|
Merhaba. Yaklaşık 1m civarı bütçem var ve bu bütçelerde düşük km / yaş olarak C segment bir araç bulmak çok zor. Gözüme geçenlerde Ceed çarptı ama ilan sayısı bile 10 küsur civarındaydı. Çok piyasası olmayan bir araç ama özellik ve fiyat bakımından hoşuma gitti. Bağımsız süspansiyon vs. olması da gerçekten güzel. 1.0 motorun ve şanzımanın Herhangi bir kronik sorunu var mıdır acaba? Önerir misiniz? |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt

kullanıcısına yanıt






