Şimdi Ara

2013 Mercedes E180 CGI FL ELITE 156hp (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.313
Cevap
26
Favori
199.389
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 77.000'lik aracı ithal etsek acaba ne kadar olur masrafı??
  • Vergisiz fiyata dikkat çeken arkadaşlara teşekkürler tam bir, ibretlik sazan.avi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Krandei


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper

    quote:

    Orijinalden alıntı: Krandei

    E250cdi 4maticden cok daha pahali

    Arac olmasi gereken fiyattan en az 20bin TL pahali ve mb Turkiye inanılmaz kar edecek..

    210 milyar aracin liste fiyati nasil pahali :S

    Vergisiz fiyatlarindan bahsediyorum.

    Vergisiz halde e250cdi 4maticten en az 8bin tl daha ucuza olmasi gerekirken 6,500tl dahapahali. Yani vergisiz hali bile olmssi gereken fiyatindan 15bin kadar pahali. Vergili halde de 20binden daha fazla sisirme ortaya cikiyor.

    En guzeli grey market en dolusunu 125e almak

    yada 2-3 ay bekleyip 2.el almak.




  • E180 standart donanım:

    İç Mekan:
    Elektrikli camlar
    Ayak bölümü aydınlatmaları
    Makyaj aynalı güneşlikler
    Önde okuma ve orta konsol aydınlatmaları
    Bagaj zemininde eşya gözü
    Beş adet üç noktalı emniyet kemerleri
    Beş adet analog göstergeli gösterge tablosu
    Cam yıkama suyu düşük seviye uyarısı
    Havalandırmalı, kilitlenebilen torpido gözü
    Bagajda yükleme kemeri
    Dış sıcaklık göstergesi
    Ön ve arkada ambiyans aydınlatması
    Çarpışmaya duyarlı pedal grubu
    Otomatik kararan sol dış ve iç dikiz aynaları
    Büyük hacimli kapı içi cepleri
    Sigara Donanımı
    Eşya gözlü arka kol dayanağı
    Devir saati
    İç aydınlatma paketi
    Bagaj Vale Kilidi
    Eşya gözlü ön kol dayanağı
    Ön koltukların altında eşya gözü
    Yol bilgisayarı
    Paslanmaz çelik bagaj eşiği kaplaması
    Arka koltuk emniyet kemeri göstergesi
    Bagajda 12V güç çıkışı
    THERMATIC İki Bölgeli Otomatik Klima Sistemi
    Klima için motor parçaları
    Arka havalandırma sistemi
    5 adet, önde yükseklik ayarlı koltuk başlıkları
    Elektrikli ayarlanabilen ön koltuklar
    Arkada ISOFIX çocuk koltuğu bağlantısı
    Isıtmalı ön koltuklar

    Güvenlik ve Teknoloji:
    İlk yardım kiti
    ABS fren sistemi
    Bakım aralığı göstergesi
    Yandan çarpma koruması
    Çarpışma sensörlü merkezi kilit sistemi
    Bagajda yükleme kemeri
    HOLD fonksiyonuna sahip, adaptif fren sistemi
    Aktif Park Yardımcısı
    Çarpışma önleme yardımcısı
    Perde hava yastıkları
    Basen hava yastığı
    Ön hava yastıkları
    Önde yan ve kalça hava yastıkları
    Sürücü diz hava yastığı
    ASR, patinaj önleme sistemi
    Elektronik denge programı (ESP)
    Lastik basınç kaybı uyarı sistemi
    Motor Altı Koruması
    Fren balatası aşınma göstergesi
    Arka kapılarda manuel çocuk kilidi
    PRE-SAFE kilitleme fonksiyonu
    Immobilizer
    ATTENTION ASSIST, konsantrasyon kaybı yardımcısı
    Adaptif Uzun Far Yardımcısı
    Uyarı üçgeni
    Dinamik LED Farlar
    Yangın Söndürücü
    Acil fren destek sistemi (BAS)
    Arka sis lambalar
    Bagaj Vale Kilidi
    Adaptif fren lambaları
    Şeffaf camlı, LED üçüncü fren lambası
    Far sensörü
    Direct-Steer sistemi
    Basen hava yastığı
    Hız sabitleyici ve sınırlayıcı
    Park freni ile hareket esnasında sesli uyarı
    Otomatik klima REST fonksiyonu
    59 litrelik yakıt tankı
    Euro 6 emisyon sınıfı
    ECO Start/Stop Fonksiyonu
    Far yükseklik ayarı
    Ayakla kumanda edilen park freni
    Tek dokunuş ile yıkama fonksiyonlu cam silecekleri
    Orta konsolda kontrol tuşu

