Şimdi Ara

2019 BMW 1 SERİSİ YAKALANDI (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
201
Cevap
0
Favori
19.399
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 207m kullanıcısına yanıt
    Bunların hepsini beceren milyon tane HB var bu sınıfta, istediğinden alabilirsin bunları. İ30'da alırsın, Golfte de alırsın, Astra'da, Civicte de alırsın işin en kolay kısmı bu geniş ergonomik iç hacim alan bilmemne. Zor olan 1 serisinin başardığı idi, C sınıfı premium sedan altyapısından türeme bir Rwd hatchbak üretmek. Üretimi pahalı ama asıl kıymetli olan buydu, arabayı özel yapan, "1 serisi" yapan buydu. BMW'nin de haklı olarak yıllarca üzerine basa basa bunun reklamını yaptığı gibi.

    136hp araçtan keyif aramak saçmalık değil, E30'lar 36'lar daha eski BMW'ler çok daha düşük güçlerle ve performans değerleri ile çok keyifli otomobillerdi. Sen 400hp araçtan da gazı dibe yapıştırıp düzde uzamak dışında keyif alamazsın, ne kullandığını anlayıp bundan keyif alabileceğin otomobil kültürün yok, o reseptörlerin gelişmemiş bir çok ortalama sürücü gibi. İstanbul trafiğinde 15kmh ortalama hız elde telefon konsol okşamaktan öteye gidemezsin. Ayrıca 1 serisinin sadece 136hp motoru yok Türkiyeyi dünyanın merkezinde gören kardeşim, 2.0 dizeller, 2.0 turbo benzinler, M140i'liler bir sürü performanslı motoru vardı, arkadan itişin keyfini sonuna kadar yaşayacağın. Yaşayacağın derken sen hariç elbette.




  • s700 kullanıcısına yanıt
    BMW ile birlikte geliştirilmiş 8 ileri Aisin şanzıman olacak araçta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • F20 kasa bence efsane olarak kalacak.O şasi o altyapı o süspansiyon sistemi,o denge,sürüş pozisyonu,şanzıman.KEndi segementinde tek araçtı bence.Gerçek bir otomobil.1 serisi kullandıktan sonra a serisi ile a3 ü kullanınca tamamen apayrı bir felsefenin ürünlerini sürmüş gibi hissediyorsunuz.1 serisi tam bir sürücü otomobili"idi".

    Yeni a serisi daha kaliteli iç mekana sahip olabilir ama hala F20 nin verdiği zevkin yarısını bile veremiyor.Olay motor gücü değil sadece.136 lık 1 serisinden aldığın zevki 2.0 170 hp passattan kesinlikle alamıyorsun.Doğru otobanda passat uzar gider.Ancak o kadar.

    Araç ve sürüş kültürü olan insanlar ne dediğimi anlayacaktır.

    Yeni 1 serisini ben tasarım olarak beğendim ayrıyetten.İç mekanda çok kaliteli olacağı aşikar.Ama olay o değildi be BMW



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 26 Mayıs 2019; 17:11:21 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    F20 kasa bence efsane olarak kalacak.O şasi o altyapı o süspansiyon sistemi,o denge,sürüş pozisyonu,şanzıman.KEndi segementinde tek araçtı bence.Gerçek bir otomobil.1 serisi kullandıktan sonra a serisi ile a3 ü kullanınca tamamen apayrı bir felsefenin ürünlerini sürmüş gibi hissediyorsunuz.1 serisi tam bir sürücü otomobili"idi".

    Yeni a serisi daha kaliteli iç mekana sahip olabilir ama hala F20 nin verdiği zevkin yarısını bile veremiyor.Olay motor gücü değil sadece.136 lık 1 serisinden aldığın zevki 2.0 170 hp passattan kesinlikle alamıyorsun.Doğru otobanda passat uzar gider.Ancak o kadar.

    Araç ve sürüş kültürü olan insanlar ne dediğimi anlayacaktır.

    Yeni 1 serisini ben tasarım olarak beğendim ayrıyetten.İç mekanda çok kaliteli olacağı aşikar.Ama olay o değildi be BMW
    F20 1 serisini dışardan görenler klasik hb zannediyor. Ancak biraz bile otomobil sürüşünü keyif olarak görenlerin denediklerinde şasırtan bir otomobil.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • McLaren64 kullanıcısına yanıt
    Arabaya nolmuş la 2 serisiyle X2 çiftleşmiş gibi Güzelim tasarım gitti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim için tasarım büyük hayal kırıklığı

    Hadi önden çekiş, zf şanzıman olaylarını sineye çektik
    İlk kamuflajlı fotolarda güzel olacağa benziyordu, bir 1.20d alır gazlarız diyorduk kend kendimize
    O da yalan oldu, bildiğin 2 serisi bu.
    Bu kasa ile satış falan beklemesin bmw
  • 118i ve 116d 7 ileri Steptronic çift kavrama ile geliyor.

