Şimdi Ara

48 gündür Turknet internet arızası giderecek. Evet

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
1.060
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 33 gün önce apartman girişinde ki telefon kutusuna bağlanan kablonun çıkmasıyla internetin kesildiğini fark ettim. Destek kaydı oluşturdum sürekli çözüldü olarak mesaj geldi, durumu ayrıntısıyla ve ısrarla anlatmama rağmen bir destek kaydının da nakil işlemi olarak açıldığını bile gördüm. Şu anda ne müşteri hizmetlerine ne de başka bir yere ulaşamıyorum. İptal etmek için arıyorum telefon kapanıyor aniden. Ne yapacağımı şaşırdım.

    9 Kasım itibariyle 48 gün oldu. Bir kablo bağlanamadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DiskoKralı -- 9 Kasım 2017; 12:43:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Kız arkadaşımın dairesine internet bağlatmak için Turknete başvuru yapmadan evvel arayıp ısrarla ne kadar süre içerisinde bağlanır port altyapı sorunu varmı diye döne döne sormama rağmen 2 ile 4 gün içerisinde bağlanır dediler. Iyi güzel, başvuru yaptık ne arayan var ne soran. Bekle baba bekle, neymiş port yokmuş. E karaktersizler zamanımızı neden çalıyorsunuz o zaman! Bunlar hep böyle. Ülkede hangi iş doğru ki bunlar olsun.
  • Kız arkadaşımın dairesine internet bağlatmak için Turknete başvuru yapmadan evvel arayıp ısrarla ne kadar süre içerisinde bağlanır port altyapı sorunu varmı diye döne döne sormama rağmen 2 ile 4 gün içerisinde bağlanır dediler. Iyi güzel, başvuru yaptık ne arayan var ne soran. Bekle baba bekle, neymiş port yokmuş. E karaktersizler zamanımızı neden çalıyorsunuz o zaman! Bunlar hep böyle. Ülkede hangi iş doğru ki bunlar olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Klasik turknet hocam. gecmis olsun
  • Sundukları teklifin rakibi yok ama internet de yok. Yine ttnete falan kaldık herhalde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birazdan turknet fanboyları gelir erken pes etmişsin biraz daha sabret der

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bombombombom

    Birazdan turknet fanboyları gelir erken pes etmişsin biraz daha sabret der

    Valla hocam onu bunu bilmem bir adam gelecek 30 saniye kabloyu takip gidecek 33 gün oldu. Kimseye de ulaşamıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 48 gündür Turknet internet arızası giderecek. Evet

    10-15 lira şuna verecek kendin halledeceksin
    https://www.n11.com/arama?q=krone+b%C4%B1%C3%A7a%C4%9F%C4%B1


    Sonunda herkesi elektrikçi yapacaklar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suphion -- 25 Ekim 2017; 13:6:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: suphion

    48 gündür Turknet internet arızası giderecek. Evet

    10-15 lira şuna verecek kendin halledeceksin
    https://www.n11.com/arama?q=krone+b%C4%B1%C3%A7a%C4%9F%C4%B1


