Şimdi Ara

970A-G46 AMD 970+SB950 AM3+ DDR3 2133MHz(O.C.) SATA 3.0 USB 3.0 Anakart

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
29
Cevap
0
Favori
726
Tıklama
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Dahili Bileşenler >> Anakart >> 970A-G46 AMD 970+SB950 AM3+ DDR3 2133MHz(O.C.) SATA 3.0 USB 3.0 Anakart
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    77 Mesaj
    selamün aleyküm arkadaşlar başlıkta belirttiğim anakart oyun bilgisayarı için nasıldır.maddi durum biraz sıkıntılı olduğu için kaliteli ve ucuz bulmaya çalıştım.



    |
    |
    _____________________________
    - Unutma..- Bizi eşit yaratan Allah, kimsede ne hak bırakır ne de ah..
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.

    riskli ama eğer sağlam çıkarsa on numara
    |
    |
    Murat_52 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    77 Mesaj
    riskten kastınız nedir acaba
    _____________________________
    - Unutma..- Bizi eşit yaratan Allah, kimsede ne hak bırakır ne de ah..
  • Yarbay
    10106 Mesaj
    İşlemcin ne.
    |
    |
    _____________________________
    eski nickim metin abi
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.

    aldığımda işlemci voltajını ayarlamayla ilgili sorun yaşadım anakartı servis değiştirdi şu an kullanıyorum başka bi arkadaş g46dan başka anakarta geçmiş cinebenchten biraz önce test ettik 4,52 onunki 4,79 benimki
    |
    |
    Murat_52 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    77 Mesaj
    FX X6 6300 Soket AM3+ 3,5GHz 14MB Cache 32nm İşlemcim bu
    _____________________________
    - Unutma..- Bizi eşit yaratan Allah, kimsede ne hak bırakır ne de ah..
  • Yarbay
    10106 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Murat_52

    FX X6 6300 Soket AM3+ 3,5GHz 14MB Cache 32nm İşlemcim bu
    quote:

    Orijinalden alıntı: Murat_52

    FX X6 6300 Soket AM3+ 3,5GHz 14MB Cache 32nm İşlemcim bu

    Neden sorduğumu söyliyeyim.Bi kardeşimde 90 tl ye ,taş gibi Asus m5a87 var.90 TL istiyor. Ben kefilim arkadaşa.
    Kart şu.
    http://www.asus.com/Motherboards/M5A87/
    _____________________________
    eski nickim metin abi
  • Çavuş
    77 Mesaj
    2.el almıyorum
    |
    |
    _____________________________
    - Unutma..- Bizi eşit yaratan Allah, kimsede ne hak bırakır ne de ah..
  • Binbaşı
    1357 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: metin abi 52

    quote:

    Orijinalden alıntı: Murat_52

    FX X6 6300 Soket AM3+ 3,5GHz 14MB Cache 32nm İşlemcim bu

    Neden sorduğumu söyliyeyim.Bi kardeşimde 90 tl ye ,taş gibi Asus m5a87 var.90 TL istiyor. Ben kefilim arkadaşa.
    Kart şu.
    http://www.asus.com/Motherboards/M5A87/

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: metin abi 52

    quote:

    Orijinalden alıntı: Murat_52

    FX X6 6300 Soket AM3+ 3,5GHz 14MB Cache 32nm İşlemcim bu

    Neden sorduğumu söyliyeyim.Bi kardeşimde 90 tl ye ,taş gibi Asus m5a87 var.90 TL istiyor. Ben kefilim arkadaşa.
    Kart şu.
    http://www.asus.com/Motherboards/M5A87/


    şimdi gördüm mesajı.

    metin abicim teşekkür ediyorum tekrar :)

    metin abinin dediği gibi kartı ben satıyorum, çok iyi durumda, fx8350 ile yaklaşık 7-8 ay kullandım, default hızlarda çok iyi sonuçlar alıyordum. sıkıntı yoktur yani :)
    |
    |
    _____________________________
  • Cannonlake işlemciler bekleniyor...




  • Çavuş
    77 Mesaj
    arkadaşlar teşekkür ederim ama başlıkta söylediğim anakart hakkında bilgi almak istedim 2. el almıyorum
    |
    |
    _____________________________
    - Unutma..- Bizi eşit yaratan Allah, kimsede ne hak bırakır ne de ah..
  • Yarbay
    3357 Mesaj
    İyi karttır. ama overclock kapasitesi pek yok.
    |
    |
    _____________________________


    AMD Ryzen R5 1600 @4.1GHz 1.416v ~ @3.925GHz 1.232v || MSI B350M Pro-VD Plus || AMD Sapphire R9 280 @1125 | 1500MHz || ARCTIC Liquid Freezer 240 Cpu Cooler || Crucial Ballistix Tactical 3000 MHz 16 GB DDR4 || EVGA SuperNOVA G2 750w || Deep Cool Kendomen Red || PHILIPS 23" 234E5QSB/01 LED IPS || Xbox 360 Wireless Controller || Logitech G502 RGB & G633 & G710 & F710 Wireless Controller

  • Yarbay
    3199 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Murat_52

    selamün aleyküm arkadaşlar başlıkta belirttiğim anakart oyun bilgisayarı için nasıldır.maddi durum biraz sıkıntılı olduğu için kaliteli ve ucuz bulmaya çalıştım.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Murat_52

    selamün aleyküm arkadaşlar başlıkta belirttiğim anakart oyun bilgisayarı için nasıldır.maddi durum biraz sıkıntılı olduğu için kaliteli ve ucuz bulmaya çalıştım.

    Sana şuan bu yorumu bahsettiğin anakartın ev sahipliği yaptığı Phenom II X4965 BE işlemci ve 8gb 1600 mhz ram takılı PC den yazıyorum..


    Bende MSI marka anakart üzerine bina edilmiş iki PC var biri i7 3820 iel MSI X79-GD45 (8D) diğeride Phenom II X4 965 Be +MSI 970A-G46, iki anakart deneyimden sonra kesinlikle ve şidetle MSI markalı ürünleri tavsiye ederim kalitesi ve teknolojisi ile gerçekden çok başarılı.. hatta dün forumda işlemci başlığında di galiba FX 6300 uçuşa geçti başlıklı konuda ki arkadaş da bu anakrt ile FX 6300 işlemciyi 4,5 ghz OC yapıp kullandığını yazıyordu..

    Bu fiyat aralığında CF ve SLI gibi düşüncen planın yoksa alıncak en iyi anakart bence bu anakarttır. tam bir F/P ürünü... Yazılım desteği, Bios güncelleme çok kolay çok başarılı...
    |
    |
    _____________________________




  • Çavuş
    77 Mesaj
    kardeşim çok sağol teşekkür ederim böyle olumlu yorumu heyecenla bekliyordum
    |
    |
    _____________________________
    - Unutma..- Bizi eşit yaratan Allah, kimsede ne hak bırakır ne de ah..
  • Yarbay
    3467 Mesaj
    40TL daha ekleyebiliyorsan bence bunu almalısın.

    http://www.vatanbilgisayar.com/970a-ud3p-amd-970_sb950-am3--ddr3-2000mhz-oc-usb-30-sata-30-anakart.html



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Anakart: GIGABYTE 970A-UD3P // İşlemci: AMD FX X8 8320 3.5GHz // Ekran Kartı: Asus Nvidia Geforce GTX 1050 Ti Cerberus 4GB DDR5(DX12) // RAM: KINGSTON 8GB (2x4GB) HyperX Genesis DDR3 1600MHz CL9 XMP CPU Cooler:ZALMAN CNPS11X PERFORMA Kasa: CORSAIR 230T Graphite Series Pencereli, Kırmızı ışıklı, Siyah Kasa // PSU: CORSAIR VS550 550W (12v / 504W) // SSD: KINGSTON 120GB V300 Serisi Sata 3.0 Cache (Okuma Hızı 450MB / Yazma Hızı 450MB) // HDD: WD Cavair Green 500GB //

