Şimdi Ara

60.000 KM'deki aracın elektronik kart arızası vermesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
426
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 5 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 7
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 5
  • Ortalama Mesaj Aralığı 8 saat 8 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 3
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Hiçbiri (5 mesaj) xnoname (2 mesaj) ufuk-34JD58 (1 mesaj) Galathian (1 mesaj) RocknRoll@ (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (5 mesaj) Mobil (6 mesaj) Mini (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,
    Kardeşimin kullandığı ikinci el alınan ford poweshift aracın otomatik sanzımanımda ara sıra silkeleme ve titreme problemi vardı. İnternette bunun Powershiftte Yaygın bir sorun olduğunu okumuş çok üzerinde durmamıştık. Gösterdiğimiz bakım servisi de bir sorun olmayacağını artarsa getirmemizi söylemişti.


    Geçenlerde araç çalıştırılınca egzoz işareti yandı. Araç gitmekte zorlanıyordu. Neyse yetkili servise çektik. Servisin verdiği sonuç: aracın elektronik kartında sorun varmış. Fiyatı 7000 miş, nakit indirimi ile 6000 civarı tutarmış.

    60.000 km'de - yoğun kullanılmayan aracın bu problemi vermesi ne kadar doğal?
    Bu bir kullanıcı hatası mı?

    Araç 2012 model, garantisi bitmiş yani. Ne yapmamı önerirsiniz, çok fahiş değil mi fiyat?

    Başka yerde daha uyguna temin edilebilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
  • green cardmıymış, bune yahu.voswagen gene insaflıymış

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    green cardmıymış, bune yahu.voswagen gene insaflıymış

    6000 can sıkıntısı ya mis gibi manuel kullanıyorum böyle dertlerim olmadı az paradeğil yazık .Çift kavrama vakası sanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Muhtemelen dava açacağız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çift kavrama şanzımanlarda problem olduğu açık ama konular genelde Dsg üzerine çünkü satış rakamları diğer markalara göre çok fazla.Diğer markalarda problem yokmuş gibi düşünülüyor.Gerçek böyle değil.
  • Sizce bu nitelikte bir arıza 5 yıllık aracın ayıplı ürün olduğunu gösterir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayıplı mal mı ? Ayıplı mal bildirim süresi satın alınan tarihten sonra 30 gün hocam garantisi de bitmiş yapacak bir şey yok mecburen cepten yaptıracaksın
  • Öncelikle geçmiş olsun. Gerçekten ciddi bir rakam.

    Bu tip astronomik rakamlı sorunlarla karşılaşmamak için(şanzıman açısından) iki yol var:

    1- Manuel
    2- PSA Grubu'nun sunduğu Aisin tork konvertörlü araçlar.

    Elbette ZF8 ile Porsche'nin kullandığı tarz çift kavramaları(makul fiyatlı araçlarda bulunmamaları) ve CVT'leri(kullanım zevki açısından) saymıyorum.

  • Hocam gizli ayıpta anılan süre aranmıyor. Fakat bu kart arızası sizce bir ayıp mı, yoksa olağan tüketicinin katlanması gereken bir arıza mı onu kestiremiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hiçbiri

    Hocam gizli ayıpta anılan süre aranmıyor. Fakat bu kart arızası sizce bir ayıp mı, yoksa olağan tüketicinin katlanması gereken bir arıza mı onu kestiremiyorum.

    Ayıplı mal sayılması için size bu kart asla arıza yapmaz diye satması lazımdı yani garanti kapsamında bu arıza yaşansa evet karşılayacaktı ama garanti bitiminde sorumluluğu üreticiye yükleyemezsiniz yani ben sadece yasada belirtilen şekliyle iletiyorum durumu size tekrar geçmiş olsun
  • araç 2 ci el alınmış geçmişini bilmeden yorum yapmak doğru olmaz.

    Eksik bilgi verilmiş araç makyajsız focus 3 Araç benzinli ve vites sistemi kuru kavrama Sonra dizel otomatiklerde sorun var gibi yansıyor 1.5 dizeller ıslak kavramadır.

    Kuru ps lerde sorun var fakat bu araçlarda garanti 10 yıl olmalı diye biliyordum.. 2 ci 3 cü değişimi ücretsiz yapanlara tanık olmuştum yani servisi sıkıştırın..Gerekirse başka bir yetkili servis ile görüşün.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nerd Miner -- 22 Mayıs 2017; 15:31:33 >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.