Şimdi Ara

**A-T-İ-K-E-R** OTOGAZ SİSTEMLERİ DESTEK PLATFORMU-CANDAN MÜHENDİSLİK

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
3.508
Cevap
59
Favori
178.446
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> LPG Dönüşümü >> **A-T-İ-K-E-R** OTOGAZ SİSTEMLERİ DESTEK PLATFORMU-CANDAN MÜHENDİSLİK
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    53 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: excellent56

    Merhaba ustam fikrinize ihtiyacım var yoksa kafayı yiyecem. 2001 model 1.6 102 bg bora aracım var. İlk aldığımda üzerinde sorunları bitmeyen brc vardı. 1 ay önce söktürüp atiker microfast taktırdık. Sorunlarıma gelince motor soğukken rolantide lpg geçişte devir düşüp stop ediyor gaz yemede problem oluyor ısınınca sorun kalmıyor. Sabahları ilk marş sıkıntılı. Lpg ci ayarlara girdiğinde aklımda kalanlar var.
    Nozzle ölçümü göstergesi çok küçük seviyesnin sonundaydı
    Gaz basıncını 0.90 gördüm
    Benzin ms 3.5 gibi
    Lpg ms 7.5 civarlarındaydı. ( bu değerler araç sıcaakken ve rolantideydi)

    Takan kişiye karışmamak için konuşmadım ama bana pek mantıklı gelmedi. Sizce bu işin ideali derdime derman olabilecek ne yapılmalı Allah rızası için yol gösterin. Para verip sistemi yeniledik ama yine hüsran :((
    Arkadaşın kablosuyla ekran görüntülerini aldık
    http://cache.donanimhaber.com/ImageThumbnail2.aspx?path=https://forum.donanimhaber.com/images/upfiles/327548/24772c1d-023b-4acd-8ae8-9b04cd427f11.jpg&size=4&bound=3&border=1&resolution=0

    Candan mühendislik bizim soruyu es mi geçti yoksa görmedi mi acaba?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Onbaşı
    26 Mesaj
    merhaba iyi geceler 2010 model fabia 1.2 70 hp aracıma lpg düşünüyorum atikerin hangi serisini tavsiye edersiniz?
    _____________________________
  • Binbaşı
    1523 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Rapator

    Merhabalar, aracım 2000 model corolla 1.3 terra...2012 mart ayında takdırdığım atiker sıralı sistem kullanıyorum...Son zamanlarda sabah ilk çalışmadan sonra ısınıp arkadan "çat" sesi duyulduktan sonra aracın içerisine gaz kokusu geliyor...Takdırdığım yere götürdüm kaçak filan yok dediler, makinaya bağladılar herşey normal gözüküyormuş...Ama aracı birgün bırakıp ertesi sabah dediğinizi deniyelim dediler...Daha bırakmadım, bu şekilde kullanıyorum, bir depoyu bitirip yakıtta bir artma varmı onu kontrol edeceğim...Tahminim sorunun regülator ile alakalı olduğu...İlk anda gelen yüksek basınçlı gazı düşüremiyor sanırım...Sizce sorun nedir, eğer regulatorse tamiri varmıdır?...Yenisi montajı falan 250-300 den bahsediliyor...

    araca bakmak lazım özellikle hortum bağlantılarından bu sorunu yaşıyoruz bence önce gaz ve map hortumlarını değişip ( hortumların hepsini) sorunu gözlemleyin.. geçmiş olsun
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1523 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 0_oguz_0

    merhaba iyi geceler 2010 model fabia 1.2 70 hp aracıma lpg düşünüyorum atikerin hangi serisini tavsiye edersiniz?

    Kesinlikle atiker gold..
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1523 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: excellent56


    quote:

    Orijinalden alıntı: excellent56

    Merhaba ustam fikrinize ihtiyacım var yoksa kafayı yiyecem. 2001 model 1.6 102 bg bora aracım var. İlk aldığımda üzerinde sorunları bitmeyen brc vardı. 1 ay önce söktürüp atiker microfast taktırdık. Sorunlarıma gelince motor soğukken rolantide lpg geçişte devir düşüp stop ediyor gaz yemede problem oluyor ısınınca sorun kalmıyor. Sabahları ilk marş sıkıntılı. Lpg ci ayarlara girdiğinde aklımda kalanlar var.
    Nozzle ölçümü göstergesi çok küçük seviyesnin sonundaydı
    Gaz basıncını 0.90 gördüm
    Benzin ms 3.5 gibi
    Lpg ms 7.5 civarlarındaydı. ( bu değerler araç sıcaakken ve rolantideydi)

