Şimdi Ara

2013 Mercedes E180 CGI FL ELITE 156hp (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.312
Cevap
26
Favori
198.276
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Güzel bir gelişme yerinde olmuş. En azından gerçek fiyatına yaklaşmış kar payına rağmen :)

    Zaten E serisi müşterileri genel olarak sakin sessiz ve akıcı yolculukları seven ve tercih eden kitle.

    Bu imkanın daha ulaşılabilir olması avantaj.

    Zaten benzin tüketiminden çok önceliği mercedes ve yukarıda yazdığım etkenlere önem verenler tercih edecektir.

    Çünkü dolu dolu D sınıfı sedanlar alınabiliyor dizel 100.000 tl civarına.

    Alana hayırlı olsun demek düşer bana.
  • Mercedes Almanya sitesinde bu motor görünmüyor.Muhtmelen Türkiye'ye özel getirdiler.Almanya'da benzinli E serisi 40.000 euro civarından satılıyor.Yani normal şartlar altında 100.000 liradan başlaması gerekirdi, 40.000 lirası fazlalık olmuş.Mercedes Türkiye'nin içine Doğuş Oto fikirleri kaçmaya başlamış artık.
  • iyi fiyat diyoruz da geçen kampanyada 520dizeli 150 bine vermemişlermiydi
  • Mercedes fiyat konusunda şaşırmış vaziyette bence.

    CLA diye abidik gubidik sadece ve sadece coupe tasarımdan para kazanalım diye getiredikleri orantısız bir arabaya 110-120 Bin TL gibi bir fiyat koydular, yeni gelecek C serisinin fiyatı da böylece tam bir muamma olacak...

    Ayrıca 1.6 E serisini vergi payını cebime indireceğim diye dizel araçtan pahalı başlangıç seviyesi koyması tam bir aç gözlülük, kabul edilebilir gibi değil, borusanın 3.16 borusu ile aynı çapta bir kazık hemen hemen.

    1.6 furyasından kaldırabilecekleri kadar para kaldırmak, ilk furya rezil 1.6 Kompressör furyası idi pasta yndi şimdi de 1.6 E furyası ve yine bir malı götürme furyası. Arabanın değeri değil, vergi avantajını müşteri ile paylaşıyor gibi bir pozisyona sokuyorlar alan razı veren razı...

    Şahsi fikrim ise 1.6 Motor E serisi yerine 115-120 Bin TL'ye 15-20 Bin KM'de 1.8 Cgi E250, ya da E200 Cgi alırım.

    1.6 Motor hem fazla yakıt hem de performans açısından 1.8 den kötü olacak, kaldı ki Mercedes'in benzinli hacimeri zaten 2.2, 2.0 Lt filan değil di. 1.8 Mtv bakımından filan da gayet kabul edilebilir seviyelerde.

    1.6 Biraz göz boyama bence, 1.8 E250 filan varken...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    Mercedes fiyat konusunda şaşırmış vaziyette bence.

    CLA diye abidik gubidik sadece ve sadece coupe tasarımdan para kazanalım diye getiredikleri orantısız bir arabaya 110-120 Bin TL gibi bir fiyat koydular, yeni gelecek C serisinin fiyatı da böylece tam bir muamma olacak...

    Ayrıca 1.6 E serisini vergi payını cebime indireceğim diye dizel araçtan pahalı başlangıç seviyesi koyması tam bir aç gözlülük, kabul edilebilir gibi değil, borusanın 3.16 borusu ile aynı çapta bir kazık hemen hemen.

    1.6 furyasından kaldırabilecekleri kadar para kaldırmak, ilk furya rezil 1.6 Kompressör furyası idi pasta yndi şimdi de 1.6 E furyası ve yine bir malı götürme furyası. Arabanın değeri değil, vergi avantajını müşteri ile paylaşıyor gibi bir pozisyona sokuyorlar alan razı veren razı...

    Şahsi fikrim ise 1.6 Motor E serisi yerine 115-120 Bin TL'ye 15-20 Bin KM'de 1.8 Cgi E250, ya da E200 Cgi alırım.

    1.6 Motor hem fazla yakıt hem de performans açısından 1.8 den kötü olacak, kaldı ki Mercedes'in benzinli hacimeri zaten 2.2, 2.0 Lt filan değil di. 1.8 Mtv bakımından filan da gayet kabul edilebilir seviyelerde.

    1.6 Biraz göz boyama bence, 1.8 E250 filan varken...

    Bahsettiğiniz 115-120 bin aralığında e250 cgi varmı 15-20bin km de?Ben bulamamıştım o temizlikte o fiyata,araç ararken.




