Şimdi Ara

**A-T-İ-K-E-R** OTOGAZ SİSTEMLERİ DESTEK PLATFORMU-CANDAN MÜHENDİSLİK (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.511
Cevap
54
Favori
195.314
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yılmaz bey izmirde tanıdığınız önerdiğiniz bir atiker servisi var mı varsa adresini yazabilir misiniz ? araba ısınsada ısınmasada gazda stop ediyor sorun ne olabilir ?

    edit: gazda stop ediyor derken rölantide durmuyor gaz verirken bi sorun yok ama rölantide durmuyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Molotof Tizi -- 30 Aralık 2010; 21:38:53 >
  • öncelikle merhabalar ve kolay gelsin lpg hakkında bilgim çok derin degil ancak benm kendime göre saygı duydugum 2 tane marka var Atiker ve Brc sebep sorulabilir ama bilmiyorm size sormak istedigim soru ise 97 model otomatik ford mustang 4.6 gtye v8 ne kadara lpg takılır taksit veya kampanyalarınız nelerdir teşekkürler...
  • maalesef izmirde bildiğim servis yok.
    quote:

    Orijinalden alıntı: xtuningcix

    yılmaz bey izmirde tanıdığınız önerdiğiniz bir atiker servisi var mı varsa adresini yazabilir misiniz ? araba ısınsada ısınmasada gazda stop ediyor sorun ne olabilir ?

    edit: gazda stop ediyor derken rölantide durmuyor gaz verirken bi sorun yok ama rölantide durmuyor
  • tikeri tafsiye edebilirim.montaj fiyatı konusunda www.otogaztr.com sitemizde güncel fiyatlar mevcut..
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kal-El.

    öncelikle merhabalar ve kolay gelsin lpg hakkında bilgim çok derin degil ancak benm kendime göre saygı duydugum 2 tane marka var Atiker ve Brc sebep sorulabilir ama bilmiyorm size sormak istedigim soru ise 97 model otomatik ford mustang 4.6 gtye v8 ne kadara lpg takılır taksit veya kampanyalarınız nelerdir teşekkürler...
  • bu anlamda bir arıza yok,aracın bünyesinde oluşan arızalar olabilir,buda tespıt edilerek çözülür..www.otogaztr.com
    quote:

    Orijinalden alıntı: peugeot-406


    quote:

    Orijinalden alıntı: hidden

    Merhaba, öncelikle işlerinizde hayırlı kazançlar ve başarılar diliyorum. Atiker gibi yaygın kullanıcı kitlesi olan bir kit için böyle bir başlık çok iyi oldu.

    İlk soruyu da hayırlı olsun diyerek ben sorayım öyleyse, istanbulda değilim, bulunduğum ilde bir başka bayi arkadaşa montaj yaptırdım. 2004 model megane 2 1.6 16 valf aracıma. Yakıt konusunda 1 lt gazla 10 km civarı gidiyor şehir içi ağırlıklı kullanımda. Çekiş performans konusunda bir sıkıntım yok. Benzin lpg geçişleri mükemmel hiç hissedilmiyor.

    Sorunum şu; atiker sistemlerde klima açıkken ayrıca farlar açıkken malum yük artıyor ve yüksek devirde seyrederken boşa aldığımızda veya frene bastığımızda birden ibre 0'a doğru düşüyor ve kimi zaman stop ediyor. Bu neden kaynaklanmaktadır? Ve diğer markalarda buna yönelik konfigurasyon olduğu söylenmekte Atiker için böyle bir ayar varmıdır? Kolay gelsin saygılar.

    valla lpg hakkında bilgi toplarken denk geldim ve bu arkadaşta ki gibi bende megane 2 dinamik var 2004 model bu yazılanları referans alıyorum kendime..şu an fiyatlar ne durumda acaba bilginiz var mı arkadaşlar..birde şunu sorayım dedim LPG takınca araçta oluşturduğu arızalar var mı kronik arıza diyebileceğimiz, yani her araçta olup ta çözebileceğimiz..benim LPG hakkında pekbilgim yok acıkçası..




