< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
1.6hdi icin olan soruna , bitmek bilmeyen elektronik sorunlar diyorsunuz. Ama detay yok.
Bu arabanin tek bir elektrik arizasi vardir, o da arka sag stop sase baglantisi sorunudur, 5 - 10 dakikalik bir problemdir sanayide Peugeot yazan birine ya da herhangi bir servise gosterseniz hemen yaparlar. Kazasi bile olsa bu arabayi tak sok yapmasini bilen herkes her problemi cozer ha ustaniz berbattir ciraktan cikmadir arabayi bozar bilemem. Eminim cok uzun sure kullanmissinizdir. TURBO Arizasi yapmayan arac yok herhalde tdi tsi hdi sti hepsibturbonarizasibyapar kötü yağ Enjektör kotu yakit 160.000 de degismesi gereken servisin takvimine gore 275000 hala gidiyor. Cogunservis bu kilometrelerde tum dizel araclarda boyle bir camur atar halbu ki peugeotta bilgisayata baglaninca cok detayli bilgiler verilir her enjektörun tek tek duzeltmesini ve toleransini gosterir, uzerindenSiemens VDO enjektör vardir ve uretildigi donemin en iyi teknolojisi yani sira piyasada sebil gibi bulunur Klima kompresörü hic klima gazi yenilediniz mi halbu ki her sene kontrol yapilmasi gerekir tum arabalarda gecerlidir, 2 3 sene sonra sadece 120gram eksildi, Yazdiklarinizin hepsi bakim ile alakali. Bakarsan bag bakmazsan dag olur demisler belli ki arabayi siz degil babaniz kullandi cunku tecrubeli bir kullabici bunlari hata diye yazip bayrak sallamaz nedense begenmediginiz arabadan 3 kere almissiniz. |
Yaşlı bir amcadan bulursan güzeldir yoksa çöp olmuştur
|
407 1.6 hdi ödediğinizden çok daha fazlasını veren, yol konforu çok yüksek ve çok az yakan bir otomobil. İstanbul şehir içi ortalama 6.5 litre yakıyorum hemde hiçbir şekilde az yakmak için dikkat etmeden.
Aracı 2007 yılında sıfır aldım tam 11 yıl oldu. Hiçbir şekilde elektriksel arıza yaşamadım. 1.6 hdi motorların 16 valf olanların 110 hp'lik versiyonlarında kullanılan turbolar kullanıma bağlı olarak 150.000 km civarında revizyon istiyor. Birçok dizel aracın turbosu bu kilometrelerde bir işlem gerektiriyor zaten, olmadı en geç 200.000 kilometrede revizyon istiyor. 1.6 hdi 16V 110 hp versiyonda kullanılan Garett GT 1544V turbonun revizyonu 600 TL. Turbonun orjinal olarak yenisi piyasada 1400 ile 1800 TL araında değişiyor. Ayrıca bu motorun kullanıldığı Ford Focus Tdci, Volvo S40 1.6d, Mini Cooper D tüm araçlar için geçerli bu durum. Yine turbonun VNT aktüatörünü kontrol eden N75 kodlu vakum parçası ortalama 150.000 km civarında değişim istiyor fiyatı 150 TL. Birçok yerde debriyaj ve hareketli volan sorunu var diye yazar ancak Peugeot taaaa 2007 yılında kullandığı volan ve debriyaj setini değiştirdi. 2004 - 2006 model yılları arasında Valeo kullanırken 2007 yılından itibaren güçlendirilmiş Sachs marka volan kullanmaya başladı ve o tarihten itibarende herhangi bir sorun kalmadı. Yani birçok yerde yazdığı gibi uydurma sabit volan vs takmanıza gerek yok. Bundan başka aracın size çıkaracağı sorun ne şartlarda kullanılmış ve ne kadar bakımlı bir araç almanızla alakalı olacaktır. Buda tüm araçlar için geçerli bir durum. Kısaca temiz kullanılmış ve iyi bakılmış bir Peugeot 407 1.6 hdi alırsanız asla pişman olmazsınız. Segmentindeki hatta bir üst sınıftaki araçlar arasında süspansiyon sistemi, konfor ve yola oturuş olarak benzersiz bir araçtır. Bunları yazatken 407'den başka dört aracımın daha olduğunu ve daha üst segment araçlara sahip oluğumu belirtmek isterim. Otomobile meraklı bir kullanıcıyım, 407'yi aldığım 11 yıldan bu yana tutuyorum, ikinci elde ettiği düşük değer sebebiyle o paralara satmaya kıyamadım, yoksa 2010 yılında 520d aldığımda satardım. Şu an 2016 model yine sıfır olarak aldığım Edition E paketli E180 kullanıyorum. |
Öncelikle t3rbiyeni takın ve üslubunu düzelt bu bir. İkincisi aklın şaşacağı bir şey yok çünkü o bloğu eritecek sıcaklığa ulaşmadan önce zaten silindirler sarar ve motor durur. Asla ve asla yağsız kalan bir motor bloğunu eritecek sıcaklıklara ULAŞAMAZ.
İster alın istersen şikayet et, gerçek olan, içten yanmalı motorlar hakkındaki bilgi seviyenin çok az olduğudur. Bunu "Fakir karışım piston falan eritmez biraz aklı olan insan bunu kavrar" diyerek apaçık bilgi seviyeni ortaya koymuşsun. Lean yani fakir karışımın pistona olan sonucu: Resimhttp://www.laskeyracing.com sitesinden alıntıdır. Yağsız kalması nedeniyle erimiş bir blok gösteriverin. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KingOfAnarchy -- 7 Nisan 2018; 16:31:41 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KingOfAnarchy -- 7 Nisan 2018; 20:40:21 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |