Şimdi Ara

308 1.2, golf comfortline, astra sport/cosmo

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
52
Cevap
1
Favori
1.580
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aynı parayı verecek olsanız hangisini alırsınız, neden.

    Önümüzdeki sene araç yenilemeyi düşünüyorum 0 olarak. Fakat öyle dandik bir piyasa var ki inanılmaz kararsız kaldım. Bakın arkadaşlar durumuma; maks 75 vereyim ama mümkünse daha az olsun diyorum. Bir de paramın çok erimemesini istiyorum 4 sene sonra satışında.

    -Golf diyorum, dsg riski çok sorun değil az kullanılacak, herşeyiyle güzel ama kabak gibi boş olması(comfortline olacak), ve fiyatı sinir ediyor. 1.4tsi 150lik. Acaba golf çok boş kaldı diğerlerine göre yeni kasa çıkmadan 2016da donanımını arttırılar mı diye merak ediyorum.
     308 1.2, golf comfortline, astra sport/cosmo

    -Astra sport/cosmo bakıyorum, daha dinamik ama en önemlisi kampanyalı fiyatıyla çok hoş, ağzına kadar dolduruyorsunuz, ısıtmalı direksiyon falan hala golften ucuza geliyor. Ama performans ve tüketim vasat. İkinci eli belli değil. 1.4t 140lık.
     308 1.2, golf comfortline, astra sport/cosmo

    -308 diyorum, dış tasarımı opsiyon jantla harika, kabin aydınlık, 1.2t motor çok başarılı, şanzıman sorunsuz tork konvertörlü. Allure ağzına kadar dolu. Bunda da kokpit cidden tipsiz, bir de 70 küsür versem 4 sene sonra ben bu peugeot'yu ne kadar zararla veririm endişesi var.
     308 1.2, golf comfortline, astra sport/cosmo

    Sonra ulan diyorum o kadar para verme git ekonomik araç al gitsin, bitsin.

    -Clio dci+edc diyorum. Renault'ya o kadar para vermek rahatsız ediyor. Renault sevmediğim bir marka, vw'den sonra malzeme kalitesi çok kötü gelecek bana. Ama çok iyi motor, çok iyi ekonomi tam mantık işi, hem param cepte kalır, hem satışı rahat diyorum.
     308 1.2, golf comfortline, astra sport/cosmo

    -Sonra clioya o parayı verene kadar 3 daha veririm polo dizel alırım, hem o da o kadar ekonomik hem içi araba gibi araba diyorum. Ama bende golf 5 var arkadaşta yeni kasa polo var, düdük gibi araba benim araca göre. Alınca ulan bu paraya bunu mu aldık şimdi dermiyim endişesi ve ilave olarak;
     308 1.2, golf comfortline, astra sport/cosmo

    -aynı paraya 1.4tsi 150lik polo blue gt alıyorsunuz. Performans çok güzel, o motor poloya çok çekici, ama iç mekan tipsiz, sonra ileride kim alır bunu benden düşüncesi oluyor, ve o paranın azına düşük km polo gti alınıyor. Yağ yaksa da hayvan gibi performans, çok daha şekil ve donanımlı. Ama ikinci el dsg yada motor patlarsa sıkıntı diyorum.
     308 1.2, golf comfortline, astra sport/cosmo
     308 1.2, golf comfortline, astra sport/cosmo

    -İkinci el 116 alsam diyorum, zaten yeni kasaıs çıktı, bmwlerde değer kaybı bunlara göre daha hızlı, 4 sene sonra çok kaybım olabilir diye düşünüyorum ve çok düşük km alma imkanım olmuyor. Ama arabayı anlatmaya gerek yok heralde.
     308 1.2, golf comfortline, astra sport/cosmo

    Yani bu aralıkta bir yandan clio dizel, polo dizel, bir yandan polo gti, blue gt, bir yandan kaliteli c'ler arasında kararsızlıktan öldüm.

