Şimdi Ara

2023 RENAULT MEGANE SEDAN (ANA KONU) [GÜNCEL BİLGİLER BURADA] (47. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.127
Cevap
133
Favori
792.693
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4546474849
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Megan 4 sedan icin ne dusunuyorsunuz arkadaslar verdigimizz parayi hak edermi sizce ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdal93

    Renault altından araba yapsa almam.

    5 para etmez teneke Broadway'i , Toros'u , R19'u unutmadık...

    Taş gibi Alman malı araba fiyatına teneke Renault kim alır bilmem. . .

    Tamam şampiyon sakin ol
  • quote:

    Orijinalden alıntı: saruhan33

    Megan 4 sedan icin ne dusunuyorsunuz arkadaslar verdigimizz parayi hak edermi sizce ?

    Bu güne kadar renoya hiç sıcak bakmadım,iki hafta önce yakın arkadaşım 1.6 sedan joy aldı,gerçekten bu sefer olmuş,eski megane yada fluance ile hiç benzer bi yani yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: papyon34

    Sedan sadece Turkiyede üretiliyor ve dünyaya buradan satılacak eski kasa megane HB burda uretiliyor du ancak başka ülkelerde de üretiliyor du iç piyasaya eksik araç verebiliyorlar sedan buradan dünyaya satılacak için o riske girmezler zaten yerli dediğine bakmayın yerli lik oranı eskiye nazaran düşük aslında ithal araç diyebiliriz burada topluyorlar saç aksam burada üretiliyor donanım tamamen dışarıdan geliyor donanım da eskisi gibi mekanik değil tamamen elektronik içeriyor bunların yazılımları var bunların üretimi için türkiyede ayrı bir fabrika kurması gerek zaten megane sedan için 200 ml euro yatırım yapılmış rakamdanda anlaşılacağı gibi ayrı bir üretim hattı kurulması belli başlı parçaların üretimi için ufak çaplı bir yatırım yapılmış buda gosteriyor ki üretim dışardan gelecek parçalarla idame ettirilecek zaten aracın fiyatının bukadar hızlı artmasının sebebi ithal parça kullanımı hani diyorlar ya yerli Araç niye fiyati ithal ler gibi artıyor işte sebep bu

    Hocam megane Sedan da yerlilik oranı belli oldu mu acaba??? Araç alımı için yerli muhteva oranı %50 ve üzeri olması gerekiyor kamu Kurumu için, bu yüzden sordum.




  • Fluence de 80 di galiba megane da yanılmıyorsam 60 civarı olmasi gerekiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: papyon34

    Fluence de 80 di galiba megane da yanılmıyorsam 60 civarı olmasi gerekiyor

    Megane o zaman Fluence'dan daha kalite diyebiliriz, zaten malzeme kalitesi daha kaliteli olduğunu gösteriyor.
  • ajf39 A kullanıcısına yanıt
    Joy da böyle diyorsan bir de icon donanımına bin bence.Daha farklı şeyler hissedeceksin......

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sezat S kullanıcısına yanıt
    Sen alma zaten ya.Senin gibi ön yargılarından arınamamışları aramızda istemiyoruz Kaç yıl geriden geliyorsun hangi yılda yaşıyorsun sen bilader

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fluence ile arasında dağlar kadar fark var Fluence elma ise megane 4 armut :) kapılarda tokluk arayan hastalar var ya tam onlara göre megane 4, bende megane 3 vardı privilege premium paket donanim bollugundan memnundum ama malzeme kalitesinden memnun değildim yeni megane da kapılar ağır ve tok malzeme kalitesi baya artmış donanım da çok iyi tabi bu söylediğim icon icin geçerli ben sedan icon arti full paket aldım ama aracı daha teslim alamadım sene sonu çok araç sattılar hatta üretimden çıkmamış araçları bile sattılar teslimatta gecikmeler yaşanıyor benim.aracin motor numarasi 31 12 2016 gecesi verildi ama hala gelmedi bekliyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 7 aydır hb megane 4 kullanıyorum. İlk renault aracım. 2 tane ford 2 tane de alman kullandım daha önce. Hiic önyargılı arkadaşları dinlemeyin. Baklava desenini görünce kaçanlar, aracın içine oturur oturmaz fikir değiştirip “bu araç renault değil ki!” diyerek olayı kiviriyorlar. O yüzden almayı düşünen arkadaşlar sözüm şu ki, önyargılardan kurtulun ve test sürüşü yapın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayzer75

    renault'nun 6 ileri ıslak edc vitesini kullanıp sorun yaşayan var mı??

