Şimdi Ara

2016 MODEL YENİ KASA TİGUAN =ANA KONU= (558. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
14.522
Cevap
200
Favori
1.112.076
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 556557558559560
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • drbatu kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim
  • Yazdım yazdım sayfa yenilendi herşeyi gitti. yazmıyom la bi daha. Allahın belası DH

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar yeni aldığım 2020 1.5tsi dsg tiguanla ilgil yakıt sarfiyatını aşağıda paylaştım. toplam mesafe kısa ama sarfiyat normalmi. en aşağıdada 2014 golf 1.6tdi dsg dizelin uzun ve kısa mesafe yakıt sarfiyatlarınıda paylaştım. ortalama hız ve mesafeler farklı ama, yorumlarınızı bekliyorum. birde tiguandaki yakıt sarfiyatı zamanla düşermi.

    2016 MODEL YENİ KASA TİGUAN =ANA KONU=2016 MODEL YENİ KASA TİGUAN =ANA KONU=2016 MODEL YENİ KASA TİGUAN =ANA KONU=2016 MODEL YENİ KASA TİGUAN =ANA KONU=



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ft19 -- 22 Mart 2020; 19:14:46 >




  • N KUL kullanıcısına yanıt
    Sizde benim gibi yeni tiguan aldınız. Golften tiguana geçtiniz. Benim golf dizeldi ve highline üzerine tr de ender dolulukta birkaç araçtan biri. Henüz satmadım. Yakıtından çok memnundum. Artı donanımlarından. 1.5tsi dsg highline Tiguani deneme asamasindayim. Fazlada yol yapmadım. Malum durumlardan dolayi. Şehir içi 58km yaptim. yakıt değerlerini paylaştım. Golfe göre çok yüksek geldi bana. Konfor yol tutuş sessizlik olarak golften daha iyi. Siz yakıt değerlerinizden memnunmusunuz. Araç malum ağır 1600kg. Belki zamanla düşer diye umuyorum. birde uzun yolda denemek lazım sanirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ft19 -- 23 Mart 2020; 12:48:49 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ft19 F kullanıcısına yanıt
    Tiguan için normal. Kısa mesafede çok yakar (aslında ideal o ağırlığa).

    Kısa mesafe için 9LT nin altına zor düşersiniz. (mesafedeki trafik+yokuş vb etkenler önemli)

    Misal ben sabahları yokuş aşağı genelde ve ankara-konya yolunda 7.5 km mesafe yapıyorum işe gitmek için araç %90 ekonomik moda alıyor kendisini, yakıt sarfiyatım 6-7LT oluyor. Akşam dönerken tam tersi oluyor 11LT falan, ortalamada 8,5-9LT yani :)
  • rodaj geçtiğinde, havalar ısındığında yakıt tüketimi düşecektir. uzun yola vs çıktığınızda genel ortalamanız düşecektir araç zaten 5 leri vaad etmiyor almanya yollarına göre tüketim bu haldeyse ankara da karşılaştığınız değerler normal oluyor. 2016 MODEL YENİ KASA TİGUAN =ANA KONU=

