Şimdi Ara

**A-T-İ-K-E-R** OTOGAZ SİSTEMLERİ DESTEK PLATFORMU-CANDAN MÜHENDİSLİK (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3.511
Cevap
54
Favori
195.308
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Astralarda simit tank için bi sorun yok,sökmenize gerek yok.keyifli sürüşler.. www.otogaztr.com
    quote:

    Orijinalden alıntı: burak114

    iyi günler...sorum direkt olarak atikerle ilgili değil ama yardımcı olursanız sevinirim.aracımda atiker kiti mevcut..tank olarakta simit tank mevcut..fakat bu tip tankların muayeneden geçmediği söyleniyor...diğer tanktan taktırılması gerekiyomuş..bunun içinde yeniden proje falan çizilmesi gerekiyomuş..bu da 600 tl yi buluıyomuş..bu söylenenler ne kadar doğru..varmı böyle bişey...yardımcı olursanız sevinirim.aracım 2007 model astra...




  • Aracınıza atiker bence çok uyumlu iyi bir servise taktırırsanız sorunsuz kullanır memnun kalırsınız.

    Fiyat ile ilgili atiker bayiileri arasında 990 tl nin altına inilmemesi konusunda konsensüs var,bu taahhüde ve fiyat birliğine uymayanların bayiilikleri atiker tarafından iptal ediliyor.İstanbulda buna uyuluyor(4-5 bayiilik iptali oldu).Zaten istikrarlı ve ciddi atiker servislerinde böyle bir sorun yok.bunuda bence dikkate alın... şimdiden kazançlı sürüşler....
    quote:

    Orijinalden alıntı: peugeot-406

    merhaba arkadaşlar, şu an kafamı meşgul eden LPG konusu ile ilgili olarak yardımcı olmanızı bekliyorum. Aracım 2004 Vectra elegance 1,6 benzinli..Hangi markayı taktıracğım konusunda açıkçası kararsızım..Vectra C kasa LPG li aracı olan arkadaşlar yakıt değerleri nedir acaba, tartırınca ne kadarlık bir tasarruf söz konusu olabilir..Bulunduğum il Ordu ve burada ki Atiker Yetkili Bayisinden 900 TL yi 10 taksite kadar bölme gibi bir fiyat aldım. sizce nasıl..daha önce hiç LPG li araç kullanmadım. Genelde Vectra' nın motoru LPG ye uyumludur derler ama uyumsuzluk Olabilir mi? sorularımı yanıtlarsanız sevinirim..
    saygılar




  • G
    Ü
    N
    C
    E
    L . . . . .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: candan mühendislik



    G
    Ü
    N
    C
    E
    L . . . . .

    Kolay gelsin.Benim de bi sorunum var
    Atıker sıralı var .
    1 ay once bir keresinde geri vitese takıp aracı garaja sokarken 4lü flaşörü actıgımda lpg den benzine geçerkenki ses gelmeye başladı tık tık tık diye bilirsiniz .. Araba lgg den benzine geçiyordu bir süre böyle gitti bakıma götürdüm bilgisayarda voltaj yetersiz kodu cıktı serviste oradaki, arkadaş da akü nün kablosu gevşemiş dedi ve gercekten gevşemiş olan akü kablosunu sıkınca bi süre düzeldi şimdi yine aynı sorun bu sefer gaza basınca araba benzinden lpg ye tık tık tık diye sesle geçiyor ve arabada o geçiş farkediliyor bu sorun neydendir acaba ?
    Bu arada arkadaki soketleri çıkarıp taktık sıkıştırdık tankın üzerindeki ama sorun düzelmedi tavsiyelerinizi bekliyorum
    Hayırlı işler .




  • bazen baasit bi oksitlenme veya gevşeme bile bu sorunu yapabilir yada bakım zamanı geldi demektir.servise gidin bence sorunun çözülecektir. geçmiş olsun
    Orijinalden alıntı: PIERzig



    Kolay gelsin.Benim de bi sorunum var
    Atıker sıralı var .
    1 ay once bir keresinde geri vitese takıp aracı garaja sokarken 4lü flaşörü actıgımda lpg den benzine geçerkenki ses gelmeye başladı tık tık tık diye bilirsiniz .. Araba lgg den benzine geçiyordu bir süre böyle gitti bakıma götürdüm bilgisayarda voltaj yetersiz kodu cıktı serviste oradaki, arkadaş da akü nün kablosu gevşemiş dedi ve gercekten gevşemiş olan akü kablosunu sıkınca bi süre düzeldi şimdi yine aynı sorun bu sefer gaza basınca araba benzinden lpg ye tık tık tık diye sesle geçiyor ve arabada o geçiş farkediliyor bu sorun neydendir acaba ?
    Bu arada arkadaki soketleri çıkarıp taktık sıkıştırdık tankın üzerindeki ama sorun düzelmedi tavsiyelerinizi bekliyorum
    Hayırlı işler .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: candan mühendislik

    Aracınıza atiker bence çok uyumlu iyi bir servise taktırırsanız sorunsuz kullanır memnun kalırsınız.

