Şimdi Ara

57000 KM DEKİ GOLF DSG (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
182
Cevap
0
Favori
13.450
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Duellist kullanıcısına yanıt
    Gerçek otomatik ile yarı otomatiği fark edemiyormusun? Sizi VW yetkili bayilerine bekliyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gerçek otomatik nasıl bir tabirdir? Nasıl bir benzetmedir? Yılların tam otomatik şanzımanına gerçek otomatik demek nedir? Şu forumun seviyesi gün geçtikçe düşüyor. 7 senedir forumun otomobil bölümüne girerim. Yeri geldi tavsiye verdik, yeri geldi akademik makale atıldı onu tartıştık, yeri geldi teknik konularda fikir alışverişi yaptık ama bu tür bir olaya denk gelmedim. Forumda bilgi sahibi kim varsa özellikle son 3 senedir tek tek uzaklaştı. Otomobil bölümü şu “gerçek otomatik“ saçmalığından sonra seviye olarak dibe vurmuş...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çakma otomatikten bozma DSG muhabbeti bir bitmedi gitti. Bizde de var, 30 bin km demeden bitti, ustanın dediğine göre 100 bini görmeden yine bozulur mekatronik. Trafiğin olmadığı bir şehirdeyim. Kavrama, baskı balata değişimi risklerini saymıyorum bile. Bizim burada kim VW özel servisi açtıysa köşe oldu. Çift kavrama şanzıman ki diğer markalarda dahil kapımdan içeri sokmam. Aynı tek kavrama şanzıman gibi bir süre sonra azalarak bitecek.

    Güncel tam otomatik şanzımanlar ki PSA grubu kullanıyor,Opel dizellerinde, Toyota CVT ne öyle 2-3 lt fazla yakıyor ne bozuluyor. Yeter ki yağını,filtresini değiştirin belli kmlerde.
  • Duellist kullanıcısına yanıt
    Tam otomatiğe gerçek otomatik denilmesi sizi bu kadar kastıysa eminim sizinde yobazlardan pek farkınız yoktur. Bu iki kelime ile seviye tespiti yapabiliyorsanız sizi Einstein'e rakip olarak yarışmalara sokalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Bence de. Yüzemeyeceği sulara girmemeli, altından kalkamayacağı konuda hüküm vermemeli insan.

    Alıntıları Göster
    Özeleştri önemli tabi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kronik arızalı bi şanzımanı tamir etmek için 950 lira aldılar yani, tabi sadece 950 lira alsınlar diye bakımları serviste yaptırıp fahiş fiyat ödeme de cabası, tabi buna sevinenler var, ölümü gösterip sıtmaya razı etmek işte tam da bu.



    Benim aracımda da çift kavrama şanzıman var ama 5 yıl garantim var kafam rahat, şanzımanı tork dayanımı da yüksek, sıkıntı yok yani.



    Sadece 950 lira ödedim diye sevinenler ve bunu savunanlar olduğu sürece kronik arızalı şanzımanları 2 yıl garanti ile satmaya devam ederler.

    Ayrıca,

    İyi niyet için bahane bulamasınlar diye kaporta hasarları bile serviste yapıldı denmiş, bu çaresizliktir işte...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 7 Nisan 2018; 10:33:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED

    Özeleştri önemli tabi.

    Alıntıları Göster
    O laf benim için geçerli değil. Senin deniz görüp girmediğin yerlerde ben okyanus olsa da yüzdüm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    O laf benim için geçerli değil. Senin deniz görüp girmediğin yerlerde ben okyanus olsa da yüzdüm

    Alıntıları Göster
    Doğrudur hocam. O zaman DSG patlak ve 3000 KM’de patlıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Big Rip

    hocam ugrasmayın bence konuda tescilli fanboylar var diyeceğim ancak bunlar artık fanboyluğuda geçti.. kendinizi yorduğunuza değmez bırakın dsg ile ne halleri varsa görsünler.

    Ben kesinlikle almıyorum aldırmıyorum hatta imkanım varsa, mecbur kalmadıysam kullanmıyorum kullandırmıyorum.
    Ne kazık yemeğe ne de kendimi keriz yerine koydurmaya niyetim yok.
    Gerçekleri söylüyorum. Saldıranlarla da çok uğraşmıyorum. Bugüne kadar bir çok konuda aksi yorum getirdim. Eleştirdiler.

