Şimdi Ara

407 1.6 Hdi Nasıldır (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
43
Cevap
0
Favori
2.886
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hahaha ince görmüşsünüz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Evet 206 ve 307'yi 407 ile karıştırmışım!? Bu ne saçma bir yorum!



    Bir markanın evveliyatını bilmek için yaşın fazla olmasına gerek yok. Açarsınız interneti her türlü bilgiyi edinirsiniz. Burada 80'lerde Group B Ralli'de Peugeot takımında görev almışsınız gibi ukalaca yorum yapmaya gerek yok.



    Ayrıca yukarıda 407 için "sorunsuz, tepe tepe binilecek araç" demişsiniz. Bu dediğiniz Japonlar için geçerlidir. Internette bakarsanız 407 ile büyük-küçük birçok sorun yaşamış sayısız insan bulursunuz.



    Konu sahibine tavsiyem; 407 sürmesi zevkli bir araba ancak bir o kadar da sorunludur. Uzak durmak en iyisidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • SayınOzi kullanıcısına yanıt
    0km iken Sahibi oldugum bir diger arac 2015 honda CRV en pahali modeli ile 3 defa yolda kaldim daha ilk 10.000km ona ulvi bir sloganınız var mi?

    Problemler çıkar, konudakronik bir problem soruluyor CRV problemi cozulene kadar herkes magdur oldu 2016 da sorun cozuldu.

    Bu devirde VW bozuk sanzimani 15yildir satiyor. 2007 model VW 1.4 tsi 170hp piston eritti, hicbir hatam olmamasina ragmen.

    Kisacasi her araba da sorunlar olur, kroniklesmis hata baskadir , kroniklesmemis hata baskadir, kullanici hatasi baskadir. Deneyim ile bu tecrubeler kazanilir.

    Sana tavsiyem öğrenmek icin araştırın, laf sokmak ya da camur atmak icin degil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KingOfAnarchy -- 8 Nisan 2018; 16:5:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Özel mesaj atmayınız, cevap verilmemektedir
  • Laf sokan sensin. Arastirmasi gereken de...



    Bir Honda'da sorun yasadin diye tum Honda'lar sorunlu olmuyor. Ama peugeot'lar genel olarak sorunlu arabalardır ve sen 407'de sorun yaşamadın diye bu 407'nin sorunsuz tepe tepe kullanilacak bir araba olduğu anlamina gelmiyor.



    Halan daha 407 sorunsuz diyorsan hiç yazma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Bende vardı, tam bir ömür törpüsü. Durup dururken arıza lambası yanıp sönerdi, kimse problemi cözemedi. Sattım ama 2.el piyasası ölü. Satmak zor.



    Kasislerde 1. Vites çapraz geçmezsen sürter, park yeri sikintiysa araba uzun olduğu için heryere park edemezsin.



    İci cok genis, yakıtı mükemmel. Ama bir daha alır mısın dersen almam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Genel kanı temiz bulunup alınıp kullanılır gibi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 407 sahibiyim. Makyajlı olarak geçen kasalar ki bende onlardan kullanıyorum 3cm daha yüksek eski modellerden. Lastik olarak da 215/60/16 kullanıyorum 60 yanakla hiç bir yere sürtmüyor bu şekilde araba. Çok dik otopark çıkışında falan sadece ön lip plakanın altındaki plastik sürtüyor o kadar. Elektronik arıza veriyor denilmiş vermeyen araba varsa söyleyin de bilgilenelim Araba fiyatının çok üstünde bir geri dönüş sağlar size. En önemlisi bakımları zamanında yapılmış makyajlı bir 407 bulmak. HDi motor ile İstanbul full trafik kış mevsiminde 7 litre civarı dolaşıyorum 23km ortalama hız ile. Dikkat edildiğinde 6.5 lara çekilir ki gayet makul bence.
    _____________________________
    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!




  • 407 1.6 hdi ödediğinizden çok daha fazlasını veren, yol konforu çok yüksek ve çok az yakan bir otomobil. İstanbul şehir içi ortalama 6.5 litre yakıyorum hemde hiçbir şekilde az yakmak için dikkat etmeden.

