Şimdi Ara

2022 SMART #1

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
598
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Mercedes ve Geely ortaklığıyla geliştirilen ilk smart.


    U/G/Y 4,27/1,82 /1,64 m ve 2,75 m dingil mesafesi. Ağırlık 1.820 kg. 


    Pil 66 kWh, güç 271 hp, tork 343 Nm, son hız saatte 180 km, WLTP menzil 440 km.


    Yüzde 10'dan yüzde 80'e şarj, 22 kW AC şarj kullanıldığında yaklaşık 3,5 saat, 150 kW DC şarjla 30 dakikanın altında.


    2022 SMART #1smartyoutube
    We know you want a proper look at our new car. So here it is…
    https://www.youtube.com/watch?v=F7u1iG5A6oc&feature=youtu.be


    2022 SMART #1
    2022 SMART #1
    2022 SMART #1
    2022 SMART #1
    2022 SMART #1
    2022 SMART #1
    2022 SMART #1
    2022 SMART #1
    2022 SMART #1
    2022 SMART #1
    2022 SMART #1
    2022 SMART #1
    2022 SMART #1
    2022 SMART #1
    2022 SMART #1
    2022 SMART #1
    2022 SMART #1
    2022 SMART #1
    2022 SMART #1
    2022 SMART #1
    2022 SMART #1
    2022 SMART #1
    2022 SMART #1
    2022 SMART #1
    2022 SMART #1
    2022 SMART #1



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 7 Nisan 2022; 19:45:11 >







  • smart ın modelleri eşsiz tasarıma sahipti. bu tasarım ile sıradanlaşmış.

  • 2022 SMART #1
    2022 SMART #1
    2022 SMART #1
    2022 SMART #1
    2022 SMART #1
    2022 SMART #1
    2022 SMART #1

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tasarıma bak şaka gibi. Smart tasarım dilini modernleştirip yoluna devam etmeliydi. Gidip Geely ile ortaklık yapıyorsun ortaya çıkan tasarıma bak. MINI bunu çiğ çiğ yer.

  • tasarım gayet şirin. bunun derdi miniyle değil zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2022 SMART #1
    2022 SMART #1

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 150kw ile 30dk da şarj olur diyor. 150kw of of of.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok beğendim


    2022 SMART #1smartyoutube
    We know you want a proper look at our new car. So here it is…
    https://www.youtube.com/watch?v=F7u1iG5A6oc&feature=youtu.be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • xc40 ın kullandığı platform mu acaba?

  • giderek büyüyorlar

  • 19can84 1 kullanıcısına yanıt

    değil. Geely nin kendi modüler platformu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iğrenç

  • içi gayet güzel, dışı sıradan ve karaktersiz.


    menzil artık vasat altı.


    puanım 6/10.


    bu mikro -subcompact elektrikli segmentte rekabetin artmasına ihtiyaç var. budur denebilecek bir model çıkmadı.

  • Kalsiyum 17 kullanıcısına yanıt

    B segment arabada bu menzil gayet yeterli. Herşeyiyle olmuş bu araba kağıt üstünde şimdilik


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haberelectro kullanıcısına yanıt

    etraflıca düşününce, yetmez. menzil anksiyetesi diye birşey bile var. direkten döndüm kendi aracımı elektrikliye dönüştüremedim. %80 uyuyordu. eğer 750 km+ menzil olsaydı alacaktım.


    3-4 sene içinde bu segmente de 600+ hatta 700+' lar rahatlıkla gelir ve üzer.

    özellikle bizim gibi şarj altyapısı -da- geç gelişecek ülkelerde, menzil şehiriçinde de önemli. şarj arzı görünen o ki talebe bir yerde yetişmeyecek. bu yüzden zaten sub-c segmentte rekabet ihtiyaç diyorum. 2022 SMART #1 


    pilllerde hücreleri sıkıştıracaklar bir şekilde... solid-state bataryalar da sandığımızdan hızlı gelebilir. menziller rahatlıkla artar.

  • Kalsiyum 17 kullanıcısına yanıt

    şehir otomobili için 200 km bile abes menzil değil bana göre. böyle arabada napacaksın 700 km menzili. günde 100 km yapsan 3 günde bir şarj edeceksin mis gibi.

  • Minik ve tatlı. Vergi olmasa ve kullanıcı için parasal teşvik verilse alınır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haberelectro kullanıcısına yanıt

    zaman varken mis gibi de, sıkışık zaman, acil ihtiyaç vs. her ihtimali düşününce olmadı o iş öyle. duruma göre değişiyor, eve ancak 3. - 4. araç olur eğer uymuyorsa.


    arabayı hergün kullanmayan ya da keyfe-keder kullanıcıya uyar, kendi şarj yeriyle her türlü.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.