Şimdi Ara

**A-T-İ-K-E-R** OTOGAZ SİSTEMLERİ DESTEK PLATFORMU-CANDAN MÜHENDİSLİK (18. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3.511
Cevap
54
Favori
195.311
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhabalar, aracım 2005 clio 1.4, 6 ocak 2011 de atiker safe fast takdırdım, bostancı sanayide. bu arada aracı bir arkadaşımın tavsiyesi ile sizin ümraniyedeki yerinize getirdim, birtakım ayarlamalar yapıldı. şimdi 1000 km yi tamamladım. 1000 km de kalibrasyon yapılacak demişlerdi. araç yokuşlara gelince gaz tekleme yapıyor, birde park ederken gaz bazen az geliyor ve stop ediyor. tekrar getirmem gerekir mi? bilgi verirseniz sevinirim.
  • tabii ki buyruun gelin yardımcı olalım....
    quote:

    Orijinalden alıntı: lifes

    merhabalar, aracım 2005 clio 1.4, 6 ocak 2011 de atiker safe fast takdırdım, bostancı sanayide. bu arada aracı bir arkadaşımın tavsiyesi ile sizin ümraniyedeki yerinize getirdim, birtakım ayarlamalar yapıldı. şimdi 1000 km yi tamamladım. 1000 km de kalibrasyon yapılacak demişlerdi. araç yokuşlara gelince gaz tekleme yapıyor, birde park ederken gaz bazen az geliyor ve stop ediyor. tekrar getirmem gerekir mi? bilgi verirseniz sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: candan mühendislik

    bize yakınmısınız buyrun gelin yardımcı olalım....
    quote:

    Orijinalden alıntı: erev

    Bugün dikkat ettim bu durum, farlar ve fan açıkken yoğun olarak hissediliyor. Bunlar kapalı iken çok rahatsızlık veren bir durum yok. Farlar ve fan motordan güç çekerken bir de frenin güç çekmesi neticesinde rölantide bir düzensizlik oluşuyor... belki rölanti ayarlarında karışımı zenginleştirmek gibi bir çözüm olabilir diye düşünüyorum...



    Selamlar maalesef istanbulda değilim ankaradayım..
    Sorunun çözümü için ne gibi bir işlem yapılması gerekir acaba, bir de benzinde kullanırken debriyaja bastığım zaman oluşan rölanti düşüşü lpg'de kullanırken debriyaja bastığımda oluşan rölanti düşüşünden daha az.

    Yani benzinde iken debriyaja bastığımda rölanti 800'e düşüyorsa lpg'de 600'e kadar düşüyor. Tahmin ediyorum ki rölantinin bu kadar düşmesi nedeniyle titreme oluşuyor...
    Lpg'de de rölantinin en fazla 800'e düşmesini sağlayacak bir ayarlama yapılabir mi acaba?




  • hocam size bir sorum olacak, bir kaç yerde dogalgazın arabalarda kullanıldıgını okudum . peki bizim lpg tesisatımızda bir kaç değişiklikle veya tamamen değiştirerek dogalgazla çalışır hale getirme imkanınız varmı ???
    birde evde bulundurulacak bir basınç makinasıyla (adını hatırlamıyorum ) evden dahi aracın deposunu doldurma imkanımız varmı ????
  • Burada sorunun çözümü öncelikle bir enjeksiyon servisine giderek baktırmak.sorun benzinde az olsada dediğiniz gibi lpg de daha bariz ortaya çıkacaktır..
    quote:

    Orijinalden alıntı: erev


    quote:

    Orijinalden alıntı: candan mühendislik

    bize yakınmısınız buyrun gelin yardımcı olalım....
    quote:

    Orijinalden alıntı: erev

    Bugün dikkat ettim bu durum, farlar ve fan açıkken yoğun olarak hissediliyor. Bunlar kapalı iken çok rahatsızlık veren bir durum yok. Farlar ve fan motordan güç çekerken bir de frenin güç çekmesi neticesinde rölantide bir düzensizlik oluşuyor... belki rölanti ayarlarında karışımı zenginleştirmek gibi bir çözüm olabilir diye düşünüyorum...



    Selamlar maalesef istanbulda değilim ankaradayım..
    Sorunun çözümü için ne gibi bir işlem yapılması gerekir acaba, bir de benzinde kullanırken debriyaja bastığım zaman oluşan rölanti düşüşü lpg'de kullanırken debriyaja bastığımda oluşan rölanti düşüşünden daha az.