    Vites Değişimi ve Şanzıman:
    Soldan Direksiyon
    Manuel yükseklik ayarlı direksiyon kolonu
    4 kollu, çok fonksiyonlu direksiyon simidi
    Direksiyon kolonunda DIRECT SELECT vites kolu
    Direksiyon arkasında vites değiştirme kulakçıkları
    Elektrik destekli direksiyon sistemi
    7 ileri oranlı otomatik şanzıman

    Jantlar ve Yürüyen Aksam:
    Acil Durum Yedek Lastiği
    DIRECT CONTROL süspansiyon sistemi

    Dış Mekan:
    Entegre Mercedes-Benz yıldızına sahip radyatör ızgarası
    AMG kapı eşik kaplamaları
    Karartılmış arka aydınlatma grubu ve üçüncü fren lambası
    Parlak siyah cam altı süslemeleri
    Far sensörü
    Üç siyah çıtalı radyatör ızgarası
    Elektrikli ve ısıtmalı dış dikiz aynaları
    Tek dokunuş özellikli sinyal lambaları
    Isı izolasyonlu camlar
    Kademeli açılan kapılar
    Yağmur sensörlü silecekler
    Sunroof
    Isıtmalı arka cam
    Kapı içi reflektör ve zemin aydınlatmaları
    Arka sis lambalar
    Aktif motor kaputu

    Jantlar ve Yürüyen Aksam:
    17 inç, 5 çift kollu hafif alaşım jantlar
    DIRECT CONTROL spor süspansiyon

    Müzik, Eğlence ve İletişim:
    Entegre radyo anteni
    Audio 20 CD
    Analog saat

    Paketler:
    İç aydınlatma paketi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu segmente 1.6 motor hiç yakıştırmıyorum ama bu fiyat ile çok satar.

    Isin ironik tarafi bayinin bu aractan ya da cla dan kazandigi parayi bir e350cdi 4maticten kazanamiyor olmasi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bmw de de aynı durum var , 316i nin ham fiyatı 320i den pahalı.

    Sorulduğunda genelde verilen cevap , yüksek vergi farkından dolayı büyük hacimli araçlar için destek indirimi yapıldığı yönünde oluyor.

    Bir açıdan da , markayı belli bir rakamın üzerinde tutabilmek için yapıldığını düşünüyorum. Şimdi 110 liraya e serisi satsalar, 200 liraya kim gidip e250cdi veya e350 alır o da ayrı bir konu. Aynı kasa , aynı araba , aralarında uçurum oluyor. Ne kadar güçlü , kuvvetli modelleri piyasaya sürerse sürsün e serisinin algı değeri 110 liralık araba olarak kalır kafalarda.

    Ne kadar az kişi ulaşabiliyorsa o kadar prestijli , kıymetli oluyor memleketimde araçlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    Bmw de de aynı durum var , 316i nin ham fiyatı 320i den pahalı.

    Sorulduğunda genelde verilen cevap , yüksek vergi farkından dolayı büyük hacimli araçlar için destek indirimi yapıldığı yönünde oluyor.

    Bir açıdan da , markayı belli bir rakamın üzerinde tutabilmek için yapıldığını düşünüyorum. Şimdi 110 liraya e serisi satsalar, 200 liraya kim gidip e250cdi veya e350 alır o da ayrı bir konu. Aynı kasa , aynı araba , aralarında uçurum oluyor. Ne kadar güçlü , kuvvetli modelleri piyasaya sürerse sürsün e serisinin algı değeri 110 liralık araba olarak kalır kafalarda.

    Ne kadar az kişi ulaşabiliyorsa o kadar prestijli , kıymetli oluyor memleketimde araçlar.

