıkarmak gerek.

    İyiki benim başıma gelmemiş diyorum hakkaten sizin kadar soğukkanlı olamazdım sanırım. 70 bin euro para ver ve şehir içinde kullanama ki ne

    Bu olay tüketicilerin ne yerine konulduğunu gösteren iyi bir örnek. Bu konuyu medyaya taşımanızı öneririm. Başkasının başına gelmesin.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: emtue

    gecmis olsun.. gercekten bende cok sinirlendim okuyunca..

    fakat bir soru sormak istiyorum, madem 70 bin euro verdiniz neden mercedes degilde audi? benim icin sadece merak..

    Tesekkur ederim.
    Bilmiyorum A6 güzel bir araç aslında. Böyle sorunlar her araçta çıkabilir. Ayrıca C ya da 3 kasa bazı beklentilerimizi karşılamıyordu yukarıda da yazdım bir arkadaş sormuştu. Bu araç hem şöförle hem şöförsüz kullanılıyor. O yüzden C veya 3 kasa dan bir üst sınıf bir araç daha uygundu.


    quote:

    Orjinalden alıntı: WarSaw

    adamların taktiği belli garanti süresi boyunca oyalamak sonra yenisini satmak.Sürekli şehir dışı yapıyorum demişsiniz.Shell bile olsa şehir dışından yol üstündeki her istasyondan akaryakıt alınmaz.
    Bizzat başıma geldi shell diye girdik depoyu fulledik.Araba çekişten düştü üstelik yakıt katkısı atmama rağmen.Tam depo bitene kadar işkence gibi geçmişti.Marka olarak Opetten şaşmam ve asla ufak istasyonlara adım atmam.
    Burada herkes haklı olarak sinirlenmiş öfkesi kabarmış ama herkesi sakinliğe çağırıyorum.Kavganın öfkenin çözümü yok.Relax
    umarım en kısa sürede sorununuzun çözümü sağlanabilir.

    Aracın uzun yolu İstanbul Ankara ve Karadeniz de 3 şehir arasında yapıldı. Ve 3 şehirde yakıt alınan noktalar belliydi. emin olun yolda çok fazla yakıt alınan bir araç değil. 3 yada 4 kereye mahsus alınmış olabilir ancak genelde yola çıkmadan depo fullenir ve az yaktığı icinde cok fazla yakita gerek duymaz.
    Iyi dilekleriniz icin tesekkur ederim




  • quote:

    Orjinalden alıntı: orheen


    quote:

    Orjinalden alıntı: levent--

    Bu araç şehir içinde kullanılırsa bir o kadar da şehir dışında kullanılmalıymış



    Yuh bunu söyleyen servis müdürü mü? Ben bu adamı koyunların başına çoban diye koymam!

    Levent bey büyük geçmiş olsun umarım problem halledilir. Yazılanları büyük bir şaşkınlıkla okudum. Şaka gibi. Bu servis müdürünü stand-up showlara çıkarmak gerek.

    İyiki benim başıma gelmemiş diyorum hakkaten sizin kadar soğukkanlı olamazdım sanırım. 70 bin euro para ver ve şehir içinde kullanama ki ne

    Bu olay tüketicilerin ne yerine konulduğunu gösteren iyi bir örnek. Bu konuyu medyaya taşımanızı öneririm. Başkasının başına gelmesin.

    Hani bu yetkili servislerin kucumsedigi sanayiler varya.. O sanayilerde bile bu soylenmez. Anca sokak arasi tamircilerde soylenecek bir tabir..
    Adam kibarca sunu demek istiyor; Abi gazla gel geçer...




  • size kesin çözüm alabileceğiniz bir yol belirticem.

    mutlaka almanya audi ile iletişime geçin ve sorunlarınızı belgeler ile firmaya ulaştırın.
    kesinlikle sonuç alırsınız...

    (ben tecrübe ettim ve kesin sonuç aldım)
  • eğer fiyatlar çok uçuk değilse belgelerin fotokopileriyle birlikte çevirinizi tnt veya dhl ile direk audi headquarter'a yollamanız daha çabuk cevap almanızı sağlayabilir. birde kişisel yerine şirket adına bunu yollamanız daha ciddi bir imaj verecektir. geçmiş olsun. yazıya forumun linkini de verin bence
  • Abi 70.000 euro para çok para o kadar para verip birde bu kadar sıkıntı yaşanması rezil bir şey olmalı Hani gerçektende paranla rezil olmak bu olmalı
    Sevgili arkadaşım sabrına hayran kaldım açıkcası benim başıma da gelse ne yapabirim diye düşünmeden edemedim ne yapabilrsinki kanuni haklarını sonuna kadar aramaktan başka hani derler ya öldürenmi suçlu ölenmi suçlu hesabı
    Sonucu açıkcası merak etmeye başladım Alllah kolaylık versin levent arkadaşım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    İnanamıyorum.