    Yani benzinde iken debriyaja bastığımda rölanti 800'e düşüyorsa lpg'de 600'e kadar düşüyor. Tahmin ediyorum ki rölantinin bu kadar düşmesi nedeniyle titreme oluşuyor...
    Lpg'de de rölantinin en fazla 800'e düşmesini sağlayacak bir ayarlama yapılabir mi acaba?




  • dogalgazı epey ülke şu kullanıyor fakat ülkemizde altyapısı oluştutulmadıgı için dogalgaz kullanılmıyor.
    bahsettiğiniz cihaz var ancak yasal durumunu bilmiyorum. ayrıntılar www.otocng.com
    quote:

    Orijinalden alıntı: KARAPOYRAZ

    hocam size bir sorum olacak, bir kaç yerde dogalgazın arabalarda kullanıldıgını okudum . peki bizim lpg tesisatımızda bir kaç değişiklikle veya tamamen değiştirerek dogalgazla çalışır hale getirme imkanınız varmı ???
    birde evde bulundurulacak bir basınç makinasıyla (adını hatırlamıyorum ) evden dahi aracın deposunu doldurma imkanımız varmı ????





  • quote:

    Orijinalden alıntı: KARAPOYRAZ

    hocam size bir sorum olacak, bir kaç yerde dogalgazın arabalarda kullanıldıgını okudum . peki bizim lpg tesisatımızda bir kaç değişiklikle veya tamamen değiştirerek dogalgazla çalışır hale getirme imkanınız varmı ???
    birde evde bulundurulacak bir basınç makinasıyla (adını hatırlamıyorum ) evden dahi aracın deposunu doldurma imkanımız varmı ????


    @KARAPOYRAZ
    Mevcut aracınızın üzerındekı lpg sistemının (cng )dogal gaz alternatıf yakıt sıstemında calışma şansı yoktur.
    CNG dogalgaz sistemı çalışması için mevcut araç üzerındeki sistem de tadilat gerekmektedır.
    örnek:(regülatör buharlaştırıcı fazı ,depolama cng tank,aktarma boruları ve bir kaç manzeme daha dahıldır .)
    Dolum cihazı ile aracınızın deposunu doldurabilirsiniz.
    Fakat bu dolum basınç düşük oranda olduğu için belli bir zaman gerekli örnek 6 saat gibi ve dolum için gereklı olan aparatlar malıyet olarak yuksektır .




  • merhabalar.. herkezin sordugu soruların bir benzeri olacak ama benzin fiyatlarının 4 tl nin üzerine çıkması ister istemez bizleri lpg ye yönlendirmek zorunda kalıyo. benim de 2010 model renault clio 3 hb 1.2 16 v authentique markalı aracım mevcut. fiyat konusund en uygun olarak atiker gözüküyo. aynı marka ve aynı model üzerinde özeliikle 1.2 araclarla ilgili çalışmalarınız oldumu, sonucları konusunda bilgi verirseniz cok sevinirim. şimdiden iyi calışmalar sizlere.
  • reno grubu araçlarda atiker başarılı ,kesinlikle atiker tafsiye ederim, bahsettiğiniz modeline çok taktık sorun yok.şimdiden kazançlı sürüşler..
    quote:

    Orijinalden alıntı: camooo

    merhabalar.. herkezin sordugu soruların bir benzeri olacak ama benzin fiyatlarının 4 tl nin üzerine çıkması ister istemez bizleri lpg ye yönlendirmek zorunda kalıyo. benim de 2010 model renault clio 3 hb 1.2 16 v authentique markalı aracım mevcut. fiyat konusund en uygun olarak atiker gözüküyo. aynı marka ve aynı model üzerinde özeliikle 1.2 araclarla ilgili çalışmalarınız oldumu, sonucları konusunda bilgi verirseniz cok sevinirim. şimdiden iyi calışmalar sizlere.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atıker-teknık


    quote:

    Orijinalden alıntı: KARAPOYRAZ

    hocam size bir sorum olacak, bir kaç yerde dogalgazın arabalarda kullanıldıgını okudum . peki bizim lpg tesisatımızda bir kaç değişiklikle veya tamamen değiştirerek dogalgazla çalışır hale getirme imkanınız varmı ???
    birde evde bulundurulacak bir basınç makinasıyla (adını hatırlamıyorum ) evden dahi aracın deposunu doldurma imkanımız varmı ????