    Focus demeyin, sadece simsiyah iç mekan var, ayrıca istediğim motora otm vites seçeneği yok. Dolayısıyla ford benim için bir seçenek değil, alfa gibi satışı zor, zararlı araçlar düşünmüyorum. Citroen beğenmiyorum, seat iç mekan kalitesi düşüklüğüyle itiyor. Suv vs bu paraya adam gibi birşey yok. d sınıfı boş oluyor. Yani böyle kaldım, kararsız. En mantıklısı comfortline golf ama hem bütçemi zorlayacak, hem de aklımda 308 kalacak. İlerde satmak derdim olmasa ve içini beğenebileceğimi düşünsem alacağım, çünkü cam tavan, opsiyon jantla ve beyaz deri döşeme ile çok özel bir araç haline geliyor ve çok iyi motor şanzıman kombinesi var. Ama 72bin verip aldığım aracı 4 sene sonra 55e zor satacaksam hiç bulaşmamam en mantıklısı olacak.

    Çünkü araç satıldıktan sonra üzerine para koyup bütçeme göre ev düşünüyorum. Paranın satışta çok erimemesi lazım. Bilmiyorum ne yapsam. Siz aynı durumda olsanız tercihiniz ne olurdu, neden?


    Yılda 5bin km anca yapıyorum, aldığım aracı 4 sene sonra sattığımda araba 20-25bin km anca olacak, öyle düşünün. Bu kadar az km yapıyorsan dizele gerek yok diyeceksiniz biliyorum ama bir yandan tatile giderken, gidiş, geliş uzun yol yakıt tutarı dizelde çok düşük oluyor, otobüsle gitmek gibi oluyor. Benzinlide hep düşünüyorsunuz ulan şu kadar km gitsem bu kadar yakacak çok pahalı, otobüsle mi gitsem vs diye. Dizelde bu olmaz. Ne bileyim kararsızım işte.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lord Sparhawk -- 13 Şubat 2015; 15:16:12 >







  • hocam 1 yıl sonra alacağın aracın araştırmasını mı yapıyorsun?
  • Kafa çok bulanmış işin içinden çıkılmaz hal almış ama sadece keyif almak için araba kullanıcaksanız ve aklınız kalmıyacaksa 308 alın madem çok begendiniz ama ikinci elde durumu mechul birde benzinli aracın hepsi sıkıntı olur 2.el satarken.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Baya zor bir karar olacak sizin için

    Uzun süre binilecek olsa, hiç düşünmeden yeni 308i alın diyecem ama, bu araç çok az sattı, birkaç sene sonra satarken, zarar ettirecek mutlaka. Ayriyetten Mazda 3'te uzun süre binilmek için biçilmiş kaftan, ama satarken çok uğraşırsınız, 308 kadar zarar ettireceği de muhtemel

    Golf'ü altın bozdurur gibi elden çıkarabilirsiniz. Sürüş konfor paketi ile comfortline hiçte boş değil aslında.

    Ama 75bine, bixenonlu 16 jantlı basic donanım 116i'de bulunabiliyor malum sitede, arkadan itiş 8ZF ile muhteşem keyif makinesi. Onun değer kaybı hakkında yorum yapamam, ama benim tercihim kesinlikle 116i olurdu.

    B sınıfına hiç girmeyin bile otomatik bir araç için minimum 55bin vereceksiniz, ileride kaça satarsınız Allah kerim.

    Ayrıca, Polo dizelin iç mekanına araba gibi araba, BlueGT'nin iç mekanına tipsiz demişsiniz, neler farklı ki ?




  • Ben yüksek donanımı sorunsuz şanzımanı düşük yakıtı ile Peugeot 308'i öneririm. 3 sene önceki c Sınıfı fiyatlarına baktığımızda Satışta mali kaybın çok olmayacağını görebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence şimdiden bakıp kafanızı hiç bulandırmayın. 10 ay sonra şu anki durumla tamamen alakasız şartlarda olma ihtimalimiz yüksek. 2-3 ay öncesinden bakmaya başlarsınız en erken.
  • 4sene sonra en cok golften zarar edersiniz. En kazik fiyatli o cunku. Dsg alirken 10bin fark veriyorsun satarken manuelle ayni fiyata gidiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    OPEL ASTRA 1,6 ENJOY EASYTRONİC
    17 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Kesinlikle astra

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 308 için test sürüşüne gidin 3-4 km kullanın direkt vazgeçersiniz balon bir araç, leon ve astra c sınıfının en mantıklı modelleri şuan.
  • Şu listede 2 araç arasında düşünmek daha mantıklı.

