Şimdi Ara

2012 model Citroen Berlingo inceleme, test ve izlenim (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
7.531
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Doblo arkadaşımda bizde de sizdeki aracın aynısı var 90 lık olan, net söyleyebilirim ki Doblo 1 gömlek üstün Berlingodan.

    Doblo kesinlikle daha konforlu, hele arkada oturan için.
    Arka camı açılıyor.
    Süspansiyonların sesi çalışma aralığı açısından doblo önde.
    Citroen 3 araba kullandım manuel, leş gibi debriyaja ve vites geçişlerine sahip. Ne gerek var bu kadar ağır debriyaja ve kemikli geçişe spor araba mı bu? Doblo berlingoya kıyasla pamuk.

    Güvenip de bu arabalarla hız ve agresif sürüşü kesinlikle önermiyorum. Ancak geniş bagaj ve kalabalık aile olunca e içi de geniş diye mangala falan giderken kullanıyoruz iş yerinde de ufak tefek işleri hallediyoruz. Ha doblo da aynı şeyin laciverti sadece biraz daha iyi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Spirited

    partner tepee zenith paketini uzun km ler boyunca kullanmış biri olarak bu arabayı sattıran şeyi iç mekandan ve alt takımdan gelen kesilemez lokurtular ve tıkırtılardır.Ayrıca araba oldukça nazik bir yapıya sahiptir.çok ufak bir dokunma birçok şeye mal oldu bana.yakıt olarak 38 kuruştan aşağısını görmedim.öyle yarış arabası modunda kullanmazdım.bakımı parçaları oldukça ucuzdu.Motoru sorunsuzdu.Kavrama sorunu yaşamadım ama aks üretim hatasından dolayı aks değişti ve şanzıman yağının çoğu değişti.üstelik götürüp ısrar ettikten sonra yaptılar bazılarında bu durum oluyormuş gelen olursa değişiyorlarmış gelmiyorlarsa kimse gidip gel senin aks hatalı kronik olarak değiştirelim demiyor. ön z rotları ikide bir bozuluyordu.sürekli boşluk yapıyordu orjinaldi.hatta bir kerede garantiden değiştirdiler.kısaca iyi yönüde kötü yönüde olan bir araç.elimden çok araç geçti çok bindim çok aldım sattım ama bunu satınca sevindiğim gibi sevindiğim bir araba hatırlamıyorum.Belkide bendeki sorunlu bir arabaydı bilmiyorum.Yanlış anlaşılmasın sadece şahsi tecrübelerimi yazdım.

    Hocam bizde de 2009 model 1.6 110 luk partner var yakit tuketimi senin fazla, ya siz basiyorsunuz yada arabada bir sikinti var bir servise götürün derim. Benim son 3.000 km sehir ici agirlikli ortalama 6.9lt/100km ben maksimum 7.5lt gordum 1.000 kmlik ortalamalarda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vengace

    Hocam güzel inceleme de kango ve doblonun bi tik altında aracınız üstünde değil

    Bir de saçma olmuş ama 20000deki multijetin arıza yapması imkansız gibi bir şey arıza konusunda en düşük oran multijet motorda.kangoonun dci motoruda çok iyidir
    Taksiciler boşuna dci yada multijet almıyorlar değil mi?

    Beyaz ayri yakismis iyi günlerde kullanın hdi motorlar 150bine kadar revizyonsuz gider keyfinizi surun

    Ben motor arızası verdi demedim. Başka sorunlar çıktı . Ufak, tefek ama can sıkan...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Needfordrive

    Güzel ve objektif inceleme olmuş hocam benim hoşuma giden ticari araçlardan biri doblo vs en nefret ettiğim araçlardan biridir leylek gibi duruyor aralarında en iyisi caddy ancak onunda baz paketi bile yaklaşık 10.000 tl daha pahalı bu aracın benim gözümde tek - yanı ağırlığıdır bu araç doblo ağırlığında olsaydı yakıt ve performans olarak çok başarılı olabilirdi bu arada sizce 0 km 44.000 tl'ye alınırmı?
















