Şimdi Ara

360 S7 ROBOT VE SHERMAN(ÇÖZÜLDÜ) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
1
Favori
3.631
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
27 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İyi dilekleriniz ve temennileriniz için teşekkür ederim.Sherman'nın ne yapmaya çalıştığını anlamıyorum robotun arızalı olduğunu kabul ediyorlar ama sonuç yok zaten artık markadan da robottan da soğudum. Buğün sabah tüm tavsiyeleri denedim yaptım halıyıda kaldırdım. Ama sonuç yine aynı



    360 S7 ROBOT VE SHERMAN(ÇÖZÜLDÜ)


    360 S7 ROBOT VE SHERMAN(ÇÖZÜLDÜ)


    360 S7 ROBOT VE SHERMAN(ÇÖZÜLDÜ)




  • kronik kullanıcısına yanıt

    hocam robot boşta duracağına kutulayın servise gönderin zaten serviste bir işlem yapılmıyor gelen raporla birlikte tüketici hakem heyetine başvurun en azından iade değişim alırsınız belki.Ben ilk 1 yıl çok memnundum son 4 aydır bu sorunlarla başa çıkamıyorum artık.

  • st_emx kullanıcısına yanıt

    Hocam en kısa sürede onuda yapıcam az çok ingilizcem var ama bir arkadaşımı bekliyorum onla bir metin yazıp tüm videoları 360 markasının mail hesaplarına göndericem

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Ben robotu almadan 360 robot konusundaki mesajlarınızı ve kaygılarınızı okumuştum bir riske girip almıştım bende,malesef robottaki sorunlar ve firmanın tutumu riski boşa aldığımı gösterdi.

  • berk70 kullanıcısına yanıt

    Hocam değişim istemedim tamir edilsin istedim sensörde mi anakartta mı sorun nerde ise bulup tamir edilsin istedim oda olmadı.Tamir etmeyen edemeyen sorunu kabul edip olduğu gibi yollayan firmadan değişim istersem alacağım cevap ne olur bilemiyorum.

  • Geçmiş olsun, firmanın sizi mağdur etmemesi lazımdı. Robotta sorun olduğu ap açık ortada. Daha neyi uzatıyorlar?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı cihazı ben de kullanıyorum, 1.5 sene oldu diyebilirim. Almadan önce forumdaki konusunda oldukça detaylı yorumlar okumuştum. Ancak firma ürünü satmaya yeni başladığı için soru işaretleri de vardı aklımda. Şimdilik benim hiçbir sorunum yok fakat olası bir sorunda böyle bir yaklaşımla karşılaşsam çok sinirlenirdim. Kaldı ki garanti süresi 2 yıl dolduktan sonra yaklaşımın ne olacağı çok daha önemli. Konuya destek için mesajım olsun istedim, umarım mutlu olacağınız bir sonuç olur.

  • Çok çok geçmiş olsun halınız ince hiç bir sıkıntı olmaması lazım halıyla alakalı falan.. sorun robotta belli bir şey.. benzer durumları yaşıyorux bakalım bizde servise yolladık nolcakk bakıcaz.. Bu arada kendim S9 kullanıcısıyım maşallah nazar değmesin bir tek teklemedi canavar gibi.. ama S7 tam bir hayal kırıklığı oldu.. para iadesi yapmalarını isteyin.. ben sorun devam ederse öyle yapacağım çünkü ya yeni robot ya para iadesi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hanhanim -- 28 Nisan 2022; 9:7:57 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Denemediğimiz birşey kalmadı hocam ilk 1 sene sorunsuzdu son 4 aydır bu şekilde.Para iadesi ve ya yeni cihaz istemedim yapılsın tamir olsun istedim ama oda yok. Tüketici Hakem Heyetine başvurdum malum oda minimum 5-6 ay diyorlar.Napcaz bilemiyorum elimden geldiğince tüm detayları sosyal medya da ve platformlarda paylaşmaya devam edicem insanlar bilgilensin istiyorum.

  • Çözüm bulamadığınız konuyu buraya açmanız iyi olmuş. 360 s7 yi ben de bu forumun gazına gelerek aldım ki muhtemelen robot süpürge satışlarının önemli bir kısmını bu forum altındaki paylaşımlar nedeni ile yapmışlardır. Ben onların yerinde olsam cihazınızı birebir değiştirip bu dertten kurtulurdum. Başarılı kurumsal firmalar şu şartlarda 4-5 bin lira için bu duruma düşmez müşterisini düşürmez. Neticede distribütörün hep arızasına çözüm bulamadığı cihazı geri yollama ve yenisini geri alma hakkı vardır. Cihazı asıl üretenlerin de bu geri dönüşlere ihtiyacı vardır ki kronik olabilecek sorunların önüne geçsin. Çin menşeili ürünlerde üretici sorun çıkarabiliyor ama sherman firması bu durumu sübvanse etmeliydi. Cihazda sorun olduğunu anlamamak için kör olmak gerek. Cihazın çalıştığı ortamın bizim evlerimizden farkı yok. Kendime anneme s7 baldızıma s9 bir arkadaşıma da s10 aldırdım. Daha dün bir arkadaşım tavsiye için geldi firma arkasında duruyor falan dedim. An itibari ile kendisini firma desteği konusunda haberdar edeceğim. Biz bir sıkıntı yaşamadık ama yaşarsak sizinki paralelinde ilerleyeceği de aşikar. Geçmiş olsun.





