Şimdi Ara

2024 Dacia Spring tanıtıldı: Tepeden tırnağa değişim!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
1.688
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj

  • Dacia'nın şehir içi elektrikli mobiliteye odaklanan Spring modeli, ilk tanıtıldığında tasarımıyla eleştiri oklarının hedefi olmuştu. Avrupa pazarındaki en erişilebilir elektrikli otomobillerden biri olan Dacia Spring, markanın son tasarım diline uygun şekilde güncellendi.



    2024 Dacia Spring, özellikleriyle neler sunuyor❓



    2024 Dacia Spring'in ön bölümünde yeni Duster'ı akıllara getiren bir dönüşüm karşımıza çıkıyor. Yeni logo, yatay şeritler ve Y şekilli aydınlatmalardan oluşan panel neredeyse tamamen aynı. Şarj girişi ise yine öndeki logonun altında yer alıyor. Farlar yine tampon kenarlarında yer alırken, sertleşen hatlar, genişleyen kapı panelleri ve yenilenen siyah plastik dodikler, Spring'i olduğundan daha kaslı göstermeyi başarmış.



    2024 Dacia Spring'in yenilenen arka bölümüne geçmeden önce arka sütunlardaki "Spring" yazısı ve 16 inç'e kadar yeni jant seçenekleri dikkatimizi çekiyor. Arkada ise yine öndekiler gibi Y şekilli ışık imzasına sahip köşeli LED stoplar, siyah bir panelle birbirine bağlanmış. Tamponda ise bolca siyah plastik ve öndekiyle uyumlu desenler kullanılmış. Son olarak, Spring'in renk paletinde de Kiremit Rengi ve Safari Beji olmak üzere iki yeni seçenek bulunuyor.



    Yenilenen iç mekan




    Spring'in iç mekanına göz attığımızda artık bizleri daha modern bir tasarım karşılıyor. En üst seviyede yer alan Extreme donanım seviyesinde 7 inç dijital gösterge ekranı ve 10 inç dokunmatik multimedya ekranı görev yapıyor. Bu sistemde kablosuz Apple CarPlay ve Android Auto desteği mevcut. Giriş seviye modellerde ise kullanıcılar yine standart olarak sunulan akıllı telefon tutucu ile idare etmek zorunda. 10 inçlik ekran Expression donanımında opsiyon olarak sunuluyor.



    Orta konsolu, havalandırma menfezleri ve vites seçici gibi detayların da yenilendiği modelin artık diğer Dacia modelleriyle daha uyumlu göründüğünü söylemek mümkün. 308 litre bagaj hacmi sunan elektrikli modelin ön kaputunun altında da 35 litrelik bir ekstra alan karşımıza çıkıyor. Ayrıca, iç mekandaki depolama alanları da toplamda 33 litreye kadar ulaşarak pratik bir kullanım sağlıyor.



    Güvenlik ve motorlar




    Güvenlik tarafında ise Avrupa güvenlik standartlarının gerektirdiği gelişmiş acil durum fren sistemi, hız uyarısına sahip trafik işareti tanıma, arka park asistanı, şerit değiştirme uyarısı, şerit takip asistanı, sürücü dikkat uyarısı ve eCall gibi sistemler yer alıyor.



    Ayrıca Bkz.Volkswagen, Renault ve Stellantis, Çinlilere karşı işbirliği yapmayı düşünüyor: Otomobilin Airbus'ı ortaya çıkabilir!



    2024 Dacia Spring'de yine 45 beygir ve 65 beygir olmak üzere iki farklı motor seçeneği sunuluyor. Ancak güçlü motor artık Extreme'in yanı sıra Expression donanımında da sunulacak. İlk seçenekte Spring'in 0-100 km/s hızlanması 20 saniyeye yakın zaman alırken 65 beygirlik seçenekte 14 saniyeye kadar düşüyor.



    Rejeneratif fren sistemi ve V2L



    Spring'de 26.8 kWsa kapasiteye sahip küçük bir batarya görev yapıyor. Bu bataryanın tüm versiyonlarda 220 kilometreye kadar sürüş menzili sunduğu ifade ediliyor. Enerji tüketimi de 14.6 kWsa/100 km olarak kayıtlara geçerken, şarj süreleri de aşağıda göreceğiniz değerlerde değişiklik gösteriyor:




    • 7 kW AC şarj cihazı ile priz üzerinden %20-100 şarj yaklaşık 11 saat

    • 7 kW wall box ile %20-100 şarj yaklaşık 4 saat

    • Opsiyonel 30 kW DC şarj ile %20-80 şarj 45 dakika 



    Bunlara ek olarak Spring'de ilk kez B moduyla aktif hale gelen rejeneratif fren sistemi ve batarya ile çeşitli elektronik cihazlara güç sağlamaya imkan veren V2L (vehicle to load) özelliği de bulunuyor.



    2024 Dacia Spring'in fiyatı henüz açıklanmadı. Mevcut kasanın 2023 model fiyatı ise ülkemizde 885.000 TL olarak listeleniyor.



