Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

6.79 Update

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
75
Cevap
1
Favori
4.179
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1681 Mesaj

    yeni hero çıkarmak sanıldığı kadar kolay değil diyorum. dota nın kodlarını copy pasterino yapmakla bitmiyor.http://dota2.gamepedia.com/Unreleased_Content şu line bakarsan sesler, animasyonlar, texturelar falan gerekiyor.
    bu updateleri çıkaran kişi icefrog ama dota 2 için değil dota 1 için çıkarıyor. yani dota 2 ye heroları getirenlerle updateleri çıkaran kişi farklı. valve e baktığımızda adamlar bu işi iyi yapıp iyi de para kazanmak istiyor. falan da falan işte
    sabahın 5 i az sonra yatacağım umarım anlatmak istediğimi doğru anlatmışımdır.
    |
    |
    DeathWarrior kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    3 Not
    Ana konuya yazdığımı burayada ekliyim, şuan dikkat çekmesede en çok buff lunada..

    okuduklarım içinde göze çarpanlar :

    -alchemistin ulti ile bonus hp almaması.
    -enigmanın aghanimli ulti ile otomatik midnightpulse görevi görmesi, buda direk olarak hpnin %20si civari damage koyması.
    -lunanın aghanimli ulti ile 1vs1lerde yenilmez olması, (bir kişiye tüm ultiyi atabiliyor), çevrede yeterince hedef yoksa 5 defa sekecek olan düz atağın, 2 kişi arasında gidip gidip gelmesi.
    -pudge blink alabiliyor, ama dağa taşa çekerse 5 saniye boyunca dagger atmış spectre gibi oluyorsunuz.
    -rubick aghanim ile öküz bir hale geliyor. 5saniye cooldown cidden güzel.
    -slarkın ulti cooldownu 65 saniye olup, ulti süresi 4saniyeye düşmüş, fakat gem bile artık işe yaramıyor, göremiyorsunuz.
    -riki görünmezken item kullanıp smoke atabiliyor, ama vurmadan önce blinklenirse görünmez oluyor.
    -spectre manta çıkıp, ilizyonlara ışınlanabiliyor.
    -treantın oyun başı living armor cooldownu yükseltilmiş, manacostu iki katına çıkartılmış.
    -uçan kurye ilk 3 dakika alınamıyor, skadi slowlarına buff gelmiş, healing salve 115 gold, tango 115 gold fakat 4 tane veriyor,
    -shadow blade cooldownu 28 saniye olmuş.
    -tranquil bot epey güzel hale gelmiş.
    -brood ve slark cmden kaldırılmış..

    kısa bir göz atma ile gözüme çarpanlar..
    özellikle luna ve slark epey değişik olmuş.. luna eski hard carry günlerine geri dönebilir. kasmış bir slark epey can yakabilir, 4 saniyede en azından supportu indirip kombattan çıkar...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    5386 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Prоwler

    yeni hero çıkarmak sanıldığı kadar kolay değil diyorum. dota nın kodlarını copy pasterino yapmakla bitmiyor.http://dota2.gamepedia.com/Unreleased_Content şu line bakarsan sesler, animasyonlar, texturelar falan gerekiyor.
    bu updateleri çıkaran kişi icefrog ama dota 2 için değil dota 1 için çıkarıyor. yani dota 2 ye heroları getirenlerle updateleri çıkaran kişi farklı. valve e baktığımızda adamlar bu işi iyi yapıp iyi de para kazanmak istiyor. falan da falan işte
    sabahın 5 i az sonra yatacağım umarım anlatmak istediğimi doğru anlatmışımdır.

