Şimdi Ara

57000 KM DEKİ GOLF DSG (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
183
Cevap
0
Favori
13.450
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED

    Ahahhahahaha, videosu var mı hocam onun ?

    Alıntıları Göster

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CemUsUs

    ben de yillardir bunu savunurum. kur ve verginin kat kat otesinde bir oranda zamlandi yillar icinde DSG fiyati. Seat'ta farkli VW'de farkli oranlarda ustelik. tam da 2011-2012'lerde demistim bunu, nasilsa degistirecekler ikinci sanzimanin parasini pesin tahsil ediyorlar diye..

    Alıntıları Göster
    Aynı dizel araba amorti etme muhabbetine döndü yemin ediyorum. Hocam alırken çok para verdiğiniz bir şey satarken de çok para ediyor.

    O ucuzluğuyla öve öve bitiremediğiniz Tam otomatiklerin 100 KM'de DSG'ye kıyasla 2 LT daha fazla yakacağını da hesaplıyor musunuz acaba ?

    Veya sizin kullandığınız farklı marka Çift Kavramalı, Tek Kavramalı veya Manuel araçlarınızın debriyaj balataları ölümsüz mü ? Veya bitince serviste ücretsiz değişip üzerine 950 TL'lik hediye çeki mi veriyorlar ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_



    Alıntıları Göster
    Hahahahah Kahkaha attım hocam. Özellikle vitesi kırdıktan sonra yerde araması efsane.




  • mesela hondada 2.600 tl fark var manuel otomatik arasında.vw'de ne kadar var?
  • 150 binde iyi niyetten degisen var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fade to Black

    mesela hondada 2.600 tl fark var manuel otomatik arasında.vw'de ne kadar var?
    Hocam gerçekten çok ilginç bir soru.

    Honda gibi sadece 2 tane model satabilen bir marka olmamasından dolayı her modelde her donanım paketinde ve her fiyat bandındaki aracı kapsayan ötv dilimine göre DSG fiyatı değişir.

    Fakat şöyle bir şey var DSG'ye aracı alırken 15.000 TL fark veriyorsanız satarken de manuelinden 15.000 TL pahalıya satıyorsunuz o para uçup gitmiyor. Ondan dolayı bu konunun da dizel araba amorti etme muhabbetine dönmesi bana saçma geliyor.

    Ayrıca Honda'nın aracın performansını aşırı derecede törpüleyen araçlarına şanzıman diye koyduğu şey DSG'nin yanında şanzıman değildir. En VW sevmeyen adam dahi buna karşı çıkamaz.




  • Ya bu dsg sever arkadaslar hic durup dusunmuyor mu?



    bu vw nin elinde super problemsiz yagli sistem dsg var, acaba araba basina 1000 euro az kar etsede her arabaya bu sorunsuz dsg yi taksa?



    Yani bunu yapmamasinin aciklamasi nedir? Madem bu kadar das auto kalite akan firmadir bu vw?



    Hayir elinin altinda problemsiz sistem var, sen yillardir millete problemli sanzimani iteleyip duruyorsun.



    Borg wagnere kazara birkac milyon kuru tip dsg sanziman siparisi verdiler vakti zamaninda herhalde hala bitiremediler.



    Hayirli gunler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vw servisi pahali diyenler yarin japon marka otomobillerin servislerini arayin 30 bin bakimi ucreti alin. sonra vw veya skodadan arayin. burda atismaya gerek yok. dizel yeti dsg 550 tl ye indirimden yaptirdim bakimini. nissan yeni qasqai 1100-1200 civari bakimini yaptirdi arkadas. parca fiyatlarina hıc girmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • japon aracı candır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED

    Hocam gerçekten çok ilginç bir soru.

    Honda gibi sadece 2 tane model satabilen bir marka olmamasından dolayı her modelde her donanım paketinde ve her fiyat bandındaki aracı kapsayan ötv dilimine göre DSG fiyatı değişir.

    Fakat şöyle bir şey var DSG'ye aracı alırken 15.000 TL fark veriyorsanız satarken de manuelinden 15.000 TL pahalıya satıyorsunuz o para uçup gitmiyor. Ondan dolayı bu konunun da dizel araba amorti etme muhabbetine dönmesi bana saçma geliyor.

    Ayrıca Honda'nın aracın performansını aşırı derecede törpüleyen araçlarına şanzıman diye koyduğu şey DSG'nin yanında şanzıman değildir. En VW sevmeyen adam dahi buna karşı çıkamaz.

    Alıntıları Göster
    Honda nin şanzuman diye koyduğu şey diyerek nasıl bir fanboy olduğunu göstermissin hacı.



    10-15 yıllık Hondalarda o şanzuman diye koyulan şey sapasağlam çalışıyor. Anahtar deymemis. Öteki tarafta sağda solda patlayan, yolda bırakma özelligine sahip dsg şanzuman.