    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    2024 Dacia Spring tanıtıldı: Tepeden tırnağa değişim!
    2024 Dacia Spring tanıtıldı: Tepeden tırnağa değişim!
    2024 Dacia Spring tanıtıldı: Tepeden tırnağa değişim!
    2024 Dacia Spring tanıtıldı: Tepeden tırnağa değişim!
    2024 Dacia Spring tanıtıldı: Tepeden tırnağa değişim!
    2024 Dacia Spring tanıtıldı: Tepeden tırnağa değişim!
    2024 Dacia Spring tanıtıldı: Tepeden tırnağa değişim!
    2024 Dacia Spring tanıtıldı: Tepeden tırnağa değişim!
    2024 Dacia Spring tanıtıldı: Tepeden tırnağa değişim!
    2024 Dacia Spring tanıtıldı: Tepeden tırnağa değişim!
    2024 Dacia Spring tanıtıldı: Tepeden tırnağa değişim!
    2024 Dacia Spring tanıtıldı: Tepeden tırnağa değişim!
    2024 Dacia Spring tanıtıldı: Tepeden tırnağa değişim!
    2024 Dacia Spring tanıtıldı: Tepeden tırnağa değişim!
    2024 Dacia Spring tanıtıldı: Tepeden tırnağa değişim!
    2024 Dacia Spring tanıtıldı: Tepeden tırnağa değişim!
    2024 Dacia Spring tanıtıldı: Tepeden tırnağa değişim!
    2024 Dacia Spring tanıtıldı: Tepeden tırnağa değişim!
    2024 Dacia Spring tanıtıldı: Tepeden tırnağa değişim!
    2024 Dacia Spring tanıtıldı: Tepeden tırnağa değişim!
    2024 Dacia Spring tanıtıldı: Tepeden tırnağa değişim!
    2024 Dacia Spring tanıtıldı: Tepeden tırnağa değişim!
    2024 Dacia Spring tanıtıldı: Tepeden tırnağa değişim!
    2024 Dacia Spring tanıtıldı: Tepeden tırnağa değişim!
    2024 Dacia Spring tanıtıldı: Tepeden tırnağa değişim!
    2024 Dacia Spring tanıtıldı: Tepeden tırnağa değişim!
    2024 Dacia Spring tanıtıldı: Tepeden tırnağa değişim!
    2024 Dacia Spring tanıtıldı: Tepeden tırnağa değişim!
    2024 Dacia Spring tanıtıldı: Tepeden tırnağa değişim!
    2024 Dacia Spring tanıtıldı: Tepeden tırnağa değişim!
    2024 Dacia Spring tanıtıldı: Tepeden tırnağa değişim!
    2024 Dacia Spring tanıtıldı: Tepeden tırnağa değişim!










  • Süreyya hanımın muhteşem değişimi gibi olmuş.
  • "2024 Dacia Duster'ın fiyatı henüz açıklanmadı. Mevcut kasanın 2023 model fiyatı ise ülkemizde 885.000 TL olarak listeleniyor."
    Duster ne alaka
  • Duster'ın yavrusu olmuş
  • Ben birkaç kez yollarda olanı gördüm aracın yola oturuşu bile berbat
  • 45 beygir güç nasıl yetiyor bakın. Yıllarca sistem daha büyüğünü daha güçlüğünü ihtiyacımız olmamasına rağmen bize satmaya çalıştı. Şimdi elektriklenme trendi sayesinde tekrar mütevazı modeller görmeye başladık.
  • Motorunu lahanaya sardılar sandım ilk baktığımda...
  • Yenilenen bir modelin tanıtımında bu kadar çok "yine" kelimesi olmamalı.
  • Citroen Spring 3
  • Dacia Spring çok ucuza satıldığı için yurt dışında deli gibi sattı. Ama ülkemizdeki fiyatını hak eden bir araç değil.
  • Dacia Spring Çin'den geldiği için ek vergi var.

  • shinji mikami kullanıcısına yanıt
    Arabanın gerek iç tasarımı gerek dış tasarımı gayet değişmiş. Yorum yapmak için yorum yapmayın, ya da bilmiyorsanız arabanın eski halini açın bir kıyaslayın.
  • bu aracı ingilizler 17.500 pound

    Avrupalılar 25.000 € olarak lanse ettiler...


    bizde ise klasik 30-35bin $'a denk gelecek şekilde satmaya çalışırlar...


    kesinlikle parasının arabası değil...

    Dacia Renault grubu ki adamlar altyapıyı 12-13 yıldır kullanıyor kaşarı oldular...


    bu arabayı çok çok daha ucuza satabilirler ama ne var...


    daha fazla kar edebilecekleri bir model...umarım planları yürümez :)


    Çin'li modellere baskıyı boşuna yapmıyorlar...

    şu aracı 10-12bin €'ya satmamaları için hiçbir sebep yok...

  • spinattimyalnizliga kullanıcısına yanıt

    Valla bence çok güzel olmuş. Harika bir city car.


    Keşke düzgün fiyatlara gelse.

  • Avrupalı markaları Çin vergisinden muaf tutmaları lazım
  • Whosthat W kullanıcısına yanıt
    Çin vergisi değil o togg vergisi. Ne hikmetse togg piyasaya çıkarken peydahlandı. Togg için ötv dilimleri yeniden düzenlediği gibi.
  • 20 saniye 0-100 azmıs valla 30 yapsalarmıs
  • Arabaya laf edenleri anlamıyorum.
    Bu adamlar bu arabayı lüks, performanslı vs. diye mi tanıtıyor?
    Adamlar uygun fiyatla, ekonomik yürütmeye dayalı bir model çıkartıyorlar.
    Fiyatı uygun olursa ihtiyaca da cevap veriyorsa niye alınmasın ki ?
  • Menzili çok düşük, malzeme kalitesi berbat. Avrupada sattıkları fiyattan pahalıya Türkiye'de satıyorlar. Kim niye alsın bu arabayı.

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.