    @KARAPOYRAZ
    Mevcut aracınızın üzerındekı lpg sistemının (cng )dogal gaz alternatıf yakıt sıstemında calışma şansı yoktur.
    CNG dogalgaz sistemı çalışması için mevcut araç üzerındeki sistem de tadilat gerekmektedır.
    örnek:(regülatör buharlaştırıcı fazı ,depolama cng tank,aktarma boruları ve bir kaç manzeme daha dahıldır .)
    Dolum cihazı ile aracınızın deposunu doldurabilirsiniz.
    Fakat bu dolum basınç düşük oranda olduğu için belli bir zaman gerekli örnek 6 saat gibi ve dolum için gereklı olan aparatlar malıyet olarak yuksektır .



    hocam bu dolum cihazını türkiyede bulabilrmiyiz . yada ülke dışında tanıdıklara getirtebilirmiyiz . 6 saatte dolması önemli değil isterse 10 saatte dolsun önemli olan bu dolum sistemini evime nasıl yaptırabilirim. araca yapılması kolay gibi ama konyada dolum istasyonu yok ,evden doldurmak gerekecek. şuan 93 model astra var eger evde dolum yapacagım aleti bulur ve monte ettirirsem bu aracı satıp biraz daha güçlü ve bagajı büyük bir şey alacagım bagajada büyükçe bir depo süper olur




  • Merhaba;

    Benimde bir sorum olacak. 1992 model mazda 323 1.8 16v (Karbüratörlü, otomatik vites. Km'de ortalama 30-35 kuruş yakıyor) bir aracım var. Aracın motoru ısındıktan sonra (10-20 km yol aldıktan sonra) motoru durdurduğumda tekrar gazda çalışmıyor. Benzine alıp çalıştırabiliyorum. Gazda çalıştırmak için 15-20 dakika bazende bir saate kadar beklemem gerekiyor. Ayrıca bu sorunu her seferinde yapmıyor. Mesela bu sabah 20 km yol aldım motoru durdurdum tekrar lpg de çalıştıramadım. Ortalama 30 dakika kadar sonra lpg ye geçti. Akşam aynı yolu geri geldim yani yine 20 km yol aldım motoru durdurdum tekrar çalıştırmayı denedim tek kontakta çalıştı. Daha öncede bu sorunla alakalı servise götürdüğümde aracı bir parça değiştirmişlerdi. Gaz ayırıcı mı ne diyorlar. Tam ismini hatırlamıyorum şuan ama arıza ara ara hala devam ediyor.

    Elektrik sistemi ile alakalı bir sorun olduğunu düşünüyorum. Benzine göre LPG de çalışırken farlarda belirli bir parlaklık düşüşü oluyor. Gaza bastığımda bariz bir şekilde bu fark belli oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akifguzen -- 25 Şubat 2011; 23:04:54 >




  • merhabalar, şu an candan mühendislikteyim, montajı buraya yaptırmadığıma pişman olmuş durumdayım, ilgi ve alaka mükemmel, montaj yaptırmayı düşünen veya bir sıkıntısı olanlar rahatlıkla buraya gelebilir. Yılmaz bey'e ve personeline teşekkür ederim.
  • selamlar arkadaşlar sizden bir konuda yardım isteyecektim...aracımda atiker marka sıralı sistem lpg kiti var aracım astra g kasa x16xel motor...
    aracımda rolanti dalgalanması vardı (benzinde kesinlikle yok ve rolanti valfi ateşleme bobini değişti boğaz kelebeği ve egr temizlendi araç 53000 km de tüp 30000 km de takıldı bakımları düzenli yapıldı) ve en sonunda montaj tekrardan gözden geçirilerek enjektörler ve enjektör hortumları değiştirildi şu an rolantide dalgalanma olayı azaldı ama tamamen kesilmedi şimdi tekrardan bunu düzeltmek için 1.5 lik nozul takıldı daha önceden 1.8 lik nozul vardı...nozullar değiştirildikten sonra tekrardan kalibrasyon yapıldı araca ve şu an max ve min basınç aynı 1.8 nozuldaki gibi ayarlandı yani max basınç 1.07 min basınç 0.35 şu an arada sırada yine rolantide dalgalanma yapıyor acaba nozullar 1.05 lik yapılıp max ve min basınç değerşeri 1.8 lik nozul değerleri gibi bırakıldığından dolayı mı bu sorunu yapıyor acaba bu basınç değerleri ne olmalı? ya da bu rolantideki dalgalanma olayını yoketmek için ne yapılmalı
    bu konuda yardımcı olursanız sevinirim...
    teşekkürler...