    Sonunda herkesi elektrikçi yapacaklar




    Aradılar sonunda hocam bizim bölgede ki altyapı sözleşmesini TTNet iptal etmiş yeniden anlaşmaya çalışıyorlarmış kablo bağlı olsa da birşey değişmezmiş yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba, sizinle PM üzerinden daha önce iletişime geçmiştik yanlış hatrlamıyorsam. Tekrar bu sorununuzla ben ilgilenerek size yardımcı olmaya çalışacağım. GSM numaranızı PM olarak tekrar isteyebilir miyim? Bu arada yeni bir süreç içerisine girdik ve çağrı merkezimiz üzerinde sadece sesli yanıt sistemine geçtiğimiz için temsilcilere ulaşamıyorsunuz. Sesli yanıt sistemi ile kayıt oluşturuyorsunuz ve otomatik olarak kullancılarımızın ekranına oluşturduğunuz kayıtlar düşüyor ve hızlı bir şekilde işlemlerinize başlıyor.
  • kaplan1222 K kullanıcısına yanıt
    Merhaba, port sorunu sadece TurkNet'e özel bir sorun değildir. Eğer port bizde gözükmüyorsa diğer İSS'lerde gözükmez ve onlarda bizim gibi port boşalmasını beklerler. İsterseniz bu süreçte elimden geldiği kadarıyla size yardımcı olabilirim. PM üzerinden GSM numaranızı iletir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim yardımınız eksik olsun ama başvuru öncesi boş port var altyapıda sorun yok deyip başvuru sonrası altyapı çalışmamız var boş port yok beklemeniz gerekecek diyen müşteri hizmetleriniz var. Belki benim internet üzerinden çok önemli gorusmelerim olacaktı belki bir akrabamı son bir defa daha görecektim? Bu tür durumlarda müşteriyi hem maddi hem manevi olarak ciddi boyutlarda zarara sokmuş oluyorsunuz. Tazminat davası açılsa yüzde 95 ihtimalle kazanılacaktir. Konuşmalarınız da kaydediliyor. Amacınız müşteri toplamak olmasın, mevcut müşteriye en iyi hizmet vermek olsun, isterse fiyat 60 değil de 80 lira olsun ama yeter ki iyi hizmet verin, insanlar birbirine önerir zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ha ayrıca, müşteri hizmetlerindeki bağyanlarla konuşmaya çalışmama rağmen beni resmen azarladılar. Konuşmalar sert, diksiyon desen allaha emanet. 100 lira daha fazla verin de işini adamakıllı yapan birilerini çalıştırın.



    İlginç bir konuşmamı daha anlatayim. Başvuru dilekçesinde kimlik fotokopisini whatsapp ya da mail yoluyla iletebilecegimiz yazıyor. Buna istinaden, başvuru dilekçesini ptt ile, kimliği de whatsapp aracılığıyla yolladım. Ancak görüntünun ellerine ulaştığına dair hiçbir şekilde dönüt alamadım. Sonra Turknete kayıtlı telefondan bilgi almak için aradım ancak başvuru sürecinde olduğu için sadece telesekreteri dinledim! Başvuru sürecinde iseniz mh ile konuşma hakkınız kesinlikle yok. Daha sonrasında başka numaradan aradım, dedim böyle böyle, ama mh (genelde bağyan) aramızda hiç seviye yok gayet samimiyiz. Müşteri memnuniyetini ipleyen yok, dedim kimlik görüntüsünu yolladım ancak dönüt alamadım sizi yetkiliye aktarıyorum dedi, iyi dedim. Sonra tekrar en başa döndü (halbuki biryere baglamamis) tekrardan baska bir mh yine bağyan. Dedim böyle böyle yolladım ancak aldılar mı bilgi vermiyorlar falan. E biz göremiyoruz şuan ne durumda olduğunu. Başka bir şehirde falan mı o işlere bakan kısım? E efendim burası büyük (?) bir şirket vesaire. Sonra konuşma kizismaya başladı. Bu defa savunmaya geçti. E siz posta ile yollamamis, işinizi whatsapp ile çözmeye çalışmışsiniz falan. Dedim ben işimi bi şekilde çözmeye çalışmadım. Olması gereken bu zaten, sözleşme metninde whatsapp ya da mail kullanabileceğimiz yazıyor dedim. Sonra sustu kaldı. Öyle çalışanlar var ki daha sözleşme maddelerinden haberleri yok. Çoğu ortaokul terk büyük ihtimalle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, port sorunu sadece TurkNet'e özel bir sorun değildir. Eğer port bizde gözükmüyorsa diğer İSS'lerde gözükmez ve onlarda bizim gibi port boşalmasını beklerler. İsterseniz bu süreçte elimden geldiği kadarıyla size yardımcı olabilirim. PM üzerinden GSM numaranızı iletir misiniz?

