Şimdi Ara

2017 Corolla Aldık ama???Bu 132 beygir nerede!? (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
179
Cevap
3
Favori
16.430
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yeni araçların çoğunda aynı problem var.

    Mesela yeni civic veya 3008 değerlere bakınca çok iyi duruyor ama benim clio 1.2 motor hepsine tokatı suratlarına çarpa çarpa vuruyor.

    onu bunu geçtim 1.6 motor mercedes e serisi tokatlıyorum her sabah acayip zevkli veya bmw 3.18, 4.20d filan hepsi tokatı birer birer yiyor
  • Seneye turbo benzinli BMW motorlar ve 8-10 ileri direct shift şanzımanlar ile geldiğinde Corolla ,segmentinde çok daha üste oynayacaktır
  • Kataloğu yanlış okudun sanırım 132 beygir bu , 1320 beygir değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sangokudbgt kullanıcısına yanıt
    Ziyaaa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mitsubashi

    Seneye turbo benzinli BMW motorlar ve 8-10 ileri direct shift şanzımanlar ile geldiğinde Corolla ,segmentinde çok daha üste oynayacaktır


    160 Bin den çakmaya çalışırlar o zaman...
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Dizeller rakip olamaz vs diyen arkadaş için söyledim ben onu. Arada fark varda turbo benzinli alınır dizel alınır ama zorda kalınmadığı sürece atmosferik alınmaz.

    Astra j nin motoru çok sessiz. Motor sesi neredeyse hiç almıyor hafif hırıltı var sadece. Kesinlikle dizel gibi değil rahatsız etmiyor.



    Bu aracın Astra K Yı geçme şansı yok. 1.6 cdti j kasayı da geçebileceğini sanmıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf24. -- 18 Temmuz 2017; 12:53:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sangokudbgt

    yeni araçların çoğunda aynı problem var.

    Mesela yeni civic veya 3008 değerlere bakınca çok iyi duruyor ama benim clio 1.2 motor hepsine tokatı suratlarına çarpa çarpa vuruyor.

    onu bunu geçtim 1.6 motor mercedes e serisi tokatlıyorum her sabah acayip zevkli veya bmw 3.18, 4.20d filan hepsi tokatı birer birer yiyor

    Keşke onlarında haberi olsaydı tokatlandıklarından

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dizelin gözünü seveyim. 2.0tdi 1400 devirde 450 tork, 4000 devirde ise 204 beygir güç veriyor. Miss



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yalnızaslan -- 18 Temmuz 2017; 13:24:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Maksimum performans için daima max beygir bandının kullanılması gerekir.Söylediğiniz ifade büyük ihtimalle ölçüm yanlışlığından kaynaklanıyor.Zaten otomatik viteste gaza sonuna kadar basılırsa uygun olan devir aralağında atar vitesi.Bu da max beygir noktasının birkaç bin devir üstü oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sangokudbgt

    yeni araçların çoğunda aynı problem var.

    Mesela yeni civic veya 3008 değerlere bakınca çok iyi duruyor ama benim clio 1.2 motor hepsine tokatı suratlarına çarpa çarpa vuruyor.

    onu bunu geçtim 1.6 motor mercedes e serisi tokatlıyorum her sabah acayip zevkli veya bmw 3.18, 4.20d filan hepsi tokatı birer birer yiyor

    Atom reaktörü mü var bagajda ön taraftaki 1.2 motor a ek olarak... Yoksa Clio RS mi var sende..

    120 Hp - 205 Nm Torku olan 1.2 Clio nun 190 Hp - 400 Nm torklu 420D yi tokatlaması ancak rüya da olur... 420 D ye gerek yok 418 D hatta 420 İ bile plakasını okutur Clio ya..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BIXI MAN -- 18 Temmuz 2017; 13:46:53 >




  • BIXI MAN kullanıcısına yanıt
    Aynen..bugünkü para ile 120-125.000 (Edit;En full Navi'li model için diyorum) olsa ve sedan baksam almaya çalışırım..hem BMW turbo hem problemsiz 8 ileri klasik otm şanzıman..corollanın ferah kabini ve sorunsuzluğu ile birleşirse güzel olacaktır..Cockpit i de daha modern hale getireceklerini okuyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mitsubashi -- 18 Temmuz 2017; 13:28:38 >
  • Aynı aracın otomatik olanını kullanıyorum. Arabayı geçen yıl bu zamanlar almıştım var alır almaz uzun yol yaptım. İlk etapta beklentimin çok altında kaldı. Sollamalarda ani dipgaz yapınca araç bağırıyor ama hızlanmıyordu. Ben de aynı şekilde, bu mu 132bg, diye düşündüm. 100bg manuel araçtan geçince rakam insanda yüksek bir beklenti oluşturuyor haliyle.

    Ama o 132 beygirin ne verip ne veremeyeceğini, neyi ne zaman nasıl verebildiğini öğrendikçe işler değişti. Zaman içerisinde aracın performansı da gelişiyor ayrıca. Şu an gayet iyi geliyor performansı. Tek eksisi performanslı sürüş tarzında çok yakıyor. Yol bilgisayarında yüksek ortalama görmekten artık rahatsız olduğum için performans odaklı sürüş tarzından verimlilik odaklı sürüş tarzına geçtim. Bu şekilde de sürüş çok zevkli oluyor. Alışma evresini geçirmeye bakın, başka bir şeye gerek yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: sangokudbgt

    yeni araçların çoğunda aynı problem var.

    Mesela yeni civic veya 3008 değerlere bakınca çok iyi duruyor ama benim clio 1.2 motor hepsine tokatı suratlarına çarpa çarpa vuruyor.

    onu bunu geçtim 1.6 motor mercedes e serisi tokatlıyorum her sabah acayip zevkli veya bmw 3.18, 4.20d filan hepsi tokatı birer birer yiyor

    Atom reaktörü mü var bagajda ön taraftaki 1.2 motor a ek olarak... Yoksa Clio RS mi var sende..

    120 Hp - 205 Nm Torku olan 1.2 Clio nun 190 Hp - 400 Nm torklu 420D yi tokatlaması ancak rüya da olur... 420 D ye gerek yok 418 D hatta 420 İ bile plakasını okutur Clio ya..

    Sizler kataloglarda yazan rakamların kölesi olmuşsunuz ama bilmezsiniz ki bu işin sadece %10'u makine %90'ı ise şöförlüktür.

    Şöförlükten zaten 90 puanı almışız biz makimizde Allah cc'ye şükür fişek gibi.

    Haha plaka okuyacakmış heralde sen hiç dikiz aynamda kaybolan tipler ile konuşlmamışsın kardeş

    4.20 kayıt üzerinde daha iyi olabilir lakin öyle değildir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sangokudbgt -- 18 Temmuz 2017; 14:33:9 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sangokudbgt


    quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: sangokudbgt

    yeni araçların çoğunda aynı problem var.

    Mesela yeni civic veya 3008 değerlere bakınca çok iyi duruyor ama benim clio 1.2 motor hepsine tokatı suratlarına çarpa çarpa vuruyor.

    onu bunu geçtim 1.6 motor mercedes e serisi tokatlıyorum her sabah acayip zevkli veya bmw 3.18, 4.20d filan hepsi tokatı birer birer yiyor

    Atom reaktörü mü var bagajda ön taraftaki 1.2 motor a ek olarak... Yoksa Clio RS mi var sende..

    120 Hp - 205 Nm Torku olan 1.2 Clio nun 190 Hp - 400 Nm torklu 420D yi tokatlaması ancak rüya da olur... 420 D ye gerek yok 418 D hatta 420 İ bile plakasını okutur Clio ya..

    Sizler kataloglarda yazan rakamların kölesi olmuşsunuz ama bilmezsiniz ki bu işin sadece %10'u makine %90'ı ise şöförlüktür.

    Şöförlükten zaten 90 puanı almışız biz makimizde Allah cc'ye şükür fişek gibi.

    Haha plaka okuyacakmış heralde sen hiç dikiz aynamda kaybolan tipler ile konuşlmamışsın kardeş

    4.20 kayıt üzerinde daha iyi olabilir lakin öyle değildir

    Adam kendi yolunda sakin sakin gidiyor , sen apaçilik yapıp yanından geçtiğin zaman tozunu attırmış mı oluyorsun..

    Haaa haaa haaa... Sen kendini kandır ancak...

    Geçen gün benim Katır DCI Fluence ile Sabiha Gökçen dönüşünde panamera ya selektör yaptım adam kenara çekildi geçti orta şeride bende solundan geçip gittim..

    Şimdi ben Fluence ile Panamera mı tokatlamış oluyorum....

