Şimdi Ara

360 S7 ROBOT VE SHERMAN(ÇÖZÜLDÜ)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
1
Favori
3.633
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
27 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese iyi forumlar dilerim arkadaşlar yaşadığım bazı sorunların çözülmemesi üzerine elimden gelen başka birşey kalmadığı için hem buraya konu açma gereği duydum hem tüketici hakem heyetine başvurumu yaptım ve son olarak şikayetvar adlı sitede şikayet paylaştım size sorunlarımızdan ve servisin ilgisizliğinden bahsetmek istiyorum. 2020-Aralık ayında hepsiburada üzerinden 360 marka s7 model akıllı robot aldım.Robot ilk 1 sene güzeldi ama artık net söyleyebilirm ki bozuk. Üründe sık sık yaşadığım sorunlar

    1-Robot kendi kendine sürekli yuvarlak çiziyor dönüyor

    2-Kendi sarj ünitesini bulamıyor üstüne çıkıyor çarpıyor

    3-Eşyaları görmüyor sürekli çarpıyor

    4-Gönderdiğim odaya gitmiyor(mutfağa gönderiyorum- evin girişine gidiyor beni kurtarın diyor duruyor)

    5-Haritada sürekli kayma yapıyor.

    Robot dan ve sherman dan soğudum artık, whatsapp üzerinden müşteri hizmetleri ile birçok kez iletişime geçtim evin tüm odalarının halılarının resimlerini istediler evimin halıları yıllardır aynı odalar aynı attım uzaktan bağlantı yaptılar denediler gene olmadı, defalarca resetleme yaptım yeniden kurlum yaptım , yeniden harita oluşturma yaptım eski haritaları sildim cihaz bakımını yaptım gene olmadı

    ürün bu süreç zarfında 3 kere aynı şikayetten servise gitti ilk gittiğinde alt fırça motoru değişti, diğer şikayetlerle ilgili hiçbirşey yapılmadı , servisten geldi sıfırladım kurdum haritalama yaptırdım gene aynı sorun düzelmedi biraz bekledim tekrar denedim gene aynı sürekli dönüyor çarpıyor sarj ünitesini bulamıyor.Gene kutuladım paketledim 2. kez tekrar servise gönderdim , sorun bulunamadı denildi geri geldi. Tekrardan kurdum sıfırladım sorun gene devam ediyor defalarca müşteri hizmetlerine video resim atıyorum onlardan tık yok geçiştirme cevaplar biz test ettik sorun yok diyorlar. Yılmadım 3. kez servise gönderdim 1 hafta sonra geldi kargo ücreti çıktı bu sefer şaşırdım normalde ücretsizdi ama neyse dedim ödedim aldım açtım robotu baktım sorun görülmedi diyor.

    Robotu tekrar kurdum denedim sorun devam ediyor . Artık elimden gelen birşey kalmadı BOZUK BİR 360 S7 MODELİ BİR ROBOT ve Artan sinir katsayımla kaldım öyle. Müşteri hizmetlerine yazdım görüldü attılar cevap bile vermediler ben 2. gün ısrarla yazınca cevap verme gereği duyup arızayı kabul ettiler ama bana yıktılar benim yüzümden oluyor muş direk bunu ima ettiler. Size detaylı videoları ve tüm servis raporlarını yükleyeceğim. Resimlere ve videoları incelerseniz sevinirim. Müşteri hizmetleri ve forumdan ilgilenen arkadaşımızın (@oqi ona teşekkür ederim shermandan daha ilgili olmaya gayret etti) tüm dediklerini yaptım gene olmadı sorun devam ediyor.

    Sherman ve 360 markalı ürün alırsanız arkanızda teknik servis ve garanti olayı olduğunu unutun sizinle ilgilenmiyorlar ve umursamıyorlar. En ufak bir sorunda sorunun kaynağı olarak sizi görüyorlar.

    Benim yaşadığım tecrübe böyle bir başkası memnun kalmıştır birşey diyemem ama ben kalmadım.


    Edit 1: Konuyla ilgilenen herkese teşekkür ederim. Gelişmeler oldukça paylaşıcam.Sherman müşteri hizmetleri yapacak birşey yok diyor.,

    Edit 2: Sherman müşteri hizmetleri tarafıma ulaştı ve tekrardan robotu servise yollamamı istediler bende kabul ettim. Gelişmeleri tekrardan burdan sizinle paylaşırım.