    Aracı 2007 yılında sıfır aldım tam 11 yıl oldu. Hiçbir şekilde elektriksel arıza yaşamadım. 1.6 hdi motorların 16 valf olanların 110 hp'lik versiyonlarında kullanılan turbolar kullanıma bağlı olarak 150.000 km civarında revizyon istiyor. Birçok dizel aracın turbosu bu kilometrelerde bir işlem gerektiriyor zaten, olmadı en geç 200.000 kilometrede revizyon istiyor. 1.6 hdi 16V 110 hp versiyonda kullanılan Garett GT 1544V turbonun revizyonu 600 TL. Turbonun orjinal olarak yenisi piyasada 1400 ile 1800 TL araında değişiyor. Ayrıca bu motorun kullanıldığı Ford Focus Tdci, Volvo S40 1.6d, Mini Cooper D tüm araçlar için geçerli bu durum.

    Yine turbonun VNT aktüatörünü kontrol eden N75 kodlu vakum parçası ortalama 150.000 km civarında değişim istiyor fiyatı 150 TL.

    Birçok yerde debriyaj ve hareketli volan sorunu var diye yazar ancak Peugeot taaaa 2007 yılında kullandığı volan ve debriyaj setini değiştirdi. 2004 - 2006 model yılları arasında Valeo kullanırken 2007 yılından itibaren güçlendirilmiş Sachs marka volan kullanmaya başladı ve o tarihten itibarende herhangi bir sorun kalmadı. Yani birçok yerde yazdığı gibi uydurma sabit volan vs takmanıza gerek yok.

    Bundan başka aracın size çıkaracağı sorun ne şartlarda kullanılmış ve ne kadar bakımlı bir araç almanızla alakalı olacaktır. Buda tüm araçlar için geçerli bir durum.

    Kısaca temiz kullanılmış ve iyi bakılmış bir Peugeot 407 1.6 hdi alırsanız asla pişman olmazsınız. Segmentindeki hatta bir üst sınıftaki araçlar arasında süspansiyon sistemi, konfor ve yola oturuş olarak benzersiz bir araçtır.

    Bunları yazatken 407'den başka dört aracımın daha olduğunu ve daha üst segment araçlara sahip oluğumu belirtmek isterim. Otomobile meraklı bir kullanıcıyım, 407'yi aldığım 11 yıldan bu yana tutuyorum, ikinci elde ettiği düşük değer sebebiyle o paralara satmaya kıyamadım, yoksa 2010 yılında 520d aldığımda satardım. Şu an 2016 model yine sıfır olarak aldığım Edition E paketli E180 kullanıyorum.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KingOfAnarchy

    0km iken Sahibi oldugum bir diger arac 2015 honda CRV en pahali modeli ile 3 defa yolda kaldim daha ilk 10.000km ona ulvi bir sloganınız var mi?

    Problemler çıkar, konudakronik bir problem soruluyor CRV problemi cozulene kadar herkes magdur oldu 2016 da sorun cozuldu.

    Bu devirde VW bozuk sanzimani 15yildir satiyor. 2007 model VW 1.4 tsi 170hp piston eritti, hicbir hatam olmamasina ragmen.

    Kisacasi her araba da sorunlar olur, kroniklesmis hata baskadir , kroniklesmemis hata baskadir, kullanici hatasi baskadir. Deneyim ile bu tecrubeler kazanilir.

    Sana tavsiyem öğrenmek icin araştırın, laf sokmak ya da camur atmak icin degil.
    Yağını tamamlamamışsındır o piston tabi erir de yatak da sarar. Polo gti, cc gibi modellerdeki 1.4 tsi 180-160 motorların zaten yağ yaktığı bilinir sürekli yağ eklemek gerekir. Burada sizin bunu bilip dikkatli davranmanız gerekirdi. Hiçbir suçum yokken piston eritti demek biraz absürt.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Grande Punto 1.4 T-jet




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÖlüyenYörüler

    Yağını tamamlamamışsındır o piston tabi erir de yatak da sarar. Polo gti, cc gibi modellerdeki 1.4 tsi 180-160 motorların zaten yağ yaktığı bilinir sürekli yağ eklemek gerekir. Burada sizin bunu bilip dikkatli davranmanız gerekirdi. Hiçbir suçum yokken piston eritti demek biraz absürt.