  • hodoras H kullanıcısına yanıt

    Kesinlikle yazdıklarınıza katılıyorum firma kendi ile çelişiyor sorunu kabul ediyor ama yapmıyor, biz çözüm sunmuyor ben sattım sen ne yaparsan yap diyor.Sherman tam bir fiyasko olma yolunda hızlı adımlarla ilerliyor.

  • Jozef38 J kullanıcısına yanıt

    Bende S7 kullanıcısıym. Bu hareketler normal değil. THH'den ürün değişimi veya para iadesi kararı çıkar herhalde. Sherman keşke süreci uzatmadan değişim yoluna gitseymiş.


    Para iadesi çıkması da sıkıcı bir durum, 2 sene önceki ücreti iade ediyorlar. Enlasyondan ötürü benzer bir robot almak için üstüne para koymak gerekiyor.

  • Merhaba Ana konuyu çok uzun süredir takip ediyorum ve bu konuda sessiz kalmayıp müsaadenizle bir kaç şey yazmak istiyorum.
    Öncelikle eğitimimle beraber 20 senelik bir Elektronik teknisyenliği geçmişim ve yaklaşık 3 senedir Robot Süpürge üzerine kurulan bir firmanın teknik servisinde teknisyen olarak çalışıyorum.Bırakın Elektronik ve robot süpürgelerle ilgili birisini sokaktan birini çevirip yukarıdaki görüntüleri izletseniz bu cihaz normal çalışmıyor yorumu yapacaktır size.Firmanın bu tutumunu anlayamadım.Size gönderdiği test videosu kısıtlı bir alanda ve ev simülasyonu yapılmamış bir alan.Yine görüntülerden yorumlayabildiğim kadarıyla tekerlek encoderleri veya robot anakartında sorun varmış gibi gözüküyor tabki içini açıp incelemek lazım.Eminim servis küçük bir test alanında sınırlı bir sürede cihazı test ettiktikten sonra size Cihazınız faal demiş.Ama malesef piyasadaki çoğu teknik servis böyle(Hepsirobot Ali Bey dışında😊)Yorumlarında objektif ve tarafsız olmaya çalışarak birşeyler anlatmaya çalıştım.Tekrar geçmiş olsun bence hakkınızı sonuna kadar arayınki firma bu tip sorunları çözme adına kendine çeki düzen versin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • phatomm P kullanıcısına yanıt

    Hocam yazınız için teşekkür ediyorum ve yazdığınız herşeye katılıyorum. Cihazda bireşy olduğu ortada umarım çözüm veya sonuç alırım.

  • Jozef38 J kullanıcısına yanıt

    Hocam iade olursa fiyatlar çok arttı ama değişim talep edin kendileri yeni versin sizdekini de üreticiye yollasın onlar büyük ihtimalle sadece fırçayı değiştirmeyi falan biliyorlar başka şeyi bilmiyorlar

  • berk70 kullanıcısına yanıt

    Evet hocam aldığım fiyatın 2 katına yaklaştı neredeyse para iadesi alsam zararlı gene ben çıkıcam.Ürünü tekrar servise göndermemi istediler durumdan haberdar ederim hocam.

  • Aman hocam bende de S7 var. Sıkıntısız kullanıyorum. Arada bazen git dediğim yere gitmiyor. Sonra düzeliyor. Bir sikinti olmadı. Maşallah diyelim. Size de geçmiş olsun. Maalesef belli distribütörler hariç ürün almamak lazım. Yapamıyorlar sonra cihaz değiştirmemek için sorun sizde ya da sorun göremedik diyorlar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Melesef Tüketici hakları diye birşey kalmadı memlekette.

    2 sene önce aldığım Siemens buzdolabı için 2 senedir hukuk mücadelesi veriyorum.

    Memur hata yapar cezasını sen çekersin,

    Bilirkişi rüşvetçi çıkar sen uğraşmak zorunda kalırsın


    Ülkede adaletsizlik hırsızlık artık her alanda var. Sebep olanların Allah belasını versin.

  • amma caz yapmışlar ya. yok burda çalışıyor sende çalışmıyor falan. bunu çöpe atıp yenisini vermeleri gerekiyor. işlem bu kadar basit. ürünün arkasından durmazsan böyle forumlarda adını çıkarırlar. daha mı iyi oldu şimdi.


    konu sahibini amma uğraştırmışlar ve boş yere üzmüşler. satarken gülüm cicim. sorun olunca aaaa ama yaaa

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.