Bildirim
98 Model Renault Clio 1.4 RT
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir - 2 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
Bu modelde klima beyni kronik olarak arıza verir.Bunun dışında benzin pompasının tasarımından ötürü arkadan çatlama,kırılma yoluyla çıkış uçlarından benzin kaçağı yapar.Klima beynini panelden a/c açarak kontrol edebilirsiniz eğer panel tuşunu iptal edip,ayrıca röle vasıtasıyla harici düğme yapılmışsa bilin ki klima beyni arızalıdır.Benzin pompasını arka koltuğu dip kısımdan kaldırarak kendinize doğru çekerek açın,altında yuvarlak siyah pastık bir ince kapak göreceksiniz.Kapağı açtığınızda önünde 3 adet hortum ve çıkış ağzı gelecektir.Göz ve el yordamıyla kontrol edin,benzin sızıntısı var mı ? Bu tür parçalar pahalıdır,Fransa'dan siparişle veya çıkma alma yoluna gideceksiniz.Son olarak immobilizer çalışıp çalışmadığını kapıları anahtardan kilitleyerek kontrol ettirin.Eğer bozulmuşsa tamiri kolay olmuyor,immobilizer ı devreden çıkarsanız bile motor çalışmıyor.
Google a 1998 clio-1 incelemesi yazarsanız arama sonucu en üstte çıkan linkten inceleme konuma ulaşabilirsiniz.
-
quote:
Orijinalden alıntı: flyer_mig
Bu modelde klima beyni kronik olarak arıza verir.Bunun dışında benzin pompasının tasarımından ötürü arkadan çatlama,kırılma yoluyla çıkış uçlarından benzin kaçağı yapar.Klima beynini panelden a/c açarak kontrol edebilirsiniz eğer panel tuşunu iptal edip,ayrıca röle vasıtasıyla harici düğme yapılmışsa bilin ki klima beyni arızalıdır.Benzin pompasını arka koltuğu dip kısımdan kaldırarak kendinize doğru çekerek açın,altında yuvarlak siyah pastık bir ince kapak göreceksiniz.Kapağı açtığınızda önünde 3 adet hortum ve çıkış ağzı gelecektir.Göz ve el yordamıyla kontrol edin,benzin sızıntısı var mı ? Bu tür parçalar pahalıdır,Fransa'dan siparişle veya çıkma alma yoluna gideceksiniz.Son olarak immobilizer çalışıp çalışmadığını kapıları anahtardan kilitleyerek kontrol ettirin.Eğer bozulmuşsa tamiri kolay olmuyor,immobilizer ı devreden çıkarsanız bile motor çalışmıyor.
Google a 1998 clio-1 incelemesi yazarsanız arama sonucu en üstte çıkan linkten inceleme konuma ulaşabilirsiniz.
Cevabınız için teşekkürler.
İncelemenizi okuyorum. İlk defa araç alacağımdan dolayı sadece araştırmalardan çok az bilgim var. Motor ve bu şekilde yürür aksamlarda herhangi bir problem çıkmaması durumunda sizce araç nasıl?
Tavsiye eder misiniz?
-
Flyer_mig adlı arkadaşımızın incelemesi çok güzeldir, ayrıca clio-1 cilerin grubuda var forumda, burayada bakabilirsin. Kolay kolay arıza çıkarmaz ama arıza durumunda biraz pahalı olur. Bu araçla Istanbul Bodrum a gittim 5 kişi+full bagaj ile. Yokuşta zorlanıyor ama devrini bulunca banamisin demez.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İç aksam,düğmeler,torpido kilidi,klima beyni,aynalar,benzin pompası ve bazı elektronik parçaların fiyatları pahalıdır.Yurtdışından siparişle gelecek veya çıkmacılardan bakacaksın.Misal klima beyni sıfırı 600-800 tl arasında,torpido kilidi 120-140 tl...civarında ithal araba olduğundan ve parça üretimi durduğundan fiyatlar böyle.Fakat motor,yürüyen aksam konusunda fiyatları clio 2 kasasıyla aynıdır ve yedek parça sıkıntısı yaratmaz.Motor diğer modellerde kullanılan (broadway rni,r19 europa...) bildiğimiz tek nokta enjeksiyonlu E7J motor.Yürüyen aksamda baskı balata,aks,rot...clio 2 de kullanılan aksamla aynı,fiyatlarda ucuz.
