Şimdi Ara

2015 Mitsubishi Attrage 1.2 İntense CVT İnceleme

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
119
Cevap
10
Favori
11.223
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar yeni aldığım 2015 model Attrage CVT Navigasyon opsiyonlu modelini incelemek istedim. Öncelikle uzun zamandır bu bütçedeki araçları sıfır ikinci el olarak piyasadaki araçları kategorize ettim.

    Başlamadan önce unuttuklarım varsa ekleyin sorun , yazı UZUN dahada uzayabilir ilerde okumayacak çok olur belkide araçlardan az kaldı almayı düşünen kararsız arkadaşlara + ve – leri ile birlikte yardımcı olurum umarım. Resimler ilerde çoğalacak ilk aldığımda çektiklerim bazı şeyleri unutmuşum , motor kaputu , stepne , navigasyon gibi şeyler... Video gelmeyebilir upload rezalet yüklemesi zor olucaktır...


    NEDEN ALDIN= Bu arabayı alma sebebim aile için bagaj ve arka diz mesafesi iyi geniş yaşam alanı sunan bir otomatik araç almak için niyetlenmemizdi. Kendi tercihim olarak donanımlı olmasını istedim yani 2017 de direksiyona kontrol tuşu koymayan araç almak istemiyordum , yaptığımız km yıllık 8-10 bin bandı ve 3 silindir atmosferik araç kullanmam performanstan yana sıkıntı yaratmayacağını bildiğimden almamı sağladı (performansa daha sonra değineceğim) ek olarak 2. elde temiz araç bulamamam fiyatların 0 fiyatlarına iyice yaklaşması var.

    ıkamesi olmakla birlikte b sedanda bence rakip yok en yakın bulunabilecek 2016 ACCENT Blue 68 bin tl ve verdiğin paraya alacağın verim gene b sınıf düzeyinde. C sınıfa atlamak otomatik olarak sıfırda bütcede imkansız ikinci elde boya ve tramerin sır gibi saklanması nasıl kullanıldığını bilememe bide ekstrem sıfır fiyatarı ile arza bağlı artan fiyatlar biniciye giden arabayı malum gökhan hocamızın konusu ile tanıştığım arabayı almamı sağladı.



    FıYAT : Araca ekstra olarak ön ve arka yan marşpiyel spoiler (body kit) , kol dayama , güzdüz ledi , basamak koruma dahil 53.000 tl (Kırmızı)



    GENEL GÖRÜNÜş = Body kit ile daha yakışıklı hep belirttim B sınıf için rakipleri arasında sırıtmıyor estetik bir B sedan varsa Türkiyede keşke denilebilirdi. Çok güzel diyemem tasarım standartları içinde makul olabildiğince aerodinamik yapmaya çalışılmış verim için biraz estetikten kaçmışlar.

    2015 Mitsubishi Attrage 1.2 İntense CVT İnceleme
    2015 Mitsubishi Attrage 1.2 İntense CVT İnceleme
    2015 Mitsubishi Attrage 1.2 İntense CVT İnceleme
    2015 Mitsubishi Attrage 1.2 İntense CVT İnceleme
    2015 Mitsubishi Attrage 1.2 İntense CVT İnceleme
    2015 Mitsubishi Attrage 1.2 İntense CVT İnceleme
    2015 Mitsubishi Attrage 1.2 İntense CVT İnceleme

    PERFORMANS = 1.2 80bg 12 sübap (4000rpm/106nm) (6000rpm/80bg) 980kg performansı benzer motor özelliklerine sahip 1.2 70bg 12 sübap polo 1160kg karşılaştıracağım.

    Gaz tepkisi hoşuma gitti cvt değişken vites ilerlemek istediğin zaman gaz tepkisi ile toparlanma uğraşı yapmaksızın 4000 rpm görüyor. Poloda manuel için vites düşür 5-3 e gazla yapınca tepkisi ağırkanlı oluyordu. Kick down tam gaz 6000 rpm tırnamışıda cvt ile hoşuma gitti. Tüketim gelecek ama biraz sürüp gözlemek istiyorum. Hafifliği çok etkili tepkilerde.