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • cagdasgun C kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler. Kısa mesafe verilerine bakınca biraz merak ettim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • uraltay85 U kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler. Uzun yol ve rodaj sonrasını görmek lazım. Düşecektir sanırım. Tabi bir dizel golf verilerini elbette beklemiyorum. Onun üzerinde olacağı kesin. Zaten sürekli araç kullanan biriside değilim. Yılda 8bin km civarı yapıyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ft19 F kullanıcısına yanıt
    Depoyu fulledim 466km yol yaptım 225₺ benzin aldı.
    Şimdi yine benzin aldım 446km 220₺ 8-9 lt tüketim bana göre çok iyi.aracı almadan önceki düşüncem ist trafiği karma 10-11lt tüketir,otoyol 130-140km 8-9lt tüketir, Araba yakmıyor Maşallah.. Bunun 2.0 dizeli 7lt tüketecek değilya;) kısa mesafe sürüşlerindeki ekran bilgilerine takılmayın bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • N KUL kullanıcısına yanıt
    teşekkürler. anladığım kadarıyla sakin kullanımda şehiriçi, uzun yol tüketim değerleri makul seviyelerde. agresif ve spor kullanımda yakıtı içmeye başlıyor. uzun yolda fazla basmadan 100-110-120 km/s hızlarda yakıt fabrika verilerine yakın, 120 üzeri hızlarda sarfiyat fazla artmaya başlıyor. dizel golfte 100-120 arası hızlarla 5lt civarı, 120 üzeri hızlar arasında tüketimde 5.5-6.5 lt arası sarfiyat olıyor. aşırı bir fark olmuyor.
  • ft19 F kullanıcısına yanıt
    Dizel golf 4,3lt de yakabilir. Tiguan’ı kullanırken kalkışlarda fazla gaza yüklenmiyoruz,rampa tırmanırken aynı,yolun düzlük ve eğimine göre dikkat edip bu aracı kullanırsak aşırı bir tüketimi olmaz,düzlükte 110-120km ikisilindir moduna geçiyor,inişlerde serbest sürüş modu,bazan gazlayınca da ok gibi fırlıyor ve ortalama tüketimi 8lt. Aracın yol tutuşu iyi,keyifli kullanımı var,geniş ve ferah bir araç,bu araç c segmenti değildir bence,10cm daha uzun olunca d segmenti olacaktı:)) Çok araştırma yaptım ve fiyatına göre herşeyi ile alınacak en iyi aile otomobili bence,rakipsiz. Arabada karizmatik bir tip var,yanında passat ve golf hafif kalıyor [simage]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • N KUL kullanıcısına yanıt
    Yakışıklı ve asaletli bir duruşu var. Abartılı tasarım değil bir 3008 ve toyota, honda gibi. Golfün ebatlari büyütülmüş abisi gibi duruyor. C segmenti suvlar içinde içime en çok sineni. Sadece koltuklar 3008 deki gibi biraz daha spor olabilirmiş. Passattaki gibi yarı deri ,şoför tarafı elektrikli ve masajlı olabilirmiş. Birde highline donanımda acc ve line asist olması gerekir diye düşünüyorum. Gerçi 2019 sonu itibariyle gelen highline larda opsiyonel bir kaç donanım standart olmuş. Iyi olmuş. ( park pilot,easy open,ön koltuklarda ısıtma vs) Dizel manuel almak istemedim. Birde satış temsilcisi 1.6 tdi nin artık gelmediğini, hantal olduğunu söyledi.Dsg ye alıştım bir kere.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ft19 -- 23 Mart 2020; 23:27:45 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • aynı danışman dizeli satarken de 1.5 tsi dsgnin su gibi yakıt içtiğini demiştir. 👻

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ft19 F kullanıcısına yanıt
    1.6 tdi kesinlikle hantal değil. Yanlış bilgi vermiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uraltay85 U kullanıcısına yanıt
    evet haklı olabilrsiniz. satış stratejisi olabilir. neden gelmediğinide sorgulamak ve düşünmek lazım sanırım.
    1.6tdi dsg golf artık gelmiyor,sadece manueli geliyor. dq200 kuru tip dsg sorunlarından olsa gerek. tiguan 1.6tdi dsg zaten yoktu, manueli geliyordu. şimdi o da gelmiyor. araç 1600kg, motor gücü 115ps, yetersiz geliyor olabilir. Bu aracın ağırlık ve hacmine göre hakkı 2.0tdi bence. 4 çeker ve fiyatı pahalı. vergi dilimi, mtv vs.
  • beyaze80 kullanıcısına yanıt
    kullanmadım ve dolayısıyla bilgim yok. ben sadece satış temsilcisinin dediğini söyledim. 1.6tdi dsg golfüm var. araç 1300 kg ve gayet yeterli. tiguan 1600kg ve aynı motor, yetersiz olabilir. artık gelmiyorsada nedenini düşünmek ve sorgulamak lazım sanırım. sizce artık neden gelmiyor olabilir. bir öngörünüz düşünceniz varmı. zaten dsg olsaydı 1.6tdi dizel alacaktım. dq200 şanzımanı tiguanda kullanmazlar. 250 torka kadar destekliyor. tiguan dizel 280 tork. 2.0tdi de kullanılan daha yüksek torka dayanıklı ıslak tip (dq380 sanırım) şanzımanı kullanmaları lazım. o zamanda üretim maliyeti artar. veya 2.0tdi yi satamazlar.
  • ft19 F kullanıcısına yanıt
    Sanırım Vw 1.6 tdi Tiguanları Almanya dışındaki vergi avantajı olan ülkeler (özellikle İtalya ve Türkiye gibi) için üretiyormuş. Tiguan üretim adedi aşırı talebi karşılamakta yetersiz kalıyormuş. Üretimlerini (çeşit azaltarak) daha iyi karşılayabilmek için bu stratejiye geçmiş. Bu ülkelerdeki tsi satışları da istenen düzeyde olduğundan 1.6 tdi yerine tsi üretimine ağırlık vermiş. Almanya gibi vergiden çok etkilenmeyen ülkeler için de 2.0 tdi üretimi devam ediyor. Mantıklı geldi bana. Vw aşırı talebi karşılamakta zorlanıyor. Yeni fabrika kurma çabaları da bundan kaynaklı olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı kalitede (VW) başka bir markadan otomobil satın almaya kalksak 50-100 bin daha fazla para ödememiz gerekir. Vw neden tercih ediliyor? Fiyat,kalite,sağlamlık, rakipsiz💫
    Biz daha iyisini yapana kadar en iyisi bu,vw haklı✔️