    Levent kardeşim, çok üzgünüm. Doğuş Otomotiv (AUDI/VW) böyle bir hata yapmamalıydı. Kuzenim ve ben aynı gün araç aldık, ben PASSAT 1.4 TSI 122 HP 49.000 YTL, kendisi AUDI A6 2.0 TDI 140 HP 129.000 YTL, benim aracım daha sıfır gibi tertemiz, onunki (deri koltuklu, navigasyonlu, sunrooflu, full + full) 1 yılda tepe tepe kullanmaktan epey yıprandı (deri koltuklara oto yıkamacı rahmet okuttu). Henüz bir sorun yaşadığını duymadım. Aracı teslim alırken VW showroom "boyner" mağazası gibi, AUDI showroom da "beymen" mağazası gibiydi. Servisleri Türkiye'de aynı olan bu otomobiller Almanya'da da teknolojiyi aynı kaynaktan kullanıyor, tasarım ve donanım farklılıklarında değişiyorlar.

    Tek kelime ile AYIP
    İki kelime ile UTANÇ VERİCİ
    Üç kelime ile REZALET DİZ BOYU ...

    sadece vw yada audi de bu durum yok.. bütün firmalarınki böyle..
    satış öncesi hizmet çok iyi fakat satış sonrası hizmetin ne olduğunu bilmiyorlar..

    eğer bir firmanın servisi müşteriyle ilgiliyse o ilginin sebebi o marka değil sadece tercih ettiğimiz servistir.. ülkemizde sıfır araç alıpta aracı sorun çıkardığında servislerde mağdur olmayan kullanıcı sayısı çok azdır..




  • allah sabır versin
    malesef türkiye'de yaşıyoruz. anamızın karnından çıktığımız günden itibaren sağlık eğitim hukuk tüketici hakları falan hepsi yalan hepsi sabır denemesi.
  • Ben de A3 aracımla serviste tüm bakımları yapıldıktan 2 hafta sonra Almanya'nın ünlü A3 otobanında yolda kalmıştım. Almanya'dan Hollanda'ya çekiciyle döndüm. Aracı tekrar servise soktum, çıktıktan 3 gün sonra aynı yine motor arıza sinyali yandı, tekrar soktum, 50KM sonra tekrar yandı. Lanet ettim A3 aldığım güne (2. el almıştım). Şimdiki aracımı alırken peşinat karşılığı olarak inanılmaz düşük bir fiyata verdim arızalı arabayı başkalarına satmayı kendime yakıştırmadığım için. 3 ayda yaklaşık 5bin Euro zarar ettim. Yani, Audi büyük marka sorunsuz diye düşünmemek lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozgur23 -- 23 Aralık 2008; 12:53:16 >
  • Geçmiş olsun..

    Servis konusunda mecedesin iyi niyeti ve memnuniyeti üzerine servis tanımam.

    Bunu bir bmw sahibi olarak soyluyorum.

    2006 Yılında CLS 500 Model aracım 2 defa şanzıman birdefasında ise difransiyel arızası yüzünden servise çekici ile gitti.

    Tüm problemler garanti dahilinde halledildi. Kaldı ki araca aşırı yuklendigimin neticesinde meydana gelen arızalardı bunlar.

    @Levent samimiyetine güvenerek soylüyorum

    70.000 euro para verip aldıgınızı her fırsatta dilegetiriyorsunuz cunku hakettıgını dusunmuyorsunuz.

    okadar para vermişken neden benzinli modelini tercih etmediniz ? C sınıfı vb araçlara dizeli yakıstırıyorum ancak

    büyük kasa araçarda neden tercıh meselesi oldugunu henuz anlayabılmıs degilim.

    Fiyatlar ve bu araçların potansiyel müşterilerin alım gucu de ortada. Durum boyleyken dizel almak çok lüzumlu bir ekonomi gelmiyor bana..

    Tabi şahsi görüşümdür fikrimi beyan ediyorum.

    Tekrar geçmiş olsun




  • @erk4n,
    _opeth
    DXM06

    Arkadaşlar hepinize geçmiş olsun dilekleriniz ve fikirleriniz için teker teker teşekkür ederim, hepiniz yerimde olsanız bu kadar sabırlı olamayacağınızı söylemişsiniz ama inanın insan kendi sinirlerini boş yere bozmamak için böyle durumlarda sabırlı oluyor.. Eminim sizde benim yerimde olsanız benim kadar sabırlı olabilirdiniz. Çünkü dışarıdan bende okusam böyle bir olayı dayanamam diye düşünürdüm, fakat karşınızdakiler öyle bir tavır gösteriyor ki sinirlenmenizin veye sert tavrınızın değil onların dilinden konuşarak olayı daha farklı yönlerden halletmenizin sonuç getireceğini anlıyorsunuz..
    Hepinize teşekkür ederim. Gelişme oldukça forumda mutlaka paylaşacağım.
    @özgür23
    Size de çok geçmiş olsun... O kadar kısa sürede öyle bir zarar insanı gerçekten üzer..