    Aşşağı yukarı atmosferikler farklı değil ama gaza verdiği tepki ile hafifliği avantajlı mivec dediğimiz değişken sübap zamanlama (düşük devirde verim , yüksek değirde performans) ile yeterli verimi sağlıyor. Eco mod ve normal mod tatminkar zaten aileme alındığı için segment sınırları belli. 0-100 verisi 13sn bunda otomatik biraz etkili tabi şehiriçi bunu hissetmek zor herkes 0-100 denemiyor ağırkanlı ekonomik sürüyor şehirlerarası bazen can sıkar polo 14.1 saniye yılda 4-5 kez 0-100 biraz atik olsaydı derdim. Bu araba tam otomatik olduğu için eyvallah denilir manueli 12 sn diye hatırlıyorum atmosferik durumundan ideal. Fren mesafesi güzel nasıl anlatayım bilemedim videolu inceleme bakmanızda fayda var , sert frende 4 lü flaşör güzel olmuş panik halinde yapmadığımızı yerinize yapıyor.



    OTOMATİK VİTES = CVT7 Üretici Jatco otomatik deneyimim olmadı bana baya rahat geldi yeme yanında yat hesabı 80.000 de bir bakımı var yağ değişimi ağır bakımı yok masrafsız tam otomatik verdikten sonra ne olsun rakipleri çift kavrama robotize şanzımanlar genel itibariyle masraflı edc dsg powershift vs vs pahalı gidiyor ikinci eli uzun süre binici için pahalı bakımları çıkıyor çnceden nasıl kullanıldığı muamma , tam otmatik ve verimli motorla ikame etmişler söz konusu masrafsız ve sarsıntısız olması ise gerisi teferruat.



    İÇ MEKAN = Sedan bir araç için güzel ferah arkayı beğendim Hb araçta arka yolculuk can sıkıyordu iç mekan rahat geldi, arka camlar lazer karartma bence standart olması gerekecek bir şey ön cama kelebek koymamaları iyi olmuş görüş olarak rahat hissettirdi. Arka camlar tamamen iniyor buda hoşuma gitti. Gelelim eksilere ön kol dayama çok geride pek kullanışlı değil yan kapılarda bişey koyacak göz yok , torpido ve arka aydınlatmadan kaçınmışlar elektronikle uğraşıp yapılabilir tabi biz tüketiciyiz üreticinin yapması gereken bizi ilgilendirmemeli , japonlar heşeyi koymuşlar onları niye koymamışlar demek düşüyor. Allahtan bagaj aydınlatmaya aynı muamele yapılmamış. Fiyat iyi olunca teferruat diyorsun. Otomatik camların ışıklarıda aynı 3-5 cent politikasında eleştirilmeye açık benim için hepsi önemsiz ama şanzıman için aydınlatma standart olmalı.

    Aydınlatma olayını japonlar bidaha düşünmeli.

    2015 Mitsubishi Attrage 1.2 İntense CVT İnceleme
    2015 Mitsubishi Attrage 1.2 İntense CVT İnceleme
    2015 Mitsubishi Attrage 1.2 İntense CVT İnceleme
    2015 Mitsubishi Attrage 1.2 İntense CVT İnceleme
    2015 Mitsubishi Attrage 1.2 İntense CVT İnceleme
    2015 Mitsubishi Attrage 1.2 İntense CVT İnceleme



    KONSOL = Gösterge ekranı estetik değil ama konsol genel mahiyetiyle güzel 6.2 inch ekran hoşuma gitti aşşağı yukarı bu tip aletlerde işlemci serisi bellidir dokunmatikleri zulümdür bana tepkisi çok iyi geldi , gelecekte ne olur belirgin bir yavaşlama yaşayacağını düşünmüyorum. Navigasyonda 2-3 tam adres girdim 1 ini yandex navi sisteminde sonuç bulamadığı önceden bildiğim bir adres kurulu program doğru olarak gösterdi. Navigasyon yeterli... Müzikler ilk bass rahatsız etti ama iyi bir ekolayzer ayarı çekilince düzgün sesler aldım cihazı ve ses sistemini araştırmadım flac kayıtlar fark edecek kadar iyi mi bilmem ama deneyeceğim , direksiyondan kontrol benim için yeterli radyoda otomatik kanal değiştiremedim ama radyo ile işim yok müzik için ayrı flaş bellek var. Bluetooth ile görüşme deneyimi ortalamanın üstünde puan alır , kullanan varsa memnun kaldım diyebilirim.