    Fakat eleştirenlerin ortak noktasını söyleyeyim mi ? "Hayır kardeşim dediğin gibi değil. Çünkü şu şu sebepten" diyerek "teknik anlamda derinliği olan " mantıklı bir açıklama getirenine pek rastlamadım. Yalan der, saçma der, ne alakası var der. Fakat asla anti tez getiremez. Nedeni de çok net, bilmiyorlar

    Ben bu adamları niye ciddiye alayım söyler misiniz ? Gerçek hayatta bunlarla karşılaşıyorum. İnanın bana hiç müdahale etmiyorum. Söylediğimden rahatsız oluyorlar. Aksini kanıtlayamıyorlar, çünkü öyle bir şey yok. Olanı doğrulamayı da kabullenemiyorlar, çünkü işlerine gelmiyor. Bu sebeple ne pahasına olursa olsun savunmaya geçiyorlar. Haliyle söylediklerinde mantık kalmıyor. Lafın kıymeti yok, neyleyim öylesini ? Söylediğim her şey doğru mudur ? Sanmıyorum, illa ki daha ince detayları vs vardır. Fakat bunların kapasitesi yetmez buna. O yüzden ağababaları gelsin

    Geçen gün bir tanesi beni audide çalışan mühendis tanıdığına şikayet edecekti Söyleyecek mantıklı bir şey bulamayınca inanılmaz şeyler çıkıyor bunlardan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED

    Doğrudur hocam. O zaman DSG patlak ve 3000 KM’de patlıyor.

    Alıntıları Göster
    Bazen 3000 km'ye gerek bile kalmaz https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/123259672




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Kronik arızalı bi şanzımanı tamir etmek için 950 lira aldılar yani, tabi sadece 950 lira alsınlar diye bakımları serviste yaptırıp fahiş fiyat ödeme de cabası, tabi buna sevinenler var, ölümü gösterip sıtmaya razı etmek işte tam da bu.



    Benim aracımda da çift kavrama şanzıman var ama 5 yıl garantim var kafam rahat, şanzımanı tork dayanımı da yüksek, sıkıntı yok yani.



    Sadece 950 lira ödedim diye sevinenler ve bunu savunanlar olduğu sürece kronik arızalı şanzımanları 2 yıl garanti ile satmaya devam ederler.

    Ayrıca,

    İyi niyet için bahane bulamasınlar diye kaporta hasarları bile serviste yapıldı denmiş, bu çaresizliktir işte...
    Değerli hocam;



    Konuyu biraz okursanız, araçtaki şanzımanın arıza yapmadığını, sarf malzemesi olan kavramanın normal bir KM olan 57.000 KM’de bittiğini ve başka marka olsa bu sarf malzemesi olan kavramanın ücretini alacak olmalarına rağmen, VW’de sadece işçilik ücretini aldıklarını görüyorsunuz.



    Burada bir arıza durumu yok 57.000 KM’de kavrama bitiyor. Ve servis değişen kavramanın ücretini almıyor.



    Hala DSG’yi gömmek için elinizden geleni yapmaya çalışıyorsunuz. Tamam aracınızda EAT6 olabilir ben sizin aracın şanzımanına patlak çöp gibi şeyler yazıyor muyum ?



    Yemin ediyorum bu DSG’yi kullananlar çok memnun hayatında DSG görmemiş adamlar sürekli kötülüyor.

    Ayrıca kaporta hasarı ile garantinin bağlantısı yok yapmayın Allah Aşkına.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SPECIALIZED -- 7 Nisan 2018; 11:6:6 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Bazen 3000 km'ye gerek bile kalmaz https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/123259672

    Alıntıları Göster
    Gerçekle bağlantısı olmayan sadece 1 tane çekici üzerinde Audi A3 Sportback fotoğrafı içeren bir konu ile ne yapmaya çalışıyorsunuz anlamadım.



    2015’den sonra üretilen DSG’leri gösterin bakalım 5 taneden fazla arıza gösterebilecek misiniz.



    Linkini attığınız A3 konusunu kanıtlamanızı talep ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Duellist kullanıcısına yanıt
    dsg robotize edilmiş manuel şanzıman değil mi?gerçek kelimesinin karşıtlığna hemen sahte kelimesini yüklemek senin zihninin seviyesizliği.evet tork konvertörlü ve cvt şanzıman gerçek otomatik, tek ve çift kavramlı robotize şanzımanlar otomatik gibi davranabilen manuel şanzımanlardır.
    bugün de birini daha bloklamış olduk.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED

    Gerçekle bağlantısı olmayan sadece 1 tane çekici üzerinde Audi A3 Sportback fotoğrafı içeren bir konu ile ne yapmaya çalışıyorsunuz anlamadım.