    Yani.. katılmamak elde değil.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Cla bir bu 2 nasıl bir rezilliktir ya bildiğin enayi yerine koyuyorlar insanları...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iPhoneDalton

    Mercedes Türkiye yolunucak kazları iyi bildiği için iyi geçirmiş.
    E-180 geliş fiyatı:83.777
    E-250:79.567
    E-250 Cdi 4 Matic:77.305


    Almanyada E-250 Cgi ile E-250 Cdi 4 Matic arasında:4.500 euro fark var.
    Vergi sistemini eleştirirler birde İşte görün devletin bu saçma sapan vergi sistemi yüzünden bu araba şirketleri 1.6 ve altındaki araçlardan nasıl para kazanıyor.Elimiz mahkum sonuçta.Nasıl bir mantık E-180 E-250 Cdi 4 matic'ten 6.500 lira daha pahalı olmasını açıklıyabilir

    Sizin görüşünüze katılmakla beraber şunuda sormak isterim.Alman vatandaşı olduğunuzu varsayalım.Mercedesin Almanya'daki sitesinden E serisinin vergisiz fiyatına bakıyorsunuz sonrada Türkiye'deki siteden vergisiz fiyatına bakıyorsunuz.Alman vatandaşı olarak ne düşünürdünüz ???

    "Benim ülkemin firması bana otomobili daha pahalıya satıyor türkiyeye daha ucuza ihrac ediyor" mu dersiniz ???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Of harika fiyat.

    Manuel şanzıman gelicek dediler ama 7 ileri gelmiş

    O E180'i de sökeriz sorun yok

    1 i söküp 2 takarlar

    manueli hiçmi gelmicek ? bunu alıcan manuel bide chiplicen çok fena olur




  • 138 bin çok güzel bir fiyat olmuş. He paramız var mı yok ama alacaklar için çok güzel bir fırsat bence. Ek paketlerle düz hesap 150 bine geliyor.
  • w212'nin makyajsız hali çok daha güzeldi.Buda fena değil.320d müştirisinden bayağı çalar gibi düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cla 100 küsür a bişey demeyip buna laf etmeniz de ilginç gerçekten.C nin bile dolusu 110 ları bulurken E yani gerçek mercedesten bahsediyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Roman İbrahimoviç

    bu motoru çıkarana yazıklar olsun güzelim arabayı kapıcı malına döndürecekler
    prestij diye bir şey kalmadı

    +1 mercedes ne yapmaya çalışıyor.
    testlerini çok merek ediyorum. yeni bir insigniya vakası olabilirmi ?
  • Millet hemen yürür yürümez telaşına düşmüş, ne adamsınız arkadaş
    Alan adam bu kadar düşünmüyordur bunu.

    Ben yolda hiç yokuşu çıkamayıp da dörtlüleri yakıp ''Bi el atın hayrına'' diyen S80 1.6D sürücüsü görmedim.Otobanda da gayet iyi yardırıyorlar.115 hp çekerken 156 hp mi çekmeyecek?

    C180 alan adam kenidini biraz daha zorlayıp paşalar gibi E Serisi alacak, ne güzel işte?Yok prestij öldü prestij bitti.

    E alacağınıza S alırsınız prestijinize bişeycikler olmaz
  • E350 4Matic Akar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gyradel

    quote:

    Orijinalden alıntı: iPhoneDalton

    Mercedes Türkiye yolunucak kazları iyi bildiği için iyi geçirmiş.
    E-180 geliş fiyatı:83.777
    E-250:79.567
    E-250 Cdi 4 Matic:77.305


    Almanyada E-250 Cgi ile E-250 Cdi 4 Matic arasında:4.500 euro fark var.
    Vergi sistemini eleştirirler birde İşte görün devletin bu saçma sapan vergi sistemi yüzünden bu araba şirketleri 1.6 ve altındaki araçlardan nasıl para kazanıyor.Elimiz mahkum sonuçta.Nasıl bir mantık E-180 E-250 Cdi 4 matic'ten 6.500 lira daha pahalı olmasını açıklıyabilir

    Sizin görüşünüze katılmakla beraber şunuda sormak isterim.Alman vatandaşı olduğunuzu varsayalım.Mercedesin Almanya'daki sitesinden E serisinin vergisiz fiyatına bakıyorsunuz sonrada Türkiye'deki siteden vergisiz fiyatına bakıyorsunuz.Alman vatandaşı olarak ne düşünürdünüz ???

