arkadaşlar ben herkesle 600 paketine üye oldum. otomatikman gold üye oldunuz dediler. doğru mudur? yoksa gold üye olmak için işlem yapmam gerkecek mi? ona göre haftasonu telefonla konuşacam da :)
Peki Vodafone, aveada veya sabit hattan turkcell müşteri hizmetlerini (444 0 532) aramak ne kadar?
quote:
Orijinalden alıntı: MaCKiNaC Peki Vodafone, aveada veya sabit hattan turkcell müşteri hizmetlerini (444 0 532) aramak ne kadar?
Aradığın şebekenin Turkcell'e olan ücreti ne kadarsa o kadar.
quote:
Orijinalden alıntı: kanoute
444 0 532 i aramak ücretli mi?
yada gold üyeler için özel numara olan 0532 758 7878 i aramak ?
teşekkürler
gold üyeler, 0532 7587878 i ücretsiz platinum üyeler, 0 532 757 1 532 i ücretsiz arayabilir. * diğer aboneler, 4440532 ve 4440535 i ücretsiz arayabilir. eğer müşteri temsilcisine bağlanırsanız, 1 sms ücreti alınır.
quote:
Orijinalden alıntı: MaCKiNaC Peki Vodafone, aveada veya sabit hattan turkcell müşteri hizmetlerini (444 0 532) aramak ne kadar?
02124440532 şeklinde ararsan, eğer varsa heryöne paket dakikalarından düşer.
444 0 532 Turkcell Müşteri Hizmetleri veya 444 0 535 Hazır Kart Müşteri Hizmetleri'ni ister cebinizden, ister sabit telefondan arayın; Turkcell ve Hazır Kart abonelik işlemlerinizi hızlı ve güvenli bir şekilde dilediğiniz yer ve dilediğiniz zamanda kolayca gerçekleştirin.
Müşteri Hizmetlerini cep telefonunuzdan aramak sadece 40 kuruş ücretidir. Müşteri temsilcisine bağlanmadan işleminizi Sesli Yanıt Sistemi'nde tamamlarsanız herhangi bir ücret ödemezsiniz.(Turkcell hattınızdan diğer alan kodları ile müşteri hizmetlerini aramanız durumunda (Ör: 0212 444 0 532-0 535) arama başına 40 kuruş ücretlenmesi ve ücretsiz sesli yanıt sistemi geçerli değildir. Bu aramalarınızda tarifenizin sabit hat arama fiyatlarından ücretlendirilirsiniz. )
benim hattım kurumsal hat sadece 532 ile ulaşabilirsiniz dedi, ne kadar ücret aldılar bilmiyorum.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme