|
Selamlar, incehesap indiriminden xfx merc 319 black aldım. Bakıyorum sapphire bile 15-16 ya satılıyor. 14 bin uygun geldi bana açıkcası. Yani amd nin en güçlü kartı denebilecek kart sonuçta. İkinci eller de miningde ne olduğu bilinmez kartlarla dolu gibi geldi. Bugün toxic modeli 17 bine görünce içime bir şüphe düşmedi değil. Yani baktığımızda yurtdışı fiyatı 650-730$ arası yani 12.500-13-500 arası bir kart 6900xt. Burada düşse düşse 14.000 e düşer zaten dedim aldım. Kutuyu henüz açmadım. 32" 4k 60hz freesync bir monitöre sahibim. Fps de oynarım, yarış oyunları da oynarım ancak yıllardır 60fps üzerinde oyun oynamadım, gerek de duymadım. Sizce 4000 serisi veya 7000 serisini beklemeli miydim ? Ekran kartım yok 5600g işlemcinin gpusu ile oynuyorum 900p, 1080p. Tabi ki az sayıda oyunu oynatabiliyor. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


sırf sıvı soğutma diye -toxic extreme modeli de değil- kartı alıp bir de kasa almak mantıksız geldi.
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