    Fiyat ile ilgili atiker bayiileri arasında 990 tl nin altına inilmemesi konusunda konsensüs var,bu taahhüde ve fiyat birliğine uymayanların bayiilikleri atiker tarafından iptal ediliyor.İstanbulda buna uyuluyor(4-5 bayiilik iptali oldu).Zaten istikrarlı ve ciddi atiker servislerinde böyle bir sorun yok.bunuda bence dikkate alın... şimdiden kazançlı sürüşler....
    quote:

    Orijinalden alıntı: peugeot-406

    merhaba arkadaşlar, şu an kafamı meşgul eden LPG konusu ile ilgili olarak yardımcı olmanızı bekliyorum. Aracım 2004 Vectra elegance 1,6 benzinli..Hangi markayı taktıracğım konusunda açıkçası kararsızım..Vectra C kasa LPG li aracı olan arkadaşlar yakıt değerleri nedir acaba, tartırınca ne kadarlık bir tasarruf söz konusu olabilir..Bulunduğum il Ordu ve burada ki Atiker Yetkili Bayisinden 900 TL yi 10 taksite kadar bölme gibi bir fiyat aldım. sizce nasıl..daha önce hiç LPG li araç kullanmadım. Genelde Vectra' nın motoru LPG ye uyumludur derler ama uyumsuzluk Olabilir mi? sorularımı yanıtlarsanız sevinirim..
    saygılar



    peki bu atikerlerin çeşidi falan var mı biz hangisini tercih etmeliyiz. Birde LPG nin enjektörü yada yanlış bilmiyorsam valf (?) i hangi marka olduğu hakkında bilgi verebilirmisiniz. Aracın performanısnda olumsuz etki durumu var mı, bunu izah edebilir misiniz, izah ederseniz yardımcı olmuş olursunuz.saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: candan mühendislik

    bazen baasit bi oksitlenme veya gevşeme bile bu sorunu yapabilir yada bakım zamanı geldi demektir.servise gidin bence sorunun çözülecektir. geçmiş olsun



    Sağolun inş o kadar basittir bir usta tesisatı sokebiliriz dedi
  • atikerin multifast,fast ve safe fast olmak üzere 3 versiyonu var.3 de başarılıfakat biz servislerimide safe fast modelini tercih ediyoruz.enjektörlerini soruyorsanız rail ve valtek markalarını kullanıyor ve enjektör konusunda atiker sorunsuz.şimdiden hayırlı olsun..www.otogaztr.com

    quote:

    Orijinalden alıntı: peugeot-406


    quote:

    Orijinalden alıntı: candan mühendislik

    Aracınıza atiker bence çok uyumlu iyi bir servise taktırırsanız sorunsuz kullanır memnun kalırsınız.

    Fiyat ile ilgili atiker bayiileri arasında 990 tl nin altına inilmemesi konusunda konsensüs var,bu taahhüde ve fiyat birliğine uymayanların bayiilikleri atiker tarafından iptal ediliyor.İstanbulda buna uyuluyor(4-5 bayiilik iptali oldu).Zaten istikrarlı ve ciddi atiker servislerinde böyle bir sorun yok.bunuda bence dikkate alın... şimdiden kazançlı sürüşler....
    quote:

    Orijinalden alıntı: peugeot-406

    merhaba arkadaşlar, şu an kafamı meşgul eden LPG konusu ile ilgili olarak yardımcı olmanızı bekliyorum. Aracım 2004 Vectra elegance 1,6 benzinli..Hangi markayı taktıracğım konusunda açıkçası kararsızım..Vectra C kasa LPG li aracı olan arkadaşlar yakıt değerleri nedir acaba, tartırınca ne kadarlık bir tasarruf söz konusu olabilir..Bulunduğum il Ordu ve burada ki Atiker Yetkili Bayisinden 900 TL yi 10 taksite kadar bölme gibi bir fiyat aldım. sizce nasıl..daha önce hiç LPG li araç kullanmadım. Genelde Vectra' nın motoru LPG ye uyumludur derler ama uyumsuzluk Olabilir mi? sorularımı yanıtlarsanız sevinirim..
    saygılar



    peki bu atikerlerin çeşidi falan var mı biz hangisini tercih etmeliyiz. Birde LPG nin enjektörü yada yanlış bilmiyorsam valf (?) i hangi marka olduğu hakkında bilgi verebilirmisiniz. Aracın performanısnda olumsuz etki durumu var mı, bunu izah edebilir misiniz, izah ederseniz yardımcı olmuş olursunuz.saygılar