    Sert plastik konsola gözüm alışkın kalitesine bakılırsa çok iyi polomuzdaki ile aynı kalitede aynı madde Antalyada yaz sıcağında güneş vurunca kokmadığını bilirim polo 5 yaşında deformesini görmedim. Kalitesiz plastik kendini belli ediyor zaten. Sırıtacak bir kusuru yok.

    2015 Mitsubishi Attrage 1.2 İntense CVT İnceleme
    2015 Mitsubishi Attrage 1.2 İntense CVT İnceleme
    2015 Mitsubishi Attrage 1.2 İntense CVT İnceleme



    SÜRÜŞ = B sınıf için olağan şehiriçi koşullarında memnun kaldım. Tam otomatik araçla normal bir rampada hill holder sonrasında dahil kayma yaşamıyor. Manevrası 5metre burnu iyi içeri alıyor city modu ile ablamlarda kullanacağı için şehiriçinde önemli detaylar. Şehirdışı otobanda zorlayıp 120 ile viraj alıp 140 ile şerit manevrası denedik testte elektronik stabilite konrolü ile arkayı topladı biraz ayakları yerden kesilmiş havası hissetti ama sarsıntı titreme yaşatmadı. Verdiği nitelik b kıstasında olduğu için vurmak istemedim. B için birden fazla araç deneyimi yaşadım ve bence sedan için iyi topladı ama neye bindiğinizi bilmelisiniz C sınıf bir sedan gibi yapışmasını beklememek lazım.

    Ses için asfalt yolda normal değerler ama çakıllı yolda seste artış var , yalıtım gerektirebilir gelecekte düşünüyorum. Motor devir alırken ben rahatsızlık hissetmiyorum alıştığım içinde olabilir , hoş bir ses çıkıyor...


    YAKIT =

    Şehiriçi (İlçe) ;

    2015 Mitsubishi Attrage 1.2 İntense CVT İnceleme

    Şehirlerarası ;

    2015 Mitsubishi Attrage 1.2 İntense CVT İnceleme


    DONANIM= Zengin bir içerik var. CC , far ve yağmur sensörü , dijital klima , lastik basınç sensörü , tüm güvenlik sistemleri , 8 airbag (6 mı 8 mi diyenler var satış görevlisi 2014-6 2015-8 dedi) , start stop , anahtarsız giriş vs kullanması keyifli ve güvenli hale geliyor. Bütcede bu opsiyonlara şükür diyorum arka camlar manuel boş b sedan araçları övenler oluyor burlarda linea vs gibi araçlar ben opsiyon olarak CC ve dijital klimayı standart olarak görmek isterim...



    GENEL YORUM = Tam otomatik aile aracı uzun süre kullanacaksanız pişman olmazsınız , bakımı ucuz , yaktığı yakıt ucuz , fiyatıda rakiplerine göre gene ucuz (aslında yerinde fiyat ama şişirilen arzla gelen fiyatta sıcak fırsat gözünde bakılıyor) ben ve ailem memnun kaldı arabadan...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Storm Raider -- 11 Nisan 2017; 11:26:38 >



    _____________________________




  • En son konuya yazalı 4 yıl olmuş vay be uzun zaman geçti. Araç hala bizde şu an 62 bindeyiz. Lpg takıldı prins tenchnomax devam...


    1-)Alınır mı? Bu sorunun cevabı kişide saklı herkese gidecek bir araç değil. Otomotiv beklentisi çok değişken.


    -Kullanması oldukça basit bir araba stop etmez yokuşta kaymaz sarsıntı yapmaz kararsızlık yaptığını görmedim. Sürüşü kolay rahat efor sarfetmiyorum. Aile aracına benim kendi aracımı ekledim i20 1.4 crdi halen bunu kullanıyorum.


    -Yakıtı lpg ile çok az bu dönemsel bir durum lpg şu an diğer tüm yakınlarda ucuz.