    Şahsen ben bu tarz araçların sifirina para yatirmam ama karar sizin tabii ki. Belli başlı küçükte olsa kronik sorunları var çünkü . Sıfır araç alıp onlarla uğraşmak hoş olmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mathematician_01

    Kardeşim döktürmüşsün yine emeğine sağlık, gayet güzel bir inceleme yapmışsın. Bu aracın dedesini benim babam 15 senedir kullanıyor, bitürlü sattıramadım( 2000 model 1.9 D olanı) motor ve teknolojik olarak çağdışı bir araç bizimkisi ama babam gayet memnun;) şimdiki araçlarla kıyaslanmaz tabi ancak babamın arabasından inince benim Astra H bile uçak gibi geliyor Ayrıca yenilerinde durum nasıl bilmiyorum ama A sütunu görüş açımı çok engelliyor ve bu yüzden babamın aracını kullanırken gereksiz bir tedirginlik yaşıyorum sizin aracada maaşallah demeyi unutmadan kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim

    O dertten bende muzdaribim abi, sola dönüşlerde şöyle bir on cama yanaşma ihtiyacı oluyor . İlk aldığımız zamanlarda bir çocuğa carpacaktim az kalsin. Acayip yuksek derecede kör nokta yaratıyor .

    İyi dileklerin için de tesekkur ederim abi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gyradel

    Doblo arkadaşımda bizde de sizdeki aracın aynısı var 90 lık olan, net söyleyebilirim ki Doblo 1 gömlek üstün Berlingodan.

    Doblo kesinlikle daha konforlu, hele arkada oturan için.
    Arka camı açılıyor.
    Süspansiyonların sesi çalışma aralığı açısından doblo önde.
    Citroen 3 araba kullandım manuel, leş gibi debriyaja ve vites geçişlerine sahip. Ne gerek var bu kadar ağır debriyaja ve kemikli geçişe spor araba mı bu? Doblo berlingoya kıyasla pamuk.

    Güvenip de bu arabalarla hız ve agresif sürüşü kesinlikle önermiyorum. Ancak geniş bagaj ve kalabalık aile olunca e içi de geniş diye mangala falan giderken kullanıyoruz iş yerinde de ufak tefek işleri hallediyoruz. Ha doblo da aynı şeyin laciverti sadece biraz daha iyi.

    Doblo belki süspansiyon konusunda iyi ancak içeriye aldığı motor sesi, yol sesi, lastik sesi, rüzgar sesi ile cok çok geride Berlingo'dan. Tek avantajı benim gözümde 4 otomatik tam açılabilir cam ve yedek parca fiyatlarının ucuzluğu . Ama rakipleriyle öyle ahım şahım bir farkta yok fiyat konusunda. Kişisel tercih meselesi tabii , saygı duyarim hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.B.R.O

    Güzel inceleme. Siyah sensörleri mutlaka beyaz a boyatın. Bir de bunların orjinal ölcüsü 215 degil mi ?

    Orijinal lastik ebati Berlingo için 205/65/16 . Sensor boyama isi arka tamponu hallederken olacak inşallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nk061


    quote:

    Orijinalden alıntı: mathematician_01

    Kardeşim döktürmüşsün yine emeğine sağlık, gayet güzel bir inceleme yapmışsın. Bu aracın dedesini benim babam 15 senedir kullanıyor, bitürlü sattıramadım( 2000 model 1.9 D olanı) motor ve teknolojik olarak çağdışı bir araç bizimkisi ama babam gayet memnun;) şimdiki araçlarla kıyaslanmaz tabi ancak babamın arabasından inince benim Astra H bile uçak gibi geliyor Ayrıca yenilerinde durum nasıl bilmiyorum ama A sütunu görüş açımı çok engelliyor ve bu yüzden babamın aracını kullanırken gereksiz bir tedirginlik yaşıyorum sizin aracada maaşallah demeyi unutmadan kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim

    O dertten bende muzdaribim abi, sola dönüşlerde şöyle bir on cama yanaşma ihtiyacı oluyor . İlk aldığımız zamanlarda bir çocuğa carpacaktim az kalsin. Acayip yuksek derecede kör nokta yaratıyor .

