Şimdi Ara

900-950 Bin Arası Alınabilecek En Makul İkinci El Otomobil?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
542
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Otomobillerden hiç anlamıyorum. İlk aracım olacak. Bütçem 900-950 bin arası. Her gün işe git gel yaklaşık 40-45km, en az ayda bir İstanbul-Ankara yapabileceğim güzel bir araç arıyorum. Ancak hangi modellere bakmalıyım bilinçsizim bu konuda. Araba bulsam anlayan arkadaşım var ancak modelleri de öğrenmeye çalışıyorum. Bana bir yol gösterir misiniz?




  • 1.0 tsi manuel fabia

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dokkod D kullanıcısına yanıt
    T9 308 dizel. Her ay fındık motorla uzun yol yapmak istemezsin hocam.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • jazzIII kullanıcısına yanıt

    Katılıyorum, motor şanzıman ikilisi olarak bu fiyata en mantıklı araç diyebilirim.

  • 1.6 dizel otomatik egea (cross, sedan)

  • jazzIII kullanıcısına yanıt

    308 kullanıcısı olarak %100 katılıyorum. Motor-şanzıman uyumu mükemmeldir, ikisi de sorunsuzdur ayrıca. Boyutuna göre gücü ve torku yüksek olduğu için ataktır aynı zamanda.


    Kronik Adblue tankı sorunu vardı, bakımlar yetkili serviste yapıldı ise ücretsiz değiştiriyorlar. Onun harici bütün kontroller ekrandadır ama ekran çok akıcı değildir, bir de arka diz mesafesi sınıfının altında olabilir.


    Başka eksisini bulamadım.


    -Bagajı gayet büyük

    -Yakıt konusunda gayet cimri, uzun yolda 4 litrelerde gitmek mümkün

    -Performansı iyi

    -Konfor orta

    -Yalıtım bu paralara alabileceğiniz B sınıflarına göre gayet iyi

    -Bakım maliyetleri rakiplerine göre düşük. Biz yıllarca bakım paketi satın almıştık, periyodik bakımın üstüne disk-balata-silecek gibi sarf malzemeleri bedavaya gelmişti


    2017de sıfır almıştık hala kullanıyoruz. Bütün bakımlarını yetkili serviste yaptırdık, bunun artısı bize iyi niyet garantisi oldu, adblue tankı ücretsiz değişti. Ayrıca bakım paketleri sayesinde sarf malzemelerinin çoğuna para ödemedik. (8 yılda sadece bir sefer akü, bir sefer de 4 balata parası ödedim.) Aracın yürütme maliyeti düşük olduğu için satmayı hala düşünmüyorum.


    Temizini denk getirirseniz detaylı bir inceleyin derim





  • Her gün ortalama 40km (işe gidiş geliş) İstanbul trafiğinde araç kullanımı için dizel biraz sorunlu olmaz mı peki?

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Astra-Focus

  • jazzIII kullanıcısına yanıt

    Hocam tam tersi arabadan çok anlamayan insan muhtemelen tecrübesi az olandır. Fındık motor ile 4 silindirli dizel ünite farkını anlaması için ilk başta fındık motor kullanacak. Sonra şikayetlere başlayacak. Ondan sonra dediğiniz kombinasyonu kullanınca yorumunuzu anlayacaktır.


    Bu arada şirket aracı 1.4 77hp fabrikasyon fiorino. 1 sene öncede 65hp clio vardı. Şahsımında 1.6 bluehdi + eat8 kombinasyonlu aracım vardı. Hayatımda bu kadar kalitesiz araç gördüm ama fiorinoyu görmedim. Araç 110 u geçmem diyor. Sanki 80 model kuş serisi gibi. Ama 1.0 sce 65 hp lik clio 140 150 ye ulaşması daha rahat. Ayrıca yakıt tüketimi 6 litre o da ist trafiği düşünün yani. Yol tutuş, yalıtım ve kalitesi çok daha iyi. Fındık motor felan hikaye kalıyor bu tecrübemle. Ayrıca şahsi aracımla kıyaslayınca clio gözüme kötü araç izlenimi vermedi. Mesela 1.3 multijet egea easyplusta kullandım çok övdükleri motor sadece tüketim verisi düşük. Aradaki tork ve 30 beygir farkı öyle çok göremedim.

    Vel hasıl fındık motor var fındık motor var.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.