    Dediklerinde haklısın ama bahsettiğin tüm şeyleri valve'nin yapması 1 hafta bile sürmez yapmak istese, teknik olay hepsi sonuçta. Yüzlerce kişilik ekipleri var, her şeyi tek kişi yapmıyor ki. Heroların çıkışını erteleyebilecek tek şey varsa o da balance çalışmalarıdır ki onda da sıkıntı yok yani normal dotada senelerce oynanan herolar, sıfırdan hero gelmiyor. Ben valve'nin bu işi becerdiğini hiç sanmıyorum, herolardan da önce matchmaking sistemi çok çok kötü durumda, starcraft 2 gibi oyunları da oynadığım için çok bariz belli oluyor bu sistemin kötülüğü. Ek olarak bu balance patchi profesyonel oyunlar için çok çok kötü, oyun hafiften LoL'e HoN'a benzemiş gibi. Benim bildiğim Icefrog böyle bir patch çıkarmazdı, senelerdir takip ediyoruz adamı böyle bir patch çıkardığını ilk defa görüyorum. Bakalım ne olacak. Hero değişiklikleri bir nebze idare edilir ama mekaniklerde çok değişmiş, pull olayı, jungle bitiyor gibi. XP rangeyi artmış artık offlanerler daha rahat XP alacak, bu da oyunun komplikeliğini azaltıyor. Hadi her şeyi geçtim NC'lerin tüm xplerinin kesene değil de düşmana da gitmesi nasıl saçma bir olay olmuş, insanlar artık stack yapmakta istemez. Biz zaten dotayı karmaşık oyun diye seviyoruz, diğer türlü olsa lol oynarız. Pro maçlarda bile artık 2 1 2 görebiliriz şu jungle şekliyle. Ki pudgeye blink dagger, bloodseekere 1200 ms, rikinin item veya spell kullandığında invisinin bozulmayacak olması vs. pubları mahveden bir şey olacak.


    Ek olarak gece uykuluyken biraz cins cevap vermişim kusura bakma şimdi fark ettim.

    Edit: Bir de broodmotherin ağ için freewalk olayı var, permanent olarak batrider gibi mapte dolaşabiliyor. Bu da çok imba olmuş ama bilmiyorum belki brood'u biraz daha tercih edilebilir bir hero yapmak için yapmışlardır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DeathWarrior -- 18 Ekim 2013; 11:24:22 >
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    821 Mesaj
    Tranquil gerçekten güzel olmuş treant protector iğrençliği azalmış salve tango claritylerin paylaşılamaması ve junglın bitirilmesi çok kötü olmuş yanlış anlamadıysam artık stackte yapamıyoruz roshun rastgele bi zamanda spawn olması güzel olmuşta armlet ve linkene nolduğunu anlamadım biri anlatabilir mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gareher -- 18 Ekim 2013; 12:29:26 >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    964 Mesaj
    çok öncelerden buna benzer update olmustu. o zamanlar int heroların skillerinin damagesini arttırmışlardı. Oyunu bayagı etkilemişti. Şimdi bu updateler işi çok değiştirecek. özellikle pudge blink olayına alışmak zaman alacak farklı stratejiler geliyor. benden söylemesi
    |
    |
    _____________________________
    cesareti olmayanın hep bir bahanesi vardır
  • Yüzbaşı
    959 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: gareher

    Tranquil gerçekten güzel olmuş treant protector iğrençliği azalmış salve tango claritylerin paylaşılamaması ve junglın bitirilmesi çok kötü olmuş yanlış anlamadıysam artık stackte yapamıyoruz roshun rastgele bi zamanda spawn olması güzel olmuşta armlet ve linkene nolduğunu anlamadım biri anlatabilir mi?

    armletin verdigi str degisimi 0,7 sn gecikmeli.
    linkeni dost heroya aktarabiliyorsun.
    stack yapabiliyorsun sadece ilk sefer centaurlar ciktiysa ikincisindede centaurlar cikmicak



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    603 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Nintendo.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dişi Dökülen Nijeryalı

    -Pull camplarının küçük kamplara çevirilmesi supportlar için oldukça kötü olmuş.Ayrıca çoğu jungler herolar için de oldukça kötü bir haber.
    -Abaddon'un nerf yemesine çok çok sevindim açıkçası.
    -Alchemist için yolu sonu burasıymış diyebiliriz sanırım.Çok ağır nerf yemiş.Bat+io da nasiplenmiş.
    -Enigma+aghanim çok iyi gözüküyor.

    Daha söylenebilecek çok şey var ama genel olarak patchin yararlı olacağını düşünüyorum.Tabi vs,pudge blink,rikinin permanent invisi ve bs'nin akılalmaz buffı haricinde.

    Edit:Ha bi de linkenin değiştirilmesine ne gerek vardı ki arkadaş?

    Linken değiştirilmedi ki sadece takım arkadaşlarına da verebiliyorsun istiyorsan.

    Değiştirmekten kastım buydu zaten.Artık bol bol linkenli supportlar görürüz ki bence çok saçma.