  • Benim aracım megane1 1.4 16v. hidden'ın aracındaki motora benzer bir motor. aynı sorun bende de var. benzindeyken stop etme sorunu kesinlikle yok. rölanti de her koşulda son derece sağlıklı. ancak lpgde bariz bir şekilde debriyaja basınca devir göstergesi 0 a kadar düşüyor ve bazen de stop ediyor. brcde sürüş konforu menüsünde cut off ile ilgili bir ayar olduğu söyleniyor. atiker safefastte bu sorunu nasıl çözeriz?



    quote:

    Orijinalden alıntı: candan mühendislik

    bu anlamda bir arıza yok,aracın bünyesinde oluşan arızalar olabilir,buda tespıt edilerek çözülür..www.otogaztr.com
    quote:

    Orijinalden alıntı: peugeot-406


    quote:

    Orijinalden alıntı: hidden

    Merhaba, öncelikle işlerinizde hayırlı kazançlar ve başarılar diliyorum. Atiker gibi yaygın kullanıcı kitlesi olan bir kit için böyle bir başlık çok iyi oldu.

    İlk soruyu da hayırlı olsun diyerek ben sorayım öyleyse, istanbulda değilim, bulunduğum ilde bir başka bayi arkadaşa montaj yaptırdım. 2004 model megane 2 1.6 16 valf aracıma. Yakıt konusunda 1 lt gazla 10 km civarı gidiyor şehir içi ağırlıklı kullanımda. Çekiş performans konusunda bir sıkıntım yok. Benzin lpg geçişleri mükemmel hiç hissedilmiyor.

    Sorunum şu; atiker sistemlerde klima açıkken ayrıca farlar açıkken malum yük artıyor ve yüksek devirde seyrederken boşa aldığımızda veya frene bastığımızda birden ibre 0'a doğru düşüyor ve kimi zaman stop ediyor. Bu neden kaynaklanmaktadır? Ve diğer markalarda buna yönelik konfigurasyon olduğu söylenmekte Atiker için böyle bir ayar varmıdır? Kolay gelsin saygılar.

    valla lpg hakkında bilgi toplarken denk geldim ve bu arkadaşta ki gibi bende megane 2 dinamik var 2004 model bu yazılanları referans alıyorum kendime..şu an fiyatlar ne durumda acaba bilginiz var mı arkadaşlar..birde şunu sorayım dedim LPG takınca araçta oluşturduğu arızalar var mı kronik arıza diyebileceğimiz, yani her araçta olup ta çözebileceğimiz..benim LPG hakkında pekbilgim yok acıkçası..






  • 2004 model ford focus otomatik şehir içerisinde ne yakar
    bir de hangi oto gazı kullanmamı tavsiye edersiniz teşekkür ederim
  • Sn. Yetkili;

    1,5 aydır sıralı sistem lpg sistemi olan aracımda iç gösterge hatalı göstermeye başladı.
    Bunun üzerine garanti nedeniyle yetkili servise gitmeye başladım ve ilk olarak şamadıra sökülüp müdahale edildi ve düzelmiş olması gerekiyor dendi.
    Bir kaç gün içerisinde test ettim ve yine aynı arızanın devam etmesi üzerine tekrar servise gittim ve bu sefer komple şamandra yenilendi.
    Şimdi ise 8-9 lt. lpg aldığımda iç gösterge yine dolu gösteriyor ve aniden düşmeye başlıyor. Ani düşüşten kastım 15-20 dk. içerisinde doludan kırmızıya geçmesi şeklinde oluyor.
    Bu aşamada aracıma daha fazla da müdahale edilmesini de istemediğimden doğruyu bulacak bir servise (İzmir'de) gitmek istiyorum.
    Arıza hakkında yorumlarınızı ve tespitlerinizi benimle paylaşırsanız memnun olurum.
    Teşekkürler,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: candan mühendislik
    bıraz fazla gibi.kullanım tarzı veya kullanım mesafeniz (çok kısa aralıkta fazla yakar) olabilir.
    quote:

    Orijinalden alıntı: serkan__tr

    merhaba.
    karbüratörlü tipo 1999 1,4 aracım var hesaplarıma göre kilometre başına gazda 290 kuruş yakıyor. bu normalmidir?
    araç gazda iken egzoz değerlerini ölçtürdüm normal olduğu söylendi. sorun nerede olabilir. gaz markası atikerdir...



    merhaba kullanışım normal, gaz ayarı yaptırdım bu sekilde denememi aynısını yaparsa gaz regulatörunden yapılabilecegini söylediler, aynısı yaptı. Ne yapmam gerek? Regulatördenmidir kesin?
  • Merhaba, aracımda LPG sisteminin 15.000 bakımını yaptıracağım bunu montaj bayiim yerine sizde yaptırmam mümkünmü? Çünkü montaj bayim kadosanda ben ise size çok yakın bir yerde çalışıyorum...
  • sadece gazda bu sorun varsa ilk ihtimaller meme çapı uygun degil yada enjektör..www.otogaztr.com

    quote:

