Şimdi Ara

60-65 Bin TL Bütçeye Sportif Araç

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
2.670
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. 60-65 Bin civarına, genç işi, sportif, performansı da fena olmayan bir araç arayışım var. Yıl olarak 2012-13 üzeri olmalı. Kilometre olarak da bu araçların x2 yıpranma payı göz önüne alınırsa 50 bin kilometre üstü pek istemiyorum. Kesinlikle sürüş dinamikleri anlamında ruhsuz, sokakta görmekten sıkıldığımız araçlardan olmamalı. Arka koltuk önemsiz. 5 kapı araçlar da ilgimi çekmiyor. Kesinlikle manuel olmalı, cam tavan/sunroof olursa da iyi olur.
    Seçeneklerimi aşağıda belirttim, haricinde tüm önerilerinize açığım.

    Seçenekler:
    1) Honda CR-Z Hybrid 122HP (Artılar: Füturistik tasarım, hybrid ve çevreci olması, sürüş dinamikleri, pek rastlanmayan bir araç olması. Eksiler: Parça fiyatları, düşük kilometre denk gelmemesi)
    2) Ford Fiesta Red veya Black 1.0 Ecoboost 140HP (Artılar: Sürüş dinamikleri, performans ve yakıt. Eksiler: Her ne kadar tek kapı özel üretim olsa da bildiğimiz Fiesta.)
    3) Peugeot 208 Allure 1.6 THP 156HP (Artılar: Kendini kanıtlamış THP motor, cam tavan standart. Eksiler: Tasarım, yakıt.)
    4) DS3 1.6 THP (Artılar: Tasarım, kendini kanıtlamış THP motor. Eksiler: Düşük kilometre bulunamaması, eski PSA altyapısı.)
    5) Alfa Romeo Mito 1.4 QV 170HP veya Distinctive 155HP (Artılar: Tasarım. QV olursa kilitli diferansiyel. Alfa Romeo ruhunu pek yaşatmasa da bir Alfa olması. Eksiler: Eski FIAT altyapısı, Bu fiyata bir FIAT almış olmak, düşük kilometreli araç yok, yakıt.)
    6) Opel Corsa Sport 1.0T 115HP (Artılar: Yakıt, düşük kilometre. Eksiler: Tasarım)







  • Bravo sport 150hp ya da multiair 140 hp yi ve megane 3 coupe 1.4T yi de listene eklemeni tavsiye ederim. Bu yazdıklarından ise en performanslısı mito olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Görünüş olarak benim tercihim Citroen ds3 veya mito dan yana olurdu onun haricinde ds3 alırsanız eğer zincir ne zaman değişmiş onu kontrol edin
  • Merhaba 60-65 bin liraya 50 bin km olmayan sanroof gibi özeliklere sahip aracı bu piyasada bulmanız biraz zor olabilir. 4 ay önce 84 e aldığım araba şuan ilanlarda 97 lira.

    Bir de temiz bulabilir misiniz ? Bu araçları genelde genç kesim hor kullandığı için temiz bulmanız şans biraz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu listedekilerden spor olanlar peugeot citroen ve alfa özel olan da civic
    Alfa qv patates eder hepsini birçok konuda ama pek performans bakmiyon anlaşılan o zaman lancer öneririm hafif evo kitle şahane görünüyor
    sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mitsubishi-2010-mitsubishi-lancer-1.8-otomatik-evo-gorunumlu-masrafsiz-719425674/detay



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 19 Ağustos 2019; 0:27:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2013 yılında crz alacaktım vazgeçtim çünkü araba 3 kişilik. arkadaki koltuğa koltuk denemez.
  • en1gma kullanıcısına yanıt
    tabi lancer spor bi araba coupe arabaları ele 5 kapı aile arabası öner :)
  • alfa romeo'ya fiat demek.

    ben alfa romeo ile ford fiesta arasında kaldım açıkçası. kendime bakıyor olsam ikisinden birini düşünürdüm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lınc

    tabi lancer spor bi araba coupe arabaları ele 5 kapı aile arabası öner :)
    Yazdığı arabalar spor mpor değil tek kapı sadece,spor olanları söyledik
    Aç resimlerine bak lancer varken Corsa nedir la