Performans beklemiyor isen alınır,yakıtta tam nokta enjeksiyonlu motora (clio-2) göre pek cimri değildir.Ama 1999-2000 model üst kasasını alabiliyorsan tavsiyem üst kasasını alman olacaktır.Alacağın araç bakımlıysa seni üzmez,yoksa saç yoldurur. -
quote:
Orijinalden alıntı: flyer_mig
İç aksam,düğmeler,torpido kilidi,klima beyni,aynalar,benzin pompası ve bazı elektronik parçaların fiyatları pahalıdır.Yurtdışından siparişle gelecek veya çıkmacılardan bakacaksın.Misal klima beyni sıfırı 600-800 tl arasında,torpido kilidi 120-140 tl...civarında ithal araba olduğundan ve parça üretimi durduğundan fiyatlar böyle.Fakat motor,yürüyen aksam konusunda fiyatları clio 2 kasasıyla aynıdır ve yedek parça sıkıntısı yaratmaz.Motor diğer modellerde kullanılan (broadway rni,r19 europa...) bildiğimiz tek nokta enjeksiyonlu E7J motor.Yürüyen aksamda baskı balata,aks,rot...clio 2 de kullanılan aksamla aynı,fiyatlarda ucuz.
Performans beklemiyor isen alınır,yakıtta tam nokta enjeksiyonlu motora (clio-2) göre pek cimri değildir.Ama 1999-2000 model üst kasasını alabiliyorsan tavsiyem üst kasasını alman olacaktır.Alacağın araç bakımlıysa seni üzmez,yoksa saç yoldurur.
@flyer_mig Çok teşekkür ederim. Çok güzel şeyler öğreniyorum.
Yakıt konusunda pek cimri değilden kastınız nedir? Ben şehir içi 23-25 kuruş yakar diye duydum. Sizce?
Bir de o resimdeki aracı e-devletten sorgulama yaptım. Gözüme ruhsat tarihi takıldı. 04/08/2014 bu ay ve yıl bunun anlamı nedir?
-
quote:
Orijinalden alıntı: bsk_rockers
quote:
Orijinalden alıntı: flyer_mig
İç aksam,düğmeler,torpido kilidi,klima beyni,aynalar,benzin pompası ve bazı elektronik parçaların fiyatları pahalıdır.Yurtdışından siparişle gelecek veya çıkmacılardan bakacaksın.Misal klima beyni sıfırı 600-800 tl arasında,torpido kilidi 120-140 tl...civarında ithal araba olduğundan ve parça üretimi durduğundan fiyatlar böyle.Fakat motor,yürüyen aksam konusunda fiyatları clio 2 kasasıyla aynıdır ve yedek parça sıkıntısı yaratmaz.Motor diğer modellerde kullanılan (broadway rni,r19 europa...) bildiğimiz tek nokta enjeksiyonlu E7J motor.Yürüyen aksamda baskı balata,aks,rot...clio 2 de kullanılan aksamla aynı,fiyatlarda ucuz.
Performans beklemiyor isen alınır,yakıtta tam nokta enjeksiyonlu motora (clio-2) göre pek cimri değildir.Ama 1999-2000 model üst kasasını alabiliyorsan tavsiyem üst kasasını alman olacaktır.Alacağın araç bakımlıysa seni üzmez,yoksa saç yoldurur.
@flyer_mig Çok teşekkür ederim. Çok güzel şeyler öğreniyorum.
Yakıt konusunda pek cimri değilden kastınız nedir? Ben şehir içi 23-25 kuruş yakar diye duydum. Sizce?
Bir de o resimdeki aracı e-devletten sorgulama yaptım. Gözüme ruhsat tarihi takıldı. 04/08/2014 bu ay ve yıl bunun anlamı nedir?
o ne olacak kardeşim adam 04/08/2014 bu tarihte almış aracı. ve satmaya çalışıyor... sanıyorum ki sıkıntısı var... ama yoksa 8.800 TL değil 7500-8000 net verilir sanırım. pembe renk gibi. zaten otomotik olarak fiyati düşer. ama sıkıntısı yoksa al.
-
Esasen motorun termostat, radyatör fanıyla ve motorun soğutulması ile ilgili teçhizatlarına baktır. hararet göstergesi devamlı sınırda geziyor benim aracın özellikle yokuşlarda. forumda bu konuyla ilgili yazılar var . genel anlamda arabamdan memnunum .
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X