    Orijinalden alıntı: egemena


    Benim aracım megane1 1.4 16v. hidden'ın aracındaki motora benzer bir motor. aynı sorun bende de var. benzindeyken stop etme sorunu kesinlikle yok. rölanti de her koşulda son derece sağlıklı. ancak lpgde bariz bir şekilde debriyaja basınca devir göstergesi 0 a kadar düşüyor ve bazen de stop ediyor. brcde sürüş konforu menüsünde cut off ile ilgili bir ayar olduğu söyleniyor. atiker safefastte bu sorunu nasıl çözeriz?



    quote:

    Orijinalden alıntı: candan mühendislik

    bu anlamda bir arıza yok,aracın bünyesinde oluşan arızalar olabilir,buda tespıt edilerek çözülür..www.otogaztr.com
    quote:

    Orijinalden alıntı: peugeot-406www.otogaztr.com



    quote:

    Orijinalden alıntı: hidden

    Merhaba, öncelikle işlerinizde hayırlı kazançlar ve başarılar diliyorum. Atiker gibi yaygın kullanıcı kitlesi olan bir kit için böyle bir başlık çok iyi oldu.

    İlk soruyu da hayırlı olsun diyerek ben sorayım öyleyse, istanbulda değilim, bulunduğum ilde bir başka bayi arkadaşa montaj yaptırdım. 2004 model megane 2 1.6 16 valf aracıma. Yakıt konusunda 1 lt gazla 10 km civarı gidiyor şehir içi ağırlıklı kullanımda. Çekiş performans konusunda bir sıkıntım yok. Benzin lpg geçişleri mükemmel hiç hissedilmiyor.

    Sorunum şu; atiker sistemlerde klima açıkken ayrıca farlar açıkken malum yük artıyor ve yüksek devirde seyrederken boşa aldığımızda veya frene bastığımızda birden ibre 0'a doğru düşüyor ve kimi zaman stop ediyor. Bu neden kaynaklanmaktadır? Ve diğer markalarda buna yönelik konfigurasyon olduğu söylenmekte Atiker için böyle bir ayar varmıdır? Kolay gelsin saygılar.

    valla lpg hakkında bilgi toplarken denk geldim ve bu arkadaşta ki gibi bende megane 2 dinamik var 2004 model bu yazılanları referans alıyorum kendime..şu an fiyatlar ne durumda acaba bilginiz var mı arkadaşlar..birde şunu sorayım dedim LPG takınca araçta oluşturduğu arızalar var mı kronik arıza diyebileceğimiz, yani her araçta olup ta çözebileceğimiz..benim LPG hakkında pekbilgim yok acıkçası..








  • BENZİNE GÖRE +1 LT YANİ 230-260 KRŞ ARASI.
    quote:

    Orijinalden alıntı: akdenizli81

    2004 model ford focus otomatik şehir içerisinde ne yakar
    bir de hangi oto gazı kullanmamı tavsiye edersiniz teşekkür ederim
  • Sistem fast ise seviye sensörü veya bazen ecude sorun olabilir,eger sefa modeli ise kesinlikle seviye sensörü,atikerin yeni sönsörleri takılabilir... www.otogaztr.com

    quote:

    Orijinalden alıntı: Azim79

    Sn. Yetkili;

    1,5 aydır sıralı sistem lpg sistemi olan aracımda iç gösterge hatalı göstermeye başladı.
    Bunun üzerine garanti nedeniyle yetkili servise gitmeye başladım ve ilk olarak şamadıra sökülüp müdahale edildi ve düzelmiş olması gerekiyor dendi.
    Bir kaç gün içerisinde test ettim ve yine aynı arızanın devam etmesi üzerine tekrar servise gittim ve bu sefer komple şamandra yenilendi.
    Şimdi ise 8-9 lt. lpg aldığımda iç gösterge yine dolu gösteriyor ve aniden düşmeye başlıyor. Ani düşüşten kastım 15-20 dk. içerisinde doludan kırmızıya geçmesi şeklinde oluyor.
    Bu aşamada aracıma daha fazla da müdahale edilmesini de istemediğimden doğruyu bulacak bir servise (İzmir'de) gitmek istiyorum.
    Arıza hakkında yorumlarınızı ve tespitlerinizi benimle paylaşırsanız memnun olurum.
    Teşekkürler,




