Şimdi Ara

2015 Ninja 250 mi 2015 Cbr 250mi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
856
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2015 Ninja 250SL mi
    2015 Cbr 250 yeni kasamı ?
    artılarını ve eksilerini beraberinde yazarsanız çok sevinirim.
    Hali hazırda cbr 125 kullanıyorum. Hondanın parça fiyatlarını falan bılıyorum. Kaliteside belli 20.000km gıttıgım motorda balatadır hava fıltresıdır genel bakım harıcınde 1tane aksamı hata sorun vermedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pulsartygn -- 15 Ekim 2017; 1:2:17 >



  • Boyunu ve kilonuda yazsaydın keşke eğer biraz boyunuz uzunsa 250 SL altınızda hiç hoş gözükmez çünkü genelde tabiri bayan motorudur.

    Ama eğer boyun vs. gayet uygunsa 250SL için tabii ki 250 SL öneririm ABS'li olan modeli.
  • 1.68 boy / 58 kg / 23 yaş
    cbr 125 kullanıyorum şuan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pulsartygn

    1.68 boy / 58 kg / 23 yaş
    cbr 125 kullanıyorum şuan

    Hocam bence sizin motorunuz direk 250SL diyorum hem boyunuza tam uygun bir motor.
    Hemde abs avantajı var. Bir düşünün derim bir bayiye gidip deneyin hoşunuza giderse alın bence.
  • tesekkurler deneyeceğim :) çok güzel motor ya :)
  • 1,83 90 kilo sence 250 'lik en hoş hangisi durur direk 600 mü geçsem ama öncesinde deneyimim yok bir yandan deneyim kazanmak bir yandanda at üstünde kelebek misali olmasın istiyorum .
  • Hocam hiç tecrübeniz yoksa daha sakin bir şeyler bakabilirsiniz bence. Direk 250 lik aramak olmasın bence kriteriniz.
    Scooter bakabilirsiniz, normal motor bakabilirsiniz yüzlerce model var şimdi size hangisi uygundur bilemiyeceğim ama altınızda hoş görünmesinden ziyade motorun kaliteli olması daha önemli bence ve ekipmanınız.

    En iyi sonucu kendiniz deneyerek alırsınız. Bütçenize göre değişir deneyeceğiniz motorlarda.
  • Deneyim yok derken scooter ve benzeri mobil araçları kullandım (geçmişde uzun zamanlar olmamak kaydıyla mez - jawa 3.5 kullanmıştım) ama gördüğüm kadarıyla 125 ler arasında verdiğim ölçülere yakışacak yani motor kültürünü yaşarken bir yandan da görsel olarak tatmin edecek bir marka modele rastlayamadım, o yüzden aklımda minumum 250 cc 'denmi başlasam diye düşünmeye başladım. Sizin önerebileceğiniz bu ölçülere uygun tabiki kullanımı, emniyeti, az yakması, çok yakması,ısınması,titremesi, vesaire dışında kozmetik olarak önerebileceğiniz yada deneyimlediğiniz bir kaç model varmı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Extrem Gamer

    Deneyim yok derken scooter ve benzeri mobil araçları kullandım (geçmişde uzun zamanlar olmamak kaydıyla mez - jawa 3.5 kullanmıştım) ama gördüğüm kadarıyla 125 ler arasında verdiğim ölçülere yakışacak yani motor kültürünü yaşarken bir yandan da görsel olarak tatmin edecek bir marka modele rastlayamadım, o yüzden aklımda minumum 250 cc 'denmi başlasam diye düşünmeye başladım. Sizin önerebileceğiniz bu ölçülere uygun tabiki kullanımı, emniyeti, az yakması, çok yakması,ısınması,titremesi, vesaire dışında kozmetik olarak önerebileceğiniz yada deneyimlediğiniz bir kaç model varmı ?

    Deneyiminiz 1-2 bin km filansa bence 125-150-200 nispeten 250 lük tek silindir filan bakın bence.

    Ama eğer ben çok km yaptım, dağ bayır gezdim diyorsanız o zaman 250 lik filan bakın bence.

    Hocam bir çok model var sizin tarzınız nedir? Bildiğim kadarıyla yardımcı olmaya çalışırım.

    Ben sadece kendi motorumu biliyorum. Başka modelleri denemedim o yüzden o konu hakkında yardımcı olamayacağım.

    Scooter larda 250 xmax, sym vs. olabilir.
    CBR 250R, Ninja 300, R25, MT25, Duke 200-250, RC 200-250 falan filan uzayıp gider liste.

    Ne tarz bir motor istiyorsunuz siz ona göre seçiminizi yapmanız daha kolay olur.
    Dediğim motorlar kendini belli eden markaların sağlam motorlarıdır ki zaten duymuşsunuzdur yani.

    Benim tavsiyem hangi motoru seçecek olursanız olun bence ABS'li motor seçmeye özen gösterin.

    Ben de bu arada RS 200 kullanıcısıyım. Fakat ehliyetimi daha alamadığımdan dolayı motoru kullanmak nasip olmadı öylece yatıyor garajda :)




  • Hocam Super Sport yada naked modeller arasında kararsızım o yüzden yorumlar/fikirler alıyorum araştırıyorum neye karar versem diye . Bu arada bütçede 10-13 bin arası genelde şehir içi kullanım olacak tabi havalar ısınınca uzun yolda yaparım diye düşünüyorum.

    Hyosung GT 250 R desem aklına neler gelir mesala sağdan soldan duyduğun iyi kötü yorumlar varmıdır ? (yada senin Bajaj Pulsar RS 200 'göre karşılaştırırsan +/- yönleri)
    -kronik sorunları
    -yedek parçaları
    -servisi
    ( bu arada 2017 modeli baya yakışıklıymış ) ama RS 200 max hız 140km diyor o motora o hız sizcede çok az değilmi 160-180 olsa daha iyi olurdu diye düşünüyorum.

    Hyosung 'un beni cezbeden 600cc gibi iri görünmesinden 250 likler arasında bildiğim kadarıyla bir tek çift kaliper / disk oluşundan bu model aklıma yattı şuan, ama hala araştırıyorum sizlerin değerli yorumlarını da tecrübe ediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Extrem Gamer

    Hocam Super Sport yada naked modeller arasında kararsızım o yüzden yorumlar/fikirler alıyorum araştırıyorum neye karar versem diye . Bu arada bütçede 10-13 bin arası genelde şehir içi kullanım olacak tabi havalar ısınınca uzun yolda yaparım diye düşünüyorum.

    Hyosung GT 250 R desem aklına neler gelir mesala sağdan soldan duyduğun iyi kötü yorumlar varmıdır ? (yada senin Bajaj Pulsar RS 200 'göre karşılaştırırsan +/- yönleri)
    -kronik sorunları
    -yedek parçaları
    -servisi
    ( bu arada 2017 modeli baya yakışıklıymış ) ama RS 200 max hız 140km diyor o motora o hız sizcede çok az değilmi 160-180 olsa daha iyi olurdu diye düşünüyorum.

    Hyosung 'un beni cezbeden 600cc gibi iri görünmesinden 250 likler arasında bildiğim kadarıyla bir tek çift kaliper / disk oluşundan bu model aklıma yattı şuan, ama hala araştırıyorum sizlerin değerli yorumlarını da tecrübe ediyorum.

    Direk aklıma eşşek ölüsü gibi ağır bir motor geliyor Hyosung GT 250R diyince. Motoru kullanan Alpha Motovlog adlı bir kanal var fakat bence öyle ağır, gerçekten super sport gibi yatık sürmeyi gerektiren bir motor bence rahat olmayacaktır ve yedek parçasını bulmak zor diye biliyorum aklımda öyle kalmış. Yanlış söylemişte olabilirim.

