Şimdi Ara

6 Ayda Üretilen Türk Otomobilinin İlk Görüntüleri (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
115
Cevap
0
Favori
9.851
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • önemli olan motorunu yapmaktır. şasi falan basit işler.

    Zaten mercedes, bmw gibi devler şasi ve ıvırzıvır parçaları yurtdışında yaptırıyor. Neden? Basit olduğu için...

    Dikkat ederseniz bu arabaların motor, şanzıman gibi işler aksamları kendi ülkelerinde yapılıyor.

    Bizimkilerde tutmuş dışını yaptık diye ortalığa çıkıyorlar utanmadan. Bal gibide biliyorlar yaptıklarının marifet olmadığını ama olsun bu millet bunuda alkışlar sonrada motorunuda yapacağız diye para toplayıp jet fadıl gibi buhar olurlar.

    Varsa bir yiğitlik onun motorunu yapmaktır. At önemli at. Nal nasıl olsa yapılır.

    Bizimkiler bir nal yapmış. diyorlarki bu iş tamam, geriye üç nal bir at kaldı. YUH BEA YUUUUUH




  • Vitesteki tesbih i görünce inandım türk aracı olduguna
  • SÜPER HORT! BRAVO

    Bunu taksiden çıkma diye satarlar yakında (06 T 8000)
  • Bu araç nerden cıktı yav ilk defa görüyorum
  • KOD ADI ETOX

    Edit: Ve hort konuymuş lan,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Robinson_Crusoe -- 13 Şubat 2012; 10:36:11 >
  • Abi iyi hoş güzelde madem ilk türk arabası yapıyonuz binek araba yapın.
    Bence gereksiz bi tasarım. Megane tarzı bir arabayla girselermiş daha inandırıcı olurdu bence..
  • şekil itibari ile başka modellere benzemesinde bir sakınca yok sonuçta binlerce model var piyasada mutlaka birine benzer bu konuda eleştirmek mantıksız asıl önemli olan konu motor ve yürüyen aksamın yüzde yüz yterli üretim olması gerekmekte tabi bunlar birden olmuyor zamanla olacak işler ve yapıcı olun yıkıcı olmayın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: THUNDERBIRD

    şekil itibari ile başka modellere benzemesinde bir sakınca yok sonuçta binlerce model var piyasada mutlaka birine benzer bu konuda eleştirmek mantıksız asıl önemli olan konu motor ve yürüyen aksamın yüzde yüz yterli üretim olması gerekmekte tabi bunlar birden olmuyor zamanla olacak işler ve yapıcı olun yıkıcı olmayın

    hocam bu tartısmalar yaklaşık 3-4 yıl önce yapılmış zaten. Biz niye hort konuyu tartışıyoruz ?
  • al etox ne için yazılmış önce bak sonra yaz

    ETOX bir kısaltmadır ve,

    E : ERTEX Oto Dekorasyon
    T : Türk
    O : Otomotiv
    X : Bilinmeyen sonsuzu temsilen

    kullanılmıştır.
  • Şimdi Nissan firması ile irtibata geçiyorum.
    Şaka bir yana 50 tane arabayı kopyalayarak 1 araba yapmanın neresi güze olabilir ki? Hadi tartışalım bunları.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mobile Prof. -- 13 Şubat 2012; 11:38:24 >
  • şu kopya yada motoru başkası yapmış diyenlerin ne okuduklarını ileride ne meslek yapacaklarını merak ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kontendoo

    Acaba ne kadar arabadan anlıyorsunuz!

    Herşeyine bir kulp takmışsınız , bir arkadaş "aklıma ilk üretilen Türk arabası geldi" demiş , benim aklıma da bu ülkeye geç giren matbaa geldi nedense? Yere göğe sığdıramadığınız japonların tam bir taklit ırkı olduğunu biliyor musunuz? bu ayıp değil günah değil , adamlar avrupadan ABD'den alıyorlar teknolojiyi geliştirip tekrar onlara satıyorlar , yok motoru dışarıdanmış , kaporta ithalmış , o yokmuş , şu yokmuş , fake miş kolpaymış. mış mş.
    Görünüm olarak harika bir araba , biraz Hyundai Coupe'yi de andırmıyor değil fakat bu neyi değiştirir. Ben size 100 tane araç sayarım birbirine çok benzeyen , hem de ; VW , Ford , Opel gibi dünya devlerinin modelleri. Önce taklit yaparız sonra orjinal. Önce külüstür bir araba yaparız 50.000 KM'yi bile devirmeden parçalanır araba sonra sağlamını yaparız. Önce ayaklı tabut yaparız , 50 KM/S'de bile duvara çarpsa içinden sağ adam çıkmaz , sonra Euro NCAP'da dereceye giren araç yaparız. Sizlerin bu düşmanca saldırmalarınıza da bir anlam veremiyorum , böyle bir ergonomiyi BMW çıkartsaydı ortaya "adamlar işi biliyor" derdiniz. Kaçınız içine bindiniz , motorunu incelediniz de hemen "Türk yaptıysa bir işe yaramaz" tarzında yakıştırmalarda bulunuyorsunuz.