    Golf ve astra. Astra'nın üzerine still+kış paketi eklenince çok çok iyi olacak. Ama golf de daha güçlü. Burada önceliklerinizi gözden geçirin bence.
  • SEAT leonun tahta iç mekanını görünce vazgeçeceksiniz. Astra nın yakında yeni kasası çıkacak zararınız olur ben Sürüş keyfi kaliteli izolasyonu ve süspansiyonlarıyla yeniden 308 i önereceğim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Granddde -- 13 Şubat 2015; 16:43:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4 sene sonra değer kaybetmesin istiyorsan ya lpg uyumlu araçlara bakacaksın ya da fırsat araçlarına. Honda civic, toyota corolla bu konuda en az zarar ettirecek araçlar. Fırsat aracı olarak da eğer bulabilirsen 47 - 48bine 2013 lancer az değer kaybettirir. Şu an 40binden aşağı doğru düzgün ikinci el lancer yok.(2011 ve üstü). Renault megane touch plus cvt'de çok az zarar ettirir. 51bine donanımlı, cvt'li megane gayet mantıklı. Lpg uyumu da var.
  • Ben de senede 5000 km yapıyorum ama o DSG denilen illete bulaşmam, gerçi bir ara ben de sizin gibi ikinci eli düşünüp Polo siparişi geçmek gibi bir hata yapmıştım, uykularım kaçtı, neyse ki büyük bir hatadan döndüm.
  • Şanzıman ve motor
    Dizayn
    Servis ağı
    Ekonomi

    Gibi nedenlerden dolayı 308 diyorum. Hem Kızılay dağıtmış durumuna düşmezsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Clio 1.2 turbo edc 120 bg en mantıklısı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Golf al keyfine bak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 308 alacaktım neredeyse alıyordum ancak daha önce tadı damağımda kalan aracımın aynısı karsıma çıkınca vazgeçtim. yoksa sipariş verecektim. Golf değil opel hiç değil tabi ki 308. neden mi?
    Golf iç malzeme kaliltesini sonradan düzelttiler ama (eski golf 4 kullanıcısı olarak eski kalite yok.) 308'deki malzeme daha kaliteli. bagaj 308 daha geniş sınıfının en geniş bagaj hacmini sahip. 308'in şanzımanı, powershift ve dsgden daha kaliteli. daha hissli daha konforlu. dsgnin pimi çekilmiş bir bomba olduğunu da unutmamak lazım. GOLF 1,2 TSI İLE bir kaç kez kalkışta denedik golfu patatese çevirdi. 308'in arka süspansiyonlarına takmışlar neredeyse 500 km kullandım rahatsız olmadım.
    Opel; 308'le kıyaslanamaz 308 malzeme yol tutus bagaj arka diz ve baş mesafesiyle yer atar. 25 yılı aşkın süredir bmw fabrikasında çalışan çok sevdiğim yakınım opelden uzak dur bulaşma demişti 308 doğru seçim olur demişti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cngzhan -- 13 Şubat 2015; 19:50:27 >




  • Araba alamazsın bu kadar secenek ve kafa karisikliginda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O zamana kadar ne olacağı meçhul. Ne B segmenti Clio ya ne Polo'ya o kadar para dökerim.
    Leon'un iç mekanı sınıfından daha düşük, ekmek-köfte meselesi. Hiç girmiyorum bile o konuya.
    Astra kasa değişecek, 1.3'leri gitmiyor diye biliyorum.
    Golf boşline sevmem ben, Dsg hele tam bir saatli bomba.
    1 serisinin görünüşü iğrenç bence. Ha ama sürüş zevki vs.gayet güzel.
    308 tipi göreceli, ama ben severim özgün tasarımları, motor şanzıman uyumu gayet iyi, servisi büyük illerde sıkıntı çıkarmaz. Yüzü yeni.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cngzhan kullanıcısına yanıt
    Hocam mesajda powershift demişsiniz ama değil. Aisin marka 6 ileri tork konvertörlü EAT adında ( efficient auto transmission = verimli otomatik şanzıman) ünite var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.