  • slmlar 2001 ford focus otomatik aracımda safe fast var takılalı 1bucuk ay oldu hersey cok guzeldi
    bu son zamanlarda gaza geciste sabahları rolantıde dusme baslıyor silkeliyor motor. ısındıktan sonra normale donuyor
    sıkısık tarfıkte rolantı gene dusuyor ara ara motor sıcak olsa bile 2kerede stop etti arac
    rolantı cok dusmeye baslıyınca bazen cıleden cıkarıyor musait bi yere cekip stop edip mars basınca duzelıyor
    benzinde sorun yok maf sensoru gaz kelebegı rolantı valfı temizlendi
    karter havalandırma hortumu ve subabı yeni degıstı orjınal takıldı
    bujiler ve kabloları orjınalle degıstı benzınde sorun yok sadece gazda var neden olabılır bu sorunum acaba saygılar..
  • Benzer sıkıntıyı bende yaşıyorum. Sanırım safefast kitlerde ısı stratejisi yanlış kurulmuş. Motor 50-60 dereceye gelene kadar, yani motor zengin karışımda çalışırken vites geçişlerinde vuruntu oluyor. LPG'nin her ısıda kütlesi farklı olduğu için uygun düzeltme katsayıları doğru karışım için yeterli olmuyor. Tabii bu benim tahminim. Dediğiniz gibi motor biraz ısındıktan sonra bu sorun yaşanmıyor.

    AEB yada Atiker yazılımda ısı ayarlarını gizlemiş. Bu hafta içi kendi aracımda ısıl düzeltmeleri değiştirip test edeceğim. Büyük ihtimallede sıkıntı bu katsayılarda.

    **A-T-İ-K-E-R** OTOGAZ SİSTEMLERİ DESTEK PLATFORMU-CANDAN MÜHENDİSLİK




  • Bize yakınsanız buyrun gelin çözelim.muhtemelen gaz ayarları çok kısık yada meme çapı uygun degil(araçta bir sorun yoksa )
    quote:

    Orijinalden alıntı: SHARKY

    slmlar 2001 ford focus otomatik aracımda safe fast var takılalı 1bucuk ay oldu hersey cok guzeldi
    bu son zamanlarda gaza geciste sabahları rolantıde dusme baslıyor silkeliyor motor. ısındıktan sonra normale donuyor
    sıkısık tarfıkte rolantı gene dusuyor ara ara motor sıcak olsa bile 2kerede stop etti arac
    rolantı cok dusmeye baslıyınca bazen cıleden cıkarıyor musait bi yere cekip stop edip mars basınca duzelıyor
    benzinde sorun yok maf sensoru gaz kelebegı rolantı valfı temizlendi
    karter havalandırma hortumu ve subabı yeni degıstı orjınal takıldı
    bujiler ve kabloları orjınalle degıstı benzınde sorun yok sadece gazda var neden olabılır bu sorunum acaba saygılar..




  • tesekkurler ilginize aracta sorun yok tum bakımları yeni yapıldı benzınde bi sıkıntı yok
    zaten sızın sefakoy subeniz bayram bey montajı yaptı kendilerine gotureyım
    baksınlar sagolsunlar cok ılgılıler musterılerıyle benim aracımda meme capları ne olmalı
    bilgi verebılırmısınız.
  • Forumda atiker safefast yazılımında neden bazı özelliklerin bulunmadığını çeşitli başlıklarda sordum. ancak nedense Atiker bu konuda açıklama yapmıyor. Az önce kontrol ettim başka bir kitin yazılımında (gene aeb eculu bir kit) bu özellik mevcut. Umarım serdar bey diğer özellikleri de açar.


    quote:

    Orijinalden alıntı: mscsi

    Benzer sıkıntıyı bende yaşıyorum. Sanırım safefast kitlerde ısı stratejisi yanlış kurulmuş. Motor 50-60 dereceye gelene kadar, yani motor zengin karışımda çalışırken vites geçişlerinde vuruntu oluyor. LPG'nin her ısıda kütlesi farklı olduğu için uygun düzeltme katsayıları doğru karışım için yeterli olmuyor. Tabii bu benim tahminim. Dediğiniz gibi motor biraz ısındıktan sonra bu sorun yaşanmıyor.