    Takan kişiye karışmamak için konuşmadım ama bana pek mantıklı gelmedi. Sizce bu işin ideali derdime derman olabilecek ne yapılmalı Allah rızası için yol gösterin. Para verip sistemi yeniledik ama yine hüsran :((
    Arkadaşın kablosuyla ekran görüntülerini aldık
    http://cache.donanimhaber.com/ImageThumbnail2.aspx?path=https://forum.donanimhaber.com/images/upfiles/327548/24772c1d-023b-4acd-8ae8-9b04cd427f11.jpg&size=4&bound=3&border=1&resolution=0

    Candan mühendislik bizim soruyu es mi geçti yoksa görmedi mi acaba?

    geçmiş olsun..
    regülatör basıncı düşük ms değerleri normal fakat bahsettiğiniz sorunlar için araca bağlanarak detaylı bakmak lazım yakındaysanız buyrun gelin yardımcı olalım..
    _____________________________




  • Onbaşı
    26 Mesaj
    Merhaba aracım Renault 19 2000 model RNE 1.6e lpg dönüşümü sıralı mı olmalı?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Çavuş
    89 Mesaj
    MERHABA,

    Aracım 2004 reno clio 1.4 fidji modeli hangi marka lpg dönüşümü tavsiye edersiniz acaba?
    _____________________________
  • Yarbay
    3356 Mesaj
    selamlar

    linea aracımıza atiker için randevu aldım bayramdan sonra fakat siteden baktığımda farklı kitler olduğunu(safefast, safefastsuper,obdı vs.. ) gördüm.Ve bunlar içinde ağırlıkla regulaör farkı olduğunu gördüm.

    Acaba bu farklar nedir? Ne değiştiri? araç 3000 km de hangisini takmamızı uygun görürsünüz? Neden?

    İlgi için teeşkkürler ATIKER
    _____________________________
  • Binbaşı
    1523 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: batuS67

    Merhaba aracım Renault 19 2000 model RNE 1.6e lpg dönüşümü sıralı mı olmalı?

    Aracınız çok noktadan enjeksyonlu ise Atiker microfast sistemi uygundur..
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1523 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kovboy66

    MERHABA,

    Aracım 2004 reno clio 1.4 fidji modeli hangi marka lpg dönüşümü tavsiye edersiniz acaba?

    Atiker microfast uygundur.. iyi bayramlar
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1523 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: GT_500

    selamlar

    linea aracımıza atiker için randevu aldım bayramdan sonra fakat siteden baktığımda farklı kitler olduğunu(safefast, safefastsuper,obdı vs.. ) gördüm.Ve bunlar içinde ağırlıkla regulaör farkı olduğunu gördüm.

    Acaba bu farklar nedir? Ne değiştiri? araç 3000 km de hangisini takmamızı uygun görürsünüz? Neden?

    İlgi için teeşkkürler ATIKER

    Aracınız yeni olduğu için özellikle GOLD ATİKER serisini tavsiye ederim hem yakıtı hem performansı sizi fazlasıyla memnun edecektir..
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1523 Mesaj
    ***TÜM ÜLKE HALKIMIN VE MÜSLÜMANLARIN RAMAZAN BAYRAMLARINI KUTLAR HAYIRLARA KAPILAR AÇMASINI TEMENNİ EDERİM***
    _____________________________
  • Yarbay
    3356 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: candan mühendislik

    ***TÜM ÜLKE HALKIMIN VE MÜSLÜMANLARIN RAMAZAN BAYRAMLARINI KUTLAR HAYIRLARA KAPILAR AÇMASINI TEMENNİ EDERİM***


    teşekkürler ilgi için candan mühendislik...
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    929 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: candan mühendislik

    quote:

    Orijinalden alıntı: excellent56


    quote:

    Orijinalden alıntı: excellent56

    Merhaba ustam fikrinize ihtiyacım var yoksa kafayı yiyecem. 2001 model 1.6 102 bg bora aracım var. İlk aldığımda üzerinde sorunları bitmeyen brc vardı. 1 ay önce söktürüp atiker microfast taktırdık. Sorunlarıma gelince motor soğukken rolantide lpg geçişte devir düşüp stop ediyor gaz yemede problem oluyor ısınınca sorun kalmıyor. Sabahları ilk marş sıkıntılı. Lpg ci ayarlara girdiğinde aklımda kalanlar var.
    Nozzle ölçümü göstergesi çok küçük seviyesnin sonundaydı
    Gaz basıncını 0.90 gördüm
    Benzin ms 3.5 gibi
    Lpg ms 7.5 civarlarındaydı. ( bu değerler araç sıcaakken ve rolantideydi)