    116d'nin değerleri aynı 118i 140 HP/220 Nm 8.5sn 0-100 (4.Vites ve üzerinde fazladan 10 Nm tork overboost var.)


    2019 BMW 1 SERİSİ YAKALANDI
    2019 BMW 1 SERİSİ YAKALANDI
    2019 BMW 1 SERİSİ YAKALANDI
    2019 BMW 1 SERİSİ YAKALANDI
    2019 BMW 1 SERİSİ YAKALANDI
    2019 BMW 1 SERİSİ YAKALANDI
    2019 BMW 1 SERİSİ YAKALANDI
    2019 BMW 1 SERİSİ YAKALANDI




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Bunların hepsini beceren milyon tane HB var bu sınıfta, istediğinden alabilirsin bunları. İ30'da alırsın, Golfte de alırsın, Astra'da, Civicte de alırsın işin en kolay kısmı bu geniş ergonomik iç hacim alan bilmemne. Zor olan 1 serisinin başardığı idi, C sınıfı premium sedan altyapısından türeme bir Rwd hatchbak üretmek. Üretimi pahalı ama asıl kıymetli olan buydu, arabayı özel yapan, "1 serisi" yapan buydu. BMW'nin de haklı olarak yıllarca üzerine basa basa bunun reklamını yaptığı gibi.

    136hp araçtan keyif aramak saçmalık değil, E30'lar 36'lar daha eski BMW'ler çok daha düşük güçlerle ve performans değerleri ile çok keyifli otomobillerdi. Sen 400hp araçtan da gazı dibe yapıştırıp düzde uzamak dışında keyif alamazsın, ne kullandığını anlayıp bundan keyif alabileceğin otomobil kültürün yok, o reseptörlerin gelişmemiş bir çok ortalama sürücü gibi. İstanbul trafiğinde 15kmh ortalama hız elde telefon konsol okşamaktan öteye gidemezsin. Ayrıca 1 serisinin sadece 136hp motoru yok Türkiyeyi dünyanın merkezinde gören kardeşim, 2.0 dizeller, 2.0 turbo benzinler, M140i'liler bir sürü performanslı motoru vardı, arkadan itişin keyfini sonuna kadar yaşayacağın. Yaşayacağın derken sen hariç elbette.
    Çok boş konuşmuşsun. Otomobil sektöründen zerre anlamadığın o kadar belli ki. Yok arkadan itiş, yok sürüş keyfi falan...BMW' de ki mühendislerde senden az biliyor olmalı ki aracı önden çekişle üretmeye karar vermişler, hem de yüksek motor hacimli modelleri bile Araç kompakt HB segmentinde farkındasın değil mi ? Maliyet/fayda denen bir oranın olduğunu biliyor musun peki ? Aracın segmenti belli, hitap ettiği kitle belli. 136 HP motorla yan atacağım diye, sürüş keyfi çok iyi diye ( sanki bana M5 ) segment ihtiyaçları es geçilen bir otomobildi eski kasa 1 serisi. Bu nedenle de BMW maliyet/fayda oranını yükseltmek ve rakipleriyle daha güçlü bir şekilde mücadele edebilmek, aracı daha çok satabilmek için ( çünkü hitap ettiği kesim genişledi ) böyle bir girişimde bulundu, çokta güzel oldu. Şimdi sen o mükemmel şoförlüğünle 136 HP motorlu araçlarla istanbul caddelerinde yanlamaya devam et bence. Anlamadığın, bilmediğin şeyler hakkında da sokak ağzıyla yorum yapma.




  • 207m kullanıcısına yanıt
    Daha sapla samanı ayıramıyorsun, konuyu anlayamıyorsun bana sektörden anlamıyorsun demene acıyarak güldüm. Bunları ben sayfalar önce yazdım canım benim, proje şefinin araç başına ettikleri kârı yazan, neden böyle yaptıklarını açıklayan ropörtajını paylaştım. Çok iyi satacak diye de ekledim.

    Gerçi sen sektörü çok biliyon da, bütün firmalarda olduğu gibi BMW'deki mühendisler şirketin başına at koşturmuyor. BMW'deki mühendislerin kararda hiçbir etkisi yok. Onların tepesinde maliyet kontrolörleri, plan-proje, bütçeleme, pazarlama ve en önemlisi tepe yönetim var. Ellerine bir görev veriliyor ve yapıyorlar, bunu nasıl yaptıkları mühendisleri ilgilendirir, projenin nasıl yapılacağı değil.