    Steam & Origin: candance99
  • Yüzbaşı
    925 Mesaj

    ram uyumsuzluğu var oc potansiyeli düşük ram mhz overclock sıkıntı çıkarıyor uyumsuz ramlerle takılma yapıyor bios sorunu var konusu okursan görürsün tavsiye etmem üstüne 50 tl ekle asus yada gigabtye al.
    |
    |
    Murat_52 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    3199 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: imate

    ram uyumsuzluğu var oc potansiyeli düşük ram mhz overclock sıkıntı çıkarıyor uyumsuz ramlerle takılma yapıyor bios sorunu var konusu okursan görürsün tavsiye etmem üstüne 50 tl ekle asus yada gigabtye al.
    quote:

    Orijinalden alıntı: imate

    ram uyumsuzluğu var oc potansiyeli düşük ram mhz overclock sıkıntı çıkarıyor uyumsuz ramlerle takılma yapıyor bios sorunu var konusu okursan görürsün tavsiye etmem üstüne 50 tl ekle asus yada gigabtye al.

    http://forum.donanimhaber.com/m_77312441/mpage_11//tm.htm#91135277

    Bu başlıkda kullanıcı deneyimlerini bire bir okuya bilirsin, ASUS GİGABYTE önerenler bahsettiğiniz sorunlar ile karşılaşan onlarca başlık var forumda, aynı özelliklere neden daha fazla ücret ödensin..? Marka adı için ise ALLAH akıl fikir versin derim..
    _____________________________




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    ben kullanıyorum 8350+MSI 970a g46 +Gskill 8gb 1600mhz cl9 + gtx760

    ram lerle ilgili hiç sıkıntım olmadı bios lada

    O.C yapmadım ama zaten O.C için bir anakart olduğunu düşünmüyorum.

    O.C siz kullanmak istiyorsan tavsiye ederim. 1 yıldır sorunsuz kullanıyorum fiyatıda uygun.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    925 Mesaj

    Ben bu anakartı kullanıyorum ve sorunlarını yazıyorum. Ayrıca kullanıcı deneyimlerinde ram sorunu yaşayan arkadaşlar var benim gibi son sürüm biosun sıkıntılı olduğunuda yazan var benim anakartım bozuldu servise verdim 20 günde yapamadılar msı garanti servisi berbat bunu herkes biliyor. Benim anakartı getiren yıldız holding ama garantisine maalesef karışmadı başka servis firmaları ile çalışıyor. Anakartın yenisi geldi hala donma ve kasma problemi yasıyorum bütün güncel parçaların serviste yenilendiği halde.


    Bu anakartta kardeşim ram uyumsuzluğu var bunu inkar edemezsin, ayrıca overclock performansı düşün 4 fazlı zaten. Diğer markalarda sıkıntı yaşayabilirler lakin işin garanti boyutuda var msı garantisi berbat kardeşim.
    |
    |
    TURK-ŞAD kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: imate

    Ben bu anakartı kullanıyorum ve sorunlarını yazıyorum. Ayrıca kullanıcı deneyimlerinde ram sorunu yaşayan arkadaşlar var benim gibi son sürüm biosun sıkıntılı olduğunuda yazan var benim anakartım bozuldu servise verdim 20 günde yapamadılar msı garanti servisi berbat bunu herkes biliyor. Benim anakartı getiren yıldız holding ama garantisine maalesef karışmadı başka servis firmaları ile çalışıyor. Anakartın yenisi geldi hala donma ve kasma problemi yasıyorum bütün güncel parçaların serviste yenilendiği halde.