    Megane EDC'den önce Passat DSG, SuberB DSG kullandım. Özellikle sıkışık trafikte EDC, DSG'nin eline su dökemez. DSG çok daha kusursuz çalışıyor. Megane EDC 1 ve 2. vitesler arasında kararsızlık yaşıyor. 3 ve daha sonrası DSG'den farkı yok.

    Ancak şu da var. DGS hakkındaki şikayetleri EDC'den duymadım. Ya Renault kullanıcıları VW kadar hassas değil, ya da gerçekten sorunsuz bir şanzıman.
  • PFFED kullanıcısına yanıt
    Hocam ben megane 2'yi aldığımda sedan almıştım bagaj hacminden ötürü. Megane 2'nin bagaj hacmi 520 litre idi. Megane 4'ü aldığımda sedanı daha üretilmeye başlamamıştı, şu anda alacak olsam sizin gibi ikilemde kalabilirdim. Ama bagaj olarak düşünürseniz aslında hb versiyonun hacmi gayet yeterli(434 lt). B sınıfı hb'ler gibi bir bavulla dolmuyor. Sedan yapısının dezavantajı bagaj ağzının darlığı, küçük ebattaki eşyalar için sıkıntı olmuyor ama hacimce büyük parçalarda bagaj geniş olmasına rağmen yüklemede sıkıntı olabiliyor. Sedan'da bagaja girmediğinden dolayı arka koltukları yatırarak içeriden bagaja yerleştirmek zorunda kaldığım eşyalar olmuştu.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: hvarol


    quote:

    Orijinalden alıntı: kayzer75

    renault'nun 6 ileri ıslak edc vitesini kullanıp sorun yaşayan var mı??

    Megane EDC'den önce Passat DSG, SuberB DSG kullandım. Özellikle sıkışık trafikte EDC, DSG'nin eline su dökemez. DSG çok daha kusursuz çalışıyor. Megane EDC 1 ve 2. vitesler arasında kararsızlık yaşıyor. 3 ve daha sonrası DSG'den farkı yok.

    Ancak şu da var. DGS hakkındaki şikayetleri EDC'den duymadım. Ya Renault kullanıcıları VW kadar hassas değil, ya da gerçekten sorunsuz bir şanzıman.

    Siz hangi EDC den bahsediyorsunuz (kullandiginiz aracin tam modeli neydi? Cunku 2 cesit EDC var) arkadasin 6 ileri ıslak kavrama diye sorduğu yeni Megane 4 - 1.5dci da kullanilan 6DCT450 kodlu cift kavrama Getrag marka sanziman. Daha önce Megane 3 - Fluence ve cliolarda kullanilan 6DCT250 kuru kavrama olani. Zira ben suan yeni nesil sanzimandan cok memnunum ve dsg den hiz haricinde bir farki yok ayrica Volvo S80 de ve Ford Mondeo da yillardir bu 6DCT450 kodlu yagli sistem kullaniliyor ve DSG ile kiyaslanmayacak kadar sorunsuz bir sanziman (bknz GETRAG)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz


    quote:

    Orijinalden alıntı: hvarol


    quote:

    Orijinalden alıntı: kayzer75

    renault'nun 6 ileri ıslak edc vitesini kullanıp sorun yaşayan var mı??

    Megane EDC'den önce Passat DSG, SuberB DSG kullandım. Özellikle sıkışık trafikte EDC, DSG'nin eline su dökemez. DSG çok daha kusursuz çalışıyor. Megane EDC 1 ve 2. vitesler arasında kararsızlık yaşıyor. 3 ve daha sonrası DSG'den farkı yok.

    Ancak şu da var. DGS hakkındaki şikayetleri EDC'den duymadım. Ya Renault kullanıcıları VW kadar hassas değil, ya da gerçekten sorunsuz bir şanzıman.

    Siz hangi EDC den bahsediyorsunuz (kullandiginiz aracin tam modeli neydi? Cunku 2 cesit EDC var) arkadasin 6 ileri ıslak kavrama diye sorduğu yeni Megane 4 - 1.5dci da kullanilan 6DCT450 kodlu cift kavrama Getrag marka sanziman. Daha önce Megane 3 - Fluence ve cliolarda kullanilan 6DCT250 kuru kavrama olani. Zira ben suan yeni nesil sanzimandan cok memnunum ve dsg den hiz haricinde bir farki yok ayrica Volvo S80 de ve Ford Mondeo da yillardir bu 6DCT450 kodlu yagli sistem kullaniliyor ve DSG ile kiyaslanmayacak kadar sorunsuz bir sanziman (bknz GETRAG)

    Hangi EDC olduğunu bilmiyorum. Aracı alalı 2 ay oldu. 2016 model Megane Sedan 1.5 Dci Icon EDC
    Benim tek sıkıntım şanzımanın 1 ve 2. viteslerde yaşadığı kararsızlık. (Eco ve Neutral modlarda) Spor modda daha yüksek devirlerde vites değiştirdiğinden bu kararsızlığı gözlemlemedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hvarol


    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz


    quote:

    Orijinalden alıntı: hvarol


    quote:

    Orijinalden alıntı: kayzer75

    renault'nun 6 ileri ıslak edc vitesini kullanıp sorun yaşayan var mı??

