Şimdi Ara

360 S7 ROBOT VE SHERMAN(ÇÖZÜLDÜ) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
1
Favori
3.631
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
27 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Ben de 360'ı ve Sherman'ı iyi bilirdim, demek ki değilmiş. Kimseye önermeyeceğim artık. Böyle yapan bir firma ancak kendi ayağına sıktığıyla kalır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Komedi gibi memleket ya, firma THH kararını bekleyeceğiz diyor inatla müşteri memnuniyetini sağlamıyor. Ya size ekmek veren bu millette hata. Başka memlekette şöyle bir tavır takınacak o firmaya kepenk kapattırırlar, çöp almazlar çöp. Ben de elimden geleni yapıp ekşisözlük ve diğer üç büyük platformda daha bu tavırlarını ve köylü kurnazlıklarını uzun uzun yazıp döşeyeceğim arkadaşlara. Sorun yaşıyor adam değişim yapmak yerine beklesinler THH kararını bakalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tst- -- 29 Nisan 2022; 9:30:29 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • sportal kullanıcısına yanıt

    Ülkemizde malesef hak hukuk kalmadı herkes çıkarı için yaşar oldu hocam.

  • ottoman984 kullanıcısına yanıt

    Kesinlikle katılıyorum 4 aydır uğraştım olmadı, en sonunda forma konu açtım 2 gün sonra ileşime geçip tekrar istediler ürünü.Şuan kargoya verdim sonuç ne olucak bende merakla bekliyorum bu 4. kez gidişi.

  • Servise 2 su pompası arızası ve yazılım sorunu için 3 kez gönderdim. 2 arızayı kabul etmedi firma. Son 3 aydır yaşadığım Zemin düz değil ve kopma sorunları videosunu WhatsApp ile firmaya göndermeme rağmen, sorun yok diye bugün dönüş yaptılar. Servis ve satıcı aynı firma olunca kendilerini haklı çıkaracaklar tabi

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Jayus kullanıcısına yanıt

    Hakkınızı arayın hocam tüm servis forumları ve kanıtlarla tüketici hakem heyetine başvuru yapın benim gibi konu da açabilirsiniz. Herkes bilgilensin.

  • Jozef38 J kullanıcısına yanıt

    hocam cidden insanın ömründen yiyiyor bu durumlar. benim saat bozuldu. götürdüm huawei servisine. adam 2 soru sordu. 3 dk süren kabul işlemlerinden sonra eve döndüm. mesaj geldi. servisten işlem bitmiştir. ürününüzü alabilirsiniz diye. değişim vermişler ve hemen gittim aldım sıfır.


    hiç kıvırma vs yok. servis ağı yaygın ve tüketici memnuniyeti odaklı markaları seviyorum.

  • phatomm P kullanıcısına yanıt
    Merhaba
    Maalesef teknik servisler aynen sizin dediğiniz gibi, ön diagnostik imkanları ve uzun süreli test altyapıları yok. Yeterli kontrol ekipmanlarını sorgulamıyorum bile.
    Her neyse, tekerlek encoderi sorunu çok açık ancak bir ihtimal ana kart üzerindeki akselerometre de bu soruna sebep olabilir.
    Saygılarımla

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar edit paylaştım ama görmeyenler olur diye burayada yazıyorum.Sherman tarafıma ulaştı ve birebir cihaz değişimi yapacaklarını yeni cihazın tarafıma gönderileceğini söyledi.Konuyla ilgili destek olan herkese teşekkür ederim, desteğiniz olmasaydı bir sonuç çıkmazdı. Yeni Cihaz gelincede bilgi paylaşımı yapıp.Tüketici Hakem heyetinden şikayetimi de geri çekeceğim.

  • hocam sorunun çözülmesine sevindim ,ama sherman yanlış yolda bugün serviste ki ürünüm teslim edildi, 52 tl kargo ücreti ödemek zorunda bırakıldım. Garantili ürüne kargo ücreti kesen firmayı ilk defa görüyorum, garanti bitince vay halimize artık

  • Jozef38 J kullanıcısına yanıt
    Yeni ürünü alıp teyit etmeden şikayetinizi geri almayın hocam tedbir olarak.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jayus kullanıcısına yanıt

    Bende 41 tl ödedim en son servisten geldiğinde. Sıfır ürün gelmedi daha umarım onada kargo ücreti çıkmaz.

  • programmer_onur kullanıcısına yanıt

    Aynen hocam öyle yapıcam yeni ürün gelince kurulum ve temizlik yapıp denicem.Sorun yoksa direk şikayeti geri çekicem

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.