< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Ryzen 7500f/RX 6800
|

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Ryzen 7500f/RX 6800
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Ryzen 7500f/RX 6800
|
|
|
_____________________________
|
|
sen nasıl bir kralsın. Bu, araç alan her kişinin kesinlikle bilmesi gereken ve de kafasının en çok karıştığı aldıktan sonra da ah vahın para etmediği en önemli kısım. Başta bunu yazıp paylaşan kişiye sonra katkı yapan herkese çok çok teşekkür ederim. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
eat 8, biliyorsunun Japon AİSİN markası, kime ait Toyota, Şu an sanırım dünyanın en iyi viteslerinden biri.. Peugeotun son 5 yıl içinde yaptığı atağın en büyük mimarı < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 6 Şubat 2021; 21:46:0 > |
|
_____________________________
finding nemo
Canon eos 40D Canon 70-200mm L f/4 IS USM |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
H&H&E&E
|
|
CVT : Yorum yapılabilicek bir şanzıman türü değil. Burasını tam olarak anlayamadım. Hayatım boyunca hep manuel araba kullanım. İlk kez otomatik bir araba alıyorum. Sıfır araç bulmak sorun olduğu için test sürüşü bile yapmadan aracı ayırttım şehir dışında. Araçta cvt şanzıman var, Honda city. Cvt yorumları beni biraz korkutmaya başladı. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
"...Hem bu memleketin ekmeğini yiyeceksiniz hem suyunu içeceksiniz hem de kanımızı içen düşmanlarla beraber olup milletin başına bomba yağdıracaksınız. Bu memleketin ne kadar haini, bölücüsü varsa, Oğuz’un da bitmeyen, tükenmeyen eri vardır..."
|
|
Japon marka Aisin'in AWTF-80 şanzımanı, Opel'de ismi AT6 olan, dediğiniz gibi tork konventörlü tam otomatik şanzımana sahip. Aynı modeli EAT6'da da görüyoruz Konuyu açtığımda bu kadar sayfa yorum hiç beklemiyordum, aslında bir güncelleme ve konuyu yeniden düzenlemeye ihtiyaç var. Bir ara yaparım |
|
_____________________________
Ryzen 7500f/RX 6800
|
|
Katılıyorum. Araç sahibi olma niyetinde olanlar için rehber olabilir konu. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
bu konunun hep üste kalması lazım. malum artık çoğu araç otomatik |
|
_____________________________
"...Hem bu memleketin ekmeğini yiyeceksiniz hem suyunu içeceksiniz hem de kanımızı içen düşmanlarla beraber olup milletin başına bomba yağdıracaksınız. Bu memleketin ne kadar haini, bölücüsü varsa, Oğuz’un da bitmeyen, tükenmeyen eri vardır..."
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Sen öldüğün gün bende öldüm canım anneannem...
|
|
evet 5 sene sonunda Magna (Getrag) 7DCT300 için son durum, sağlam, sorunsuz, uzun ömürlü bir şanzıman, hiçbir kronik sorunu yok, baskı diskleri ömrü 400.000 km. 3-4 senede bir şanzıman sağlığı için 4 lt. yağını alıp tıpkı manuel şanzıman gibi boşalt doldur tapadan taşınca bırak şeklinde değişimi yapılan, kalibarasyon falan istemeyen, kendisi otomatik olarak yapan, dış gövde içinden su soğutmalı asla delinmeyen, trafikte ısınmayan saçmalamayan bir şanzıman olup keyifle kullanılan, tork konvertörlülerle ömür olarak yarışan çok daha hızlı ve ekonomik olan,diğer konularda zaten çok daha üstün, nadir arıza yapmayan DCT lerden biri olduğu ortaya çıkmıştır. DCT alacaksanız bunun gibi elektromekanik vites geçiş sistemli sadece kavrama esnasında düşük basınçlı yağ kullanan şanzımanları tercih edin rahat edin, bunlar basit çift kavramalı şanzımanlardan değil bilginiz olsun, bence şaun elektrikli araçlar dışında (zaten onlarda yokta üst örnek olarak verdim) en düzgün şanzımanlar bunlar, ne torklular ne dsg nede cvt bunlar gibi değil.... < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alimelle -- 2 Aralık 2024; 13:25:43 > |
|
_____________________________
|
|
_____________________________
https://www.catidunyasi.com (Bursa)
|
|
Katılıyorum, bu arada eat6 8 den daha iyi bana görede, yalnız Mersoda hile yapıyorsun :) W124 hemde 300E çok güzel arabadır, bizdede bir ara 300D turbo dizeli vardı, çok hor kullanılmış toz toprak içindeydi, motor pek iyi durumdada değildi ama şanzıman sağlamdı, tabii hantal kalıyor günümüz şanzımanlara göre ama sakin sürerken çok konforlu aletti, şimdi böylelerini üretmiyorlar ne yazıkki, şartlar, herşey değişti artık, eskiyi özler oldum, helede yaş ilerleyince... Yağ konusu çok önemli evet, konumuz olan 7DCT300 de Reno Ab de servis listesinde yağ için 6 yıl yada 120.000 km maks değişim vermiş, ama bu işten anlayanların özellikle AB ülkelerine bakıyorum bu arada, forumlarda çok şey paylaşıyorlar öğreniyoruz, bizde pek yok, neyse dedikleri yarı sürede değişin, hatta 40 binde bir değişim ideal de diyorlar, baskı disklerinin ömrü açısından, zaten bunun dışında diğer kısımlar manuel şanzıman gibi, vitesi değiştiren elektro motorlar tcu vs. herşey şanzımanın dışında, birşey olursa şanzımanı neredeyse açmana bile gerek yok, bu sebeble ben kendi aracımda, 3.5 yaşında 35000 km de yağı değiştirdim, inan fark etti, bu sebeble ben her 3 yılda bir değişirim yağı, zaten para değil 4 lt. yağ, iyi bakım iyi kullanımla dediğin gibi bu aletleri bozmak zor. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alimelle -- 3 Aralık 2024; 12:32:44 > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
2010 Toyota Verso 1.6 elegant
|
|
Hocam tam geçiş dönemi o. Önceki kasada da, sonraki kasada da 6 ileri M/MT kullanılıyor diye biliyorum yine de. |
|
_____________________________
Ryzen 7500f/RX 6800
|