Şimdi Ara

308, Golf'ten Daha İyi Oldu!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
292
Cevap
0
Favori
10.735
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • PSA-Opel ortaklığında geliştirilen EMP2 platformunun ilk üyelerinden olan yeni Peugeot 308’in Ürün Direktörü Laurent Declerck, kompakt hatchback sınıfının referans noktası Volkswagen Golf’ten daha iyi bir teklif sunduklarını iddia ediyor.
    308 ile kompakt sınıftaki pozisyonunuz değişecek mi?
    Laurent Declerck: Yeni 308, gamda yükselişi temsil eden bir araç. Burada hedef, hem çağdaş hem de yeni bir alternatif sunmaktı. Bu nedenle segmentin kalbini oluşturan değerlere odaklandı. Sınıfının en kompakt aracı olurken, en büyük bagaj da yeni 308'de. 4 öncelik bazında tasarlandı: Stil, sürüş deneyimi, tüketim verimliliği ve kalite. Bu unsurlara dayanarak rakiplerimizin karşısında duracağız.
    208'in maliyeti 207'ye göre daha düşük olarak açıklanmıştı. 308'de de böyle bir durum söz konusu mu?
    L.D.: Üretim maliyeti konusunda dışarıya bilgi verme alışkanlığımız yoktur. Önemli olan müşteriye sunduğumuz maliyetin uygun olmasıdır. Yeni 308'de de fiyatlandırmamız sınıfının en iyilerinden biri olacak.
    308 R Concept'in seri üretime geçişi hakkında bilgi verir misiniz? Bu denli güçlü bir otomobil sadece ön tekerleklerinle aktarımda sorun yaşamaz mı?
    L.D.: 308 R Concept'i seri üretime almayı düşünüyoruz ancak alacağımız ilgiye bağlı olarak bu gerçekleşecek. Araçta RCZ R'daki altyapı var. Aktarma konusunda mükemmel bir altyapısı var. Sınırlı diferansiyel kilidi sayesinde sorunsuz bir aktarım olacak. Yeni EMP2 platformu buna uygun.
    HybridAir teknolojisi 308'de de uygulanacak mı?
    L.D.: EMP2 platformu HYbrid4 ve HybridAir'e uyumludur. Ancak şimdilik klasik uygulamalara odaklandık. 82 gr/km'lik bir emisyon değerine ulaşmış olduğumuz bir versiyonumuz da var ki, bu da Toyota Prius'tan bile iyi. Aracın hafifliğinden yararlanarak verimliliğe ulaşmak istiyoruz.
    308'de kaç karoser tipi olacak?
    L.D.: 2014 Cenevre Otomobil Fuarı'nda 308'in station karoserlisini sunacağız. Bir de sportif bir versiyonumuz olacak. 308 uluslararası bir araç olmayı hedefliyor. Küresel ihtiyaçlara uygun şekillenecek. 308 şu anda dünyanın hemen her kıtasında pazarlanıyor ve bu devam edecek.
    208'deki direksiyon ve dokunmatik ekran gibi sistemi uygulamalardan memnun kalmış olacaksınız ki; 308'de de bu tipte uygulamalar var. Nasıl tepkiler alıyorsunuz bunlarla ilgili?
    L.D.: Anketler aracılığıyla aldığımız geri dönüşlere bunlar aracın en güçlü yönlerini oluşturuyor. Küçük direksiyon ve gösterge panelinin göz hizasında olması seviliyor. 308'deyse göstergeler daha büyük ve ayrık. Ayrıca devir göstergesi de ters yönde çalışıyor. Dokunmatik ekrandaysa 7 farklı kısayol tuşu var. Bunlar, havalandırma, müzik, navigasyon, telefon, araç ayarları gibi fonksiyonlardır. Bu sayede 208'den daha fazla fonksiyon sunuyor.
    Tam otomatik şanzıman uygulamasına geçecek misiniz, özellikle dizel motorlarda?
    L.D.: Evet, Aisin tarafından geliştirilen, üçüncü nesil otomatik şanzımanlarımız olacak. 6 kademeli olan bu şanzımanlar tam otomatik yapıdalar. Yakıt tüketimi çok önemli bir konu ve manuel şanzımanlarla hemen hemen aynı seviyelerde olacaklar. Araçları bahar aylarında göreceğiz. Bu tipteki bir şanzıman 3 silindirli motorda da olacak.
    Kişiselleştirme seviyeleri nasıl olacak?
    L.D.: Çok çeşitli ekipmanlar olacak. Artık daha fazla donanım arzı var. Dileğiniz 308'i yaratma imkanınız olacak. Bunlar size yetmezse, yetkili bayilerimizde daha fazla sportif aksesuar bulacaksınız.
    Yıllardır kompakt sınıfta yaptığımız karşılaştırmalarda hep Volkswagen Golf birinci olur. Yeni 308 ile bu seviyeyi aşacak gibi düşünüyor musunuz?
    L.D.: 308'de stil ve çağdaşlık var ki; bu da Golf'ten iyi. Hacimlerin dengesi var. Tamamen LED'li farlarımız var. Sunduğumuz pek çok donanım Golf'te yok. Üstelik iç mekan da daha modern ve kolay kullanımlı. Sürüş deneyimine gelince, kendi fikrinizi kendiniz vereceksiniz. EMP2 platformu hem konfor hem de dinamizm sağlayacak. Segmentte yeni referans oluşturacağız. Yakıt tüketimine gelince 308, Golf'ten daha hafif ve bu da lehimize bir durum teşkil edecek. Güvenlikte de en iyilerden biriyiz. Algılanan kalite konusunda da her zamankinden daha iyiyiz. Bunu biz değil, bağımsız kuruluşlar söylüyorlar.