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ft19

    Yakışıklı ve asaletli bir duruşu var. Abartılı tasarım değil bir 3008 ve toyota, honda gibi. Golfün ebatlari büyütülmüş abisi gibi duruyor. C segmenti suvlar içinde içime en çok sineni. Sadece koltuklar 3008 deki gibi biraz daha spor olabilirmiş. Passattaki gibi yarı deri ,şoför tarafı elektrikli ve masajlı olabilirmiş. Birde highline donanımda acc ve line asist olması gerekir diye düşünüyorum. Gerçi 2019 sonu itibariyle gelen highline larda opsiyonel bir kaç donanım standart olmuş. Iyi olmuş. ( park pilot,easy open,ön koltuklarda ısıtma vs) Dizel manuel almak istemedim. Birde satış temsilcisi 1.6 tdi nin artık gelmediğini, hantal olduğunu söyledi.Dsg ye alıştım bir kere.
    Hocam geçenlerde yeni bir 1.5 TSi araç için fiyat almak üzere Doğuş Kartal'daydım. Araçta en önemsediğim donanım LED Ön Farlar'dı benim için. Kullandığım araç bismillah paket olmasından dolayı bulunmamakta ve LED'lerin yanında bizim Halojen Farlar aydınlatmıyormuş gibi olduğundan bu önemli hale geldi. Comfortline'da LED Farlar standart olduğundan dolayı kafamdaki plan Comfortline üzerine gerekli gördüğüm opsiyonel donanımları ekletmekti. Bunu yaptığımda fiyatın Highline'a yaklaştığını söyledi Satış Danışmanı. Ve donanımlara baktığımda benim eklettiğim opsiyonel donanımların neredeyse tamamı Highline'da standarttı. Bu beni fazlasıyla şaşırttı.

    Aracın satışa başladığı yıl olan 2016'daki Highline ile şuanki Highline arasında dağlar kadar donanım farkı var neredeyse. Özellikle aynı segmentteki rakipleri ile karşılaştırıldığında daha az donanım koyuyor diye bilinen VW'de böyle donanım görmek belki de böyle şaşırttı beni.

    Şuanda gelen Highline donanıma sahip araçlarda;

    - Panoramik açılır cam tavan
    - App-Connect (Açık Şekilde)
    - Park Assist + geri görüş kamerası
    - Easy open (Hatırladığım kadarıyla ayak sensörü de yer alıyor)
    - Isıtmalı ön koltuklar ve ısıtmalı ön cam silecek suyu (Bu ikisi nedense yıllardır hep birlikte geliyor, opsiyonken ismi kış paketi olarak geçiyordu sanırım.
    - 3 adet usb girişi (2 ön - 1 arka) (usb-C'de olması lazım net hatırlamıyorum.)

    Donanımları gelmekte. İlk çıkan Highline'larda hiçbiri yer almıyordu özellikle Cam Tavanın standar oluşu şaşırttı beni VW gibi bir markada.




  • SPECIALIZED kullanıcısına yanıt
    haklısnız. 2019 sonu itibariyle, 2016 ve sonrasında opsiyonel olan donanımlar standart olmuş. artı benimde,sizinde yazmayı unuttuğunuz anahtarsız giriş ve çalıştırmada standart olmuş.Keşke passat elegance daki gibi ergo koltuklar, ayrıca acc, line asist de standart olsaymış. oğlum b sınıfı suv sıfır t-roc r-line aldı, tek paket highline donanım olarak geliyor ülkemize. highline t-roc da cc (hız sabitleme) yok, hayret verici bir şey. işin garibi line asist altyapısı var araçta, gitti dışarıda aktif ettirdi. ama line asist altyapısı c sınıfı suv tiguan highline da mevcut değil. saçma bir durum.

    led far olayına gelecek olursak tamamen aynı görüşteyim sizinle. led far hem aracın görünüşünü, hemde işlevselliğini olumlu yönde değiştiriyor. bu durum golfte de aynı tiguanda da aynı. halojen far bu zamanda gerçekten abes kalıyor, görünüş olarakta iyi durmuyor. 200bin tl ye comfortline golf ve 250bin tl ye comfortline tiguan alıyorsun, farları 20-30 sene önceki halojen far. olacak iş değil. comfortline tiguanlarda 2019 dan itibaren led far standart sanırım.




  • 
Sayfa: önceki 556557558559560
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.