    Edit 3: Sherman tarafıma ulaştı ve birebir cihaz değişimi yapacaklarını yeni cihazın tarafıma gönderileceğini söyledi.Konuyla ilgili destek olan herkese teşekkür ederim. Yeni Cihaz gelincede bilgi paylaşımı yapıp.Tüketici Hakem heyetinden şikayetimi de geri çekeceğim.

    Edit 4: Arkadaşlar değişim ürünü dün tarafıma teslim edildi.Kurulumunu yaptım en kısa sürede haritalandırma ve ev temizliği yapıp şikayeti geri çekicem. Geç de olsa değişim yaptıkları için teşekkür ederim.

    Edit 5: Tarafıma sıfır gönderilen ürün sorunsuz bir şekilde çalışıyor. Tüketici Hakem Heyeti şikayetimi geri çekmiş bulunmaktayım. İlgilenen ,destek olan herkese teşekkür ederim

    360 S7 ROBOT VE SHERMAN(ÇÖZÜLDÜ)


    360 S7 ROBOT VE SHERMAN(ÇÖZÜLDÜ)


    360 S7 ROBOT VE SHERMAN(ÇÖZÜLDÜ)


    360 S7 ROBOT VE SHERMAN(ÇÖZÜLDÜ)


    360 S7 ROBOT VE SHERMAN(ÇÖZÜLDÜ)


    360 S7 ROBOT VE SHERMAN(ÇÖZÜLDÜ)







    360 S7 ROBOT VE SHERMAN(ÇÖZÜLDÜ)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jozef38 -- 16 Mayıs 2022; 9:22:46 >







  • Ben 360 robotlar konusunda bildiklerimi aktarıyorum zaten. S10 f/p değil artık ama s7 ve s9 hala öyledir.
    Ancak bir ithalatçı firmanın kendi oluşturduğu pazara sırtını dönmesini anlayamıyorum.
    Bu konudaki kaygılarımı piyasaya ilk verildikleri günden beri forumlar ile paylaşıyorum zaten.

    amma caz yapmışlar ya. yok burda çalışıyor sende çalışmıyor falan. bunu çöpe atıp yenisini vermeleri gerekiyor. işlem bu kadar basit. ürünün arkasından durmazsan böyle forumlarda adını çıkarırlar. daha mı iyi oldu şimdi.


    konu sahibini amma uğraştırmışlar ve boş yere üzmüşler. satarken gülüm cicim. sorun olunca aaaa ama yaaa

    Komedi gibi memleket ya, firma THH kararını bekleyeceğiz diyor inatla müşteri memnuniyetini sağlamıyor. Ya size ekmek veren bu millette hata. Başka memlekette şöyle bir tavır takınacak o firmaya kepenk kapattırırlar, çöp almazlar çöp. Ben de elimden geleni yapıp ekşisözlük ve diğer üç büyük platformda daha bu tavırlarını ve köylü kurnazlıklarını uzun uzun yazıp döşeyeceğim arkadaşlara. Sorun yaşıyor adam değişim yapmak yerine beklesinler THH kararını bakalım.
  • Öncelikle geçmiş olsun koskoca firma bu sorunu halledemiyorsa teknik servis açma gereği duymasın. Hadi yapamadınız en azından ürünü yenileyin. Memnuniyet kazanın. Olacak iş değil!
  • Aynı üründen bende var sorun yaşamadım demek ki sorun çıksa muhatap bulamayacaz. Rezalet !
  • KariVaara kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim , onların testlerine göre cihaz normal anlamıyorum artık en son bana whatsap üzerinden müşteri hizmetlerinin yazdığı mesaj

    360 S7 ROBOT VE SHERMAN(ÇÖZÜLDÜ)
  • alitaro A kullanıcısına yanıt

    Muhatap var hocam ama sonuç yok yıldım artık bu durumdan geçiştirme üzerini kurulmuş bir teknik servis olduğunu düşünüyorum. Sorunu kabul ediyorlar ama birşey yapmıyorlar akıl tutulması yaşıyorlar.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jozef38

    Muhatap var hocam ama sonuç yok yıldım artık bu durumdan geçiştirme üzerini kurulmuş bir teknik servis olduğunu düşünüyorum. Sorunu kabul ediyorlar ama birşey yapmıyorlar akıl tutulması yaşıyorlar.

    sorun çözülemiyorsa muhatap yok demektir.