  • Kendi adıma söyleyeyim, yıllarca çalışsam bile alamayacağım bir araç.Gel gelelim engelli vatandaşlarımız için harika fırsat...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gOkO

    Kendi adıma söyleyeyim, yıllarca çalışsam bile alamayacağım bir araç.Gel gelelim engelli vatandaşlarımız için harika fırsat...

    aslında kimsenin dikkat etmediği yerden yakalamışsınz, gerçekten onlar için muazzam bir tercih kaça geliyor acaba yıllık vergilerde yok sanırsam.

    bu arada vergisiz fiyatlar yazılmıştı yukarıda

    quote:

    E180 CGI vergisiz fiyatı 83,777 TL
    E250 CDI 4MATIC vergisiz fiyatı 77,303 TL




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi golfçü_ -- 6 Haziran 2013; 1:36:51 >
  • insignianin yandan yemisi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: öyle değil mi olric

    quote:

    Orijinalden alıntı: gOkO

    Kendi adıma söyleyeyim, yıllarca çalışsam bile alamayacağım bir araç.Gel gelelim engelli vatandaşlarımız için harika fırsat...

    aslında kimsenin dikkat etmediği yerden yakalamışsınz, gerçekten onlar için muazzam bir tercih kaça geliyor acaba yıllık vergilerde yok sanırsam.

    bu arada vergisiz fiyatlar yazılmıştı yukarıda

    quote:

    E180 CGI vergisiz fiyatı 83,777 TL
    E250 CDI 4MATIC vergisiz fiyatı 77,303 TL



    Yaklaşık 88 bin TL ye geliyor sanırım...




  • Satislari patlatir o kesin .
    Uzuuunca sure arac alma arifesi yasamis ve bir cok arac arastirip kullanmisken kesinlikle hiz meraklisi olmayan ben gucsuz motorlarin bu kasa araclarda konfordan caldigini dusunuyorum. Arac altinda akip gitmiyor sanki bir kuvvet cekiyor assagiya dogru. Bu tabi yakisi da etkiliyor. Ama ulkemiz acisindan dusununce insanim.mecbur biraz luks araca binmeye kalksa vergilerde ona bindigi icin hakli olarak her seyi goze alio dusuk hacim motora kaciyor.


    Ulkemizdeki fahis ve sacma vergi sistemi olmasa tercih eden cok olmaz hem cok yakacak hemde biraz gaza fazla bassan hemen vites dusurmeler. Biraz yukle araci iyice bayilacak sol seritte c sinifi araclardan selektor yiyeceksin :). Bir kere o gaza basinca aracin yolda akmasi vites degisimine gerek duymamasi baska bir duygu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    Satislari patlatir o kesin .
    Uzuuunca sure arac alma arifesi yasamis ve bir cok arac arastirip kullanmisken kesinlikle hiz meraklisi olmayan ben gucsuz motorlarin bu kasa araclarda konfordan caldigini dusunuyorum. Arac altinda akip gitmiyor sanki bir kuvvet cekiyor assagiya dogru. Bu tabi yakisi da etkiliyor. Ama ulkemiz acisindan dusununce insanim.mecbur biraz luks araca binmeye kalksa vergilerde ona bindigi icin hakli olarak her seyi goze alio dusuk hacim motora kaciyor.


    Ulkemizdeki fahis ve sacma vergi sistemi olmasa tercih eden cok olmaz hem cok yakacak hemde biraz gaza fazla bassan hemen vites dusurmeler. Biraz yukle araci iyice bayilacak sol seritte c sinifi araclardan selektor yiyeceksin :). Bir kere o gaza basinca aracin yolda akmasi vites degisimine gerek duymamasi baska bir duygu.

    Arkadaşlar 156 beygir aşırı beslemeli motoru olan bir araçtan bahsediyoruz yahu.Öyle her önüne gelen atmosferik motorlu 1.6 litrelik c sınıfı araçlar tokat manyağı yapamaz bence.Tabiki e 250 nin yerini tutmaz ama şundan 13 sene önce bu insanlar sırf 2000 motorlu diye eski tip performanssız otomatik şanzımanı olan 136 beygirlik amtmosferik e200 lere biniyorlardı,taki kompressörlü motorlar çıkana kadar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • E serisi alan adam yarışa mı çıkacak 156 makul bi beygir gücü bence.
  • fiyatı baya iyiden gelmiş bence 1.6 motor yeter bu arabaya.
  • Atmosferik gibi dusunmemek lazim haklisiniz tork olarak avantaji var lakin genede koca bir e kasa var tasiyacagi.
    Durum birazda surdan kaynaklaniyor ki rahata cabuk alisiyoruz. Piyasa turbolu kopek gibi giden arac kaynarken bu hacim motor boyle rafine araca yetersizligi tartisiliyor hakli olarak.