    -Sessiz konforlu bir araç isteyene gitmez. B sınıfı için yol sesi fazla ayrıca küçük motor basarsan gider ama basarsan da çok ses çıkarıyor. Ben sakin kullanmaktan yanayım.


    -Araçta güç bekliyorsa biri zaten bakmanası lazım 80bg 1.2 ve atmosferik


    -Bölgesinde hiç servis yoksa alınmaz bana 1 saat servis başkasına 4-5 saat olabilir. Sorun olur yol masraflı başka ustaya gidersin arabayı hiç görmeyen usta nereyi nasıl sökeceğini bilmeyebilir tırnak kırabilir bunlar olan şeyler servislerdeki adamlar en azından görmüş oluyor.


    - Çok şey sayılır gerçekten alınır alınmaz kişiye göre değişir ben kendim şu an alacak olsam almam mesela denk değil daha pahalı ama i20 yi satıp manuel megane tce bakacağım gelecekte benim için otomatik şart değil. Tam Otomatik rahat bir vites ama o kadar ağır ayağımı ağrıtacak trafiklere girmiyorum.


    2-) Şanzıman olayı kişiye göre değişir 200 binde neden bozuldu 80 ve 160 binde yağ değişti mi bilemem ben 200 e yaklaşmadım bile ki sorun açmaması benim km için doğal (60 bin civarları)


    3-) Yokuşlarda herhangi bir atmosferik araçla gaz vermezsen ve bu nedenle hızı 70 e düşürürsen zorlanırsın. Toparlamakta zorlanır araç... Yokuşta motoru boğmayacaksın gaz isterse çekinmeyeceksin gazı kökleyeceksin tasarruf olmaz dersen yokuş varsa bir yolda tasarrufu unut düz yolda az yakılır. Bu araç boşken hantal değil dolu iken yolcu bagaj vs hantal her araç yokuş çıkıyor ama tutup turbolu araçlarınki gibi olmaz i20 dizel 90bg arada fark 10bg ama tork farkı ile birisi gazladığımda aynı yolu 120-130 ile çıkarken diğeri 90-100 lerde kalıyor. Sürücü tecrübesi kısaca atmosferik alıyorsan karşılaşacağın yokuş performansı bütün araçlarda aşşağı yukarı aynı aracın gidip gitmeyeceğini sen belirlersin. Bağırırsa gider.


    4-) Yedek parça işi zor servis bile sipariş geçiyor kendi deposunda parçası nadiren olur onlarda kaporta fln kazalar nedeni ile tutulan stoklar. Parçalar pahalı ithal araç parçaları ayırıyorum sarf malzeme vs rahat bulunur çünkü 10 aracın da aynı filtresi Swift i10 attrage vs gibi öte yandan bu araca özgü olan parçaların bulunurlar nadirdir. Ustası büyük şehirlerde olur ilçelerde küçük yerlerde olmaz. Servise iyi diyemem temsa idare eder olabilir max...

  • Bu piyasada bedava resmen, hayırlı olsun, inceleme de güzel olmuş. Ayrıca şu aracın tasarımına o kadar laf ediliyor ama bence gayet iyi
    _____________________________
    2006 CHEVROLET KALOS 1.2 S
    2017 EGEA SEDAN 1.6 MJ DCT URBAN
  • hayırlı olsun. bence doğru bir seçim yapmışsınız, kazasız belasız güle güle kullanın.
    _____________________________
    Labor omnia vincit. Çalışınca her şey olur...
  • fiyat/performans açısından gayet güzel..

    sıfır araba alıyorsunuz, o paraya CC - sensörler, dokunmatik ekran , otomatik klima vs..

    geç farkedildi bu araç, alıcısına hayırlı olsun.

    gönlünüz ferah olsun, Mitsubishi kötü araba yapmaz, bu paraya kral!
    _____________________________
    GİTTİ : 2012 CITROEN C4 1.6 E-HDi 112 HP(chipped 136hp) EXCLUSIVE MCP + KÖR NOKTA + NAVIGASYON / BEYAZ

    GELDİ : 2024 COROLLA CROSS HYBRİD PASSİON X-PACK / GÜMÜŞ
  • Hayırlı Olsun Hocam,Allah kaza bela vermesin.Araç gerçekten güzel.
    _____________________________
    İPhone 8 Plus 128GB 3GB RAM Apple A11 Bionic
    Renault Symbol 1.5 dCI 90 Hp Joy
  • güle güle kullanın;

    gayet akıcı bir inceleme yazısı olmuş,

    benden iyi tanıtmışsınız :)

    hayırlı günler.
    _____________________________
  • donanımlı gayet güzel araç tipine laf atanlar önce aynaya baksınlar bence
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Allah kaza bela vermesin, hayırlı olsun hocam. Araç internette bulunan fotoğraflarından daha güzel gözüküyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    Rıse again,win it all !




