Şimdi Ara

**A-T-İ-K-E-R** OTOGAZ SİSTEMLERİ DESTEK PLATFORMU-CANDAN MÜHENDİSLİK (136. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.509
Cevap
54
Favori
191.973
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 134135136137138
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaanbocuk


    quote:

    Orijinalden alıntı: abuabuabu

    yaa tasaruf edelim diye tüp taktırdık ama 37 lt gaz ile 200 km yaptı şok oldum
    normalde benzinde 10-11 lt arsında deşiyor acaba lpg tüketimi neden bu kadar yüksek.
    lpg ci 1000 km tekrar gelin dedi acaba bu düzeltilebilir bir şeymi

    Aracının motoru 3.0 litre mi ?
    Ben 36-37 litre lpg ile uzun 510 -520 kisa şehir içinde de 400 km yapıyorum.


    Yok ne ya keske 3.0 olsa hyundai accent blue 1.4 motor ancak otomatik

    Valla acayip sinirliyim sali gidecegim gazciya 100 km de 20 lt yakiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abuabuabu -- 3 Temmuz 2015; 19:17:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,benim aracimda da bir sorun var ve sizin ilgilenmenizi istiyorum,lpg kiti atiker safefast obd li garantisi bitmedi henuz.Aracim seat leon 1.6 atmosferik,problemim ise genelde sabahlari ilk calismada 5-10 sn oksuruyor gibi yapiyor lpg ye gectigi an ve stop edecek gibi oluyor ama kisa sure sonra kendiliginden normal rolantisine donuyor.bujiler 5 aylik atesleme bobini ve buji kablolari da ayni zaman degisti 3 ay once de teklemeden dolayi buji kablolari tekrar ve orjinal servisten aldigim kablolar ile degisti.sizce sorun nedir?ilginize tesekkur eder iyi calismalar dilerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ustam hayırlı günler, focus 1 aracım var kısa süre önce siboplar değiişti.Benzinde aracın hiçbir problemi yok lpgye alınca rolanti yerinde durmuyor, bazen stop dahi ediyor problem ne olabilir.Seçenekleri söylerseniz sevinirim.Kit Atiker Fast.
  • Tam yazacaktim yukarida arkadas yazmis. Az once marsa bastim debriyaja bastim geriye attim araba stop etti . Ben 1 senedir atiker kullaniyorum devir dalgalanmasi,devir dusmesi gaz kesme,gaz yememe donem donem bu sorunlar cikiyor karsima ama bu stop etme ilk defa oldu ve mide bulandirdi artik.. her defasinda gidiyorum ayar yapiliyor duzelir gibi oluyor tekrar basliyor. Enjektorler devamli sorunsuz cikiyor ecu da sorun yok peki nedir bu sorun ? Ben ayda bir ayar yaptirmaya gideceksem sokup atayim bu atikeri daha iyi. Belki sorun markada degil ama sanirim en iyi araba lpgsiz araba lafina hak vermeye basladim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba ustam fikrinize ihtiyacım var yoksa kafayı yiyecem. 2001 model 1.6 102 bg bora aracım var. İlk aldığımda üzerinde sorunları bitmeyen brc vardı. 1 ay önce söktürüp atiker microfast taktırdık. Sorunlarıma gelince motor soğukken rolantide lpg geçişte devir düşüp stop ediyor gaz yemede problem oluyor ısınınca sorun kalmıyor. Sabahları ilk marş sıkıntılı. Lpg ci ayarlara girdiğinde aklımda kalanlar var.
    Nozzle ölçümü göstergesi çok küçük seviyesnin sonundaydı
    Gaz basıncını 0.90 gördüm
    Benzin ms 3.5 gibi
    Lpg ms 7.5 civarlarındaydı. ( bu değerler araç sıcaakken ve rolantideydi)

    Takan kişiye karışmamak için konuşmadım ama bana pek mantıklı gelmedi. Sizce bu işin ideali derdime derman olabilecek ne yapılmalı Allah rızası için yol gösterin. Para verip sistemi yeniledik ama yine hüsran :((
    Arkadaşın kablosuyla ekran görüntülerini aldık
    http://cache.donanimhaber.com/ImageThumbnail2.aspx?path=https://forum.donanimhaber.com/images/upfiles/327548/24772c1d-023b-4acd-8ae8-9b04cd427f11.jpg&size=4&bound=3&border=1&resolution=0



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi excellent56 -- 7 Temmuz 2015; 1:19:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Olaya bak son 4 mesajdada ayni sorunlar. Simdi sorarlar atikermi dandik yoksa ayarlarmi yanlis ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erhanmat

    quote:

    Orijinalden alıntı: candan mühendislik

    quote:

    Orijinalden alıntı: erhanmat

    Merhabalar.2005 clio 1.4 sedan 8v aracıma 1 ay önce atiker lpg taktırdım.İlk depo denemede yarısı şehir içi olmak üzere toplamda 280 km yol yaptım.Bu da aldığım gazın fiyatına bağlı olarak yaklışık 21kr yapmakta.Kullanan arkadaşlarıma sorduğumda yakıt değerinin yüksek olduğunu söylediler.Bu süreçte 2 defa ayar için gittim.1. de gaza geçerken titreme yapıyordu.Sanırım basınç artırıldı.Bunu hallettik.Kalibrasyon ayarının normal olduğu söylendi.Fakat dediğim gibi sanki yakıt değeri yüksek gibi.Bursa'da yaşıyorum.Öneriniz var mı?

    benzin ile ne yakıyor aracınız.. Lpg tüketimi bence normal gibi..

    İlginize teşekkürler.Aracımı yeni aldım.Benzinde de ne yaktığını bilmiyorum açıkçası.100 km için 2 kez depoyu fulleyip deneyeceğim.100 km için kaç lt tüketimi olması gerekir?
    Tekrar teşekkürler.Bir de Bursa'da önerdiğiniz atiker servisi var mı?

    Benzin ile 100 km tüketimine +1 ilave edip lpg tüketimini bulabilirsiniz..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: abuabuabu

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaanbocuk


    quote:

    Orijinalden alıntı: abuabuabu

    yaa tasaruf edelim diye tüp taktırdık ama 37 lt gaz ile 200 km yaptı şok oldum
    normalde benzinde 10-11 lt arsında deşiyor acaba lpg tüketimi neden bu kadar yüksek.
    lpg ci 1000 km tekrar gelin dedi acaba bu düzeltilebilir bir şeymi

    Aracının motoru 3.0 litre mi ?
    Ben 36-37 litre lpg ile uzun 510 -520 kisa şehir içinde de 400 km yapıyorum.


    Yok ne ya keske 3.0 olsa hyundai accent blue 1.4 motor ancak otomatik

    Valla acayip sinirliyim sali gidecegim gazciya 100 km de 20 lt yakiyor

    100 km de 20 tl.. sizce normal değil mi bu yakıt..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 05emrah34

    Merhaba,benim aracimda da bir sorun var ve sizin ilgilenmenizi istiyorum,lpg kiti atiker safefast obd li garantisi bitmedi henuz.Aracim seat leon 1.6 atmosferik,problemim ise genelde sabahlari ilk calismada 5-10 sn oksuruyor gibi yapiyor lpg ye gectigi an ve stop edecek gibi oluyor ama kisa sure sonra kendiliginden normal rolantisine donuyor.bujiler 5 aylik atesleme bobini ve buji kablolari da ayni zaman degisti 3 ay once de teklemeden dolayi buji kablolari tekrar ve orjinal servisten aldigim kablolar ile degisti.sizce sorun nedir?ilginize tesekkur eder iyi calismalar dilerim.

    pc ye bağlanmadan bir şey diyemem yakındaysanız gelin yardımcı olalım.. mutlaka randevu alarak gelin şu sıralar servis kısmı epey yoğun. geçmiş olsun..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: malatyadoğan

    Ustam hayırlı günler, focus 1 aracım var kısa süre önce siboplar değiişti.Benzinde aracın hiçbir problemi yok lpgye alınca rolanti yerinde durmuyor, bazen stop dahi ediyor problem ne olabilir.Seçenekleri söylerseniz sevinirim.Kit Atiker Fast.

    benzinde gerçekten rölanti sorunu yok ise enjektör meme çapı uygun değildir yada regülatör arızalı olabilir.. yakındaysanız uğrayın yardımcı olalım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nuvo'

    Tam yazacaktim yukarida arkadas yazmis. Az once marsa bastim debriyaja bastim geriye attim araba stop etti . Ben 1 senedir atiker kullaniyorum devir dalgalanmasi,devir dusmesi gaz kesme,gaz yememe donem donem bu sorunlar cikiyor karsima ama bu stop etme ilk defa oldu ve mide bulandirdi artik.. her defasinda gidiyorum ayar yapiliyor duzelir gibi oluyor tekrar basliyor. Enjektorler devamli sorunsuz cikiyor ecu da sorun yok peki nedir bu sorun ? Ben ayda bir ayar yaptirmaya gideceksem sokup atayim bu atikeri daha iyi. Belki sorun markada degil ama sanirim en iyi araba lpgsiz araba lafina hak vermeye basladim.

    sorun markada değil tabii ki gittiğiniz serviste .. Yukarıdaki cevapta yazdığım gibi enjektör meme çapı uygun değildir yada regülatör arızalı olabilir.. geçmiş olsun..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: candan mühendislik

    quote:

    Orijinalden alıntı: abuabuabu

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaanbocuk


    quote:

    Orijinalden alıntı: abuabuabu

    yaa tasaruf edelim diye tüp taktırdık ama 37 lt gaz ile 200 km yaptı şok oldum
    normalde benzinde 10-11 lt arsında deşiyor acaba lpg tüketimi neden bu kadar yüksek.
    lpg ci 1000 km tekrar gelin dedi acaba bu düzeltilebilir bir şeymi

    Aracının motoru 3.0 litre mi ?
    Ben 36-37 litre lpg ile uzun 510 -520 kisa şehir içinde de 400 km yapıyorum.