  • Geçmiş olsun. Bir sorun olduğu gün gibi ortada. Yapılamıyorsa değişmesi gereken bir cihaz .Bende de 360 s10 var umarım sorun yaşamayız. Sherman acaba 360 markasının yetkili satıcısı ve seviscisi mi yoksa sadece ürünleri buraya getiren ve öylesine bakım ve tamiratını yapan bir firma mı? Aklıma bu takılıyor şimdi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turnasuyu -- 26 Nisan 2022; 14:17:45 >
  • turnasuyu T kullanıcısına yanıt

    Öncelikle Teşekkür ederim. Sherman 360 markarasının Türkiye yetkili satıcısı ve servisi diye biliyorum ve ona güvenerek robotu aldık ama keşke almasaydık.Sherman ne yapacağını bilmiyor galiba umarım ileride sorun yaşamazsınız yaşarsanız garantisiz bir robot almış gibi düşünün kendinizi firma hatayı kabul edip sorunu size yıkacaktır yıkmaya çalışacaklardır.

  • İnşallah probleminiz en kısa zamanda çözüme kavuşur.
  • Geçmiş olsun. Bir yakınımda da aynı cihazdan var ve problemi aynı. Firma ilgisiz. Ve müşteriyi ortada bırakıyorlar. Umarım hakkınız olanı alırsınız. İyi forumlar.
  • Yasin hocam selamlar,


    Telegramdan baya yazışmalarımız ve denemelerimiz oldu beraber sağol beni de es geçmemişsin teşekkür etmişsin. Elimden gelseydi keşke evlerimiz yakın olsaydı inan gelir bizzat bakardım yardımcı olurdum o derece.

    Bugün telegramdan attığın yuva yeri ve yuva üzerindeki jelatin olayını halledersen inşallah sorun kalmayacağını düşünüyorum, inan yuva yeri çok elzem tamam belki daha önceden sorun olmamıştır ama yeni firmware ile olmuş olabilir (Bu arada firmware güncelliğine de mutlaka bak hocam sadece uygulama değil uygulama içindeki firmware güncellemesi de önemli) Yuvanın 5-10 cm yanlarında mobilyaların var bundan da sapıtıyor olabilir. Robotta sorun olsa ne firmada bu şekilde düzgün çalışmaz ne evinin odalarında, çünkü incelediğimde 2-3 odada muhteşem çizgilerle gidiyor bazı odalarında bazı bölgelerde süper bazı yerlerde sapıtıyor bu da robotta sorun olmadığını getiriyor aklıma. Tekerlek mekanizmasında olsa diyorum e heryerde yengeç gibi yan yan gider, lidarda olsa yine aynı şekilde heryerde saçmalar. İşin içinden bende çıkamadım açıkcası keşke yakın olsak bizzat deneyebilseydim.

    Tabi ne olursa olsun gerekiyor ise uzaktan bağlantılar veya görüntülü görüşmeler ile sorunun kaynağı bulunabilirdi, benim önerim seri numaranızla birde fabrikaya mail atın bağlanıp incelemelerini isteyin eskiden çok ilgililerdi şimdi biraz saldılar ama belki sana yardımcı olurlar.

    Bu arada yazarken aklıma geldi acaba modemden kaynaklımı yapıyor, modemi tamamen kapatıp robotun üzerindeki tuşla robota tam ev temizliği yaptırsana dostum bakalım böylede o bölgelerde sapıtıyor mu yoksa çizgileri bozmadan devam mı ediyor.

    THH kararı sonucunda bizleri de buradan bilgilendirin lütfen ama uzun sürecektir şimdiden söyliyim 5 aydır Apple ile hakem heyetindeyim hala karar bekliyorum.



    Son olarak firma ile Robot Kafalar Youtube ekibi olarak sık sık görüşüyoruz biliyorsunuz, firma konunuzu görmüş ama kurumsal üye olmadıkları için cevap verememişler arayıp benden rica ettiler elçiye zeval olmaz aracılık edip paylaşıyorum. Tüm deneyimlerimizi telefonda kendilerine de aktardım bu arada sonuç olarak konu THH'ye gittiği için sonucuna göre memnuniyetle aksiyon alacaklarını ilettiler.


