Şimdi Ara

5 gündür İnternet ve Telefonum kesik. Tüm yolları tükettim. Ne önerirsiniz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
177
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Akadaşlar 5 günden beri internet ve telefon hattım kesik. Nedeni ise Türktelekom sokak başlarına kurduğu fiber kabinlere geçiriyor herkesi. ADSL 16 Mbit kullanmama rağmen 8-9 Mbit anca alabiliyordum. Buraya kadar tamam herşey güzel yeni kabine geçeceğiz. Sorun ise Türktelekom mahalledeki herkesin telefon hattını yeni kabine bağladı. Herkesin telefonu ve interneti geldi. Son hızda internet alabiliyor ama benim telefon hattımı ise bağlamamış. 5 günden beri internet ve telefon hattım kesik çevir sesi yok çalışmıyor. Defalarca TürkNet e destek kaydı açmama, Facebook ve DH destekten yazmama rağmen hiçbir sonuç alamadım. Türkneti aradığımda ise sekreter banan sorunun TürkTelekom altyapı çalışmasından kaynaklandığını söylüyor. Yani anlayacağınız top TürkTelekomda zaten sorunu düzeltecek olan yani kabloyu bağlayacak olan da TürkTelekom ekipleri sonuçta altyapıyı onlar sağlıyor. Fakat tüm sikayet yollarını kullanmama rağmen sorun çözülebilmiş değil. Çözülecek gibi de durmuyor. Bugün aradım TükTelekomu dedim böyle böyle ben 28 yıldır müşterinizdim. Bir zahmet yardımcı olur musunuz dedim. Ekiplerinizi gönderip de sorunu çözmek için. Türknet, Türktelekoma haber vermiş ama sizin ekiplerinizden kimse gelip sorunla ilgilenmediği için problem çözülmüyor dedim. Tabii o da benim önümde açılmış bir destek kaydı olmadığından (Türktelekom için) birşey yapamayacağım diyerek topu TürkNet e attı. TürkNet desen zaten malum. Canlı olarak kimseyle konuşamıyorsunuz. Destek namına hiç yoklar. Yani anlayacağınız ortada kalmış durumdayım. Zamanı gelince parasını hemen almasını biliyorlar fakat 5 gündür veremedikleri hizmetin de parasını isteyeceklerdir.
    Çok moralim bozuldu sinirlerim çıktı çok kötü durumdayım. bununla birlikte maddi zarara da uğradım ve her geçengün bu devam ediyor. Sorunun çözümü için (mümkünse en kısa sürede) ne yapmam gerekiyor? Lütfen bilen birisi yardımcı olabilir mi?







  • Sorunun kaynağı Türk Telekom ama sizin hizmeti aldığınız iss Türknet olduğu için muhatabınız Türknet'dir doğal olarak. Yani bu konuyla ilgilenip sorunu çözmesi gereken onlar.

    Türk Telekom ilçe müdürlüğüne falan gidip oraya danışmayı deneyin. Yardımcı olabilirler bu konuda.

    En son olarak da @TurkNetDestek hesabına yazın bir de o ilgilensin. Umarım sorununuz çözülür gerçekten zor bir durum...
  • Bugün şans eseri Telekom ekiplerini ankaste başında çalışma yaparken gördüm. Adamlara anlattım derdimi tatlı dil, biraz ısrar falan sonunda arızayı çözdürdüm adamlara.
    Sonuçta benim karşıma çıkan şansım ve çabalarımla çözüleceğine pek inanmadığım bu arızayı çözüme kavuşturduk!!!
    Bilginize...
  • Benimde yok kac gündür internet ama hic bir yerde çalışmada yok. Muhatapta yok, ilgilenen de yok. Turknet geçip kafayi yemek istiyorsanız geçin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.