    "Yeni araba üretecez önden çekiş yapacaz" - Bemeve mühendisleri

    Neyse, sana harcadığım 3 dakikaya yazık. Artistlik yapmadan önce git biraz mürekkep yala da, kendini bu durumlara düşürme bir daha.




  • Tinúviel kullanıcısına yanıt
    7 ileri 7DCT300 (Getrag) yani şuan Megane 4 - 1.2lt benzinlideki EDC

    Kronik sorunu olmayan başarılı bir ıslak çift kavrama. X2 de aynı şanzımanı kullanıyor.
  • 207m kullanıcısına yanıt
    Yüksek hacim dediğin 2.0 en fazla. Eski kasada 3 lite 6 silindir bile vardı. Arabayı batırmışlar işte tipe bal allasen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Daha sapla samanı ayıramıyorsun, konuyu anlayamıyorsun bana sektörden anlamıyorsun demene acıyarak güldüm. Bunları ben sayfalar önce yazdım canım benim, proje şefinin araç başına ettikleri kârı yazan, neden böyle yaptıklarını açıklayan ropörtajını paylaştım. Çok iyi satacak diye de ekledim.

    Gerçi sen sektörü çok biliyon da, bütün firmalarda olduğu gibi BMW'deki mühendisler şirketin başına at koşturmuyor. BMW'deki mühendislerin kararda hiçbir etkisi yok. Onların tepesinde maliyet kontrolörleri, plan-proje, bütçeleme, pazarlama ve en önemlisi tepe yönetim var. Ellerine bir görev veriliyor ve yapıyorlar, bunu nasıl yaptıkları mühendisleri ilgilendirir, projenin nasıl yapılacağı değil.

    "Yeni araba üretecez önden çekiş yapacaz" - Bemeve mühendisleri

    Neyse, sana harcadığım 3 dakikaya yazık. Artistlik yapmadan önce git biraz mürekkep yala da, kendini bu durumlara düşürme bir daha.
    Sen kendini bir şey sanıyorsun herhalde. 10 senedir sektörün içindeyim, mühendisim, kime ne anlatıyorsun sen ? Evet doğru mühendislerin karar da hiç bir etkisi yok. Senin gibi çok bilmiş yönetim, otomobille ilgili kararı sadece kendisi verip, üretime o şekilde sokturuyor otomobili. Mühendislerin de şirkette eli armut topluyor Ayrıca projeyi kim yapıyor acaba ? Şirketteki çaycı mı ? Resmen cahillik akıyor arkadaş. Bırak 3 dk. yı şu yazıyı yazarken geçirdiğim her saniyeye yazık ama, belki bilgilenirsin de yalan yanlış şeyler bir daha yazmazsın diye yazdım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Yüksek hacim dediğin 2.0 en fazla. Eski kasada 3 lite 6 silindir bile vardı. Arabayı batırmışlar işte tipe bal allasen.
    La kaç olacak işte 2.0 olacak, kıçı kırık C kompakt araba işte. Tipine bir şey diyemem, zevk meselesi. Çok yakışıklı değil bence de. Ama eski kasası da yakışıklı değildi ki. Özellikle makyajdan önceki kurbağa farlı olanlar tam rezillik abidesiydi 1 serisi hiç bir zaman yakışıklı olmadı, bu yine fena değil, içi çok şık ama.
  • Ben çok beğendim bu aracı. Muhtemelen çok pahalı olacaktır. Yoksa çok alınası bir araç olmuş. Malzeme kalitesi dizayn sınıf atlamış resmen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2019 BMW 1 SERİSİ YAKALANDI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 11 Haziran 2019; 0:39:56 >
  • Ne zaman TR ye geleceği belli değil sanırım, 3 serisinin kasıma sarkması gibi olmaz umarım. Neredeyse yıl girecek dünyayla çıkış tarihine.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    net 1 den iyi
  • Led Zeppelin L kullanıcısına yanıt
    3 serisi mart ayında satışa çıktı dünya genelinde. bize ağustos gibi gelecekmiş. fazla sarkma yok.
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    1.6 motor muhabbeti yüzünden kasıma gelecek diye okumuştum bir yerlerde. Bende Temmuz/Ağustos diye biliyordum Kasımı görünce hayal kırıklığına uğramıştım. Teşekkürler.
  • Led Zeppelin L kullanıcısına yanıt
    3 serisi için ön siparişler başladı. Ağustos ayında teslimatlar da başlıyor. 1 Serisi muhtemelen eylül ya sa ekim gibi Türkiye'de olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.