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en1gma kullanıcısına yanıt
    corsa nasıl ki diye baktım da hem performanslıymış hemde dizel gibi yakıt değerleri var

    aslında fena bi araç değil ama işte tipi biraz tuhaf

    ilandaki lancerin tipini baya güzel yapmış emek var
  • lancerın motorunu bilemiyorum ama aradığınız araç olabilir. Sportif görünüş konusunda oldukça iddialı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KitapMeraklisi kullanıcısına yanıt
    Lpg'de yakıtı nasıldır acaba bu aracın?

    Bende i20 ve astra arasında kalan biriyim bütçe 65 bin lira, km olarak 100k yı geçmemesine dikkat ediyorum aslında. 2 parçaya kadarda lokal boya olabilir. Fakat opel varken hyundai aynı paraya almak biraz mantıksız geliyor.
  • 564yasin kullanıcısına yanıt
    Tam hatırlamıyorum ama biraz fazla yakıyordu. Çok da aşırı değil ama yakıyor eski araba kmsi fazla olur.
    i20 ve astraya gelirsek kalben astra derdim. Ama i20 daha genç kmsi az iyi bir donanım paketinde bir araba bulabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KitapMeraklisi kullanıcısına yanıt
    i20 dizel, cam tavan alırım alırsam yoksa bence de astra fakat fiyatlar biraz uçuk gibi. Gidişhat bende ÖTV+Yıl sonu indirimi beklicem o civar alıcam gibi duruyor,11. ay yani
  • Hocam Opel'in 1.0 115 hp ve 1.4 150 hp'lik motorlarında LSPİ sorunu mevcut





    Yine internette araştırmanızı tavsiye ederim Ford'un 1.0 motorları için de bazı sorunlar okumuştum.

    Peugeot 308 1.6 THP 156 kullanıcısı olarak EP6CDT kodlu bu motorlarda -hepsinde olmasa da- yüksek basınç pompası 100 bin km civarında sorun çıkartabiliyor. Bujilerinin ise 30 bin km'de bir değiştirilmesi tavsiye ediliyor. Motor yağı konusunda biraz seçici bir motor, bazı yağlarda 5000 km'de 1 litre eksilme görülebilir bilginiz olsun. Bunların dışında 1400-4000 devir arasında 240 Nm tork verdiği için alt devirleri dizelden dahi daha canlı olduğundan sürmesi, sıkıştırması çok zevkli motor.

    Yerinizde olsam ilk olarak Mito QV, ikinci olarak 208/DS3 araştırırdım. Şimdiden hayırlı olsun.




  • Renault clio 1.2 Turbo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: en1gma

    Bu listedekilerden spor olanlar peugeot citroen ve alfa özel olan da civic
    Alfa qv patates eder hepsini birçok konuda ama pek performans bakmiyon anlaşılan o zaman lancer öneririm hafif evo kitle şahane görünüyor
    sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mitsubishi-2010-mitsubishi-lancer-1.8-otomatik-evo-gorunumlu-masrafsiz-719425674/detay
    2011 1.6 manuel lancer'ımı satıp sportif bir şey ararken e90 320i alırken buldum kendimi. 1.8 cvt de kullandım. O şanzımanla sportiflikten uzak biraz ve yakıtı net 1.6 manuelden %50 fazla tüketiyor. attığın ilanın 10bin fazlası var hayatta o para etmez. lancer alınacaksa kesinlikle 2011 ve sonrası makyajlı alınmalı. 2011 makyajlı 1.8 çok az var. onlar daha da dolu oluyor. USB ve bluetooth filan var onlarda spotify kullanmak güzel bir şeymiş bluetoothla.

