Şimdi Ara

2016 Mercedes vs 1997 Şahin

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
1.940
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2016 Mercedes vs 1997 Şahin


    2016 Mercedes vs 1997 Şahin


    Varmı yorumm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ORGANIKHOSAF -- 17 Mayıs 2020; 16:27:9 >







  • eööeöe 18900 euro 145000 TL ediyor aynı işte, ne var bunda yani eöeöhöhöhöö, hüloooooo
  • Ben bizim ülkemizde 2 şeye anlam veremiyorum.
    1- Otomobillere verilen değere (evi var mı arabası var mı diye soruyorlar, başını sokacak bir yuvamı önemli kaza anında pert olabilecek bir arabamı?)
    2- İkinci el ürüne gösterilen rağbete (birisi almış memnun kalmamış ki satıyor belli ki bir noktada bir sıkıntı var. Hele hele ikinci eli yatırım aracına çevirmek ap acayip bir iş...)
  • Ne üretirsen onu karşılığını alırsın .

    İçten yanmalı motor devri Türkiye için kapandı . Kapandı derken üretmek ve satmak anlamında.

    100 yılda özgün bir marka ve başarı çıkmadı.

    Şimdi sıra elektrikli otomobillerde.

    TOGG iyi bir başlangıç olur inşallah .

    Ne kadar çok üretirsen o kadar ucuza gelir.

    İhracat olayı ayrı bir artı zaten. Zenginleşmenin yolu üretip satmaktan geçiyor. Yüksek değerli.

    Mesela yılda 100 bin TOGG ihraç edilse 80 bin dolardan 8 milyar dolar yapıyor. İhracatın 20 de biri gibi büyük bir oran. Sadece bir arabadan ülkeye giren döviz.

    Adamlar böyle refah a ulaştı zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiye'yi Avrupa, ABD kapılarında süründürmeselerdi eğer çalışmak için Türkler, Almanya'ya gitmezdi Almanlar, Türkiye'ye gelirdi. Cumhuriyetin kuruluşuyla yapılan büyük sanayi,tarım,hayvancılık,eğitim hamlelerinin tamamı yok edilmek yerine geliştirilseydi bugün Türkiye tüm dünyanın yaşamak istediği ülke olabilirdi. "Cennet vatanımız" cehenneme çevriliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İl teber İ kullanıcısına yanıt
    Tüm yatırımlar satılıp, ülkenin gelirleri yap-işlet-devret ile firmalara bağlandıktan sonra sadece her parçası ithal olan yerli arabayla mı büyük olacağız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sen bide doğanların fiyatına bak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İl teber

    Ne üretirsen onu karşılığını alırsın .

    İçten yanmalı motor devri Türkiye için kapandı . Kapandı derken üretmek ve satmak anlamında.

    100 yılda özgün bir marka ve başarı çıkmadı.

    Şimdi sıra elektrikli otomobillerde.

    TOGG iyi bir başlangıç olur inşallah .

    Ne kadar çok üretirsen o kadar ucuza gelir.

    İhracat olayı ayrı bir artı zaten. Zenginleşmenin yolu üretip satmaktan geçiyor. Yüksek değerli.

    Mesela yılda 100 bin TOGG ihraç edilse 80 bin dolardan 8 milyar dolar yapıyor. İhracatın 20 de biri gibi büyük bir oran. Sadece bir arabadan ülkeye giren döviz.

    Adamlar böyle refah a ulaştı zaten.
    TOGG önce bir 100 bin adet üretime çıksın da ihracatını sonra düşünürsünüz. 80-90 bin dolar bandında Tesla Model X alabilecekken (ki daha ucuz alternatifleri de var) niye TOGG alsın insanlar? Hem fiyatı 80 bin dolar yaptıktan sonra -devletin verdiği sözler hariç- iç piyasada kime satacaksınız?