    Bu anakartta kardeşim ram uyumsuzluğu var bunu inkar edemezsin, ayrıca overclock performansı düşün 4 fazlı zaten. Diğer markalarda sıkıntı yaşayabilirler lakin işin garanti boyutuda var msı garantisi berbat kardeşim.
    quote:

    Orijinalden alıntı: imate

    Ben bu anakartı kullanıyorum ve sorunlarını yazıyorum. Ayrıca kullanıcı deneyimlerinde ram sorunu yaşayan arkadaşlar var benim gibi son sürüm biosun sıkıntılı olduğunuda yazan var benim anakartım bozuldu servise verdim 20 günde yapamadılar msı garanti servisi berbat bunu herkes biliyor. Benim anakartı getiren yıldız holding ama garantisine maalesef karışmadı başka servis firmaları ile çalışıyor. Anakartın yenisi geldi hala donma ve kasma problemi yasıyorum bütün güncel parçaların serviste yenilendiği halde.


    Bu anakartta kardeşim ram uyumsuzluğu var bunu inkar edemezsin, ayrıca overclock performansı düşün 4 fazlı zaten. Diğer markalarda sıkıntı yaşayabilirler lakin işin garanti boyutuda var msı garantisi berbat kardeşim.

    son sürüm bios da ne gibi sıkıntılı durumlar var? birde ram ile ilgili uyumsuzluk O.C konusun damı yoksa ram i hiç mi tanımıyor anakart onu anlamadım ?
    _____________________________




  • Yarbay
    3199 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: imate

    Ben bu anakartı kullanıyorum ve sorunlarını yazıyorum. Ayrıca kullanıcı deneyimlerinde ram sorunu yaşayan arkadaşlar var benim gibi son sürüm biosun sıkıntılı olduğunuda yazan var benim anakartım bozuldu servise verdim 20 günde yapamadılar msı garanti servisi berbat bunu herkes biliyor. Benim anakartı getiren yıldız holding ama garantisine maalesef karışmadı başka servis firmaları ile çalışıyor. Anakartın yenisi geldi hala donma ve kasma problemi yasıyorum bütün güncel parçaların serviste yenilendiği halde.


    Bu anakartta kardeşim ram uyumsuzluğu var bunu inkar edemezsin, ayrıca overclock performansı düşün 4 fazlı zaten. Diğer markalarda sıkıntı yaşayabilirler lakin işin garanti boyutuda var msı garantisi berbat kardeşim.
    quote:

    Orijinalden alıntı: imate

    Ben bu anakartı kullanıyorum ve sorunlarını yazıyorum. Ayrıca kullanıcı deneyimlerinde ram sorunu yaşayan arkadaşlar var benim gibi son sürüm biosun sıkıntılı olduğunuda yazan var benim anakartım bozuldu servise verdim 20 günde yapamadılar msı garanti servisi berbat bunu herkes biliyor. Benim anakartı getiren yıldız holding ama garantisine maalesef karışmadı başka servis firmaları ile çalışıyor. Anakartın yenisi geldi hala donma ve kasma problemi yasıyorum bütün güncel parçaların serviste yenilendiği halde.


    Bu anakartta kardeşim ram uyumsuzluğu var bunu inkar edemezsin, ayrıca overclock performansı düşün 4 fazlı zaten. Diğer markalarda sıkıntı yaşayabilirler lakin işin garanti boyutuda var msı garantisi berbat kardeşim.

    Sen yaşamışsın ben bugüne kadar en ufak bi sorun yaşamadım, istisnalar kaidei bozmaz..Sen sorun yaşadın diye koskoca firmaya çamur atmak büyük hata, ben iki anakart kullanıyorum, biri X79- GD45 diğeride bu ve şuana kadar en ufak bi sorun yaşamadım, hatta gigabayte ve asus da görmediğim kadar kolay basit kullanıcı dostu yazılımları ile çok memnunum... Servis MSI ile alakalı değil, Distbrütör ile ilgili sen sorunu direkt firmayla irtibata geçip görüştünüzde böyle sizimi süründürdüler..? Suçlayıp çamur atacaksan türkiyedeki o servise at firma ismini kötüleme bilip bilmeden...
    _____________________________




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Mobilya Takımları
Bey Azura
Orjinal Laptop Yedek Parça
üniversite
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,609
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.