    Vergi sistemi farkli olsa cok tercih edilmez dedigim gibi. İs donup dolasip bas belasi asiri vergiler ve insanimizin vergi nedeniyle
    nelerden kaybettigine geliyor. Pratikte muhtemelen Uzun yolda hatta sehir ici bile daha az yakan daha yuksek hacimli motorlusunu almak kickdown tusunun orda oldugunu unutmak varken kim neden alsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-mercedes-benz-yetkili-bayi-den-2010-model-e-200-cgi-elegance-124467086/detay

    örneğin şu araç, boya bilgisi filan yazılmamış ama gerçek bir Mercedes...

    Bu fiyattan da en az bir 5 bin tl iskonto yapacaklardır. E200 Gerçi bu ama yinede 1.6'dan çok daha rahat taşıyacaktır aracı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-mercedes-benz-yetkili-bayi-den-2010-model-e-200-cgi-elegance-124467086/detay

    örneğin şu araç, boya bilgisi filan yazılmamış ama gerçek bir Mercedes...

    Bu fiyattan da en az bir 5 bin tl iskonto yapacaklardır. E200 Gerçi bu ama yinede 1.6'dan çok daha rahat taşıyacaktır aracı.

    Zevk meselesei tabi saygım var ama demeden edemeyeceğim,bu rengi çokmu aramış sahibi.Bu renkle bu araç zor satılır bence.Onun haricinde araç evet temize benziyor ama bakmadan anlaşılmaz.Km siyle de oynanmış olabilir,galericilere güvenim yok.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1.6 motor geldiginemi sevineyim yoksa gercek AMG versiyonun degil paketli olanlarin kose basinda olacaginami uzuleyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet renk biraz itici ama, Mercedes kullanıcı iç dış bej kombinasyonu nu sever :) özellikle yumuşak araçlarda.

    Hadi bu olmasın bir 5, 10 fazlasına istenilen donanım ve renk ile de bulunabilir biraz takip edince.

    Ben genel olarak 1.6 alana kadar 20 düşüğüne 1.8 almak daha mantıklı babında söylemiştim,
    küçük hacim ağır ve konforlu araçlar için çok da matah bir şey değil.300 TL MTV az ödeyeceğim derken 1000 TL fazla benzin yaktı 1.6 Komp. sahipleri ama 1.6 fetişinden vazgeçilemedi yine de...
  • Alsın millet ya Muharrem ne olacak, bu araca ayırabilecek parası olan alsın binsin isterse clio symbol kadar olsun ne olacak ki :)

    Almanya'da millet donanım filan demiyor, E serilerine bile jant kapaklı modelleriyle biniyor ya,
    tamam donanım güzel şey tabiki ama bizim millet 17" jant, cruise control vs... diye tutturuken araçların asıl dinamiklerini kaçırıyor, asıl ihtiyacı olan özelliklerine bakmıyor.

    Az önce bir konuda da yazdım, CLA gibi sivri sinek formunda çerez bir aracı adamlar çerçesiz camı, arka led stopları Cls ye benzeyen tipi yüzünden 120 Bin TL'ye çaıkıyor ve sıra yazıyorlar.

    Ağzım açık takip ediyorum. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    Alsın millet ya Muharrem ne olacak, bu araca ayırabilecek parası olan alsın binsin isterse clio symbol kadar olsun ne olacak ki :)

    Almanya'da millet donanım filan demiyor, E serilerine bile jant kapaklı modelleriyle biniyor ya,
    tamam donanım güzel şey tabiki ama bizim millet 17" jant, cruise control vs... diye tutturuken araçların asıl dinamiklerini kaçırıyor, asıl ihtiyacı olan özelliklerine bakmıyor.

    Az önce bir konuda da yazdım, CLA gibi sivri sinek formunda çerez bir aracı adamlar çerçesiz camı, arka led stopları Cls ye benzeyen tipi yüzünden 120 Bin TL'ye çaıkıyor ve sıra yazıyorlar.

    Ağzım açık takip ediyorum. :)

    Is almakla bitmiyorki abi neticede E segmenti arac. Bakimi, kaskosu, sigortasi ona gore olacak bu sefer bir heves alip insanlar yurutemeyip satacaklar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.