    Agar.io Nick: つみ☮ βιℓι©
  • bu fiyata hb si olsa 1 dakika düşünmem. Ama sedan herkese hitap etmiyor işte. Space star da donanım iyi ama onda da hem genişlik hem de fiyat olarak avantaj yok maalesef.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Hayırlı olsun bence tip renge göre deişiyor bu rengi çok güzel durmuş birde mavisi güzel yakışıyor biz sert hatlı arabalara alıştık onun için tipsiz gibi geliyor ama bu araç 2008 civarı piyasaya çıksa kimse bu kadar elestirmezdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Takacan LPG' yi yılda 50 bin binersin. Bu ülke bunu istiyor, dayatıyor. Hem ucuz olsun, yaşam alanı iyi olsun, donanım olsun, sedan olsun, en önemlisi yaktı koklasın minimum paraya gezeyim diyorsan biçilmiş kaftan.

    Görev adamı bu araba. Hem her işi yapıyor, hem ucuz. İşte gösteriş yapamıyor. Futbolda da var bu. Oyunda şekil hiç hareket yapmaz, estetik sıfır ama oyun kazandırır. Bknz. Mehmet Topal :)
    _____________________________
    PENTAXÇI
    Canon EOS5D
  • Hocam güle güle kullanın aracınızı.

    Yalnız Fotoğraflarda mı sorun var, yoksa aracın lastikleri çok mu küçük onu çözemedim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 185/55/r15 tekerlekler.
    _____________________________
  • Tipsiz,hem de çok tipsiz bir araba.Bunu sorun etmeyen alsın
    _____________________________
  • Hayırlı olsun.
    Aslında insanın içine sinmiyor bakmayın, 4 A4 sayfası açıklama insanın kendini kandırma çabası Hayat başka türlü çekilmez.
    _____________________________
    Eski nicki Torku42
  • SEMOZA45 kullanıcısına yanıt
    Hocam yazmış çağırmamış ben çağırayım dedim....



    185/55/r15

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    185/55/r15 tekerlekler.



    Öyleyse tasarımdan dolayı çok daha küçük görünüyor.15 Jant bu kadar da küçük göstermez diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • ne atrageymiş arkadaş .yolda yok forumda daha çok



    şu arabaya tipsiz diyenler aynalara küsmüş yahu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • ailesi için;

    - bagajı olsun
    - içi geniş olsun
    - bol donanımı olsun

    ayrıca yakıtı da az ve parçaları sağlam olsun, sanayiye gidip gelmiyeyim diyenler için bence mükemmel bir araç. Ben de sıfırın almama ramak kalmıştı am ne para denkleştirebildik nede çevreden bir yardım gelmeyince kaçırdık 2015 modelini. 2017 si 15 bin pahalı olur tahminen
    _____________________________
    95 Broadway ... 2005 Megane 1.6 HB ... 98 Fiat Marea 1.6 ... 2006 Corolla 1.4 HB D4D ... 2010 Chevrolet Aveo NB 1.4 AT ... 2010 Accent Era 1.4 Select AT ... 2018 Hyundai i20 1.4 Style AT ... 2011 Clio 1.2 Grandtour Extreme... 2012 Fiat Fiorino Combi 1.3 Active... 2005 VW Golf 1.6 Tiptronic... 2016 i20 1.4 Elite Smart AT... 2007 Renault Kangoo Multix 1.5 DCI Authentique...
  • AAABBBTR42 A kullanıcısına yanıt
    Hocam Nitecore Srt7 Led Feneri 1 Sayfa incelemiştim , yazmayı seviyorum video imkanı olmayınca upload sağolsun başka imkan kalmıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.