Şimdi Ara

2013 Mercedes E180 CGI FL ELITE 156hp (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.313
Cevap
26
Favori
198.270
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper

    yukardaki 1.6 E serisi konusu patladi. Burdan devam galiba :)

    @division uzun yolda yuksek devirden dolayi mi `cekilmez `dediniz?




    Yüksek devir sorun olmaz 7 ileri dişli var şanzımanda da, hacimsizlikten dolayı belli hızların üzerinde illaki şişecektir. E segment bir araca gereken gaz tepkimelerini veremeyebilir orta-üst seyahat süratlerinde.

    Olabilir; fiyatına bakıp da binbir hevesle "olsun çok iyi gitmese de yeter" vs dense de o sınıf bir araçta hem de Mercedes te uzun yolda 150-160km hızlar gayet rahat ve güvenli hissettirdiğinden bir süre sonra araçtan daha fazlası da istenebilir veya sollamalarda yeni nesil C segmenti araçlardan markanın havasına kapılıp "bir fark" aranabilir.


    2003 de "1.6 olsun, Megane olacağına Laguna olsun" demiştim ama satana kadar 1. ve 2. vitesle boğuşup durmuştum misal, E serisindeki motor bu kadar kötü olmasa da gene de fazlasını aratabilir çünkü ne olursa olsun o kasanın çok daha fazlasını hakkettiğini düşününce işin tadı kaçıyor, tabi bunları forumun genelinin genç olduğunu gözeterek yazıyorum yoksa elbette orta yaş ve üzeri kesimde büyük ihtimalle fazlasıyla yeterli gelecektir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esmerce -- 6 Haziran 2013; 13:07:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911



    Ulkemizdeki fahis ve sacma vergi sistemi olmasa tercih eden cok olmaz hem cok yakacak hemde biraz gaza fazla bassan hemen vites dusurmeler. Biraz yukle araci iyice bayilacak sol seritte c sinifi araclardan selektor yiyeceksin :). Bir kere o gaza basinca aracin yolda akmasi vites degisimine gerek duymamasi baska bir duygu.

    Kesinlikle katılıyorum. E segment bir araç minimum 230-250 hp olmalı.

    Hatta 231 beygir Inline 6 silindir olmali

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mutlaka hız yapılacak anlamı çıkmasın ama ,,,

    E classe gibi bir arabada açıkçası her koşulda aracın gaza tepki vermesini, hızlanmasını isterim. 4 kişi klima açık otobanda rampa çıkarken askıda kalmasını istemem. Gaza bastığında her koşulda farkını ortaya koysun yani.

    Çeşme otobanında bir e350 cdi coupe denk gelmişti geçen sene felaket,, ne viraj , ne rampa hiç birşey etki etmiyor.
  • Zamanında sebil niyetine e200k satılmıştı. Aynı başarıyı yakalama ihtimali çok yüksek bence.
  • 2 litre D segmenti otomobil alacak adam benzer fiyata 1.6 E segmenti otomobile binebilme imkanına sahip oldu. Sizlere batan nedir orayı anlayamadım ? Hayatında sahip olamayacağı otomobiller üstüne prestij kaygısı yaşayanlar doluşmuş foruma. Devlete ödeyeceği fazladan vergiyi üst segment bir otomobile geçiş olarak kullansın alıcı. Kötü mü olur ? Varsın 1.6 olsun, E250 kadar gitmesin, sakin kullanıcılar için biçilmiş kaftan olacaktır bu araç. 156 beygirlik turbo beslemeli motor ve 7G şanzıman ile yeteri performans alınacaktır. E serisi şu an makyajla birlikte piyasada açık ara en kaliteli ve en konforlu e segmenti otomobili oldu. Fiyat daha da uygun olabilir aslında vergisiz fiyatlarda E180, E250'den daha pahalı görünüyor.
  • Bizim insanımızı anlamakta güçlük çekiyorum. Arabalar çok pahalı lüks araca binemiyoruz diye ağlıyoruz, sonra da adamlar E Class gibi bir araca 1.6 motor koyuyor daha çok kişiye hitap etsin diye, bu seferde yok imajı zedelenir, her köşe başında görürüz artık, cart curt...
  • c serisindeki motorun 0-100ü 8.5 saniye, bu da olsun 9 saniye, burada eleştirenlerin altındaki arabaların hepsi 0-100u 6-7 saniyede görüyor heralde..
    velhasıl iyi yapmış mercedes çokta güzel olmuş..
  • Araç için 100k civarı ayıranlar için bence süper fırsat, biraz şartları zorlayıp başka bir markaya bakmaya gerek bile yok.
  • Ne yalan soyleyim 300c bakiyordum 2009-2010 model 90-95 butcem vardi simdi yemisim 300c sininya mis gibi sifir mercedes e serisini gider 120-125 e nakit almak icin elimden geleni yapacam arkadas

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu ısın ıyıce b*kunu cıkardılar arkadas E class'da 1.6 motor neymıs be boyle guzel ve estetık bır kasa'ya ayıp etmısler ama bıyandanda fıyat cok ıyı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gh912


    quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    Satislari patlatir o kesin .
    Uzuuunca sure arac alma arifesi yasamis ve bir cok arac arastirip kullanmisken kesinlikle hiz meraklisi olmayan ben gucsuz motorlarin bu kasa araclarda konfordan caldigini dusunuyorum. Arac altinda akip gitmiyor sanki bir kuvvet cekiyor assagiya dogru. Bu tabi yakisi da etkiliyor. Ama ulkemiz acisindan dusununce insanim.mecbur biraz luks araca binmeye kalksa vergilerde ona bindigi icin hakli olarak her seyi goze alio dusuk hacim motora kaciyor.


    Ulkemizdeki fahis ve sacma vergi sistemi olmasa tercih eden cok olmaz hem cok yakacak hemde biraz gaza fazla bassan hemen vites dusurmeler. Biraz yukle araci iyice bayilacak sol seritte c sinifi araclardan selektor yiyeceksin :). Bir kere o gaza basinca aracin yolda akmasi vites degisimine gerek duymamasi baska bir duygu.

    Arkadaşlar 156 beygir aşırı beslemeli motoru olan bir araçtan bahsediyoruz yahu.Öyle her önüne gelen atmosferik motorlu 1.6 litrelik c sınıfı araçlar tokat manyağı yapamaz bence.Tabiki e 250 nin yerini tutmaz ama şundan 13 sene önce bu insanlar sırf 2000 motorlu diye eski tip performanssız otomatik şanzımanı olan 136 beygirlik amtmosferik e200 lere biniyorlardı,taki kompressörlü motorlar çıkana kadar.

    +1....




  • bakalım Maliye ne yapacak!!!
  • utanmasalar cls ve s i de 1.6 çıkarırlar bunlar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05


    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    Alsın millet ya Muharrem ne olacak, bu araca ayırabilecek parası olan alsın binsin isterse clio symbol kadar olsun ne olacak ki :)

    Almanya'da millet donanım filan demiyor, E serilerine bile jant kapaklı modelleriyle biniyor ya,
    tamam donanım güzel şey tabiki ama bizim millet 17" jant, cruise control vs... diye tutturuken araçların asıl dinamiklerini kaçırıyor, asıl ihtiyacı olan özelliklerine bakmıyor.

    Az önce bir konuda da yazdım, CLA gibi sivri sinek formunda çerez bir aracı adamlar çerçesiz camı, arka led stopları Cls ye benzeyen tipi yüzünden 120 Bin TL'ye çaıkıyor ve sıra yazıyorlar.

    Ağzım açık takip ediyorum. :)

    Is almakla bitmiyorki abi neticede E segmenti arac. Bakimi, kaskosu, sigortasi ona gore olacak bu sefer bir heves alip insanlar yurutemeyip satacaklar

    abiz aliriz




  • Seçenek iyidir. Alan alır almayan almaz, o kadar.
  • S180 L CGI olsa millet ev yerine bunu alır
  • Mercedes'in maddi durumu iyi değil. Adamlara sıcak para lazım. CLA,E180,S Coupe,Cabrio ve 911 Carrera'ya rakip yeni bir model SLS AMG'nin bir alt sınıfı olarak lanse edilecek. Bunlar Mercedes'ini orta vade de nefes aldıracak.

    E180 bir yandan mantıklı 0 full passata vereceğim paraya E serisi gibi baba bir araba alırım.Akabinde gitmeme konusunda çok takılmayın gider ama hızlanma süresi birazcık artar. :) buda dert değil turbo motor ecu tune edilir.Gidişi gayet akıcılık kazandırır.

    aslında ekmek buyduhttp://www.worldcarfans.com/10804101590/new-mercedes-4-cylinder-diesel-engine

    şu motoru de-stroke yapıp 1.9 filan yapsalar çok güzel olurdu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bilalMW -- 6 Haziran 2013; 16:37:57 >




  • MERCEDESİN DÜN 5/6/2013 SİTESİNDE YAYINLADIĞI, ARDINDAN KALDIRDIĞI E180 FİYATI 126.252
    YORUMLARINIZ

    Kurşunsuz Benzin
    E 180 115 kW(156 PS)
    4 Silindir 7 ileri oranlı otomatik şanzıman 126.252,45 TL
    E 250 FL Elite 155 kW(211 PS)
    4 Silindir 135-142 g/km
    5,8-6,1 litre/100 km 7 ileri oranlı otomatik şanzıman 169.000,01 TL
    E 350 4MATIC FL Elite 225 kW(306 PS)
    V6 Silindir 174-176 g/km
    7,4-7,5 litre/100 km 7 ileri oranlı otomatik şanzıman 258.500,00 TL
    E 63 AMG FL Premium 410 kW(557 PS)
    V8 Silindir 230 g/km
    9,8 litre/100 km 7 ileri oranlı otomatik şanzıman 644.100,05 TL
  • Bence gayet donanimli ucuz ve guzel. Bence alinabilir. Hatta alinmali.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PRESTİJ YERLERDE.....

    Nedir prestij? % 130 vergiyi takmamak, inanılmaz yıllık MTV ler umrumda bile değil neyse parası muhasebecim öder demek....

    1.6 motor Mercedes E üretmek demek, parası olmayan fakirlerin varını yoğunu verip alacağı bir araba sürmek demek piyasaya. ÖTV yi MTV yi, yakıtı ince ince hesap eden, ortalama tüketimin fotosunu çekip foruma koyanlar
    ben de onlardanım kızmayın.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.