Şimdi Ara

2017 RENAULT MEGANE SEDAN (ANA KONU)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
1
Favori
3.297
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  2017 RENAULT MEGANE SEDAN (ANA KONU)


    OYAK Renault, kompakt sedan sınıfında yer alan 'Fluence' modeli yerine Bursa'da yeniden 'Megane Sedan' üretmeye hazırlanıyor.

    2009'da Türkiye'de üretimi sona eren ve yerini Fluence'ye bırakan Megane Sedan böylece 7 yıl aradan sonra Türkiye'ye geri dönmüş oluyor. Fluence ise 7 yıllık ömrünü tamamlıyor.

    Fransız Renault'un Türkiye'de en çok ürettiği ve sattığı sedan model olan Megane'nin geri dönüşü için Oyak Renault toplam 250 milyon Euro (800 milyon TL) yatırım yaparken, yeni model yılın üçüncü çeyreğinden itibaren Bursa fabrikasının bantlarından inmeye başlıyor.


    AVUSTRALYA'YA DA GİDECEK

    Fransız Renault, geçtiğimiz hafta yeni Megane Sedan'ın ilk fotoğraflarını tüm dünyaya servis ederken, bu modelle yeni Megane Ailesi tamamlanmış oldu.
    Renault, Mart 2015'te yeni Megane Hatchback'i, Mart 2016'da da yeni Megane Sport Tourer'i piyasaya sunmuştu. Oyak Renault, Megane Sedan'ı 20'den fazla ülkeye satacak. İtalya, İrlanda,Romanya, Çek Cumhuriyeti, İsrail, Polonya, Sırbistan, Tunus, Suudi Arabistan ve Ukrayna gibi ülkelere ihraç edilecek. Avustralya, şirketin en yeni ihracat pazarı unvanını alacak. Oyak Renault, Megane Sedan'dan 519 bin adet üretmişti.


    YERLİLİK ORANI DÜŞMÜŞ

    Yeni dönemde kısa süre önce makyajlanan Clio, Clio Sport Tourer ve yeni Megane Sedan üretimi ile yoluna devam edecek Oyak Renault'un bugüne kadar ürettiği Megane Hatchback'in üretimi ise İspanya fabrikasına kaydırıldı.
    Oyak Renault'un yeni Megane Sedan ile birlikte 2017'den itibaren yıllık 360 bin adetlik üretim kapasitesinin neredeyse tamamını kullanması bekleniyor.
    Oyak Renault, yeni Megane Sedan için 250 milyon Euro'luk yatırım yaparken, bu yatırımın içinde mühendislik ve test maliyetlerinin de bulunduğu belirtiliyor. Araçla ilgili yapılan yorumlarda dış tasarım ve donanımların yenilendiği belirtilirken motor teknolojisi ve kullanılan malzemelerin aynı kaldığı belirtiliyor.
    Yeni Megane Sedan'ın toplam yerlileşme oranının ise Fluence göre daha düşük olduğu, oranın yüzde 80'lerden yüzde 70'lere indiği kaydediliyor.


    EKİM'DE TÜRKİYE'DE SATIŞA SUNULACAK

    Yeni Megane Sedan, ekim ayından itibaren Türkiye'de satışa sunulacak. Markanın yenilenen tasarım kimliğinin öne çıktığı otomobilde, dinamik hatlar, C şeklindeki LED farlar, geniş panoramik elektrikli cam tavan, ön panjurda büyük Renault amblemi dikkati çekiyor.
    Yeni Megane Sedan'da; 7 inç büyüklügünde TFT renkli dijital ekranı, 8.7 inçlik multimedya tablet ekranı, R-LINK 2, MULTI-SENSE, Head-up Display, Eller Serbest Park Sistemi, Aktif Acil Fren Destek Sistemi, Şerit Takip Sistemi ve Eller Serbest Bagaj Kapağı gibi özellikler yer alıyor.

    Araçta; benzinli motor olarak 5 ileri manuel vitesli veya CVT 1.6 lt 115 beygir, 7 ileri EDC otomatik veya 6 ileri manuel TCe 1.2 lt 130 beygir seçenekleri bulunuyor.

