Şimdi Ara

A6 dördüncü kez yolda bıraktı. (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
197
Cevap
0
Favori
14.412
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sevgili Levent

    Geçmiş olsun ilk başta. Acayip sinir bozucu bir durum. Bende VW kullanıyorum ve allah düşmanımı Doğuşun eline düşürmesin. Ben fanatik şekilde Golf hastasıydım. 11 seneden beridir gerek Türkiyede gerekse çalışmaya gittiğim Rusyada hep golf alıp kullandım ama son zamanlardaki Doğuşun politikaları beni acayip gıcık ediyor. Bundan sonra Golf değil Doğuşun getirdiği hiç bir arabayı almamaya karar verdim.

    Sorununa gelince Tanerde bilir bizim VW bölümünde Yasin adında ve nicki de VW_Passat ( galiba ) bir arkadaşımız var. Kendisi Almanyada yaşıyor ve ondada dizel Passat var. Senin yaşadığın sıkıntıların aynısını o da yaşadı ve sonunda DPF filtresi servis tarafından değiştirildi. VW bölümünde Passat Severler adında bir mesaj var. Orada detayları bulabilirsin.

    Geçmiş olsun. Umarım en kısa zamanda sorununa çözüm bulunur.

    Murad
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Polemik

    @levent--

    Bir gelişme var mı dostum?


    Haberleri bekliyoruz. Umarım olumlu gelişmeler vardır.
  • VW/AUDI arızaları hususlarında takip ettiğim bu ve diğer gelişmelerden şunu anlıyorum ki Doğuş Otomotiv ancak ve ancak Almanya'dan ana şirket kendisini dürtükleyene kadar kılını kıprdatmıyor, kendisine AUDI'den, VOLKSWAGEN'dan İngilizce (şundan % 110 eminim ki Doğuş Otomotiv'de Almancayı anadili gibi bilen hiçkimse çalışmıyor, kullanma kılavuzları bile Almanya'da tercüme ediliyor ve basılıyor) bir e-mail geldiğinde "ulan" ile başlayan cümleleri içinden sarfederek şikayetçi tarafla irtibat kurması için Yetkili Servisine talimat veriyor.

    "Kurumsal" sözcüğünden, onun temsil ettiği dünyadan, "Kıyma Makinesi" teorisini yansıttığından ve tüketiciyi birey olarak görmek yerine istatistikte virgülün sağındaki 2. haneden itibaren sola doğru giden bir sayı olarak gördüğünden tek kelime ile nefret ediyorum. Büyük Şirketlerle uğraşmak bir ara hobim, boş vakit harcama sporumdu (bilhassa TURKCELL Genel Müdürü ile Mayıs 2000 tarihinde yaptığım 1 saat 45 dakikalık telefon görüşmesi) ama eskisi gibi ilgilenemiyorum. Son olarak PHILIPS ve REAL mağazasını haşladım, Çin malı 100 YTL'lik süpürge makinasını 500 YTL'ye kakaladıktan sonra onu "seve seve" ("....... .......") geri almalarını sağladım. Seviyeyi hiç dürüşmeden konuşunca (tatlı dil ve yılan hikayesi...) ve ses tonunuzu 400-450 Hz arasında tutunca oluyor arkadaşlar.

    Aracımla henüz sorun yaşamadım ve yaşayacağımı da sanmıyorum, fakat bir sorun çıkarsa Yetkili Servisimi son imkanını seferber edene kadar köşeye sıkıştırırım, olmadı Doğuş Otomotiv'e müracaat, o da olmazsa güzel bir dosya hazırlar, TNT ile Wolfsburg'a yollarım. Ondan sonra İstanbul'dan gelecek telefonu beklerim.

    Geçmiş olsun levent, umarım en kısa zamanda çözülür. Haber verirsen sevinirim.

    T.G.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    TNT ile Wolfsburg'a yollarım.

    T.G.



    DHL ile göndermeme sebebinizi açıklar mısınız? Sanırım altından eğlenceli birşey çıkacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oldsalt -- 31 Aralık 2008; 7:00:43 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Muradovskiy

    Sevgili Levent

    Geçmiş olsun ilk başta. Acayip sinir bozucu bir durum. Bende VW kullanıyorum ve allah düşmanımı Doğuşun eline düşürmesin. Ben fanatik şekilde Golf hastasıydım. 11 seneden beridir gerek Türkiyede gerekse çalışmaya gittiğim Rusyada hep golf alıp kullandım ama son zamanlardaki Doğuşun politikaları beni acayip gıcık ediyor. Bundan sonra Golf değil Doğuşun getirdiği hiç bir arabayı almamaya karar verdim.