    Edit:Ayrıca bazı arkadaşlar kurulu düzeni neden bozuyorlar gibisinden birşey söylemiş de acaba her maçta batrider,io ban veya pickinden çok mu memnundular?Aynı şey alchemist için de geçerli.Genel olarak competitive dota için gayet güzel gözüküyor patch.Enigma,invoker,disruptor,night stalker gibi heroları daha fazla görebileceğiz maçlarda.Patchin tek sorunu riki ve bs değişiminde bence.Bu da pub gamelerde sıkıntı olacağı anlamına geliyor.Ama sırf bsnin ms capi kaldırıldı diye turnuvalarda alınacağını hiç sanmıyorum.Kaldı ki thirst skillinin ms capi kaldırıldı ama bunun yanında nerfde geldi aynı skille(hedef öldükten sonra 3 saniye daha devam etmemesi,ms bonusun 1 hedef başına %15'den %7'ye düşürülmesi).Ha bir de genel olarak patchle alakalı gördüğüm yorum pl ve sven gibi heroların skillerinin dodgelanabiliyor olması nedeniyle oyunun tamamen şans oyununa döndüğü.Ama burada ki 'dodge'dan kasıt leap,blink,invis vs. ile olabilir ancak.
    Yani sonuç olarak metanın değişmesi iyidir güzeldir.Hero konusunda ise dev forumda yazılanlara göre paskalyada diretide gibi bir etkinlik ile beraber legion commander gelecekmiş.Hatta legionun yanında pit lord'da gelebilirmiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dişi Dökülen Nijeryalı -- 18 Ekim 2013; 14:33:37 >
    _____________________________




  • Yarbay
    4094 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Dişi Dökülen Nijeryalı

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nintendo.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dişi Dökülen Nijeryalı

    -Pull camplarının küçük kamplara çevirilmesi supportlar için oldukça kötü olmuş.Ayrıca çoğu jungler herolar için de oldukça kötü bir haber.
    -Abaddon'un nerf yemesine çok çok sevindim açıkçası.
    -Alchemist için yolu sonu burasıymış diyebiliriz sanırım.Çok ağır nerf yemiş.Bat+io da nasiplenmiş.
    -Enigma+aghanim çok iyi gözüküyor.

    Daha söylenebilecek çok şey var ama genel olarak patchin yararlı olacağını düşünüyorum.Tabi vs,pudge blink,rikinin permanent invisi ve bs'nin akılalmaz buffı haricinde.

    Edit:Ha bi de linkenin değiştirilmesine ne gerek vardı ki arkadaş?

    Linken değiştirilmedi ki sadece takım arkadaşlarına da verebiliyorsun istiyorsan.

    Değiştirmekten kastım buydu zaten.Artık bol bol linkenli supportlar görürüz ki bence çok saçma.

    supportlar biraz zor kasar onu
    |
    |
    _____________________________

    video games, anime and hip-hop




  • Yüzbaşı
    646 Mesaj
    -Rip Alchemist...alchi cmlerde supların korumasında 30minde 6 slot doldiruyordu ama pubta o kadar etkili degildi...hic gerek yoktu bu nerfe..artik rehberdeki gibi vanguard giden cok olur...

    -bs-ferrari...

    -brooda buff iyi olmus ölü bir heroydu..

    -batrider 38 nedir...

    -rikinin olayı abartılmaya gerek yok genelde smoku blink takip ediyor aksi dururumda kurtarma amacli smoke vs o durumlarda varligini belli eder dustu yer...

    -slark a mom iyi gider artık 4sn invis...cdsi yukselmis ama...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    I5 4690k / Msi Z97 Gaming 5 / Asus Gtx 780 DirectCu II OC / Gskill RipjawsX 16GB DDR3 1866Mhz (4x4GB) / Samsung 840 EVO 2.5 120GB SSD Caviar Blue 1TB / Corsair Carbide 400r / Corsair CX v2 750W 80 / 23.6" Asus Vn247h / Logitech G500s / Logitech G105 / Logitech Z533 2.1 / A4 Tech HS-30
  • Yüzbaşı
    937 Mesaj