    2015’den sonra üretilen DSG’leri gösterin bakalım 5 taneden fazla arıza gösterebilecek misiniz.



    Linkini attığınız A3 konusunu kanıtlamanızı talep ediyorum.

    Alıntıları Göster




  • Hocam uğraşmayın dediğiniz arkadaş YALAN söylüyor. Bu ilk yalanı da değil daha önce Polo konusunda bir yalan uydurmuştu ve söylemeye devam etmişti. Bu yalanı yeni buldu sanırım. Bunun fanboylukla alakası varsa fanboyun Allahı o arkadaş. Neymiş DSG paralarını peşin fiyatlara ekliyorlarmış. Ondan tamirler ücretsizmiş. Bak sen. Ya da dur ben bakıyorum. Renault Megane Sedan düz vitesi 138.000 TL iken bak sen şu işe otomatiği 156.000 TL oluyor. Herhalde Renault EDC parasını peşin alıyor sonradan tamir etmek için. Tabiki net fiyatlara baksak gerçeği görürüz. Bal gibi NET fiyatları biliyor ama bilerek yalan söylüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED

    Değerli hocam;



    Konuyu biraz okursanız, araçtaki şanzımanın arıza yapmadığını, sarf malzemesi olan kavramanın normal bir KM olan 57.000 KM’de bittiğini ve başka marka olsa bu sarf malzemesi olan kavramanın ücretini alacak olmalarına rağmen, VW’de sadece işçilik ücretini aldıklarını görüyorsunuz.



    Burada bir arıza durumu yok 57.000 KM’de kavrama bitiyor. Ve servis değişen kavramanın ücretini almıyor.



    Hala DSG’yi gömmek için elinizden geleni yapmaya çalışıyorsunuz. Tamam aracınızda EAT6 olabilir ben sizin aracın şanzımanına patlak çöp gibi şeyler yazıyor muyum ?



    Yemin ediyorum bu DSG’yi kullananlar çok memnun hayatında DSG görmemiş adamlar sürekli kötülüyor.

    Ayrıca kaporta hasarı ile garantinin bağlantısı yok yapmayın Allah Aşkına.

    Alıntıları Göster
    57 bin erken, daha erken değiştiren talihsiz kullanıcılar da var ve her seferinde böyle kavrama bitecekse işi var araç sahibinin. Ayrıca bunun kavrama olması dsg şanzımanın kronik problemli olduğu gerçeğini değiştirmez, bugünün kavraması, yarının mekatroniği, bunu siz de adınız gibi biliyorsunuz ama gönül verdiğiniz markaya konduramıyorsunuz...



    Burda kimse dsg'yi gömmeye çalışmıyor, ne varsa onu yazıyor. A3 konusu örnek verilmiş ona bile inanmıyorsunuz, kaç gün boyunca meşgul etti o konu forumu, sizin gibi vag severler araç sahibini suçlamaya kadar götürdü işi, aman toz kondurmayın dsg şanzımanınıza...



    Benim aracımda çift kavrama dedim zaten, ama vag gibi, atıyorum 250 tork üreten motora, 250 tork dayanımı olan dsg takıp "2 yıl" garanti vermiyor. "5 yıl" garantim var, vw de versin 5 yıl garantiyi, insanlar iyi niyet elçisi olmasın?



    Ama ne gerek var, isteyen para verip uzatsın, iyi niyet isteyen de her bakıma servise uğrasın, fahiş fiyat içeren bakım faturamızı tutuşturalım eline... Belki sonra iyi niyet diye sadece bin liralarını alırız.



    Kaporta hasarın konu sahibi yazmış, iyi okuyun konuyu. Vag sizi bu hale getirdi işte garantiye bişey olmasın diye kaporta hasarını bile yetkili serviste yaptırmak...

    Biz şirket ortağı değiliz, müşteriyiz. Yanlış olan bişeyler varsa doğrusunu istemeliyiz. Sıkıntı yokken methiyeler düzüp, bi problem olduğunda ses çıkaramamak da var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 7 Nisan 2018; 11:45:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Israrla hala baskı balataya DSG arızası yazılıyor.


    Yahu İkra be adam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    57 bin erken, daha erken değiştiren talihsiz kullanıcılar da var ve her seferinde böyle kavrama bitecekse işi var araç sahibinin. Ayrıca bunun kavrama olması dsg şanzımanın kronik problemli olduğu gerçeğini değiştirmez, bugünün kavraması, yarının mekatroniği, bunu siz de adınız gibi biliyorsunuz ama gönül verdiğiniz markaya konduramıyorsunuz...