     308, Golf'ten Daha İyi Oldu!

     308, Golf'ten Daha İyi Oldu!

     308, Golf'ten Daha İyi Oldu!

     308, Golf'ten Daha İyi Oldu!

     308, Golf'ten Daha İyi Oldu!

     308, Golf'ten Daha İyi Oldu!

     308, Golf'ten Daha İyi Oldu!

     308, Golf'ten Daha İyi Oldu!

     308, Golf'ten Daha İyi Oldu!

     308, Golf'ten Daha İyi Oldu!

     308, Golf'ten Daha İyi Oldu!


    http://www.otohaber.com.tr/Haberler/Soylesiler/2013/09/26/308-golften-daha-iyi-oldu





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi highgen -- 27 Eylül 2013; 20:14:36 >







  • Herkes niye Golf her konunun altında geçiyor diyo. Adam bile onunla ilgili soru sormuş ve cevaplanmış. Gerisini söylememe gerek yok
  • Buralar karışır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    BU DA HABER LİNKİ
    http://www.otohaber.com.tr/Haberler/Soylesiler/2013/09/26/308-golften-daha-iyi-oldu

    konuya ekledim
  • altı ileri olacak tam otomatiği çok merak ediyorum.çift kavrama diye düşünüyordum ama değilmiş.eğer tam otomatik ve yakıt tüketiminde yükselme olmazsa performansa olumsuz etkisi olmazsa çığır açar.arabanın şekli şemali gayet güzel zaten
  • Sırf ucuz diye klima tuşlarını o ekranlara koymaya başladılar.. Yapmayın etmeyin.. Picasso'da da böyle.. Şöyle basınca içinde tatlımsı bir yeşil led lamba yanan lkontrol tuşlarını hiçbir LCD/LED /AMOLED ekrana değişmem..

    Edit:İmla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi synthesizer -- 26 Eylül 2013; 21:02:59 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Önü, arkası tamam, araba gayet şık olmuş ama arkadaş şu arabaların içini abuk subuk uzay mekiği gibi yapmaya çalışmayın yahu, çok itici oluyor.
  • Simdiden siskin olacak fiyatların alt yapısını yapıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pejo agzıyla kuş tutsa işi çokkk zor ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Simdiden siskin olacak fiyatların alt yapısını yapıyorlar.

    araç geldiğinde inceleme ellerinden öper hocam. bol fotoğraflı, test videolu
  • Arabanın tipi çok iyi, dizel motor zaten çok iyi. E birde buna yakıt tüketimini göz önünde bulundurup 6 ileri tam otomatik koyarlarsa bu arabayı ciddi ciddi düşünürüm.
    Zaten C4 ile tek anlaşamadığımız nokta MCP idi.

    PSA nın en yumuşak yeri şu şanzuman meselesi ve arka amortisör. Bunlar da tamamsa yemişim çılgın iç mekan dizaynını. Alışırız.
  • Hayırlısı olsun Vw kadar tutacağını hiç zannetmem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    Sırf ucuz diye klima tuşlarını o ekranlara koymaya başladılar.. Yapmayın etmeyin.. Picasso'da da böyle.. Şöyle basınca içinde tatlımsı bir yeşil led lamba yanan lkontrol tuşlarını hiçbir LCD/LED /AMOLED ekrana değişmem..

    Edit:İmla

    +1

    ama araç güzel olmuş. şanzımanı vs. bilmiyorum ama göze hitap ediyor.
  • Opel ile ortak mı geliştirilmiş bu platform ? Öyleyse opel ağırlık sorunundan da kurtuluyor , yeni astra 1.6 dizel ve hafif platform ile ortalığı kasıp kavurur :)
  • 1.5 sene evvel aynısını Hyundai İ30 içinde iddia ediyorlardı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Donald Draper -- 26 Eylül 2013; 21:21:09 >
  • Peugeot battı, batıyor falan diyorlardı. Adamlar şu arabaya düzgün bir fiyat çekerlerse büyük atağa kalkarlar.
  • Golften daha iyi olursa bile golfle yarışamaz, ülkemizdeki algı : Nolursa olsun o bir Peugeot olacağı için..
  • Güzel araç olmuş
  • Arabanin bos agirligi 1080 kgdan basliyor (1.2 vti) 1180 kg dizel 1.6 bence bu arac cigir acicak zamaninda nasil 206 ile yaptilarsa bunlada yapacaklar golfu gecermi bilinmez pazarlamasi iyi olursa satislarida iyi olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.