Mercedes ve Geely ortaklığıyla geliştirilen ilk smart. U/G/Y 4,27/1,82 /1,64 m ve 2,75 m dingil mesafesi. Ağırlık 1.820 kg. Pil 66 kWh, güç 271 hp, tork 343 Nm, son hız saatte 180 km, WLTP menzil 440 km. Yüzde 10'dan yüzde 80'e şarj, 22 kW AC şarj kullanıldığında yaklaşık 3,5 saat, 150 kW DC şarjla 30 dakikanın altında. ![]() We know you want a proper look at our new car. So here it is… https://www.youtube.com/watch?v=F7u1iG5A6oc&feature=youtu.be![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 7 Nisan 2022; 19:45:11 > |
2022 SMART #1



-
-
smart ın modelleri eşsiz tasarıma sahipti. bu tasarım ile sıradanlaşmış.
-
-
Tasarıma bak şaka gibi. Smart tasarım dilini modernleştirip yoluna devam etmeliydi. Gidip Geely ile ortaklık yapıyorsun ortaya çıkan tasarıma bak. MINI bunu çiğ çiğ yer.
-
tasarım gayet şirin. bunun derdi miniyle değil zaten
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
150kw ile 30dk da şarj olur diyor. 150kw of of of.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çok beğendim
smartyoutube
We know you want a proper look at our new car. So here it is…https://www.youtube.com/watch?v=F7u1iG5A6oc&feature=youtu.be
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
xc40 ın kullandığı platform mu acaba?
-
giderek büyüyorlar
-
değil. Geely nin kendi modüler platformu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
iğrenç
-
içi gayet güzel, dışı sıradan ve karaktersiz.
menzil artık vasat altı.
puanım 6/10.
bu mikro -subcompact elektrikli segmentte rekabetin artmasına ihtiyaç var. budur denebilecek bir model çıkmadı.
-
B segment arabada bu menzil gayet yeterli. Herşeyiyle olmuş bu araba kağıt üstünde şimdilik
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
etraflıca düşününce, yetmez. menzil anksiyetesi diye birşey bile var. direkten döndüm kendi aracımı elektrikliye dönüştüremedim. %80 uyuyordu. eğer 750 km+ menzil olsaydı alacaktım.
3-4 sene içinde bu segmente de 600+ hatta 700+' lar rahatlıkla gelir ve üzer.
özellikle bizim gibi şarj altyapısı -da- geç gelişecek ülkelerde, menzil şehiriçinde de önemli. şarj arzı görünen o ki talebe bir yerde yetişmeyecek. bu yüzden zaten sub-c segmentte rekabet ihtiyaç diyorum.
pilllerde hücreleri sıkıştıracaklar bir şekilde... solid-state bataryalar da sandığımızdan hızlı gelebilir. menziller rahatlıkla artar.
-
şehir otomobili için 200 km bile abes menzil değil bana göre. böyle arabada napacaksın 700 km menzili. günde 100 km yapsan 3 günde bir şarj edeceksin mis gibi.
-
Minik ve tatlı. Vergi olmasa ve kullanıcı için parasal teşvik verilse alınır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
zaman varken mis gibi de, sıkışık zaman, acil ihtiyaç vs. her ihtimali düşününce olmadı o iş öyle. duruma göre değişiyor, eve ancak 3. - 4. araç olur eğer uymuyorsa.
arabayı hergün kullanmayan ya da keyfe-keder kullanıcıya uyar, kendi şarj yeriyle her türlü.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X