    CBR 250R olabilir. Bulabilirseniz Duke 250, MT-25 olabilir. Daha çok sizin ne tarz istediğinize bağlı zaten bu CC klasmanında ki motorlara ne kadar super sport deriz orası ayrı bir konu :D

    Hocam ben RS 200 i pek kullanamadım dediğim sorundan dolayı anca adam gibi bu yaz sürmeye başlayacağım o yüzden tam bir şey söyleyemem. Ama sadece bizim motosiklet grubundan okuduğum ve bildiğim kadarıyla anlatmaya çalışırım.

    Kronik sorunu olarak ben bir şey görmedim (benim motoru babam kullandı bu yaz işe giderken, biraz da şehir içi gezerken bir sorunu olduğundan bahsetmedi hiç). Ama grupta ne kadar kronik sorun olarak görürsünüz bilmiyorum ön cam kısmından zırıltı geliyormuş ama onuda çift taraflı bantla çözen var çözemeyende var. Bizimkindede alırken bir bant vardı bir ses duymadık bizde.

    Bir de duyduğum bazen motor stop ediyormuş durmaya yakın bir kaç kişi demişti bunu. Max hızı 152 hocam ondan sonra kesiciye giriyor. Eğer dişliyle oynayıp kesiciye iptal edersen dediğin hızlara ulaşabilirsin ama ne kadar sağlıklı olur orası için bir şey diyemem. Eğer o hızları görmek istiyorsanız çift silindirli bir makine gerek oda R25 bence.

    Servisi için bazı yerler çok kötü bazı yerler çok iyiymiş biraz şans işi, bu motoru almayı düşünüyorsan gideceğin servisi iyice bir araştır derim.

    Yedek parçaları japonlara göre daha uygun fiyatta hocam. (Tam fiyat bilmediğim için karşılaştırma yapamayacağım ama netten bakarsan görebilirsin)

    Hyosung gerçekten büyük gözüken bir motor fakat gidon açısı, sürerkenki yatış oranı, ağırlığı ile benim tercih etmeyeceğim bir motor kendileri.

    Piyasası hızlı ve görüntüsü gerçekten güzel CBR 250R lerin hem yedek parçası, hemde japon, bilinen bir makine isterseniz ona bakın.

    Ben bu makineyi tercih ederken hem fiyatının uygun oluşu hemde ABS li olması beni çekti o yüzden aldım. Görüntüsüde güzel tabii ki bana göre :)




  • Değerli yorumların için teşekkürler yordum seni hakkını helal et , önerilerini dikkate alacağım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Extrem Gamer

    Değerli yorumların için teşekkürler yordum seni hakkını helal et , önerilerini dikkate alacağım

    Ne demek hocam helal olsun, bir şey katabildiysem ne mutlu bana :)

    Sonucu yazarsın merak ettim :)
  • Daha önce

    Mondial drift 10.000km kullandım.

    Cbf 150 halen kullanıyorum 5000km kullandım.

    Cbr 125 halen kullanıyorum 8000km kullandım.

    Cbr 125i 14.000kmden 22.000km yaptım . yağ balata hava filtresi gibi ana şeyler haricinde hiç bi şekilde arıza sorun vermedi.

    Motoru götürdüğüm servisin demesine göre cbr 250nin tamiri falan cbr125e göre daha rahatmış. Mesela bi hava filtresini degıstırmek ıcın depoyu sokmek gerekmıyormus cbr250de .

    Benim sana tavsiyem 250cc ile baslama . git bitane cbr125 veya duke125 al bin kullan gez km yap sonra git 600luk al skıntı yasamazsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motor almayacagim ama sorayim bende.



    Boy 1.96 kilo 111



    Ben direk R1 mi alayim ne yapayim :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Black_Ang3l

    Motor almayacagim ama sorayim bende.



    Boy 1.96 kilo 111



    Ben direk R1 mi alayim ne yapayim :D

    R1 iyi gitmiyormuş diyorlar hocam sizin motorunuz H2 bence
  • O paraya doblo alirim daha iyi mubarek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 250 lik istiyorsaniz R25 derim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.