    AEB yada Atiker yazılımda ısı ayarlarını gizlemiş. Bu hafta içi kendi aracımda ısıl düzeltmeleri değiştirip test edeceğim. Büyük ihtimallede sıkıntı bu katsayılarda.

    **A-T-İ-K-E-R** OTOGAZ SİSTEMLERİ DESTEK PLATFORMU-CANDAN MÜHENDİSLİK





  • Selamlar;
    honda civic aracımda multifast sistem takılı, sıcak soğuk motor farketmeksizin aracı boşa alıp frene bastığımda yani fren motordan güç çekerken araçta anlık bir devir düşmesi ve fren pedalında bir titreme oluyor sonra araç toparlıyor, benzinde böyle bir sorun yok....
    Bu sorunun çözümü "enjektör hata zamanı" kısmında yapılacak ayarlama ile çözülebilir mi yoksa hortumları kısaltmak mı gerekir? teşekkürler
  • Enjektör hortumları kısa ise bu sorunu yapabilir...
    quote:

    Orijinalden alıntı: erev

    Selamlar;
    honda civic aracımda multifast sistem takılı, sıcak soğuk motor farketmeksizin aracı boşa alıp frene bastığımda yani fren motordan güç çekerken araçta anlık bir devir düşmesi ve fren pedalında bir titreme oluyor sonra araç toparlıyor, benzinde böyle bir sorun yok....
    Bu sorunun çözümü "enjektör hata zamanı" kısmında yapılacak ayarlama ile çözülebilir mi yoksa hortumları kısaltmak mı gerekir? teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: candan mühendislik

    Enjektör hortumları kısa ise bu sorunu yapabilir...
    quote:

    Orijinalden alıntı: erev

    Selamlar;
    honda civic aracımda multifast sistem takılı, sıcak soğuk motor farketmeksizin aracı boşa alıp frene bastığımda yani fren motordan güç çekerken araçta anlık bir devir düşmesi ve fren pedalında bir titreme oluyor sonra araç toparlıyor, benzinde böyle bir sorun yok....
    Bu sorunun çözümü "enjektör hata zamanı" kısmında yapılacak ayarlama ile çözülebilir mi yoksa hortumları kısaltmak mı gerekir? teşekkürler



    cevabınız için teşekkürler
    ben de aksine hortumların uzun olmasından dolayı olabileceğini düşünüyordum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erev -- 22 Şubat 2011; 23:10:09 >




  • sefakoy subenize gittim yeniden yazılım yukledıler ilgilendiler sagolsunlar
    ama su frene basınca rolantı dusmesi olayına bir cozum bulamadık
    benzınde yapmıyor sadece lpgde oksijen sensorunden yapabılır dedıler ama bilgisayara
    baglattım hiç bi sorun yok aracta sizce neden yapabılır?

    yukarıdaki erev arkadasın hondasında yasadıgı sorunun aynısı benimkide benim aracım
    otomatik focus 1.6



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SHARKY -- 23 Şubat 2011; 9:08:26 >
  • Bugün dikkat ettim bu durum, farlar ve fan açıkken yoğun olarak hissediliyor. Bunlar kapalı iken çok rahatsızlık veren bir durum yok. Farlar ve fan motordan güç çekerken bir de frenin güç çekmesi neticesinde rölantide bir düzensizlik oluşuyor... belki rölanti ayarlarında karışımı zenginleştirmek gibi bir çözüm olabilir diye düşünüyorum...
  • aracınızda hava alma olursa bu sorunu yapar,kontrol edelim sorun gidecektir...www.otogaztr.com
    quote:

    Orijinalden alıntı: SHARKY

    sefakoy subenize gittim yeniden yazılım yukledıler ilgilendiler sagolsunlar
    ama su frene basınca rolantı dusmesi olayına bir cozum bulamadık
    benzınde yapmıyor sadece lpgde oksijen sensorunden yapabılır dedıler ama bilgisayara
    baglattım hiç bi sorun yok aracta sizce neden yapabılır?

    yukarıdaki erev arkadasın hondasında yasadıgı sorunun aynısı benimkide benim aracım
    otomatik focus 1.6
  • bize yakınmısınız buyrun gelin yardımcı olalım....
    quote:

    Orijinalden alıntı: erev

    Bugün dikkat ettim bu durum, farlar ve fan açıkken yoğun olarak hissediliyor. Bunlar kapalı iken çok rahatsızlık veren bir durum yok. Farlar ve fan motordan güç çekerken bir de frenin güç çekmesi neticesinde rölantide bir düzensizlik oluşuyor... belki rölanti ayarlarında karışımı zenginleştirmek gibi bir çözüm olabilir diye düşünüyorum...
  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.