    Alıntıları Göster
    Motora yağ eklemediğiniz için yani eksik yağ ile kullanarak piston eritmeniz mümkün değildir. Motora yatak sardırırsınız orası ayrı. Ancek piston eritmeye en büyük sebep detonasyondur, fakir karışımdır yada hatalı ve standart dışı yakıttır. Yağsız kalmanın yada eksik yağ ile kullanmanın piston eritmeyle uzaktan yakından alakası yoktur.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mbulur

    Motora yağ eklemediğiniz için yani eksik yağ ile kullanarak piston eritmeniz mümkün değildir. Motora yatak sardırırsınız orası ayrı. Ancek piston eritmeye en büyük sebep detonasyondur, fakir karışımdır yada hatalı ve standart dışı yakıttır. Yağsız kalmanın yada eksik yağ ile kullanmanın piston eritmeyle uzaktan yakından alakası yoktur.

    Alıntıları Göster
    Yağ ne işe yarar ? Bu soruyu kendinize sorunuz.



    Cevabını bulduysanız evet, motor bloğu dahil her şeyi eritebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Grande Punto 1.4 T-jet
  • mbulur M kullanıcısına yanıt
    Satarsaniz haber verin hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samsunluuu55

    Satarsaniz haber verin hocam
    O kaldı artık bende, haftada iki gün kullanıyorum. Bakımlı ve sahibi tarafından itinalı olarak kullanılmışını alın pişman olmaycağınızı garanti ederim. Mümkünse executive donanımlı olanını alın, özellikle koltuk döşemeleri çok farklı.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÖlüyenYörüler

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Öncelikle t3rbiyeni takın ve üslubunu düzelt bu bir. İkincisi aklın şaşacağı bir şey yok çünkü o bloğu eritecek sıcaklığa ulaşmadan önce zaten silindirler sarar ve motor durur. Asla ve asla yağsız kalan bir motor bloğunu eritecek sıcaklıklara ULAŞAMAZ.

    İster alın istersen şikayet et, gerçek olan, içten yanmalı motorlar hakkındaki bilgi seviyenin çok az olduğudur. Bunu "Fakir karışım piston falan eritmez biraz aklı olan insan bunu kavrar" diyerek apaçık bilgi seviyeni ortaya koymuşsun.

    Lean yani fakir karışımın pistona olan sonucu:

    407 1.6 Hdi Nasıldır


    Resim
    www.laskeyracing.com
    Laskey Racing
    http://www.laskeyracing.com
    sitesinden alıntıdır.

    Yağsız kalması nedeniyle erimiş bir blok gösteriverin.
    _____________________________




  • 407 1.6 Hdi Nasıldır


    Kısa çeviri: Ortadaki piston ideal karışım, sağdaki piston zengin karışımın sonucu ve soldaki piston fakir karışım sonucu erimiş.

    Alıntı:
    www.millennium-tech.net
    Millennium Technologies
    http://www.millennium-tech.net/pistonTrouble.php
    (Sayfada tüm piston hasarları detaylı anlatılmış)

    Detaylı açıklama: Çok geç oldu merak eden olursa sonra çeviririm.

    These three pistons have piston-crown burn patterns linked to carb jetting and fuel choice. The piston in the center is a great example of a perfect carbon pattern; the color looks like hot-chocolate and the flow pattern resembles a leaf pattern. Looking under the piston crown a dark carbon spot should be visible taking up approximately 25% of the area of the underside of the piston crown center.

    The piston on the right is dark stained with no carbon spot under the crown. This means that the jetting is rich, and perhaps the pre-mix ratio or oil type is too rich as well. The transmission-side crankshaft seal may be worn, allowing transmission oil to enter the crankcase and be burned in the combustion chamber, producing smoke at the tail-pipe, spooge at the header, and excess carbon on the piston crown.