    Sorununa gelince Tanerde bilir bizim VW bölümünde Yasin adında ve nicki de VW_Passat ( galiba ) bir arkadaşımız var. Kendisi Almanyada yaşıyor ve ondada dizel Passat var. Senin yaşadığın sıkıntıların aynısını o da yaşadı ve sonunda DPF filtresi servis tarafından değiştirildi. VW bölümünde Passat Severler adında bir mesaj var. Orada detayları bulabilirsin.

    Geçmiş olsun. Umarım en kısa zamanda sorununa çözüm bulunur.

    Murad



    Murad' ım bak 41 yaşımızda capona döndük..Soruyordun senin Cmaxi hatunda görüyorum hep diye..Ben de gittim pIRCHman Kaandan mazda2 aldım kendime, haftaya teslim edilecek...Yaşlandık artık bırak bu GTI GT muhabbetlerini..Japona dön kurtul

    Doğuşun servis ve garanti uygulamalrı cidden tepki alıyor ama az satan markalar dışında hep böyle..

    Hepten fordçu arkadaşım 2001 focus STsi nedeniyle otosanla mahkemelik. Bir arkadaşım 2 yaşında laguna ile habire yolda kaldı 3 kere servise gitti bişey bulamadılar. En sonunda ambulans şoförü gördü. Yakıt hortumu delikmiş. Bunu bile anlayamayan yetkili servis olur mu yav...VW ford röno her neyse çok sattıkları için toklar ve müşteriye önem vermiyorlar...




  • genetiği bozuk anadan 2 kardeş doğmuş
    birisi audi diğeri vw
  • quote:

    Orjinalden alıntı: postal58

    BMW 3 SERİSİ NEYİNE YETMİYOR GİDİP AUDİ GİBİ SALAK BİR MARKAYA PARA DÖKÜYORSUNUZ, KARDEŞİM BU ALEMDE BMW VE MERCEDES VARDIR AUDİ YA DA WV FALAN HİKAYEDİR


    3 serisi ile a6 aynı segment arabası değil

    mantıklı konuşmak gerekli
  • Sayın oldsalt, sizi mi kıracam? Kafamı kırarım, daha iyi. DHL ile yollarım. Ama şu da var, şayet tüm (!) yollar kapanırsa ve gerçekten de bir çare bulamazlarsa bu defa zarfı gerçekten "TNT" ile yollayacam...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    Sayın oldsalt, sizi mi kıracam? Kafamı kırarım, daha iyi. DHL ile yollarım. Ama şu da var, şayet tüm (!) yollar kapanırsa ve gerçekten de bir çare bulamazlarsa bu defa zarfı gerçekten "TNT" ile yollayacam...



    Siz anladığım kadarı ile DHL in Deutsche Post a ait olduğunu , TNT ninde bir Hollanda şirketi olduğunu bilirsiniz.

    Hani diyorum, Express Cargo hizmeti demek yerine Özellikle TNT markasını serdederek kendi markalarını kullanmakta son derece milliyetçi olan Almana TNT ile evrak göndererek o turuncu renk ile bir mesaj mı vermek istiyorsunuz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oldsalt -- 31 Aralık 2008; 10:38:20 >




  • Çok değerli oldsalt, kesinlikle çok haklısınız. Hollanda'nın milli marşında Alman kanından oldukları ("Ben ik van Duitschen bloed") ve İspanya Kralına bağlılıklarını belirttikleri ("De Koning van Hispanje Heb ik altijd geëerd") dizeleri meşhurdur. Almanlar Hollanda'lıları çok sever, ama tam tersini her zaman söylemek zordur. Kaldı ki dul Kraliçe Beatrix'in kocası müteveffa Prens Claus da safkan Almandı. Böyle bir olay ülkemiz zengin kültürüne, şanlı geçmişine ve kudretli halkına asla ama asla kabul edilemez bir durum, fakat soğuk ülke memleketi böyle tersliklere ve garipliklere göz yumabiliyor (eşcinsel evliğine, merhamet ölümü ve 1971 yapımı Soylent Green filimdeki gibi ötenaziye, az miktarda uyuşturucuya göz yumduğu gibi...)

    20 yıla yakın bir süre Hollanda'da kaldım (önceden de dile getirmiştim). Hollanda'nın rengi TURUNCU ("Oranje"), memleketim Adana'nın da rengi (şu günlerde) TURUNCU... Hollanda'da kaldığım şehir ülkenin iplik ve dokuma merkezi Enschede'ydi, hayatımı şu anda idame ettiğim Adana da ülkemizin iplik ve dokuma merkeziydi (Sabancı BOSSA'yı satana, Çukobirlik altın değerindeki Trützschler, Rieter, Volkmann, Itema ve Savio tezgahlarını Bangladeşlilere bedava verene, Başer ailesi de Güney Sanayi'yi kendi lüks ve zifaf düşkünü hayatlarına peşkeş çekene kadar öyleydi).

    Daha büyük bir tesadüf olabilir mi?




  • Bu forumda 3-4 yılı deviren bir üyeliğim var..Bu kadar nitelikli bir konuya rastladım mı acaba diye düşünmeden edemiyorum!Forum budur işte!Belirtmek istedim..Fazla laf kalabalığı yapmayayım..Başta Tanergode olmak üzere tüm ark.lar..... : Teşekkürler...! Herşey için.........

    Bu arada dilerim konu sahibimizin sorunu da tez zamanda çözülür...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Fatih_Law

    Bu forumda 3-4 yılı deviren bir üyeliğim var..Bu kadar nitelikli bir konuya rastladım mı acaba diye düşünmeden edemiyorum!Forum budur işte!Belirtmek istedim..Fazla laf kalabalığı yapmayayım..Başta Tanergode olmak üzere tüm ark.lar..... : Teşekkürler...! Herşey için.........

    Bu arada dilerim konu sahibimizin sorunu da tez zamanda çözülür...



    e araba kaliteli sahipleri kaliteli ister istemez topiğin kalitesi artıyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: jethrotull


    quote:

    Orjinalden alıntı: Fatih_Law

    Bu forumda 3-4 yılı deviren bir üyeliğim var..Bu kadar nitelikli bir konuya rastladım mı acaba diye düşünmeden edemiyorum!Forum budur işte!Belirtmek istedim..Fazla laf kalabalığı yapmayayım..Başta Tanergode olmak üzere tüm ark.lar..... : Teşekkürler...! Herşey için.........

    Bu arada dilerim konu sahibimizin sorunu da tez zamanda çözülür...



    e araba kaliteli sahipleri kaliteli ister istemez topiğin kalitesi artıyor


    nokta




  • virgül

    araba kaliteli olunca sahibide kaliteli olmuyor.Arabanın kaliteli olması demek sahibinin maddi gücünün iyi olduğunu gösterir kalitesi hakkında hiçbirşey ifade etmez.

    Ben ne elbiseler gördüm içinde insan yoktu ben ne insanlar gördüm sırtında elbisesi yoktu.

    şimdi nokta



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sansar_Selim -- 31 Aralık 2008; 13:27:35 >
  • arkadaşım öncelikle geçmiş olsun diyorum. o kadar para verip de zevkini alamamak çok kötü birşey.

    öncelikle arkadaşlar şunu belirteyim almanlar sağlam araba yapıyor. ama sorun şurda; audi olsun vw olsun opel olsun sorun çıkarmıyo, çıkarmıyor, ama bi çıkardıda mı servisten çıkamıyosunuz. benzeri olaylar hem omega 2.5 hemde passat 2.0 fsi ile amcamın başından geçti. şunu söylemek isterim, ne kadar iyi olursa olsun hepsi kul yapımı ve arada sırada da olsa arızalı araçlar çıkabiliyo o kadar teste rağmen. ama şuna emin olun ki bu vakada kabahat audinin degil. audi, mercedes, bmw gibi markalar asla ama asla böyle bir sorun karşısında duyarsız kalmazlar.

    x 5 in ilk çıktıgı zamanlar yakın bir akrabam türkiyeye gelen ilk x5lerden birini almıştı. araç birgün işyerinin parkında direksiyonu kitlenip kaldı. sorunu direkt olarak bmw nin ana merkezine iletti. 3 gün sonra almanyadan bir teknisyen geldi sorunu çözdü ve gitti. hemde hiçbir ücret talep etmeden

    arabadan değil ama elektronik sektöründen bir örnek vermek istiyorum. yıllar önce yurddışından aiwa marka walkman alan bir abimizin walkmanindeki elektronik parçalardan biri bozulmuştu ve götürdügü bütün tamirciler bu parçanın türkiyede olmadıgını söylemişlerdi. abimizde konuyu anlatan bir mektup yazdı aiwa şirketine. 1 ay sonra bozulan parçadan 2 adet göndermişlerdi montaj şemasıyla birlikte.