    İyi dileklerin için de tesekkur ederim abi.

    Allah korusun, çok dikkatli olmak lazım. Berlingo için bu genel bir problem desene:( Benim babam ön camlara birde rüzgarlık yaptırmış ki bacak kalınlığında nurtopu gibi bir A sütunumuz olmuş:) kavşağa geldiğim zaman eğilerek bakmak zorunda kalıyorum, çok cansıkıcı bir durum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mda9

    Hayirlisi olsun..Hepsi ayni para olsa doblo kedi berlin partnet su anki halinizle hangisini alirsiniz..

    Caddy

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Blyss B kullanıcısına yanıt
    bizdeki de 110 luktu.daha öncede yazdığım gibi yarış arabası gibi kullanmazdım.zaten aile aracımızdı.38 kuruştan aşağısını görmedim .hemde bakımlarını zamanından önce yaptırırdım.Her bakımda serviste mekanik ve elektronik kontrolü ve teşhisi yapılıyordu sorun olsaydı söylerlerdi.
  • inceleme güzel olmuş eline sağlık

    yalnız bir kaç hususu aydınlatalım bu firmanın bir aracını 5 yıl kullanan biri olarak..

    PSA grubu berlingo ve tepee yi aynı bantta ispanyada üretir iç bir kaç aksesuar ve bir kaç görsel öğe dışında aynı mamulu alırsınız.

    şu daha iyi bu kötü diyenlere...

    2008 yılında ilk çıktığında 308 in 2 nolu platformunu kullanarak üretildiler..

    1.6 motor 16 valf le başlayan üretim sonraları 8 valfe düştü.

    90 hp ve altında servo direksiyon ve değişken geometrili turbo yoktur.partikül filtreside bulunmaz

    110,112,115 hp larda bulunan donanım

    overbosst dolayısıyla bu araçta yok turbonun çekiş gücü seni etkilemiş sanırsam.

    ilk çıkan premium packlarde ön 2 cam cam kaldırma modülü ve sekansiyel tabir edilen dokun bırak kaldırma detayları vardı sattığım araçta..

    sonraları bunu detaydan çıkardılar..

    lastiği daraltmakla yol tutuş ve aracın tutunma değerlerini azaltırsın istersen 175 taban koy yada bisiklet tekeri daha az yakar ve daha az tutunur

    aslında tasarruf etmeye çelştığın şey durduğun dalı acaba nasıl kırarım ucuz diye dar taban takılmaz akıl işi değil nacizane fikrim yada şayet öyle diyorsan 175 tak daha da ucuz olsun toros misali.

    bu araçların ülkenmizdeki ilk sahiplerindenim fabrika çıkışı ön takım z rotları arızalıdır garantiden değişiyor.onun haricinde 2009 senesinden beridir öyle göze gelecek bir arızası çıkmadı açıkcası.

    2008 yılındaki çıkış donanımları bakarsak nice rakiplerini geride bırakmıştı torpidosuna kapak yapamayan içi tahta modellerden bahsediyorum o yıllarda panoromik tavan 6 hava yastığı dijital çift yönlü klima gibi donanımlarla öne çıkıyordu PSA grubunun tepee ve berlingosu şimdilerde gerilediler..

    b link bağımsız süspansiyonu getirdi fiat

    kango elektrikli arka camlar

    şu anda ford ve fiat ciddi manada ön kokpit ve araç diyaynı olarak öndeler bana göre

    yaz ortası makyaj geliyor olsada artık bu kasaya bir değişim şart bana göre.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TEPEE PREMİUM PACK -- 18 Mayıs 2015; 21:20:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    inceleme güzel olmuş eline sağlık

    yalnız bir kaç hususu aydınlatalım bu firmanın bir aracını 5 yıl kullanan biri olarak..

    PSA grubu berlingo ve tepee yi aynı bantta ispanyada üretir iç bir kaç aksesuar ve bir kaç görsel öğe dışında aynı mamulu alırsınız.

    şu daha iyi bu kötü diyenlere...

