Şimdi Ara

2016 MODEL YENİ KASA TİGUAN =ANA KONU= (557. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
14.522
Cevap
200
Favori
1.112.102
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 555556557558559
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • lionscoach L kullanıcısına yanıt
    İst,beylik düzünde yer. Dükkanın fotosunu atayım. Fuat usta var orda,otomobille ilgili ne işiniz varsa👍 Kırmazdan,çizmeden,kesip delmeden,profesyonel bir usta💫

    Otomatik bagaj kapağı 3,5-4 bin tl. Çok pahalı geldi bana🔥

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar dün dik yokuşlu bir rampada gaza bastım araç 3 kez kesiklik yaptı, beşik gibi sallandı aynı şeyi 3 kez yaptı, her gaza basışımda 3 silkelme. Daha sonra ist’dan çorluya gittim yolda öyle bir şey yapmadı,sabah dönüşte de yapmadı,arıza lambası da yanmadı,sanki turbodan kaynaklı gibi geldi bana. Depoyu fulledim 466km yol yaptıktan sonra tekrar fülledim 225₺ benzin aldı, 6₺ den 5,5₺ gibi düştü benzin onun da farkı var tabi,sonuç olarak yakıt tüketimi (bana göre) çok iyi.
    Dün sabah rüzgarlıydı hava,200km kadar hızlara çıktım araç gerçekten stabil bir şürüşü var, golf gibi direksiyonu çok iyi. Lastik profiller yüksek olduğundan bozuk yollarda hafif sallanma oluyor araçta,süspansiyon siteminin ömrü bu lastiklerle (215/65/17)çok uzun olacağını düşünüyorum.otoyol sürüşlerinde tedirginlik yaratmıyor ancak yüksek hızlarda düşük profilli 50-55 yanak bir lastik kadar başarılı olamazlar.
    İki silindir modu 100-110km gibi hızlarda devreye giriyor herzman değil bunun sebebini anlamadım,eco ve serbest sürüş ekran bilgileri görünüyor,gaza basmadığımız zaman rolanti devrine iniyor devir saati göstergesi. 1.4 tsi motorlara göre 1.5 motorların turbo sesi kulağa daha hoş geliyır.
    Şanzımanı inceledim,golf gibi değil,bence bu şanzıman ıslak:)
    Golf7 dsg daha erken vitese atıyor ve D-N geçişlerinde motor devrinde bir oynama yada his duyulmuyor,ıslak kavrama yada tam otomatiklerde hafiften bir sarsıntı ve rolantide bir değişiklik okuyor,bu benim tecrübem. Başka ne vardı🤔 farlar uzun ve kısa çok iyi,aracın görüş açılı yine çok iyi,comforlu ve sessiz bir otomobil. Tank gibi bir otomobil diyebilirim. Kullandıkça bilgi paylaşımı yaparım,anlayabildiğim kadar. Kazasız belasız sürüşler dilerim herkese✋

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İlerde lastikleri değiştirieceğim zaman 235/60/17 düşünüyorum,sorun olmaz gibi görünüyor.
    m. 17 ve 18 jantın 7inç olduğu gördüm, 215!taban 235 olunca sorun olmaz sanırım, 7,5-8 inç değilmiş 18 jant.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • N KUL kullanıcısına yanıt
    Bu silkelemeyi aracı ilk çalıştırdıktan hemen sonra harekete geçince mi yaptı?Böyle ise normal,1.5 tsi lar ilk çalıştırıldığında 30 sn boyunca 1100 d/d çalışıyor,sonra yavaş yavaş normal devire düşüyor,eğer devirin düşmesini beklemeden harekete geçerseniz araç yürümeye başladığında zıplaya zıplaya gidiyor.
    Buna yabancı forumlarda kanguru efekt adını vermişler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • N KUL kullanıcısına yanıt
    bence yazlıkları 18 yapın. 235x55x18
    mevcut jantlarıda kışlık 215x65x17 lastik alıp o şekilde kullanın. tabi biraz maliyetli olur.
    benim araç 18 jantlı 235x55x18 ebadlarında lastikleri. kış yaklaşırken elimde golften kalan 7J 17 jantlara 215x65x17 kışlık lastik alıp takacağım. bu şekilde yazlık kışlık jant ve lastiği ayrı kullanmak maliyetli olsada, her yaz ve kış gelişinde lastikleri aynı janta takmak hem daha masraflı oluyor, hemde janta her defasında kasap lastikçiler tarafından zarar veriliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ft19 -- 16 Mart 2020; 12:26:2 >
  • sipariş verdim umarım fiyatı artmaz
  • lionscoach L kullanıcısına yanıt
    3-4km kadar gittikten sonra oldu silkeleme olayı,bana nazar gibi geldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ft19 F kullanıcısına yanıt
    Aracınız hayırlı olsun,Allah her türlü kaza ve balalardan sizi korusun..Ankara’da orj 18 jant ve lastik satan bir ilan vardı,mesaj attım takas fiyatınız nedir diye,fiyat yazmadı,ist/ank git gel uzun iş. Hafta sonları hafif arazi gezintileri yapıyorum bu ebat lastikler keyifli baya:) Forester var 225/55/18 kıyas olarak. Kıyas derken (tiguan-Forester) süspansiyonlar için diyorum (sert,yumuşak) yanlış anlaşılmasın😁 Forester’in karşısında 4motion bir tiguanın da şansı yoktur bence. Köy yolları,toprak yollar,hafif arazı vs 65 yanak lastik bir tık iyi 55’e göre🤔