    Performans ve yakıt tasarrufunda dsg yi tartışmam. Her şey ortada. Ama bu kadar sıkıntıli bir şanzumani da savunmak için kaç para harcamak lazım bilemiyorum. (WV fanboy lari ücret almaz, aksine o üründen satın alır)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Fade to Black kullanıcısına yanıt
    yeni cikacak 9 ileri sanzimani o fiyat farkiyla versin ozaman canimi yesin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Volkswagen grubunda satilan her iki aracın biri otomatik

    Haliyle ariza orani matematiksel olarak çok gözüküyor



    Diğer markalarda bu oran % 20 _30 arasında



    Inanmayan sahibinden de girip otomatik manuel olarak seçim yapabilir gerçeği öğrenir



    Premium araçlar bu dedigimin dışında onlara bakmadım



    Bence çamur atıyorsunuz



    Örnek vermek gerekirse



    Volkwagen satılık toplam arac 35500 toplam 1774 sayfa

    Otomatik seçimde 911 sayfa % 50 den fazla



    Renault satılık toplam araç 42700 toplam 2115 sayfa otomatik seçimde 417 sayfa ya düşüyor yani % 20



    isinize gelmesede durum bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araci alirken dsg farkina tonla para ödüyorsunuz. İyi niyet olsaki ne olacak. Doğuş öyle akilliki gelecekteki arizanin parasini araci satarken peşinen aliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cnyttt

    Volkswagen grubunda satilan her iki aracın biri otomatik

    Haliyle ariza orani matematiksel olarak çok gözüküyor



    Diğer markalarda bu oran % 20 _30 arasında



    Inanmayan sahibinden de girip otomatik manuel olarak seçim yapabilir gerçeği öğrenir



    Premium araçlar bu dedigimin dışında onlara bakmadım



    Bence çamur atıyorsunuz



    Örnek vermek gerekirse



    Volkwagen satılık toplam arac 35500 toplam 1774 sayfa

    Otomatik seçimde 911 sayfa % 50 den fazla



    Renault satılık toplam araç 42700 toplam 2115 sayfa otomatik seçimde 417 sayfa ya düşüyor yani % 20



    isinize gelmesede durum bu
    Sizce vw de satilik otomatik arac coklugu "basimiza patlamadan birine satalim kurtulalim" dusuncesi sebebi ile olamaz mi?



    Baksaniza satici bile garantisi bitene kadar sur sonra sat diyormus satarken?



    Hayirli gunler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    Sizce vw de satilik otomatik arac coklugu "basimiza patlamadan birine satalim kurtulalim" dusuncesi sebebi ile olamaz mi?



    Baksaniza satici bile garantisi bitene kadar sur sonra sat diyormus satarken?



    Hayirli gunler

    Alıntıları Göster
    Matametik yalan söylemez bahsettiginiz kadar sorun olsa insanların tercihi bu yönde olmazdı



    Ben dsg kullanıcısı degilim ama gerçek bu kabul etmek lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kötü niyet ne oluyor. Pantolonu indirip arabanın egzozuna hallenmiş olmamız mı gerekiyor?
  • Vw pek sevmem ama burada Dsg patlamamışki kavrama değişmiş. Manuel aracta kavrama değişmiyor mu değiştirmiyormuyuz? Civic manuel yada bir Toyotada baskı balata degistirme ücreti nedir serviste? Bilenler bir yazabilir mi acaba manuel bu araca sahip daha önce değistirmis kişiler. Dsg yi savunmuyorumda gercekten anti vwciliğiniz tavan yaptı artık forumda. Robotize otomatik çift kavramalı araç bu ağalar. Bırakın düsmanlıgı.



    Ha 57 binde biten kavramayı eleştirenlere sözüm yok o başka mesele. Kullanım kosulları guzergahı vs vs çok etken var ama erken bittiği söylenebilir. Sonucta mal sahibi mağdur edilmemiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dsg için kullanılan yazılımlar trafikte ciddi hatalar yapıyor. Dsg kullanan bilir yoğun trafikte sürekli olarak 1-2 vites geçişlerinde yarım debriyaj yapıyor şanziman. Birinci vites hiç kullanılmıyor neredeyse direkt ikiye geçiyor. İkinci vites yetmiyor bire alıyor ve sürekli bu geçişler ve yarım debriyaj hissediliyor. Kesinlikle yoğun trafikte manuel kullanılmalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • birisin madem 57.000 kmde baskı balata değişiyorsa otomatiklerden uzak durmalı şeklinde mesajına istinaden baskı balata değişimi hiç olmayan modellerde var tarzındaki mesajım başka yerlere çekildi.yok az yakıp diğer otomatiklerden ekonomik olacak, yok alırken verdiğim fazla parayı satarken geri alacağım falan.
  • Balatan bitmis dsg arizasi degil bu. Ayrica erken bitmis. Iyi niyet garantisi ne alaka indirim mi yaptilar?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi usermm1 -- 6 Nisan 2018; 23:1:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.