    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1402 Mesaj
    oyun baya baa değişmiş ya bazı herolar imba olmuş luna blood falan wohooo :D
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1681 Mesaj

    ben meepo ve invoker ı çok sevdim hele ki meepo çok manyak olmuş jungle a girmeden fazla clartiy falan alacağız artık furion ve enigma için yoksa dönmek baya zorlaşacak. midas çıkmayan lvlda baya geri olacak :/ götümüz sıkışsa mini kamp kesemeyeceğiz. lane çok daha avantajlı olmuş canım sıkılıp naixle jungle gitmyeceksem ne anlarım bu işten:/
    slark, bs abartı gerisi normal diyebileceğim şeyler. her heroda blink olması çok iyi olmuş bence nclerde exp dağıtımı gayet mantıklı. insanlar stack yaparken bile korkacak eskiden sadece gelip kesecekler diyeydi şimdi yaklaşıp exp alacaklar diye. dezavantaj ise radiantta pull olayı çok daha rahat:(

    ayrıca şuna bakım ben bruno nun icefrog olduğunu düşünmeye başladım veya icefrog bi şekilde brunoyu sevecek kadar çok tanıyor. bruno istedi icefrog yaptı.


    7:28

    edit: tekrardan bi göz attım da alc ve rubick bence çok yerinde olmuş. clarity tango gibi itemlerin sadece başkasına basarak kullanılması güzel. eski updateler birinde sup sentry alıp carry e veriyordu carry de satıyordu midas çıkıyordu oyun başı. supportun parasını yiyen carrylere karşıyım courier olayının nedenini anlamadım ama çok saçma.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Prоwler -- 18 Ekim 2013; 15:34:41 >
    |
    |
    DeathWarrior kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Binbaşı
    1402 Mesaj
    slardarın sprinti mana yemiyormuş artık güzel olmuş
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1681 Mesaj

    yoo gayet stack yapamıyorsun medium campta 6. stack i yapamacağın anlamına geliyor.
    radiant kısmında rubick ve dark seerla high grounda atma olayı(stacklerken) hala olacak mı peki? duruma bakılırsa devam etmeyecek gibi geliyor ama belli olmaz. belli ki oyun önceden centaur çıktı mı= evet, kesildi mi=evet rastgele at centaur çıkarsa spawn et
    veya kesildi mi= hayır, centaur harici rastgele at diyecek ama 6. stack i de yaptığımız için hiçbir kamp spawn olmayacak. lel. galiba böyle

    güzel taktikti aslında :(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Prоwler -- 18 Ekim 2013; 15:52:29 >
    |
    |
    Purone kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    9122 Mesaj
    O değil de carryler böyle güçlendirilmişken , herkes dagger alabilirken suplar ne yapacak ?
    _____________________________


    REFERANSLARIM ||| PSN ID : fasakasa ||| STEAM
    He's the hero Gotham deserves, but not the one it needs right now. So we'll hunt him.
    Because he can take it. Because he's not our hero. He's a silent guardian, a watchful protector. A dark knight.
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    4 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: fasakasa

    O değil de carryler böyle güçlendirilmişken , herkes dagger alabilirken suplar ne yapacak ?

    gold per second artırıldı,dewardlar da para kazandırıyor artık.hem carrylere tp al tango al salve al devri de bitti bence yine de dengeli.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    7640 Mesaj
    Bsye sürekli buff geliyo.Pudge dagger olayı da çok saçma olmuş.Bat çok nerf yemiş.
    _____________________________
    Society invents a spurious convoluted logic tae absorb and change people whae's behaviour is outside its mainstream.
  • Yarbay
    4094 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ChainFrost

    Bsye sürekli buff geliyo.Pudge dagger olayı da çok saçma olmuş.Bat çok nerf yemiş.

    5 saniye istediğin yere yürüyebiliyorsun ama hook'tan sonra, sorun yok bence Pudge'da.
    _____________________________

    video games, anime and hip-hop
  • Onbaşı
    25 Mesaj
    wispin stunı yerine slow gelmiş ama %100 karşıda lycan ve weaver yoksa değişen pek bişey olmaz
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3599 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Nintendo.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ChainFrost

    Bsye sürekli buff geliyo.Pudge dagger olayı da çok saçma olmuş.Bat çok nerf yemiş.

    5 saniye istediğin yere yürüyebiliyorsun ama hook'tan sonra, sorun yok bence Pudge'da.

    İyide hook un hemen sonunda zaten dismember yeyip yaklaşık 4-5 sn olduğumuz yerde kalmayacakmıyız?Venge neysede pudgede işe yaramaz gibi geldi bana.
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
sohbet
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
üniversite
SEO
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,392
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.