    @ATTRACTION

    Aslında gerçekten oturup düşününce haklı olduğunuz noktalar var.
    Açıkca söylemem gerekirse bundan önce ailede 5.20i vardı ve bir önceki kasanın yakıtı belki bilirsiniz çok çok fazlaydı. Araç şehir içinde su gibi benzin içiyordu. Bu aracı alırkende Karadeniz'de şirketin yeni bir işe girme durumu söz konusuydu ve Ankara'dan o ile direk uçak olmadığı için bu araç sürekli o bölgeye gidip gelmek üzere kullanılacaktı. Bunları düşünerek dizel bir aracın daha uygun olacağına karar verildi. nitekim yıllık normalin üzerinde olan 50 55 bin km gibi bir yol yaptı araç.. Aracı aldığımızda memnunduk fakat sonradan 3.0tdinin bu araca daha çok yakışan bir motor olduğuna karar verdik ve biraz o konuda pişmanlık yaşadık diyebiliriz. Fakat daha sonra bu olaylar olunca araç ne kadar güvenli, stabil ve konforlu bir araç olsa da sorunun çözülememesi bizi araçtan da soğuttu açıkcası.

    Fakat bundan sonra ben aile olarak dizel aracı kolay kolay tercih edeceğimizi zannetmiyorum.. Elbette bütün dizeller sorunlu değil ancak derler ya sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yer.. Bizimkisi de bundan sonra biraz öyle olacak..

    Artık yaşadığımız olaylar ve yukarıda bazı arkadaşların Bmw mercedes gibi diğer büyük markalarda da dizel motorlardan doğan sorunları paylaşmasından sonra bende artık sizinle aynı fikirde düşünmeye başladım..
    Lüks araba alıyorsanız benzinli alıp konforu tam anlamıyla yaşacaksınız...

    Geçmiş olsun dilekleriniz içinde teşekkür ederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi levent-- -- 23 Aralık 2008; 16:53:59 >




  • @levent--

    Evet benzinli motorlar daha sorunsuz, hatta atmosferik motorlar bence hala kral.

    Evet daha fazla yakıyorlar, biraz daha hantal kalıyorlar ama atmosferik motorun sorunsuzluğu hiçbir motorda yok. Bir de büyük hacimli ise süper zaten...
  • @levent--

    Bir gelişme var mı dostum?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    Sevgili Levent kardeşim,

    Her aracın şasi numarası ("kimliği") VW/AUDI (VAG) tarafından (ve diğer grup şirketler, ve diğer üreticiler) tarafından nüfus kütüğü gibi saklanıyor ve izleniyor. Almanya'da VW/AUDI (VGA) Yetkili Servis internetten aracın kimliğini ve arızasını fabrikaya göndermeden ve fabrikadan gelen onarım talimatını almadan araç üzerinde hiçbirşey yapamıyor. Bunun sadece Almanya'ya (veya Avrupa'ya) has olduğunu düşünmüştüm. Fakat Cumartesi görüştüğüm Adana'daki VW Yetkili Servisi bu şartın Türkiye için de geçerli olduğunu söyledi. Yani VW/AUDI marka araç servise bırakıldığında doğrudan kimlik bilgisi ve arıza kodu fabrikaya iletiliyor ve fabrikadan gelen talimata göre hareket ediliyor. Şayet Doğuş Oto Çankaya - Ankara gerçekten de bu şikayetleri ve arıza kodlarını Almanya'ya göndermişse 3. defa aynı şikayetten sonra fabrikadan resmi müdahale gelirdi ("parçayı garanti kapsamında değiştirin") ancak görülüyor ki Doğuş Oto Çankaya - Ankara bu DPF tıkanma arızasını her defasında fabrikaya bildirmemiş. Yoksa Doğuş Otomotiv gerçekten de ve hiçbir sorun, sıkıntı ve problem yaratmadan ve yaşatmadan garanti dahilinde arızayı ücretsiz gidermek ve sorunu müşterinin son derece memnuniyetine (!) uygun olarak çözmekle mükelleftir. DPF'yi sökecek, Almanya'ya gönderecek. DPF orada incelenecek ama Türkiye'de hemen yenisi takılacak ve müşterinin memnuniyeti sağlanmış olacak.

    Prosedür budur. Umarım buna uygun bir şekilde bugün / bu hafta içerisinde çözerler.

    Selamlar,

    T.G.


    sizin yazdıklarınızı destekelr nitelikte bende şunu yazayım.bende golf v imi sıfır almıştım ve 15 bin bakımında aracımın şanzımanın yağ kaçırdığı söylendi ve garantiden yapıldı.bu esnada servis yetkilisi vw den onay beklendiğini söylemişti.Türkiye'de de VW aynı uygulamayı yapıyor.




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.