Şimdi Ara

38 gündür çözüm yok.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.603
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Turknet tam bir pişmanlık, 38 gündür internetimi kesintiden kullanamıyorum. Bina içi tesisat dediler tüm tesisatı yenilettim çözüm yok. Modem dediler gittim sıfır modem aldım gene çözüm yok. Alt yapıda problem olmadığını idda ediyorlar kendi ekipleri eve kadar gelip tesisatı inceledi ve problem olmadığını türktelefom ile görüşeceklerini sorunun onlardan kaynaklandığını belittiler ama gene çözüm yok. İnterneti maximum kullanma sürem 10 dk sonra kesiliyor 15 dk gelmesini bekliyorum. Hergün bir bahane yok dosya açtım yok kayıt oluşturdum tek bir muhattap yok. Paket bilgileri bundan bir tık iyi olan bir iss geçeceğim tavsiyelerinizi bekliyorum.


    Destek kaydı 37334644




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AnorieL -- 22 Kasım 2020; 18:3:2 >



  • Merhaba, yaşadığınız sorun ile ilgili arkadaşlarım saha ekipleri ile iletişim halindedir. Saha ekiplerinden güncel bilgi alarak sizinle iletişime geçecekler. Çözüm sürecinin uzaması üzerine önceliğini arkadaşlarıma ilettim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Baya ilgileniyorsunuz


    Telekom Sistem Mesajı

    Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi

    Arıza Bildirim Tarihi : 13-10-2020 15:14:02

    Görev : ISLAH

    Görev Bildirim Zamanı : 18-11-2020 14:54:00

    Arıza ID :2020111800078767202

    Arıza Durum Açıklama : Arıza iptal edildi

    Ekip Tipi Açıklama : Teknik Saha Ekibi

    İş Emri ID : 2020111800182749210

    İş Emri Durum Açıklama : Arıza kaydı abonelik iptalinden dolayı kapatılmıştır.

    Geçen Süre Tipi :TurkTelekom




    aboneliğimin iptalini başlattınız heralde.

  • AnorieL kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yerleşik operatörden gelen bilgiyi görüyorsunuz. Bu konuda arkadaşlarıma bildirimde bulundum. Süreç devam ediyor. En kısa süre içerisinde sorunu çözümleyerek size bilgi vereceğiz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Bugünle beraber 36 gündür internet kullanamıyoruz. Evde eba giren bir çocuğum var derslerine giremiyor sizden bir çözüm bekliyoruz ama alt yapı türktelekom olduğu için ilgilenmiyorsunuz. Siz arıza dosyası açıyorsunuz türktelekom kapatıyor çıldırmamak için kendimi zor tutuyorum.

  • 30 dk kaç kez internet koptu sayamadım . Kendi online sayfanızdaki teknik bilgi kısmının ekran görüntüsünü alarak size atıyorum. Bina içi tesisatı yeni değiştirdim modemi sıfır aldım sonuç değişmedi. Birde cevap olarak 24 saattir kopma görmüyoruz demişsiniz pes diyorum başka da bişi diyemiyorum.





    38 gündür çözüm yok.


    38 gündür çözüm yok.


    38 gündür çözüm yok.


    38 gündür çözüm yok.


    38 gündür çözüm yok.




  • Merhaba, hattınızda yaşadığınız kesintilerin kontrol edilmesi için saha ekiplerine iş emrini gönderdik. Ekipler çalışmasını tamamladığında size bilgi vereceğiz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Hocam bende başvuru yaptım ama hala bir bilgi yok telefon numaramı daha önce göndermiştim kontrol eder mısın dün ulaşmış size belgeler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, PM üzerinden kontrol ettim ama GSM numaranızı göremedim. Tekrar gönderir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Bugün itibariyle 38 gündür çözüm yok problemin ttnet alt yapısından kaynaklandığını kablo ıslah çalışması yapılması gerektiğini belirttiniz. Tahmini olarak 1 2 ay süreceğini istersem internetimi donduracağınızı ilettiniz. Istanbulun göbeğinde 2 ay beklememi bekliyorsunuz çözüm olarakta dondurmayı öneriyorsunuz rezilsiniz

  • AnorieL kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu 38655696 numaralı kayıtta saha ekiplerine ilettik. Şu an çalışmalar devam ediyor. Arkadaşlarım ekiplerden güncel bilgi aldığında sizinle iletişime geçecektir. Ben önceliğini ayrıca ilettim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.