Şimdi Ara

2017 Corolla Aldık ama???Bu 132 beygir nerede!? (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
179
Cevap
3
Favori
16.430
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mitsubashi

    Arabayı katalog kullanmaz ancak eşşeğin adını küheylan koysan da şaha kalkmaz

    Yav hee heeee.... Sen ağasın paşasın... Senin tavuğun horoz olsun diyip geçmek lazım öylelerine...
    Clio ile 4.20 tokatlıyor adam... Rüyada görse kalkıp abdest alınacak bi olay...

    Şu Okullar bi açılsa da rahatlasa şu forum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BIXI MAN -- 18 Temmuz 2017; 17:7:43 >
  • sangokudbgt kullanıcısına yanıt
    Alkole her türlü zammın dalga dalga geldiği bu günlerde gündüz vakti bu kafaya sahip olmak her baba yiğidin harcı değil ..aman dikkat diyeyim metil alkol çıkmasın
  • BIXI MAN kullanıcısına yanıt
    Ben o espriyi SÜPER CLİO cu kardeşimize yaptım ..sen mi üstüne alındın ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sangokudbgt


    quote:

    Orijinalden alıntı: mitsubashi

    Arabayı katalog kullanmaz ancak eşşeğin adını küheylan koysan da şaha kalkmaz

    Yahu siz nereden bileceksiniz clio aşkını?

    o beyenmediğiniz arabada 1100 kilo ile 120 beygir var. Her bir beygiri tekerlerde hissedebileceğiniz neredeyse ürettiği her beygiri tekere aktaran sanat harikası bir sispansiyonu var

    o öve öve bitirmediyiniz 4.20 kaç kiloymuş? kay bygir iletiyormuş tekere o eskiden kalma arkadan itiş ile?

    yahu kralını tanımaz clio düzlükte alayını aşağı alır acımaz. bmw mercdedes sadece logo satıyor performans isteyen zaten clio alıyor.

    4.20 nin virajda arkası kaydığı için dct filan devreye girerken mecbur gazı kesiyor şöför ama clio ile her viraja gaza basa basa dikizinde kaybolan 4.20'ye el sallaya sallaya girersin her viraja

    Benzinli motorun yanında Silecek Motorlarından elde ettiği gücü tekere aktaran özel bir sistem yapmışlar Clio ya...
    Bu nedenle + 25 Hp güç alınıyor silecek motorları sayesinde...

    O yüzden yolda gördüğü 3.20 D - 4.20 D Bmw'leri tokatlıyormuş...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mitsubashi

    Ben o espriyi SÜPER CLİO cu kardeşimize yaptım ..sen mi üstüne alındın ?

    Sıkıntı yok üstad...
    Anlayan anladı zaten benim yazdığımı...
  • BIXI MAN kullanıcısına yanıt
    OK ..
  • Atmosferik motorla sağ şeritten kamyonların arkasına takılırsınız demişler bu kadar da sallanmaz 92 model şahinle bile sağ şeritte kamyonların arkasına takılı kalmıyorum iyice öldürmüşler arabayı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx


    quote:

    Orijinalden alıntı: alks


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx


    quote:

    Orijinalden alıntı: alks

    Bence bir anormallik yok. Gayet normal bir şekilde devirleniyor.

    1.2tsi ye geçilmeyi nasıl becerdiniz o zaman?

    Neyi kasteddiğini anlamadım?

    Iki aracıda uzun süre kullandık, hem ş.içi hem ş.dışı. Kağıt üzerinde motoru ve beygiri fazla görünen araç, 1.2 nin tozunu yutuyordu her deneme de.


    Yukarıdaki yorumu siz yapmadınız mı? Bende diyorum ki 1.6 corolla ile 1.2 tsi'ye geçilmeyi nasıl becerdiniz?



    1.2 turbo motor, 1.6 atmosferik motordan daha atak.



    Teknik detayda istermisin? Bu yazdığım yeterli mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sangokudbgt


    quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: sangokudbgt

    yeni araçların çoğunda aynı problem var.

    Mesela yeni civic veya 3008 değerlere bakınca çok iyi duruyor ama benim clio 1.2 motor hepsine tokatı suratlarına çarpa çarpa vuruyor.

    onu bunu geçtim 1.6 motor mercedes e serisi tokatlıyorum her sabah acayip zevkli veya bmw 3.18, 4.20d filan hepsi tokatı birer birer yiyor

    Atom reaktörü mü var bagajda ön taraftaki 1.2 motor a ek olarak... Yoksa Clio RS mi var sende..

    120 Hp - 205 Nm Torku olan 1.2 Clio nun 190 Hp - 400 Nm torklu 420D yi tokatlaması ancak rüya da olur... 420 D ye gerek yok 418 D hatta 420 İ bile plakasını okutur Clio ya..

    Sizler kataloglarda yazan rakamların kölesi olmuşsunuz ama bilmezsiniz ki bu işin sadece %10'u makine %90'ı ise şöförlüktür.

    Şöförlükten zaten 90 puanı almışız biz makimizde Allah cc'ye şükür fişek gibi.

    Haha plaka okuyacakmış heralde sen hiç dikiz aynamda kaybolan tipler ile konuşlmamışsın kardeş

    4.20 kayıt üzerinde daha iyi olabilir lakin öyle değildir

    helaaal imparatoorrr

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Toyotanin benzinli motorlari alt devirlerde ekonomi ust devirlerde performans vermek icin tasarlarir.