    demek istedigim şu, bu tur markalar tüketici memnuniyeti konusunda çok hassas olurlar. ama gönül isterki aynı hassasiyeti (bkz: doğuşoto) Türkiye temsilcilikleri de göstersin. ama olayı tekeline alan temsilcilik "alırsa ekime almassa........ kadar, nasıl olsa tekelim(aslında tekel degil ama türkiyedeki audi satış noktalarından neredeyse yarısı doğuşun ve en kapsamlı servis doğuş gurubunda olduğu için insanlar genel olarak oraya kayıyo, yani bir nevi psikolojik tekel(ulan pazarlama literatürüne yeni bi kavram getirdim, psikolojik tekel, demekki mba işe yaramış l))" mantığı beslediği için böyle sorunlar olması doğaldır.

    böyle sorunlar karşısında size tavsiyem direkt olarak almanya genel müdürlükle temasa geçmenizdir. onlar doğuş otoyu sizin yerinize bir güzel haşlayıp, sorununuzun çözülmesi için doğuş otoyu dürterler. ve emin olun bir süre sonra size dönüp sorununuzun çözülüp çözülmediğini bile sorarlar.

    tekrar geçmiş olsun
    araçınıza güle güle bineceginiz günlerde görüşmek üzere




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    Çok değerli oldsalt, kesinlikle çok haklısınız. Hollanda'nın milli marşında Alman kanından oldukları ("Ben ik van Duitschen bloed") ve İspanya Kralına bağlılıklarını belirttikleri ("De Koning van Hispanje Heb ik altijd geëerd") dizeleri meşhurdur. Almanlar Hollanda'lıları çok sever, ama tam tersini her zaman söylemek zordur. Kaldı ki dul Kraliçe Beatrix'in kocası müteveffa Prens Claus da safkan Almandı. Böyle bir olay ülkemiz zengin kültürüne, şanlı geçmişine ve kudretli halkına asla ama asla kabul edilemez bir durum, fakat soğuk ülke memleketi böyle tersliklere ve garipliklere göz yumabiliyor (eşcinsel evliğine, merhamet ölümü ve 1971 yapımı Soylent Green filimdeki gibi ötenaziye, az miktarda uyuşturucuya göz yumduğu gibi...)

    20 yıla yakın bir süre Hollanda'da kaldım (önceden de dile getirmiştim). Hollanda'nın rengi TURUNCU ("Oranje"), memleketim Adana'nın da rengi (şu günlerde) TURUNCU... Hollanda'da kaldığım şehir ülkenin iplik ve dokuma merkezi Enschede'ydi, hayatımı şu anda idame ettiğim Adana da ülkemizin iplik ve dokuma merkeziydi (Sabancı BOSSA'yı satana, Çukobirlik altın değerindeki Trützschler, Rieter, Volkmann, Itema ve Savio tezgahlarını Bangladeşlilere bedava verene, Başer ailesi de Güney Sanayi'yi kendi lüks ve zifaf düşkünü hayatlarına peşkeş çekene kadar öyleydi).

    Daha büyük bir tesadüf olabilir mi?


    Pay Bas yahut Low Countries denmesi demekki sadece arazinin alçak olmasından kaynaklanmıyor?

    Hollandalıların Code Napoleon ile soyadı almak zorunda kaldıklarında tepkilerini göstermek adına aldıkları soyadları için de bilgi verirseniz ortalık daha da şenlenecek derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oldsalt -- 31 Aralık 2008; 15:07:34 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Whisper911

    geçmiş olsun arkadaşım valla çok can sıkıcı bir durum...
    dizel partikül filtresimidir nedir o nane başınıza iş açıtı epey...(kesin oysa tabi)

    bu konuyu almanyaya bildirin bence.....şehir içinde kullanılan A6 lar ki sizinki çoğunu şehir dışı gezmiş öyle hatırlıyorum...böyle yollardamı kalıyor yani

    Kesinlikle ciddiye alıp premium bir marka olarak audi almanya size dönecektir diye düşünüyorum....

    kesinlikle
  • quote:

    Orjinalden alıntı: oldsalt

    Pay Bas yahut Low Countries denmesi demekki sadece arazinin alçak olmasından kaynaklanmıyor? Hollandalıların Code Napoleon ile soyadı almak zorunda kaldıklarında tepkilerini göstermek adına aldıkları soyadları için de bilgi verirseniz ortalık daha da şenlenecek derim.