  • seat leon 1.6 102 beygir 2008 araca sahibim fiyat ve lpgnin dezavantajları ne olur ? taktırmalı mıyım? mesajınızı bekliyorum
  • regülatör arızalı ise yapar bide kumanda ceyranı kontaktan alınmadı ise yapar...
    quote:

    Orijinalden alıntı: akifguzen

    Merhaba;

    Benimde bir sorum olacak. 1992 model mazda 323 1.8 16v (Karbüratörlü, otomatik vites. Km'de ortalama 30-35 kuruş yakıyor) bir aracım var. Aracın motoru ısındıktan sonra (10-20 km yol aldıktan sonra) motoru durdurduğumda tekrar gazda çalışmıyor. Benzine alıp çalıştırabiliyorum. Gazda çalıştırmak için 15-20 dakika bazende bir saate kadar beklemem gerekiyor. Ayrıca bu sorunu her seferinde yapmıyor. Mesela bu sabah 20 km yol aldım motoru durdurdum tekrar lpg de çalıştıramadım. Ortalama 30 dakika kadar sonra lpg ye geçti. Akşam aynı yolu geri geldim yani yine 20 km yol aldım motoru durdurdum tekrar çalıştırmayı denedim tek kontakta çalıştı. Daha öncede bu sorunla alakalı servise götürdüğümde aracı bir parça değiştirmişlerdi. Gaz ayırıcı mı ne diyorlar. Tam ismini hatırlamıyorum şuan ama arıza ara ara hala devam ediyor.

    Elektrik sistemi ile alakalı bir sorun olduğunu düşünüyorum. Benzine göre LPG de çalışırken farlarda belirli bir parlaklık düşüşü oluyor. Gaza bastığımda bariz bir şekilde bu fark belli oluyor.




  • biz teşekkür ederiz, ayar bakım konularında yardımcı oluruz... www.otogaztr.com
    quote:

    Orijinalden alıntı: lifes

    merhabalar, şu an candan mühendislikteyim, montajı buraya yaptırmadığıma pişman olmuş durumdayım, ilgi ve alaka mükemmel, montaj yaptırmayı düşünen veya bir sıkıntısı olanlar rahatlıkla buraya gelebilir. Yılmaz bey'e ve personeline teşekkür ederim.
  • yanlış meme çapı bu sorunu yapar.basınç 0,98- 1,01 ideali , basınç fazla olursa stop sorunu yaşanır...
    www.otogaztr.com
    quote:

    Orijinalden alıntı: sertancay

    selamlar arkadaşlar sizden bir konuda yardım isteyecektim...aracımda atiker marka sıralı sistem lpg kiti var aracım astra g kasa x16xel motor...
    aracımda rolanti dalgalanması vardı (benzinde kesinlikle yok ve rolanti valfi ateşleme bobini değişti boğaz kelebeği ve egr temizlendi araç 53000 km de tüp 30000 km de takıldı bakımları düzenli yapıldı) ve en sonunda montaj tekrardan gözden geçirilerek enjektörler ve enjektör hortumları değiştirildi şu an rolantide dalgalanma olayı azaldı ama tamamen kesilmedi şimdi tekrardan bunu düzeltmek için 1.5 lik nozul takıldı daha önceden 1.8 lik nozul vardı...nozullar değiştirildikten sonra tekrardan kalibrasyon yapıldı araca ve şu an max ve min basınç aynı 1.8 nozuldaki gibi ayarlandı yani max basınç 1.07 min basınç 0.35 şu an arada sırada yine rolantide dalgalanma yapıyor acaba nozullar 1.05 lik yapılıp max ve min basınç değerşeri 1.8 lik nozul değerleri gibi bırakıldığından dolayı mı bu sorunu yapıyor acaba bu basınç değerleri ne olmalı? ya da bu rolantideki dalgalanma olayını yoketmek için ne yapılmalı
    bu konuda yardımcı olursanız sevinirim...
    teşekkürler...




  • yıllık 7 bin km nin üzerinde bir tüketim varsa taktırın aracınızda lpg ye çok uyumlu , şu servistede aracınızın aynısı 2007 model montajı yapılıyor...
    quote:

    Orijinalden alıntı: Thathurts

    seat leon 1.6 102 beygir 2008 araca sahibim fiyat ve lpgnin dezavantajları ne olur ? taktırmalı mıyım? mesajınızı bekliyorum
  • Telefon numaranizi pm ile bekliyorum, benzin yeter dedirtti artik taktiracagim
  • Telefonlarımız 0216 630 30 00 - gsm-05365116264 www.otogaztr.com
    quote:

    Orijinalden alıntı: Thathurts

    Telefon numaranizi pm ile bekliyorum, benzin yeter dedirtti artik taktiracagim
  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.