    Adam haklı beyler,dagılabilirsiniz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kontendoo

    Acaba ne kadar arabadan anlıyorsunuz!

    Herşeyine bir kulp takmışsınız , bir arkadaş "aklıma ilk üretilen Türk arabası geldi" demiş , benim aklıma da bu ülkeye geç giren matbaa geldi nedense? Yere göğe sığdıramadığınız japonların tam bir taklit ırkı olduğunu biliyor musunuz? bu ayıp değil günah değil , adamlar avrupadan ABD'den alıyorlar teknolojiyi geliştirip tekrar onlara satıyorlar , yok motoru dışarıdanmış , kaporta ithalmış , o yokmuş , şu yokmuş , fake miş kolpaymış. mış mş.
    Görünüm olarak harika bir araba , biraz Hyundai Coupe'yi de andırmıyor değil fakat bu neyi değiştirir. Ben size 100 tane araç sayarım birbirine çok benzeyen , hem de ; VW , Ford , Opel gibi dünya devlerinin modelleri. Önce taklit yaparız sonra orjinal. Önce külüstür bir araba yaparız 50.000 KM'yi bile devirmeden parçalanır araba sonra sağlamını yaparız. Önce ayaklı tabut yaparız , 50 KM/S'de bile duvara çarpsa içinden sağ adam çıkmaz , sonra Euro NCAP'da dereceye giren araç yaparız. Sizlerin bu düşmanca saldırmalarınıza da bir anlam veremiyorum , böyle bir ergonomiyi BMW çıkartsaydı ortaya "adamlar işi biliyor" derdiniz. Kaçınız içine bindiniz , motorunu incelediniz de hemen "Türk yaptıysa bir işe yaramaz" tarzında yakıştırmalarda bulunuyorsunuz.

    Adamsın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatihhilal

    quote:

    Orijinalden alıntı: kontendoo

    Acaba ne kadar arabadan anlıyorsunuz!

    Herşeyine bir kulp takmışsınız , bir arkadaş "aklıma ilk üretilen Türk arabası geldi" demiş , benim aklıma da bu ülkeye geç giren matbaa geldi nedense? Yere göğe sığdıramadığınız japonların tam bir taklit ırkı olduğunu biliyor musunuz? bu ayıp değil günah değil , adamlar avrupadan ABD'den alıyorlar teknolojiyi geliştirip tekrar onlara satıyorlar , yok motoru dışarıdanmış , kaporta ithalmış , o yokmuş , şu yokmuş , fake miş kolpaymış. mış mş.
    Görünüm olarak harika bir araba , biraz Hyundai Coupe'yi de andırmıyor değil fakat bu neyi değiştirir. Ben size 100 tane araç sayarım birbirine çok benzeyen , hem de ; VW , Ford , Opel gibi dünya devlerinin modelleri. Önce taklit yaparız sonra orjinal. Önce külüstür bir araba yaparız 50.000 KM'yi bile devirmeden parçalanır araba sonra sağlamını yaparız. Önce ayaklı tabut yaparız , 50 KM/S'de bile duvara çarpsa içinden sağ adam çıkmaz , sonra Euro NCAP'da dereceye giren araç yaparız. Sizlerin bu düşmanca saldırmalarınıza da bir anlam veremiyorum , böyle bir ergonomiyi BMW çıkartsaydı ortaya "adamlar işi biliyor" derdiniz. Kaçınız içine bindiniz , motorunu incelediniz de hemen "Türk yaptıysa bir işe yaramaz" tarzında yakıştırmalarda bulunuyorsunuz.

    Adamsın.

    helal sana. saldırı zihniyetlere göre 100 yıl sonra bile türk malı arabamız olmamalı. forumda fransızı ve almanı savunacağım diye birbirinizi yiyorsunuz. türk malı denilince daha hiç bir bilginiz olmadan kötülüyorsunuz. kendimize güvenmeliyiz. Türk malı bir aracımızın olmamasının tek nedeni büyük firmaların ithalattan zaten yeterince kazanmalarıdır. istese doğuş, koç motor yapamaz mı? işine gelmiyor. bu adam da ancak bu kadar yapmış. ver bakim 100 milyon dolar bütçe nasıl yapılıyor %100 araç. ederi 20 bin lira olan araçlara 40 bin lira vermekten bıkmadık mı? sağlam bir yerli oto çıkarsa bütün araçlar ucuzlayacak. fazla verdiğimiz paraları kim yiyor sizce? renault gibi bir firma teşvik olmasa türkiyede araba üretir mi?




  • arabalardan pek anlamam ama gayet güzel gözüktü gözüme. çakma falan boşverin neyin derdindesiniz? herkesin dünya devi saydığı çin herşeyi orjinalmi yapıyor? işimizi görsün yeterli bence.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.