    "Benim ülkemin firması bana otomobili daha pahalıya satıyor türkiyeye daha ucuza ihrac ediyor" mu dersiniz ???

    Orada da konulan bir vergi var bunu da unutmayalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: optiSpice

    Millet hemen yürür yürümez telaşına düşmüş, ne adamsınız arkadaş
    Alan adam bu kadar düşünmüyordur bunu.

    Ben yolda hiç yokuşu çıkamayıp da dörtlüleri yakıp ''Bi el atın hayrına'' diyen S80 1.6D sürücüsü görmedim.Otobanda da gayet iyi yardırıyorlar.115 hp çekerken 156 hp mi çekmeyecek?

    C180 alan adam kenidini biraz daha zorlayıp paşalar gibi E Serisi alacak, ne güzel işte?Yok prestij öldü prestij bitti.

    E alacağınıza S alırsınız prestijinize bişeycikler olmaz

    Aynen dediğin gibi vw passat cc mi satıp e serisine geçmeyi ciddi ciddi düşünüyorum.Yemişim motorunu.1999 senesindeki mercedesler 2.0 litre 136 beygirdi,asıl yürümeyen araçlar onlardı.Bu araç çoğu insanı tatmin edecektir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gh912


    Aynen dediğin gibi vw passat cc mi satıp e serisine geçmeyi ciddi ciddi düşünüyorum.Yemişim motorunu.1999 senesindeki mercedesler 2.0 litre 136 beygirdi,asıl yürümeyen araçlar onlardı.Bu araç çoğu insanı tatmin edecektir.

    Alın tabiki de, durumunuz elveriyorsa tabii.Yoksa sırf araba için bankaya çalışmak kötü olur

    İnsanların yaşam standartları yükseldikçe birileri rahatsız oluyor, sanırım bunun arkasında ''E Serisi 100 bin de olsa sittin sene alamam.Ben alamıyorsam o da almasın.'' düşüncesi yatıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jdmworks


    quote:

    Orijinalden alıntı: gyradel

    quote:

    Orijinalden alıntı: iPhoneDalton

    Mercedes Türkiye yolunucak kazları iyi bildiği için iyi geçirmiş.
    E-180 geliş fiyatı:83.777
    E-250:79.567
    E-250 Cdi 4 Matic:77.305


    Almanyada E-250 Cgi ile E-250 Cdi 4 Matic arasında:4.500 euro fark var.
    Vergi sistemini eleştirirler birde İşte görün devletin bu saçma sapan vergi sistemi yüzünden bu araba şirketleri 1.6 ve altındaki araçlardan nasıl para kazanıyor.Elimiz mahkum sonuçta.Nasıl bir mantık E-180 E-250 Cdi 4 matic'ten 6.500 lira daha pahalı olmasını açıklıyabilir

    Sizin görüşünüze katılmakla beraber şunuda sormak isterim.Alman vatandaşı olduğunuzu varsayalım.Mercedesin Almanya'daki sitesinden E serisinin vergisiz fiyatına bakıyorsunuz sonrada Türkiye'deki siteden vergisiz fiyatına bakıyorsunuz.Alman vatandaşı olarak ne düşünürdünüz ???

    "Benim ülkemin firması bana otomobili daha pahalıya satıyor türkiyeye daha ucuza ihrac ediyor" mu dersiniz ???

    Orada da konulan bir vergi var bunu da unutmayalım

    Ben soruyu aslında firmaların bu üst segment araçlara yerleştirmeye başladığı düşük hacimli motorlardan sürekli dert yanan kullanıcılar için sordum.Bu kişiler alman vatandaşı olsalar tırnak içinde yazdığım cümledeki gibi düşünürler.

    Bizim vergi sistemimiz yüzünden otomobil üreticileri vergisiz fiyatı düşük tutarak otomobilleri ihraç ediyorlar.Ama sizinde yazdığınız gibi almanyadaki gibi gerçek vergisiz fiyatları yansıtmıyor fiyatlar.1600 cc ve altı araçları nasıl olsa vergi indirimi sağlanıyor diye yüksek kar marjıyla satıyorlar.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.