    Sherman Teknoloji : "Videoda da görüldüğü üzere robot gayet nizami bir şekilde çalışıyor. Müşterimizin kullandığı alandan kaynaklı bir sorun oluşuyor ve alanı tam olarak bilmediğimizden kesin çözüm üretilmiyor. Kendisine kullanım ile ilgili gerekli talimatlar gönderildi. O kurallara göre kullanması halinde sorun olmayacaktır. Ayrıca müşterimizin parke, zemini ile ilgili de kaynaklı olma ihtimali mevcuttur bilgisi verilmiştir."





  • oqi kullanıcısına yanıt

    Hocam inanın sizin ilginiz ve verdiğiniz tavsiyeler Sherman'nın verdiği tavsiyelerden ve ilgiden daha fazla Shermanın dedikleri herşeyi yaptım.Sizin farklı tavsiyelerinizi de en kısa zamanda deneyip robotu birkaç gün test edicem.Bazen robot çok nizami hareket ediyor bozmuyor kendini bazen sürekli dönüyor kayboluyor beni kurtarın sıkıştım diyor. Kulladığım eşyalar ve evim yıllardır aynı önceden hiç yapmazdı son 4 aydır bu sorunla uğraşıyorum.THH sonucunu herşeyi burdan objektif paylaşırım.

  • Şu dakikaya kadar gözümdeki en iyi f/p robot süpürgelerinden birisiydi imaj olarak. Artık değil ne yazık ki. Sherman da aynı şekilde.

    @Hepsirobot hocam ne düşünüyorsunuz bu durum hakkında?
  • bizde de var aynı üründen, pek memnun değil bizimkilerde.

    resmen robotun rahat temizlemesi için masa sandalye ne varsa kaldırıyorlar ona rağmen saçma sapan hareketler yapıyor kendi kendinin şarjını bitiriyor daha evin yarısını bitirmeden ve şarj istasyonuna gitmeden odanın ortasında durup kalıyor.

    bütün robot süpürgeler böyledir herhalde dediler, evin bir köşesinde kullanılmadan bekliyor 3-5 aydır.

  • aynı robot aynı modele bende sahibim bende 2300 e HB dan almıştım 12 şubat 2021 de 1 yıl 2 ay olmuş. Şimdiye kadar sorun yaşamadım ama artık ana fırçasının yan küçük fırçalarının aşındığını görüyorum. ve sensör gözleri kulak çubuğla temizlemesine kadar ayda 1 kere yapıyorum.


    robotu aldığım ilk gün aliexpress aracılığıyla bir sürü yedek parça aldım. 8 paspas 8 filtre 2 ana fırça 20 tane küçük fırça gibi bir sürü yedek aksesuarım da mevcut.


    ama bu yaşadığınız tecrübe beni korkuttu ve soğuttu gerçekten sherman müşterisine bunu yapıyorsa ayıp çok arkadaşın belirttiği gibi muhattap bulamayacağız bu robotun maliyeti onlar için bişey değil ki sizin robotta bir sorun olduğu görülüyor.


    cihazı tüm ekipmanlarıyla birlikle iade alıp yerine aynı model göndermesi gerekir müşteri memnuniyeti ve firma prestiji için.

  • Bence videoları, şikayetinizi ve yetkili servisin olaya yaklaşım şeklini üretici firmayada mail yoluyla gönderin bilgilensinler
  • Jozef38 J kullanıcısına yanıt

    Ne demek hocam elimden ne geliyorsa seve seve, son yazıştıklarımızı da bir deneyince bakalım rahata erecek misiniz umarım bu dertten kurtulursunuz ve onca işin arasında birde bunu düşünmezsiniz. Yengeme selamlar saygılar.

  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Ben 360 robotlar konusunda bildiklerimi aktarıyorum zaten. S10 f/p değil artık ama s7 ve s9 hala öyledir.
    Ancak bir ithalatçı firmanın kendi oluşturduğu pazara sırtını dönmesini anlayamıyorum.
    Bu konudaki kaygılarımı piyasaya ilk verildikleri günden beri forumlar ile paylaşıyorum zaten.
  • s7 yazınca roborock sanıp geldim bende roborock s7 var bazen saçma hareketler yapıyordu bunu görünce saçma değilmiş dedim 360 S7 ROBOT VE SHERMAN(ÇÖZÜLDÜ) 


    Geçmiş olsun değişimini isteyin bence.


    Birde altına girmeyen mobilyaların ayaklarını yükseltseniz iyi olur ben bir tane dolabın ve yatağımın ayaklarını yükselttim bende rahatladım robotta

  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.