    Takan kişiye karışmamak için konuşmadım ama bana pek mantıklı gelmedi. Sizce bu işin ideali derdime derman olabilecek ne yapılmalı Allah rızası için yol gösterin. Para verip sistemi yeniledik ama yine hüsran :((
    Arkadaşın kablosuyla ekran görüntülerini aldık
    http://cache.donanimhaber.com/ImageThumbnail2.aspx?path=https://forum.donanimhaber.com/images/upfiles/327548/24772c1d-023b-4acd-8ae8-9b04cd427f11.jpg&size=4&bound=3&border=1&resolution=0

    Candan mühendislik bizim soruyu es mi geçti yoksa görmedi mi acaba?

    geçmiş olsun..
    regülatör basıncı düşük ms değerleri normal fakat bahsettiğiniz sorunlar için araca bağlanarak detaylı bakmak lazım yakındaysanız buyrun gelin yardımcı olalım..

    Rolantide 7.5 ms lpg enjeksiyon suresi normalmidir?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    326 Mesaj
    Vectra 2.0 95 model hangi kiti onerirsiniz



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    free-hifi
  • Binbaşı
    1523 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgurkiray

    Vectra 2.0 95 model hangi kiti onerirsiniz

    Atiker microfast uygundur.. kazançlı sürüşler
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    211 Mesaj
    aracima (astra 2002) 68000 km deyken lpg takilmis ben 74000 de aldim. lpg nin Garanti belgesi kayip. 1.5 yildir kullaniyorum. Suan 85000 de. Gecen yaz gaz kelebegini temizlediler sanayide. Ne zaman ve nasil bakim yaptirmaliyim.ucreti ne kadar olur.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Dışarıdaki hayvanlar, bir domuzların yüzüne bir insanların yüzüne bakıyor ama onları birbirinden ayırt edemiyorlardı.
  • Çavuş
    48 Mesaj
    Usta aracım. 2000 model bora 1.6 8v
    Arabamda atiker sıralı sistem takılı.
    Sorunum şu: aracım.genelde(her zaman değil) soğuk,sıcak farketmeksizin genelde 3 marş sonunda çalışıyor. Benzinde 4 gün kullandım. Hep tek marşta aldı.
    Ustaya götürdüm. Regülatör ve gaz kesiciyi değiştirdi. Ama sonuç yine aynı bundan 1 ay öncede lpg enjektörleri ve filtresi değişti. Yani anlıyacağınız lpg sisteminin neredeyse değişmeyen tarafı kalmadı. Ama sonuç hüsran.. Bazende ilk çalıştırmada lpg gösterge sine hiç ışık gelmiyor 2-3 dakka sonra kendiliğinden geliyor ve lpg ye geçiyor. Nedendir. Acaba burdaki usta çözemedi.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    258 Mesaj
    Ustam hayırlı işler. İstanbul'dan Malatya'ya gelirken kontağı kapadım uzun uzun uyarı verdi. Bakım uyarısı olduğunu düşünüp devam ettim. 400 km falan giderken araba vites değiştirirken stop etti ve direksiyon fren devre dışı kaldı ölümden döndük. Malatya'ya kadar dört beş kez daha aynı arızayı yaptı zar zor geldim.Burada önce lpg için servise çektim bakıldı hazır ayar yapıldı bir şey çıkmadı bakımları yapıldı. Sonra renault serviste dahil olmak üzere değişik ustalara baktırdım buji değişti,kelebek boğazı temizlendi subap ayarı yapıldı ancak arıza halen devam ediyor. Korkumdan bir yere gidemiyorum gideceksem de sürekli dörtlüler açık gidiyorum.
    Bu arıza lpg bakım uyarısından sonra çıktı diye düşünüyorum. Bu şartlarda İstanbula arabayla dönmek de içime sinmiyor sizce neden olabilir acaba?
    Daha önce böyle bir sorunla karşılaştınız mı yardımcı olursanız çok sevinirim araba Malatyda tamir edilemeyecek yoksa.
    Renault clio symbol 2008 model Atiker
    _____________________________




  • Binbaşı
    1523 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: surrealist2

    aracima (astra 2002) 68000 km deyken lpg takilmis ben 74000 de aldim. lpg nin Garanti belgesi kayip. 1.5 yildir kullaniyorum. Suan 85000 de. Gecen yaz gaz kelebegini temizlediler sanayide. Ne zaman ve nasil bakim yaptirmaliyim.ucreti ne kadar olur.

    Yetkili bayii de yapılmış bir montaj ise garanti kaydı on-lıne olarak yapılır ve bayiilerimizde bu kayıtlar vardır en yakın Atiker bayiine giderek işlem yaptırabilirsiniz..
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
üniversite
Mobilya Takımları
haberler
Canlı Tv izle
Bey Azura
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,891
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.