  • regülatörden olmadıgı kesin.uygun mikser takılmamış olabilir ,hava alıması engellenmiş olabilir,gaz analiz cihazında hepsi belli olur.... www.otogaztr.com

    quote:

    Orijinalden alıntı: serkan__tr


    quote:

    Orijinalden alıntı: candan mühendislik
    bıraz fazla gibi.kullanım tarzı veya kullanım mesafeniz (çok kısa aralıkta fazla yakar) olabilir.
    quote:

    Orijinalden alıntı: serkan__tr

    merhaba.
    karbüratörlü tipo 1999 1,4 aracım var hesaplarıma göre kilometre başına gazda 290 kuruş yakıyor. bu normalmidir?
    araç gazda iken egzoz değerlerini ölçtürdüm normal olduğu söylendi. sorun nerede olabilir. gaz markası atikerdir...



    merhaba kullanışım normal, gaz ayarı yaptırdım bu sekilde denememi aynısını yaparsa gaz regulatörunden yapılabilecegini söylediler, aynısı yaptı. Ne yapmam gerek? Regulatördenmidir kesin?




  • tabii ki buyrun gelin bekleriz....www.otogaztr.com

    quote:

    Orijinalden alıntı: esenlik

    Merhaba, aracımda LPG sisteminin 15.000 bakımını yaptıracağım bunu montaj bayiim yerine sizde yaptırmam mümkünmü? Çünkü montaj bayim kadosanda ben ise size çok yakın bir yerde çalışıyorum...
  • BEYEFENDİ BENİM 94 MODEL RENAULT 11 FLASH'IM VAR bu aracımın lpg tüpünün tarihi doldu ve tüp değiştirmek gerekiyor maliyeti ne tutar ayrıca tamamen herşeyi ile sıfır yapsak ne tutar ve şuan aracıma 20 tl gaz atıorum 2 ışık yanıyor 40 km'de kırmızıya düşüyor ama suan km 57 de bu sorunu nasıl çözebilirim ? TEŞEKKÜRLER...
  • Bilgilendirme için teşekkürler, seviye sensörü dediğiniz parça şamandıra üzerindeki küçük fişin takılı olduğu (üzerinde 20k yazan) mekanik gösterge değildir herhaldee...
    Bu parça doğru gösteriyor çünkü...
    İyi forumlar, iyi akşamlar.
    Azim
  • ayrıntılı fiyatlarımızwww.otogaztr.com sitemizde mevcut..
    quote:

    Orijinalden alıntı: akvaryumania

    BEYEFENDİ BENİM 94 MODEL RENAULT 11 FLASH'IM VAR bu aracımın lpg tüpünün tarihi doldu ve tüp değiştirmek gerekiyor maliyeti ne tutar ayrıca tamamen herşeyi ile sıfır yapsak ne tutar ve şuan aracıma 20 tl gaz atıorum 2 ışık yanıyor 40 km'de kırmızıya düşüyor ama suan km 57 de bu sorunu nasıl çözebilirim ? TEŞEKKÜRLER...
  • Lovato ve Atiker safefast aeb ecu kullanıyor. zaten yazılımlar birbirine benziyor buradan da anlaşılıyor. Ancak lovato easy fastte cut-off tan geri dönmede düzeltme diye bir ayar var. atiker safefast yazılımda ise bu ayar yok. sanırım atiker kendi arayüzünü hazırlarken bu ayara gerek görmemiş. yeni çıkan yazılımlarda bu ayara yer verildimi acaba? aracın rölantide stop sorunu var ve büyük ihtimalle cut-off zenginleştirme ayarı ile hallolacak. ama maalesef yazılım bu ayarı desteklemiyor.
  • cut-of ile söyledikleriniz dogru ancak sorununuzun bu özellikle ilgisi yok.araç neydi ve hangi ildesiniz.. www.otogaztr.com
    quote:

    Orijinalden alıntı: egemena


    Lovato ve Atiker safefast aeb ecu kullanıyor. zaten yazılımlar birbirine benziyor buradan da anlaşılıyor. Ancak lovato easy fastte cut-off tan geri dönmede düzeltme diye bir ayar var. atiker safefast yazılımda ise bu ayar yok. sanırım atiker kendi arayüzünü hazırlarken bu ayara gerek görmemiş. yeni çıkan yazılımlarda bu ayara yer verildimi acaba? aracın rölantide stop sorunu var ve büyük ihtimalle cut-off zenginleştirme ayarı ile hallolacak. ama maalesef yazılım bu ayarı desteklemiyor.




  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.