    Yalan söylüyor işte kanıtı

    https://forum.donanimhaber.com/turknet-in-15-gundur-baglayamadigi-interneti-vodafone-4-gunde-bagladi-ss-li--129503775



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Xeqona -- 25 Ekim 2017; 15:49:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Xeqona X kullanıcısına yanıt
    Daha da beteri var. tt personelinin binasına "port yok" demiş ki adam dslam'da 600 tane boş port var diyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, port sorunu sadece TurkNet'e özel bir sorun değildir. Eğer port bizde gözükmüyorsa diğer İSS'lerde gözükmez ve onlarda bizim gibi port boşalmasını beklerler. İsterseniz bu süreçte elimden geldiği kadarıyla size yardımcı olabilirim. PM üzerinden GSM numaranızı iletir misiniz?

    Dostum hadi ama (: Bu ve bunun gibi yüzlerce hatta binlerce problemden diğer İSS'lerde gözükmez diyerek kurtulunmaz. Farklı İSS 3/4 günde internet bağlarken bizde yok demek sadece kaçamak cevap.
  • pissed.Fox kullanıcısına yanıt
    Merhaba, tüm İSS'ler aynı database üzerinden portları sorguluyor. Bu database’in güncelliği durumuna göre tüm ISS’ler, her zaman, aynı anda, aynı sonuçları alamayabiliyorlar. Sizin bağlı olduğunuz santral dolabında yoğun bir kullanıcı grubu varsa, orada bir port’un boşalması, başka bir ISS hizmetin verebilir duruma geçebilmesi anlamına geliyor. Yani yoğunluk durumuna göre biraz tesadüfi ve şansa göre port alınabiliyor,tıpkı çok talep gören bir etkinlik bileti gibi. Eğer santralinizde birçok kişinin rahatça hizmet alabileceği port sayısı olsa tüm ISS’ler size boş port olduğu bilgisini verebileceklerdi. Santral dolaplarında port kapasiteleri dolduktan sonra yeni bir port yatırımı yapılmadan hiçbir İSS hizmet veremiyor. Takdir edersiniz ki, herhangi bir müşterimize port boşken hizmet vermemeyi tercih etmemiz pek de anlamlı ve mantıklı olmayacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, tüm İSS'ler aynı database üzerinden portları sorguluyor. Bu database’in güncelliği durumuna göre tüm ISS’ler, her zaman, aynı anda, aynı sonuçları alamayabiliyorlar. Sizin bağlı olduğunuz santral dolabında yoğun bir kullanıcı grubu varsa, orada bir port’un boşalması, başka bir ISS hizmetin verebilir duruma geçebilmesi anlamına geliyor. Yani yoğunluk durumuna göre biraz tesadüfi ve şansa göre port alınabiliyor,tıpkı çok talep gören bir etkinlik bileti gibi. Eğer santralinizde birçok kişinin rahatça hizmet alabileceği port sayısı olsa tüm ISS’ler size boş port olduğu bilgisini verebileceklerdi. Santral dolaplarında port kapasiteleri dolduktan sonra yeni bir port yatırımı yapılmadan hiçbir İSS hizmet veremiyor. Takdir edersiniz ki, herhangi bir müşterimize port boşken hizmet vermemeyi tercih etmemiz pek de anlamlı ve mantıklı olmayacaktır.

    Farklı İSS'nin hizmeti "biraz tesadüfi ve şansa göre" ancak sizin müşteri hizmetleriniz evet sizlere hizmet verebiliriz diyip, herşeye tamam denildikten 1 ay sonra internetin bağlanmamış olması ve cevap olarak port yok denmesi gayet kurumsal ve hizmet standartlarına uygun. Anladım hocam teşekkürler bilgilendirmeniz için (:




  • 39 gün oldu hala gelip bir kabloyu takan olmadı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DiskoKralı

    39 gün oldu hala gelip bir kabloyu takan olmadı.

    Allah sabır versin dostum...
  • DiskoKralı D kullanıcısına yanıt
    yanlış anlamada ankastre kutun çok mu karışık kendin düz bir tornavida ile bile reglet e kabloyu çakabilirsiniz farklı bir problem mi var yoksa sadece çıkan kablo mu ?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.