    The piston on the left suffered from too-lean carb jetting, too hot of a spark plug heat range or too low of an octane fuel for the engine’s compression ratio. The piston crown got so hot that it melted. The melted blow-out spot usually occurs on the exhaust side and up to the center where the heat and pressure is the greatest.
    _____________________________




  • ÖlüyenYörüler kullanıcısına yanıt
    quote:

    Bulletin – Volkswagen 1.4 Piston Failure

    December 6, 2017/

    November 20, 2017



    Models Affected: Volkswagen Golf, Jetta, Polo 2008 – 2012 (1.4 TSI Twin Charged Engine)







    The widely acclaimed 118 TSI 1.4-litre twincharged engine in the Golf and Jetta uses both turbocharging and supercharging to deliver the torque of a 2.0-litre with the economy of a smaller-capacity engine, and has been voted international engine of the year twice. Unfortunatley despite the accolades, the TSI engine has a critical weakness which is causing a lot of grief and drained bank accounts for many owners.



    The problem lies in the internals of the engine, with noticeable symptoms such as rough idle, engine misfire fault codes, and lack of power when accelerating. A compression check will aid diagnosis of the problem, and you will likely find a piston has cracked or broken a ring lan. Unsuspecting mechanics have been caught out by simply removing the cylinder head for inspection, and visually inspecting the piston crowns. Seeing nothing obvious on the piston crowns, the cylinder head is refitted but the issue is still there. The pistons must be removed and the skirts and ring lans inspected for damage, as this is likely where the problem lies.






    Demekki neymiş, hiç birşey yokken oluyormuş ki, teknik bulten yayinlamislar.



    Once bilgi sonra fikir...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Özel mesaj atmayınız, cevap verilmemektedir




  • Şimdi yağ yakma durumu bir sorun değilmidir? Bence büyük bir sorundur. Her kullanıcı motor yağını kontrol edemeyebilir veya anlamayabilir! Şahsi görüşüm bu kronik problemi "bu motor yağ yakıyor herkes bilir" şeklinde bir savunmayla aklamak bana pek doğru gelmiyor!
    Etrafıma baktığımda, WV araçların bu büyük problemlerinin bu şekilde aklanılması veya savunulması durumunu başka marka araçlar da pek karşılaşmamaktayım! Eğer 407 bu şekilde yağ yakıyor olsaydı kıyamet kopardı sanırım!
    Az önce 2007 yılına ait bir 407 mi Laguna mı, Golf mü konusu okudum. Arkadaş 407 için böyle sorunlu bir motor için kobay olmak istemiyorum demiş! Doğru bir bakış olmamış, şahsen ben 2007 yılından beri hala sorunsuz ve aktif olarak kullanıyorum ve satmaya kıyamıyorum bu paralara yazık!
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forduna61

    araç sorunsuz zaten ona diyeceğim yokta aşırı konforsuz bir araç ve güvensiz bana göre. Ben de uzun süre kullanmıştım.
    EuroNcap'in 2012 yılında en güvenli otomobili seçildi kendi sınıfında bilginiz olsun.
    _____________________________
    2009 Renault Laguna III 2.0 dci Privilege
  • bir taraf sorunları olduğunu ve yaşadığı tecrübeleri anlatıyor ki adamın sallayacak hali yok heralde
    diğer taraf ise sorunu morunu yok diyor sen 307 206 rakamları karıştırmışsın diyor
    hayret gerçekten
    şu forumda buraya mesaj yazarak ikinci el fiyatını değiştirecek sanan pejocular var
    sadece bu konuda değil 308 konularında da çok defa gördüm
    _____________________________
  • Okumussun ama anlamamissin.



    Bir taraf binmedigi arabanin sorunlarini kendince yaziyor, diger taraf ise kullandigi arabanin fayda/fiyat oranina gore basarisina bakilip cok da kafaya takilmamasini gerektigini yaziyor.



    Mesela sana honda dilinden bir fark soyleyeyim, CR-V kullaniyorum Ayni zamanda 407 sahibiyim, ikisi de 1.6 dizel. CR-V'de izolasyon adina birsey yok. 11 yil daha yasli 407'de ise ses yok.



    Ama her iki aracinda kendine gore fayda orani o kadar yuksek ki, bunu dert etmeye gerek yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KingOfAnarchy -- 28 Haziran 2018; 16:47:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Özel mesaj atmayınız, cevap verilmemektedir
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.