    Megane EDC'den önce Passat DSG, SuberB DSG kullandım. Özellikle sıkışık trafikte EDC, DSG'nin eline su dökemez. DSG çok daha kusursuz çalışıyor. Megane EDC 1 ve 2. vitesler arasında kararsızlık yaşıyor. 3 ve daha sonrası DSG'den farkı yok.

    Ancak şu da var. DGS hakkındaki şikayetleri EDC'den duymadım. Ya Renault kullanıcıları VW kadar hassas değil, ya da gerçekten sorunsuz bir şanzıman.

    Siz hangi EDC den bahsediyorsunuz (kullandiginiz aracin tam modeli neydi? Cunku 2 cesit EDC var) arkadasin 6 ileri ıslak kavrama diye sorduğu yeni Megane 4 - 1.5dci da kullanilan 6DCT450 kodlu cift kavrama Getrag marka sanziman. Daha önce Megane 3 - Fluence ve cliolarda kullanilan 6DCT250 kuru kavrama olani. Zira ben suan yeni nesil sanzimandan cok memnunum ve dsg den hiz haricinde bir farki yok ayrica Volvo S80 de ve Ford Mondeo da yillardir bu 6DCT450 kodlu yagli sistem kullaniliyor ve DSG ile kiyaslanmayacak kadar sorunsuz bir sanziman (bknz GETRAG)

    Hangi EDC olduğunu bilmiyorum. Aracı alalı 2 ay oldu. 2016 model Megane Sedan 1.5 Dci Icon EDC
    Benim tek sıkıntım şanzımanın 1 ve 2. viteslerde yaşadığı kararsızlık. (Eco ve Neutral modlarda) Spor modda daha yüksek devirlerde vites değiştirdiğinden bu kararsızlığı gözlemlemedim.

    bu yaşadığınızı söylediğiniz sıkıntı dsg şanzımanda da var olup dsg yi yere göğe koyamayan otomobil basını testçileri bile defalarca dile getirmişlerdir. bir konuda haklısınız edc dsg nin eline su dökemez, daha bayiden çıkmadan kitlenip kalmaz.




  • Zfyi haric tutarsak son zamanlarda gördüğüm en iyi şanzıman eat6. Psa altın bulmuş. Edc de dsgden kotu degil diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sol silecek (sürücü tarafı) su bırakma sorununu ben de yaşadım. Önce fırca değiştirildi. Sorun giderilmedi. Silecek kolunu değiştirerek sorunu giderebildik..



    Natural comfort ve eco modda bir ikinci vites kararsızlık sorunu benim aracta da mevcut sanırım kronik. Arkadaşların söylediği gibi sport modda daha yüksek devirde vites değişikliği olduğundan kararaızlık sorunu yaşanmıyor. Ancak benim gibi sport modu sürekli kuşşanmayan arkadaşlar için bir sorun var demektir. Benim bulabildiğim bir çözüm yok.



    Kazasız kullanımlar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba



    Bu aracin benzinli olupta manuel versiyonu hakkinda bilgisi olan var mi? Joy donanimdaki 1.6 haric yani 1.2 tce manuel. Neden sadece edc ile alinabiliyorki? Otomatik benim icin hem gereksiz hemde cok pahali.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar.70 bin e kadar bütçem var.Araç bakıyorum.Gözüme Megane Sedan çarptı.Cidden çok beğendim güzel araç olmuş.Bütçeme göre Joy paketini alabiliyorum.Otomobil kriterlerimden birisi dokunmatik geniş ekrandı ancak Joy paketinde ufak bir ekran var ve ek donanım olarak eklenemiyor 7" ekran.Joy paketi beni üzer mi acaba genel olarak.Baz paketi tavsiye eder misiniz? Yada bu aracın muadili nedir?
  • Mrb arkadaşlar bu gün itibariyle megane icon edc sedan

    aracimi sonunda teslim aldım. Bu rlink sistemine nasıl kayıt okuyoruz birde bu tabela okuma sistemi benim ekranda görünmüyor ayarlardan da baktım bulamadım nasıl acicaz bilgisi olan varmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 4546474849
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.