    Yok ne ya keske 3.0 olsa hyundai accent blue 1.4 motor ancak otomatik

    Valla acayip sinirliyim sali gidecegim gazciya 100 km de 20 lt yakiyor

    100 km de 20 tl.. sizce normal değil mi bu yakıt..

    yanlış anladınız Türk Lirası olan TL olarak algılamışşınız ama benim yazdığım hacim birimi olan lt yani litre.
    20 Litre yani gazı 2 Tl den alıyorum 2x20=40 Türk Lirası yapıyor.
    sizce normalmi zaten benzinde 50 türk lirası ile 100 km yaparken gazda 40 türk lirası ile 100 km yapmak sinirlerimi bozdu benim :(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abuabuabu -- 7 Temmuz 2015; 14:41:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: candan mühendislik

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nuvo'

    Tam yazacaktim yukarida arkadas yazmis. Az once marsa bastim debriyaja bastim geriye attim araba stop etti . Ben 1 senedir atiker kullaniyorum devir dalgalanmasi,devir dusmesi gaz kesme,gaz yememe donem donem bu sorunlar cikiyor karsima ama bu stop etme ilk defa oldu ve mide bulandirdi artik.. her defasinda gidiyorum ayar yapiliyor duzelir gibi oluyor tekrar basliyor. Enjektorler devamli sorunsuz cikiyor ecu da sorun yok peki nedir bu sorun ? Ben ayda bir ayar yaptirmaya gideceksem sokup atayim bu atikeri daha iyi. Belki sorun markada degil ama sanirim en iyi araba lpgsiz araba lafina hak vermeye basladim.

    sorun markada değil tabii ki gittiğiniz serviste .. Yukarıdaki cevapta yazdığım gibi enjektör meme çapı uygun değildir yada regülatör arızalı olabilir.. geçmiş olsun..

    Yakinda uzun yola gidecegim mutlaka size ugrarim bu sefer cunku dikkat ettim direk hedef gosteriyorsunuz bunu diger servisler yapamiyor. Peki oraya gelince sizimi bulalim ? Yoksa direk servisemi sokalim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • merhaba, Peugeot'nun yeni çıkardığı 1.2 puretech 130 bg.lik motora lpg takılabiliyor mu? bu motor yine peugeot'nun 1.2 82 bg. ve 3 Silindirli motoru ile aynı sanırım. bu araca turbo koyarak gücünü 130 bg.e çıkarmışlar. arasındaki tek fark sanırım turbolu olması. yalnız motorun 3 silindirli olması aklımı karıştırdı biraz.. forumdaki bazı yorumlarda, 3 silindirli motorlara lpg önermiyorlar diyenler olmuş. sebebi de 3 silindirli motorlarda rölantide titreme , devir düzensizliği vs. oluyormuş sözde... bu araca lpg uygulaması yapılabiliyor mu acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eranyumm -- 7 Temmuz 2015; 19:36:59 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nuvo'


    quote:

    Orijinalden alıntı: candan mühendislik

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nuvo'

    Tam yazacaktim yukarida arkadas yazmis. Az once marsa bastim debriyaja bastim geriye attim araba stop etti . Ben 1 senedir atiker kullaniyorum devir dalgalanmasi,devir dusmesi gaz kesme,gaz yememe donem donem bu sorunlar cikiyor karsima ama bu stop etme ilk defa oldu ve mide bulandirdi artik.. her defasinda gidiyorum ayar yapiliyor duzelir gibi oluyor tekrar basliyor. Enjektorler devamli sorunsuz cikiyor ecu da sorun yok peki nedir bu sorun ? Ben ayda bir ayar yaptirmaya gideceksem sokup atayim bu atikeri daha iyi. Belki sorun markada degil ama sanirim en iyi araba lpgsiz araba lafina hak vermeye basladim.

    sorun markada değil tabii ki gittiğiniz serviste .. Yukarıdaki cevapta yazdığım gibi enjektör meme çapı uygun değildir yada regülatör arızalı olabilir.. geçmiş olsun..

    Yakinda uzun yola gidecegim mutlaka size ugrarim bu sefer cunku dikkat ettim direk hedef gosteriyorsunuz bunu diger servisler yapamiyor. Peki oraya gelince sizimi bulalim ? Yoksa direk servisemi sokalim?