    Sen istersen Carlos Sainz ol , Clio ile 420 D tokatlayamazsın...




  • Tamam turbo benzinli yeni teknoloji, teknoloji güzel şeydir vs vs.



    Kimse çağımızda gidipte Phone 4 ü veya Samsung S3 ü övüp bu telefonları kullanmaz, para vermez. Parası olan için bu akıl işi değildir.



    Ama otomobilde bu böyle değildir.



    Bizler atmosferikseveriz ve gerekirse turbolu.motor da kullanırız.. Onun da zevkli taraflari illaki var.😊



    Atmosferiksever demek youtube tan arada bir atmosferik E60 M5 in videolari açıp o güzel motor sesinin senfonisini dinlemek ve bundan lezzet almaktır. Bir S2000 i sevmektir.

    En kötü Accord 2.4 ün 4bin devirden sonra motordan gelen o güzel mekanik tınılarını dinlemek. Honda Legend 3.5 la 4bin devirden sonra coşmaktır. Uzadıkça uzayan o ivmelenmeyi iliklerine kadar hissetmektir. 😄

    3.5 V6 Camry nin homurtusunu işitmektir. 🙄



    Tabi yukarıda bir arkadaş bahsetmiş, normal standart kullanımda bu çok önemli bir faktör değil. Zira yakıt tüketimi, vergiler ve son/güncel model, problemsiz, garantili araç kullanma isteği günümüzde çok fazla. Turbo benzinli bu manada önemli. Gundelik ihtiyaçlari fazlasıyla karşılıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acc04 -- 18 Temmuz 2017; 15:10:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sangokudbgt kullanıcısına yanıt
    BIXI MAN kullanıcısına yanıt
    Arabayı katalog kullanmaz ancak eşşeğin adını küheylan koysan da şaha kalkmaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mitsubashi -- 18 Temmuz 2017; 15:22:17 >
  • BIXI MAN kullanıcısına yanıt
    Adam büyük tevazu sahibiymiş..dünya çapında bir kickbox çunun kendisini tanımadan kafa tutan birine..''tamam birader kusura bakma'' demesi gibi olmuş..Adam o aracı sürmeyi kişilik olarak haketmiş demek ki..Forumdaki ergenlerden birinin altında olduğunu düşünmek bile istemiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mitsubashi

    Arabayı katalog kullanmaz ancak eşşeğin adını küheylan koysan da şaha kalkmaz

    Yahu siz nereden bileceksiniz clio aşkını?

    o beyenmediğiniz arabada 1100 kilo ile 120 beygir var. Her bir beygiri tekerlerde hissedebileceğiniz neredeyse ürettiği her beygiri tekere aktaran sanat harikası bir sispansiyonu var

    o öve öve bitirmediyiniz 4.20 kaç kiloymuş? kay bygir iletiyormuş tekere o eskiden kalma arkadan itiş ile?

    yahu kralını tanımaz clio düzlükte alayını aşağı alır acımaz. bmw mercdedes sadece logo satıyor performans isteyen zaten clio alıyor.

    4.20 nin virajda arkası kaydığı için dct filan devreye girerken mecbur gazı kesiyor şöför ama clio ile her viraja gaza basa basa dikizinde kaybolan 4.20'ye el sallaya sallaya girersin her viraja




  • Anthony Hopkins kullanıcısına yanıt
    Otomatik şanzımanın daha yüksek devirlere çıkması tamamen sportif kullanımda motor yazılımı buna müsade ettiği için. Üst devire çıkmanın bir kaybı yoksa şanzıman da bunu kullanır, bir kazanç olduğu için değil kayıp olmadığı için kullanır önemli nokta bu.

    Benim bahsettiğim üst deviri çevirme isteği ve düzenli arttığını hissettiren güç çıkışı, bu ayrı bir konu.
  • Test sürüşü yapmadan asla araba almayın..ben jetta 1.2 tsi 105bg, corolla 1.6 132bg, focus 125bg ve astra 115bg test ettim sıfırını. üçü berbattı..focus bir tık üst gibime geldi..astranin sürüşü güzeldi jettada iyi corolla rezil direksiyon hissi sıfır yol sesi cok fazla aliyordu.focusun gercekten cok hos sürümü vardı..ama bunlar benzinli icin dizelleri hakkında bilgim yok..ama almadan biraz arastirmak lazım markacı olmayın bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.