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • N KUL kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler. Sizin aracınızda hayırlı olsun. Allah cümlemize kaza bela vermesin. 65 yanak tabiki arazi vs. daha konforlu ve iyi olur. Bozuk ve stabilize yolda darbe sönümleme vs.
    Takasta ticari yerler her zaman karşı tarafı öldürür. Kullanıcıdan almak daha mantıklı ve güvenilir. Belki 19 yada 20 janta geçen olur.
    Subaru forester komşumda var. 2008 4x4 benzinli. Taş gibi araba. Ama benzini şu gibi içiyormuş dediğine göre.
    1.6tdi golfumdeki torsiyona göre tiguan bağımsız süspansiyonu ve 55 yanak lastikleri ile pamuk gibi geldi. Kasisleri vs. hissettirmiyor. Birde motor sesi duyulmuyor. Dizelden sonra. Gerçi dizel golfun seside muadillerine göre sesli sayılmaz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ft19 F kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim.. Tiguan alt devirlerde biraz cansız gibi geliyor bana,sanki 100hp bir otomobil gibi,sizin düşünceniz nedir? Aslında bu durum tüketim ve güvenlik için iyi,alışmak gerekiyor. 2.0 dizel Forester 150hp kalkışta fırlıyor hemen,dört çeker olmasa kesin patinaja düşer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • N KUL kullanıcısına yanıt
    1600kg lik bir araçtan bahsediyoruz. tabi bir golf gibi kalkışlarda ve rampada seri olamaz. golf dizelle bütün araçları tokatladığım rampada, tiguan çabuk hızlanamıyor, ağılık farkından dolayı. normal yollarda gayet yeterli. rampada veya kalkışlarda biraz daha gaza abansan yakıt sarfiyatı artıyor. birazda 1000km geçene kadar aracıda fazla zorlamamak lazım. yüksek devirlere çıkarak. rodaj yeni nesil motorlarda gereksiz diyenler olsada 1000km kadar yinede biraz dikkatli kullanmak lazım. motor silindir gömleği, piston ve segmanların iyice alışması için. özellikle de soğuk motora ısınana kadar yüklenmemek lazım.
    2.0tdi motor tabiki fırlar. motor hacmi, tork vs daha fazla. 2.0tdi tiguan olsa o da aynı şekilde fırlar.
  • N KUL kullanıcısına yanıt
    350 tork ile 250 tork maalesef bir değil hocam. tabi kişisellik devreye giriyor size cansız gelen başkasına gayet yeterlidir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: N KUL

    İlerde lastikleri değiştirieceğim zaman 235/60/17 düşünüyorum,sorun olmaz gibi görünüyor.
    m. 17 ve 18 jantın 7inç olduğu gördüm, 215!taban 235 olunca sorun olmaz sanırım, 7,5-8 inç değilmiş 18 jant.
    Ben denemedim ama Kodiaq kullanıp normalde ebatı 215 65 R17 olan lastik yerine 235 taban takan gördüm oluyormuş.

    Fakat 60 yanak olunca kötü görünecektir araç dışarıdan gözle görünür teker küçüklüğü olur.




  • SPECIALIZED kullanıcısına yanıt
    Lastik denklik tablosuna göre +/-%3 fark kabul edilen kriterler içinde oluyor.
    215x65x17 yerine 235x60x17 hesaplaması aşağıdaki tabloda görülüyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • SPECIALIZED kullanıcısına yanıt
    Aşağıdaki tabloda ise comfortline tiguanda kullanılan 215x65x17 ile highline tiguanda kullanılan 235x55x18 değerleri var.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ft19 F kullanıcısına yanıt
    Yakıt sarfıyatı için ayarlanmış evet. Normal gazlayınca gidiyor araç. Dizel golf’u geçer her türlü,yokuş düz farketmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uraltay85 U kullanıcısına yanıt
    Japon otomobillerinin gaz tepkisi net,gaza dokununca sanki motorun kasnağı direk tekerleklere bağlı gibi:) Alman otomobillerinde daha dengeli bir Kalkış var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 19 janlı tüguanı inceledim, 235/50/19 lastikler vardı, 5 kollu jant güzel değil bence,18 hig jantı, 19 olsaymış daha güzel olurdu diye düşündüm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SPECIALIZED kullanıcısına yanıt
    Standart lastiğin yanağını küçültmek için,lastiğin taban genişliğini de büyütmek gerekiyor gibime geliyor, örnek; 215/65=235/60, aynı inç jant için. 235/50/19=255/45/19
    Yanak 5 eksilince,taban 2cm genişletmek gerekiyor 235/55/18- 255/50/18 olabilir gibi. 215/60/18 higline kış lastiği olabilir🤔 orjinali neyse onu takmak lazım✔️

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2018 aralık ayında kaskoyu ve uzatılmış garantiyi de yaptırmak zorunlu dediler, 50+3+3 56 kredi vereceklerdi, kredi faizi tamam da kaskoyla garantiye neden faiz ödüyorum demiştim 12 ayda 65e geliyordu vazgeçmiştim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 555556557558559
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.