    Evet, Low Lands. Napolyon gelip Medeni Kanunu çıkarınca Hollandalılar hem protesto etmek, hem de dalga geçmek için "Kaka" veya "Çıplak" gibi soyadlar almışlar, Hollandaca bilmeyen Fransız görevlileri de bunları normal soyadı gibi yazmış.



    quote:

    http://www.naamkunde.net/index.php?option=com_content&task=view&id=119&Itemid=68

    De naammythe van Napoleon

    Veel mensen denken dat we in Nederland onze familienamen aan Napoleon te danken hebben. Dat hebben ze ooit eens op school geleerd of uit een weetjesrubriek opgepikt en dit inzicht werd en wordt nog steeds bevestigd als het onderwerp bijvoorbeeld in de media ter sprake komt.

    Deze onjuiste voorstelling van zaken blijft vooral levend omdat hij een heroïsch element bevat: men trachtte Napoleons voorschriften te ondermijnen en te bespotten door een rare naam aan te nemen, bijvoorbeeld Naaktgeboren of Poepjes (die twee namen komen altijd naar voren als het daarover gaat). Aan het begin van de 19e eeuw, toen Nederland door de Fransen was bezet, hadden de meeste inwoners echter al een familienaam. Ook de naam Naaktgeboren bestond al en de naam Poepjes, die in 1811 in Friesland door een tweetal families werd aangenomen, was in die omgeving toch ook al bekend voordat Napoleon op het toneel verscheen.




  • Patronun 1.5 yıllık a6 nın şanzumanı arızalandı ( 2003 model ve olay 2005 de oldu ). Garanti kapsamında yapamayız dediler masrafı da 20.000 YTL cik hem de 2005 yılında. Ama sonunda Almanya ile yoğun mail ve telefon trafiğinden sonra doğuş müşteri memnuniyeti kapsamında 350 YTL işçilik parasına yaptı.

    Benim gözümde audi asla bir premium marka değil. Premium markaysa bile doğuşla hiç değil.
  • Konuya birz katkım olsun istedim , ben aracımı aldığım zaman direksiyon simdindeki bir arıza nedeniyle opel türkiye ile kanlı bıçaklı olmuştum , ve burada birşey yapamayacağımı görünce ben de oturdun saf saf almanya merkeze mektup yadım ( dediğiniz gibi almanca yazdım) ve bana 2-3 hafta sonra verdikleri yanıtı takdirinize sunuyorum . sonra 1-2 yorum yapacağım

    Sehr geehrter Herr Dr. Umit,

    wir bedanken uns für Ihre E-Mail vom 27. März 2005. Die unüblich lange Bearbeitungszeit bitten wir zu entschuldigen.

    Bitte wenden Sie sich mit Ihrem Anliegen an Ihre Ansprechpartner in der Türkei. Die E-Mailadresse lautet:info@tr.opel.com. Das Kunden Info Center Deutschland ist nur für in Deutschland zugelassene Opel Fahrzeuge zuständig. Es tut uns leid, dass wir Ihnen nicht weiterhelfen können.

    Wir danken Ihnen, dass Sie sich an uns gewandt haben, und verbleiben

    mit freundlichen Grüßen

    Adam Opel AG


    Kısaca cevireyim diyor ki biz sadece buradaki müşterilerimizin sorunlarıyla ilgileniriz siz işinizi türkiye ile halledin,

    yani biz arabayı size itekleriz sonra ne olursa olsun halt ederseniz edin önemli değil ,

    yıllarca almanlarla temasım olmuştur ve bunca zamanın bana öğrettiği biz Türkleri ASLA kendileri kadar görmediğidir, iş ahlakı onlar için önemli olup yapmaları gerekeni yapmalarını sağlasa da hiçbir zaman biz 2.sınıf (!) insanların sorunları için kendilerinden bir kadar duyarlı olmazlar (tamam bunlar benim kişisel fikrimdir ama yukarıdaki mektup somut bir olgudur,en azından opele yolu düşeceklerin aklının bir köşesinde olması gereken birşey )




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.