    Direk gelebilirsiniz arkadaşlar aracınızla ilgilenecekler.. geçmiş olsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eranyumm

    merhaba, Peugeot'nun yeni çıkardığı 1.2 puretech 130 bg.lik motora lpg takılabiliyor mu? bu motor yine peugeot'nun 1.2 82 bg. ve 3 Silindirli motoru ile aynı sanırım. bu araca turbo koyarak gücünü 130 bg.e çıkarmışlar. arasındaki tek fark sanırım turbolu olması. yalnız motorun 3 silindirli olması aklımı karıştırdı biraz.. forumdaki bazı yorumlarda, 3 silindirli motorlara lpg önermiyorlar diyenler olmuş. sebebi de 3 silindirli motorlarda rölantide titreme , devir düzensizliği vs. oluyormuş sözde... bu araca lpg uygulaması yapılabiliyor mu acaba?

    Turbosuz modeline montaj yaptık sorunsuz kullanıyor ...
  • Merhabalar, aracım 2000 model corolla 1.3 terra...2012 mart ayında takdırdığım atiker sıralı sistem kullanıyorum...Son zamanlarda sabah ilk çalışmadan sonra ısınıp arkadan "çat" sesi duyulduktan sonra aracın içerisine gaz kokusu geliyor...Takdırdığım yere götürdüm kaçak filan yok dediler, makinaya bağladılar herşey normal gözüküyormuş...Ama aracı birgün bırakıp ertesi sabah dediğinizi deniyelim dediler...Daha bırakmadım, bu şekilde kullanıyorum, bir depoyu bitirip yakıtta bir artma varmı onu kontrol edeceğim...Tahminim sorunun regülator ile alakalı olduğu...İlk anda gelen yüksek basınçlı gazı düşüremiyor sanırım...Sizce sorun nedir, eğer regulatorse tamiri varmıdır?...Yenisi montajı falan 250-300 den bahsediliyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rapator -- 9 Temmuz 2015; 23:00:04 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: candan mühendislik

    quote:

    Orijinalden alıntı: 05emrah34

    Merhaba,benim aracimda da bir sorun var ve sizin ilgilenmenizi istiyorum,lpg kiti atiker safefast obd li garantisi bitmedi henuz.Aracim seat leon 1.6 atmosferik,problemim ise genelde sabahlari ilk calismada 5-10 sn oksuruyor gibi yapiyor lpg ye gectigi an ve stop edecek gibi oluyor ama kisa sure sonra kendiliginden normal rolantisine donuyor.bujiler 5 aylik atesleme bobini ve buji kablolari da ayni zaman degisti 3 ay once de teklemeden dolayi buji kablolari tekrar ve orjinal servisten aldigim kablolar ile degisti.sizce sorun nedir?ilginize tesekkur eder iyi calismalar dilerim.

    pc ye bağlanmadan bir şey diyemem yakındaysanız gelin yardımcı olalım.. mutlaka randevu alarak gelin şu sıralar servis kısmı epey yoğun. geçmiş olsun..

    Ilginize tesekkur ederim,gelmeden randevu alacagim.iyi calismalar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: excellent56

    Merhaba ustam fikrinize ihtiyacım var yoksa kafayı yiyecem. 2001 model 1.6 102 bg bora aracım var. İlk aldığımda üzerinde sorunları bitmeyen brc vardı. 1 ay önce söktürüp atiker microfast taktırdık. Sorunlarıma gelince motor soğukken rolantide lpg geçişte devir düşüp stop ediyor gaz yemede problem oluyor ısınınca sorun kalmıyor. Sabahları ilk marş sıkıntılı. Lpg ci ayarlara girdiğinde aklımda kalanlar var.
    Nozzle ölçümü göstergesi çok küçük seviyesnin sonundaydı
    Gaz basıncını 0.90 gördüm
    Benzin ms 3.5 gibi
    Lpg ms 7.5 civarlarındaydı. ( bu değerler araç sıcaakken ve rolantideydi)

    Takan kişiye karışmamak için konuşmadım ama bana pek mantıklı gelmedi. Sizce bu işin ideali derdime derman olabilecek ne yapılmalı Allah rızası için yol gösterin. Para verip sistemi yeniledik ama yine hüsran :((
    Arkadaşın kablosuyla ekran görüntülerini aldık
    http://cache.donanimhaber.com/ImageThumbnail2.aspx?path=https://forum.donanimhaber.com/images/upfiles/327548/24772c1d-023b-4acd-8ae8-9b04cd427f11.jpg&size=4&bound=3&border=1&resolution=0

    Candan mühendislik bizim soruyu es mi geçti yoksa görmedi mi acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • merhaba iyi geceler 2010 model fabia 1.2 70 hp aracıma lpg düşünüyorum atikerin hangi serisini tavsiye edersiniz?
  • 
Sayfa: önceki 134135136137138
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.