    Piyasadaki en iyi atmosferik motorlardan biridir ama siz hem ekonomi hem performans istiyorsaniz lpg taktiracaksiniz. İyi gunlerde kullanin kazasiz belasiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Showtek

    Toyotanin benzinli motorlari alt devirlerde ekonomi ust devirlerde performans vermek icin tasarlarir.

    Piyasadaki en iyi atmosferik motorlardan biridir ama siz hem ekonomi hem performans istiyorsaniz lpg taktiracaksiniz. İyi gunlerde kullanin kazasiz belasiz

    Ekonomi için lpg tamamda performans için lpg nasıl oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • su cevaplara bak. atmosferik cok daha zevkliymis turbodan arkadas biz yillarca atmosferik kullandik, simdi de turbo yuzu gorduk. atmosferik kullandigim yillara lanet okuyorum. surda cogumuzun kullandigi motor 2.5'u gecmez kendinizi kandirmayin. atmosferik de ne zevki olabilir. 1.4 motor kullaniyosunuz atmosferigin dadi baska modunda takiliyosunuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alks


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx


    quote:

    Orijinalden alıntı: alks


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx


    quote:

    Orijinalden alıntı: alks

    Bence bir anormallik yok. Gayet normal bir şekilde devirleniyor.

    1.2tsi ye geçilmeyi nasıl becerdiniz o zaman?

    Neyi kasteddiğini anlamadım?

    Iki aracıda uzun süre kullandık, hem ş.içi hem ş.dışı. Kağıt üzerinde motoru ve beygiri fazla görünen araç, 1.2 nin tozunu yutuyordu her deneme de.


    Yukarıdaki yorumu siz yapmadınız mı? Bende diyorum ki 1.6 corolla ile 1.2 tsi'ye geçilmeyi nasıl becerdiniz?



    1.2 turbo motor, 1.6 atmosferik motordan daha atak.



    Teknik detayda istermisin? Bu yazdığım yeterli mi?

    1.0 turbo motor 1.6 atmosferigin icinden gecer. bu nasil peki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi un momento -- 18 Temmuz 2017; 20:9:22 >




  • hani yüksek hacimli olur anlarım da 1.6 lt atmosferik motorların herhangi bir esprisi yok. bizim ülkede lpg dolayısıyla satılıyorlar yoksa kimse atmosferiği kara kaşanın, kara gözünün hatırına almıyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: un momento


    quote:

    Orijinalden alıntı: alks


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx


    quote:

    Orijinalden alıntı: alks


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx


    quote:

    Orijinalden alıntı: alks

    Bence bir anormallik yok. Gayet normal bir şekilde devirleniyor.

    1.2tsi ye geçilmeyi nasıl becerdiniz o zaman?

    Neyi kasteddiğini anlamadım?

    Iki aracıda uzun süre kullandık, hem ş.içi hem ş.dışı. Kağıt üzerinde motoru ve beygiri fazla görünen araç, 1.2 nin tozunu yutuyordu her deneme de.


    Yukarıdaki yorumu siz yapmadınız mı? Bende diyorum ki 1.6 corolla ile 1.2 tsi'ye geçilmeyi nasıl becerdiniz?



    1.2 turbo motor, 1.6 atmosferik motordan daha atak.



    Teknik detayda istermisin? Bu yazdığım yeterli mi?

    1.0 turbo motor 1.6 atmosferigin icinden gecer. bu nasil peki


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Toyotalar düşük devirde vites çevirir. Toyotalar konfor, ekonomi sağlamlık veren araçlar. Bu arada 3bin devir gayet normal. Rampada 4bin görürsünüz sonra vites yükseltmek ister.

    %5 eğimde araç yüklü durumda ise 6.viteste hızlanmaması çok normal. 900km civarında bakıma girerseniz çok daha iyi olur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alks


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx


    quote:

    Orijinalden alıntı: alks


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx


    quote:

    Orijinalden alıntı: alks

    Bence bir anormallik yok. Gayet normal bir şekilde devirleniyor.

    1.2tsi ye geçilmeyi nasıl becerdiniz o zaman?

    Neyi kasteddiğini anlamadım?

    Iki aracıda uzun süre kullandık, hem ş.içi hem ş.dışı. Kağıt üzerinde motoru ve beygiri fazla görünen araç, 1.2 nin tozunu yutuyordu her deneme de.


    Yukarıdaki yorumu siz yapmadınız mı? Bende diyorum ki 1.6 corolla ile 1.2 tsi'ye geçilmeyi nasıl becerdiniz?



    1.2 turbo motor, 1.6 atmosferik motordan daha atak.



    Teknik detayda istermisin? Bu yazdığım yeterli mi?

    Videoda neden geçemiyor?



    Teknik detay alalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Angelica kullanıcısına yanıt
    Güç ve çekiş tamam da kükreme derken dizel motor kükrüyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Showtek S kullanıcısına yanıt
    Standart bütün atmosferik motorlar aynı mantıkla tasarlanıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: obyzr

    Güç ve çekiş tamam da kükreme derken dizel motor kükrüyor mu?


    Motordan daha çok egsoz sesi bendeki.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Angelica -- 18 Temmuz 2017; 22:11:29 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.