    Burda kimse dsg'yi gömmeye çalışmıyor, ne varsa onu yazıyor. A3 konusu örnek verilmiş ona bile inanmıyorsunuz, kaç gün boyunca meşgul etti o konu forumu, sizin gibi vag severler araç sahibini suçlamaya kadar götürdü işi, aman toz kondurmayın dsg şanzımanınıza...



    Benim aracımda çift kavrama dedim zaten, ama vag gibi, atıyorum 250 tork üreten motora, 250 tork dayanımı olan dsg takıp "2 yıl" garanti vermiyor. "5 yıl" garantim var, vw de versin 5 yıl garantiyi, insanlar iyi niyet elçisi olmasın?



    Ama ne gerek var, isteyen para verip uzatsın, iyi niyet isteyen de her bakıma servise uğrasın, fahiş fiyat içeren bakım faturamızı tutuşturalım eline... Belki sonra iyi niyet diye sadece bin liralarını alırız.



    Kaporta hasarın konu sahibi yazmış, iyi okuyun konuyu. Vag sizi bu hale getirdi işte garantiye bişey olmasın diye kaporta hasarını bile yetkili serviste yaptırmak...

    Biz şirket ortağı değiliz, müşteriyiz. Yanlış olan bişeyler varsa doğrusunu istemeliyiz. Sıkıntı yokken methiyeler düzüp, bi problem olduğunda ses çıkaramamak da var.

    Alıntıları Göster
    Şirket ortağı değiliz deyip, ikide bir kullandığınız şanzımanı övüp 5 yıl garantisi var demek de ilginç.



    Sizin garantide herhalde aracı serviste bakım yaptırmasanız da garanti geçiyor.



    Ayrıca yine VW’ye sallamaktan kendinizi alamıyorsunuz. VW’nin bakım fiyatları fahişmiş. Biz yıllardır farklı farklı model kullanıyoruz da biliyoruz siz acaba kaç yıldır VW kullanıyorsunuz kaç kere bakıma götürdünüz kaç kere kullandığınız DSG arıza yaptı. Biraz tecrübeniz olsun da bu kadar kendinizden emin yazın. Bilgisayar başında forumdaki doğruluğu kesin olmayan konuları okuyarak olmuyor bu iş.



    O Audi A3 konusu forumda şimdiye kadar açılmış en saçma DSG konusudur. Eğer öyle bir araç sahibi varsa o araç sahibi aracını A3 Sedan ile değişerek konunun kapanmasını istedi. Fakat yine de 1 fotoğraf dışında bir kanıt göremedik.



    Böyle forumdaki doğruluğu belli olmayan konulara bakacaksak bu forum neler gördü. Sıfır KM paslı Citroen Peugeot’lar. Düz yolda takla atan Latitude’lar vb. vb.



    Size de diyorum 2015’den sonra üretilmiş DSG’lerden 5 taneden fazla arıza gösterin bakalım gösterebilecek misiniz ?



    Bana marka sevdalısı deyip hiç kullanmadığınız markaya sallayarak kendi kullandığınız aracı övüp ikide bir sanki servise götürmeseniz dahi garanti devam ediyormuş gibi lanse ettiğinizde buradakiler kimin daha marka sevdalısı olduğunu açık net anlıyor.



    Ayrıca kaporta hasarı konusunu konu sahibinden başlatıp yine tüm marka kullanıcılarını kapsamışsınız. Bu mesajı yazmanın markaya sallamaktan başka amacı yoktur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SPECIALIZED -- 7 Nisan 2018; 12:17:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bmw aracimda fiyati 4 bin kira olan direksiyon aci sezici diye bir parca degisimini iyi niyetten yapti. İscilik vs. almadi, tamamen ucretsiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zerathull -- 7 Nisan 2018; 12:17:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Israrla hala baskı balataya DSG arızası yazılıyor.


    Yahu İkra be adam
    Markaya sallayacağız diye ne yapacaklarını şaşırıyorlar hocam.



    Bir de daha sonra biz bunu söyleyince bize marka sevdalısı deyip hiç kullanmadıkları VW’ye sallayıp kendi markalarını överler



    Ama onlar marka sevdalısı olmaz buna rağmen.

    Hocam bu arada sizin Cupra’ya ne zaman biniyoruz ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SPECIALIZED -- 7 Nisan 2018; 12:21:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.