    Diğer yorumlarda yazılan sebeplerden ötürü 208 gti alamadım. başkasının pisliğini ben toplamak zorunda değilim. mito'yu lancer almadan önce baktım. Ama kuponun kuponu çıktı, satılır dediğim arabalar aylarca ilanda kaldı. üstüne multiair ünitesi sorunları, fiat olduğu için direksiyon sorunları, diff kilidin elektronik olması ve aracın kuponun kuponu olmasından ötürü parça sorunu derken eledim. opel zaten alman tofaşı kesinlikle tercih edilecek marka değil.

    2011 1.6 manuel lancer ton başına 90beygir verdiği için devirli kullanınca yeterli tadmini veriyordu ancak asıl iş virajlarda idi.
    Eibach pro kit
    17inc yokohoma advan(sanayideki çakma jantlardan değil, orijinal japon malı) 225/45r17 pirelli p7 lastikler
    evo x için olan ön kule gergisi ve güzel bir rot ayarı, yürüyen kontrolünden sonra çiçek gibi olmuştu.

    Bu ayardaki eski aracım, bmw e90 spor paketten(m sport süspansiyon, 18inç bbs jant, 50/50 ağırlık dağılımı) daha iyi yol tutuyordu Gerçek evo'yu 4çeker ile nasıl yol tutar düşünemedim. Rivayetlere göre evo9lar yol tutuş olarak daha iyi deniliyor. Nasip olur mu acaba öyle bi şey

    2011 oluşu ve km düşük olduğu için sorunsuz bir araba idi. aile babasından almıştım kendim de düzgün ve iyi koşullarda bakıp biniyordum. Tertemizdi alan arkadaş masraf yapamadı gitti ekran taktırdı. İngilterede de en sorunsuz araç modelleri arasında imiş.

    Ancak motor her zaman 1 adım eksi oluyordu. çoğu c sınıfı araç içinde canlı kalıyordu ama yine de günümüz dünyasında daha iyisini istiyor insan. 1.8 manuel olsa idi hayatta satmazdım. Yurtdışından gelmiş 1.8 manuel kullandım, 2de bile lastik yırtınıyor bir pati çekiyor, deli hızlanıyordu. 1.6 ile 220 görüyordum limitör orada idi. düzlükte çok zorlanmadan 210 yapardı. e60 520d station ile 210la otobanda yan yana gittiğimi hatırlarım Lancerı ne kadar sevdiğimi bilen arkadaşım arabayla olan fotoğrafımı bardağa çıkartıp verdi, iş yerinde masamda o durur. Kişisel bilgisayarımda arka planım hala lancerdır. İlk aşkım gibidir, ilk arabam olmadığı halde. Bazen ihanet ettiğimi hissederim. İlk aşkını kaybedip bir ömür onu unutamayacak olmak gibi bir şey...

    Araba çok güzel olsa da para olunca insanı tahrik ediyor o yüzden satıp bmw aldım. Bazı noktalardan bmw iyi oldu ama her zaman lancer'ın yeri bende ayrı olacak. onun gibi yol tutan bir arabam olamayacak sanırım. Sorunsuz, masrafsız üstüne bakımı ve yakıtı maliyetsiz başka araba yoktur...

    hondanın akü sorunları var. servis gerçekten sıkıntılı.

    temiz bir 208gti için pusuya yatılabilir. Ancak 208 gti keyif verir bu listede. Ama B sınıfından C sınıfına geçince trafikteki rahatlıktan ötürü bir daha b sınıfı kullanmama kararı aldım. Yoksa bmw yerine yine 208 gti bakabilirdim ama o sıralar alınabilir gözüyle baktığım ilan bulamamıştım. Hele bmw'den sonra kolay kolay C'ye de inmem, aynada arabayı gören yol veriyor selektör bile yapmıyorum yaptığımda da xenon'lar önümdeki değil onun önündekini bile sağa geçirttiriyor Yaşasın bmw terörü Şaka bi yana trafikte düzgün kullanıyorum, hatta bi tek ben sinyal veriyor olabilirim

    Düz yolda gazlıcam, cadde bebesiyim diyene b sınıfı hot hatch'imsi 208gti iyidir. iş görür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sadece Sürücü -- 19 Ağustos 2019; 17:42:53 >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.