    Dizel motorlar şöyle sıralanıyor: 6 ileri vitesli dCi 1.5 90 beygir, 6 ileri şanzımanlı veya 6 ileri EDC otomatik dCi 1.5 110 beygir, 6 ileri manuel şanzımanlı dCi 1.6 130 beygir.



     2017 RENAULT MEGANE SEDAN (ANA KONU) 2017 RENAULT MEGANE SEDAN (ANA KONU) 2017 RENAULT MEGANE SEDAN (ANA KONU)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi defansın bel kemiği -- 2 Ağustos 2016; 17:28:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • umarım şirket aracı olmaz. Çok kaliteli duruyor.
  • Renault buyuk logolu tasarimlara gecti geceli sogumustum ve yeni tasarimlariylada beni etkileyemiyor. Cok ufak iki dokunus araci benim icin biraz daha alinasi yapar.

    O iki dokunustan biri arkafar grubunun bagaj kapagindaki uzantisi kesip atmak ve ondeki renault logosunu az daha asagi cekmek olacak. İcerdeki dikine tasarlanmis ekranda cok itici.

    Talismani incelemistim biraz tırt gelmisti bana.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 200ugececekaga

    Renault buyuk logolu tasarimlara gecti geceli sogumustum ve yeni tasarimlariylada beni etkileyemiyor. Cok ufak iki dokunus araci benim icin biraz daha alinasi yapar.

    O iki dokunustan biri arkafar grubunun bagaj kapagindaki uzantisi kesip atmak ve ondeki renault logosunu az daha asagi cekmek olacak. İcerdeki dikine tasarlanmis ekranda cok itici.

    Talismani incelemistim biraz tırt gelmisti bana.

    ekran konusuna katılıyorum. Geniş ekrana alışmış gözümüz dikey ekran tuhaf geliyor. ama dış tasarıma diyecek yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi defansın bel kemiği -- 1 Ağustos 2016; 21:02:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alın size gerçeği
    Bu mesaja eklenen görseller:

     2017 RENAULT MEGANE SEDAN (ANA KONU)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Hayaller rokfor peyniri hayatlar kars kaşarı.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    YENİ OPEL CORSA 2015 - ANA KONU
    11 yıl önce açıldı
    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Bu kasa satış rekorları kırmalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    Alın size gerçeği
    Bu mesaja eklenen görseller:

     2017 RENAULT MEGANE SEDAN (ANA KONU)

    Çok iyi. bursa bizden önde gidiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bi beğenmeyen benim herhalde hb çok güzelde bu 2. Fluence vakası olcak herhalde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • defansın bel kemiği kullanıcısına yanıt
    Ne konuda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    renault megane sedan konusunda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • defansın bel kemiği kullanıcısına yanıt
    Burada yapılıyor olsun o kadar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün diyarbakırda da gördüm ancak fotoğraf çekme fırsatım olmadı. Kahverengi renkti çok yanlış bir seçim bence

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç gerçekten çok güzel bir araç. Rxt,dynamiqur,privilrge meganelardan sonra efsane olabilecek bir kasa. Rxt megane 1 ler sorunsuz bir araçtı. Dynamique privilege model megane 2 ler ise yılına göre baya doluydu donanım konusunda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Megan 1 ve 2 ruhu devam ediyor.
  • Megan 1 ve 2 ruhu devam ediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son zamanlarin trendi markalara ait modellerde ic donanimda kullanilan parcalarin ortak olmasıydı, artik reno bunu abartip hem dış hem de ic tasarimi ayni yapmış. Daha cok para veren ayni aracin daha buyugunu alıyor. Yeni Megane-Talisman-Koleos en somut ornekleri olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Logo büyük diyenleri anlayamıyorum. Tamam sevmeyebilirsin ama abartılacak bir hususta değil. Mercedeslerin logosuda büyük Audilerin de küçük sayılamaz. Abartılacak bir husus değil logo konusu o kadar. O mühendisler füşünemiyorlarmı bu kasayı küçük logoyla yapmayı. Düşünmüştür elbet. Böyle daha güzel gelmiştir böyle yapmışlardır yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sirigmus

    Hayaller rokfor peyniri hayatlar kars kaşarı.

    Hahaha süperdi....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.