  • Oldtimer sınıfına giren temiz şahine o para verilir
    Çünkü istesende bulamayacağın bir araç

    Dolayısıyla boş bir tartışma yapmayalım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otomobil markalarında biraz kafa varsa bu artan 2.el piyasasında insanları 0 araba almaya teşvik edicek kampanyalar yapar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yol yabdı onların yolu yog ki,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Simone Simons

    Otomobil markalarında biraz kafa varsa bu artan 2.el piyasasında insanları 0 araba almaya teşvik edicek kampanyalar yapar
    İndirime gerek yokki ellerinde ne kadar araç varsa göndersinler şu piyasada yok satar.

    Bayiler az araç getiriyor talep fazla. O sebeble 2. Elde fiyatlar uçtu.
    Tabi dolarda etkili ama asıl etken 0 araç az.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kangroo

    Ben bizim ülkemizde 2 şeye anlam veremiyorum.
    1- Otomobillere verilen değere (evi var mı arabası var mı diye soruyorlar, başını sokacak bir yuvamı önemli kaza anında pert olabilecek bir arabamı?)
    2- İkinci el ürüne gösterilen rağbete (birisi almış memnun kalmamış ki satıyor belli ki bir noktada bir sıkıntı var. Hele hele ikinci eli yatırım aracına çevirmek ap acayip bir iş...)
    Çünkü ülkemizde araçlar çok değer kazanıyor.3 4 yıl önce 70 bine alacağın araba şuan iki katı fiyatından bile fazla.
    https://www.cnnturk.com/ekonomi/turkiye/iste-2017-yili-ilk-otomobil-fiyatlari?page=7
    2017 yılı araba fiyatları.

    Civic 80 Bin Tlyken 2017 de şuan boş Civic 157 bin TL.Hem biniyorsun geziyorsun, kullanıyorsun 2 3 sene sonra satmak istersen de 2 katı fiyata satıyorsun.Böyle bir yatırım aracı daha bulunmaz bu ülkede.O yüzden değerli arabalar, avrupa gibi ucuz olsa bizde de bu kadar önemli olmazdı.




  • onun arabası var güzel mi güzel
    şöförü de var özel mi özel
    bastım mı gaza gider mi gider
    malesef ruhu yok
    onun için hiç mi hiç şansı yok.


    dolayısıyla şahin daha değerli. tofaşk.. (kalp)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deníz

    Çünkü ülkemizde araçlar çok değer kazanıyor.3 4 yıl önce 70 bine alacağın araba şuan iki katı fiyatından bile fazla.
    https://www.cnnturk.com/ekonomi/turkiye/iste-2017-yili-ilk-otomobil-fiyatlari?page=7
    2017 yılı araba fiyatları.

    Civic 80 Bin Tlyken 2017 de şuan boş Civic 157 bin TL.Hem biniyorsun geziyorsun, kullanıyorsun 2 3 sene sonra satmak istersen de 2 katı fiyata satıyorsun.Böyle bir yatırım aracı daha bulunmaz bu ülkede.O yüzden değerli arabalar, avrupa gibi ucuz olsa bizde de bu kadar önemli olmazdı.

    Alıntıları Göster
    Yanlış anlattım sanırım.

    - insanlar birikimini yatırım diye araca yatırıyor,
    - artan taleple araç ikinci el fiyatları da tırmanıyor
    - insanlar paralarının değer kaybettiğinden yakınıyor aslında aynı araca yaptığı yatırım paranın reel zamanlı değerine göre değer kaybediyor,
    - insanlar birikimini yatırım diye araca yatırıyor.

    bu sürekli tekrar ediyor. Yatırım doğru oluyor mu? Tabi ki de hayır reel olarak yaptığın yatırım değer kaybediyor.olan araç ihtiyacı olana oluyor, kullanım için araç almak zorunda kalan bu sebeple alamıyor.
    ikinci bir aracın benim gözümde değeri sıfırına nazaran en fazla yarısı kadar olmalı. otomobil bu çok çabuk eskidiğini hepimiz biliyoruz.




  • İl teber İ kullanıcısına yanıt
    Dünya da senin parayla italyanlara yatırdığın prototipi bekliyordu zaten. Nolur togg çıksın otomobil sektörümüz battı diyorlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bosuna demiyoruz imkani olan yurtdisina kacsin diye
    Ama vatan millet edebiyati yapar burada kalirsaniz elin ogluda size tofasi 20 bine kitler

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.