Şimdi Ara

21.07.2021 Tarihinde Arçelik Buzdolabının Yanması Hk (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
152
Cevap
0
Favori
5.356
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
274 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geçmiş olsun, kolay kolay etkilenmem hiç bir şeyden normalde, dolabın yanış görüntüsü beni bile ürküttü, dediğin gibi uyurken komple ev yansa büyük felaket.


    Tekrar geçmiş olsun

  • Geçmiş olsun eve zarar gelmemiş iyi ki ama Arçelikten beklemezdım pek bunu. Tüketici mahkemesine götürün mutlaka.

  • destek

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Geçmiş olsun. Bizim ülkemizde tepki vermeden bir hareket göremeyiz şirketlerden. Avustralya mıydı Amerika mıydı hatırlayamadım, fotosunu da bulamadım ama Ford pickup ile yangının içinden geçerek hayvanları ve insanları kurtaran bir araç sahibine, aracın neredeyse her yanı eridiği için Ford tarafından yenisi hediye edilmişti. Arçelik, şu ailenin huzuru gitmiş, bari mutfağı yaptır da hayır işle.

  • Geçmiş olsun.. dediğiniz gibi ya gece kalkmasaydınız nolcaktı..Arçelik artık şaşırtmıyor,bizim buzdolabı da sorunlu şu an..müşteri hizmeti vs..hikaye..bi daha asla evime sokmayacağım markadır..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Videoyu izlemeden önce küçük bir alev alma olayı sandım ama bayağı bayağı yanmış. Arçelik hala daha boş boş duruyor mu birde.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun. Gerçekten arçelik gibi bir markadan beklenmezdi. Sonrasında olacak detayları burada paylaşabilirmisiniz. Firma nasıl hareket etti sizinle iletişime geçip özür diledimi

  • geçmiş olsun


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teknik servis buzdolabını bir kez olay yerinde inceledi. Ardından buzdolabını atmamamız gerektiğini söylediler, biz de evden kaldırıp apartmanın deposuna koyduk. Orada da bir kere teknik servis buzdolabını inceledi. En son da eksper gönderip evdeki zararı incelediler fakat eksperin gelmiş olması konunun olumlu olarak sonuçlanacağı anlamını taşımadığını söylüyorlar. Henüz sonuçlanan bir durum yok incelemeleri devam ediyormuş, yaklaşık olarak 20 gündür mutfak olmadan evde yaşamaya çalışıyoruz.

  • Çok geçmiş olsun. Tek kelimeyle rezalet. Her türlü caydırmaya rağmen hakkınızı sonuna kadar savunun. Umarım tüm zararlarınız karşılanır ve fazlasıyla tazmin edilir. Gerçekten tuvalete kalkarken bakıp düşünmek bile istemediğim faciaları önlemişsiniz şükürler olsun ki.

  • Bi daha da Arçelik almam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arçelik bence bir an önce müşterinin mağduriyetini gidermeli

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • geçmiş olsun. arçelik alırken düşünmek lazım demek ki.

  • İtfaiye raporu gibi yetkililerin raporlari varsa yeni buzdolabi satin alip mutfagi temizleyip tum faturalar icin tuketici mahkemesine tazminat icin de hukuk mahkemesine gidebilirsiniz. Hukuk uzmani arkadaslar daha iyi bilirler yine de. Gecmis olsun.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Büyük geçmiş olsun hocam. Pamuk ipliğine bağlı yaşıyoruz resmen. Arçelik gibi bir firmanın yaptığı bu ayıbı bir an önce düzeltmesi gerekir. Umarım en kısa sürede zararınız karşılanır.

  • Çok geçmiş olsun ...

  • Çok geçmiş olsun dostum. Elektronik işi şans isi diyorlar genelde, ama sizin olay baya farklı. Arçeliği insanlar genelde kaliteden değilde yaygın servis ağından dolayı tercih ediyor. Tekrar geçmiş olsun, arkadaşların dediği gibi hukuki yollara başvurmanızda yarar var

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • geçmiş olsun

  • Öncelikler geçmiş olsun. Arçelik beni hiç şaşırtmadı açıkçası. Umarım sorununuz çözülür.

  • Teşekkür ederiz destekleriniz için

  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.