    2008 yılında ilk çıktığında 308 in 2 nolu platformunu kullanarak üretildiler..

    1.6 motor 16 valf le başlayan üretim sonraları 8 valfe düştü.

    90 hp ve altında servo direksiyon ve değişken geometrili turbo yoktur.partikül filtreside bulunmaz

    110,112,115 hp larda bulunan donanım

    overbosst dolayısıyla bu araçta yok turbonun çekiş gücü seni etkilemiş sanırsam.

    ilk çıkan premium packlarde ön 2 cam cam kaldırma modülü ve sekansiyel tabir edilen dokun bırak kaldırma detayları vardı sattığım araçta..

    sonraları bunu detaydan çıkardılar..

    lastiği daraltmakla yol tutuş ve aracın tutunma değerlerini azaltırsın istersen 175 taban koy yada bisiklet tekeri daha az yakar ve daha az tutunur

    aslında tasarruf etmeye çelştığın şey durduğun dalı acaba nasıl kırarım ucuz diye dar taban takılmaz akıl işi değil nacizane fikrim yada şayet öyle diyorsan 175 tak daha da ucuz olsun toros misali.

    bu araçların ülkenmizdeki ilk sahiplerindenim fabrika çıkışı ön takım z rotları arızalıdır garantiden değişiyor.onun haricinde 2009 senesinden beridir öyle göze gelecek bir arızası çıkmadı açıkcası.

    2008 yılındaki çıkış donanımları bakarsak nice rakiplerini geride bırakmıştı torpidosuna kapak yapamayan içi tahta modellerden bahsediyorum o yıllarda panoromik tavan 6 hava yastığı dijital çift yönlü klima gibi donanımlarla öne çıkıyordu PSA grubunun tepee ve berlingosu şimdilerde gerilediler..

    b link bağımsız süspansiyonu getirdi fiat

    kango elektrikli arka camlar

    şu anda ford ve fiat ciddi manada ön kokpit ve araç diyaynı olarak öndeler bana göre

    yaz ortası makyaj geliyor olsada artık bu kasaya bir değişim şart bana göre.



    Kesinlikle katılıyorum kasa değişimi şart, çıktığı 2009 yılında hız sabitleyici far sensörü, yağmur sensörü gibi özelliklerle bir tık öndeydi fakat şu an çok geride kaldılar artık kasa değiştirmeden olmaz o ön konsol gerçekten çok geri makyajlı fotoğrafları da gördüm düzeltmemişler yani bu segmentte artık satışları hep aşağı doğru gider yeni kasa gelmeden




  • 90 hp 1500 kg ESP olmayan Citroen marka araca 35.750 vermek.Hayırlı günlerde kazasız belasız kullanın.Hayırlı olsun.
  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt
    Yorumunuz ve bilgilendirmeniz için teşekkürler ancak overboost olayı bu araçta var diye biliyorum. Ben kendim tespit etmedim ekspertiz yaptırdığımız yetkili servis bildirdi. 90HP modellerinde yok diyorsunuz,benim o kadar bilgim yok ancak oradaki yetkililerin söylediği bir şeydi bu.

    Bir diğer konuda lastik ebatı konusu. Arabayı aldık, bakımlarını yaptırdık, sigortası cartı-curtu derken bizi biraz zorladı. Mevcut lastiklerin durumu da kötü olunca mecburen bu şekilde almak zorunda kaldık. Ama bu şimdilik olmuş bir şey. Biraz toparlandığımızda her şey daha güzel olacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    90 hp 1500 kg ESP olmayan Citroen marka araca 35.750 vermek.Hayırlı günlerde kazasız belasız kullanın.Hayırlı olsun.

    Piyasası bu, yapacak bir şey yok. Ben belirlemiyorum sonuçta fiyatları.
  • senin araba caddyden daha iyi hızlanır ve daha az tüketir altında yorumuna katılmıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    senin araba caddyden daha iyi hızlanır ve daha az tüketir altında yorumuna katılmıyorum

    Caddy'i o kadar uzun sureler kullanmadim ancak iç mekandaki malzeme kalitesi , yola oturuşu vs. Berlingo'dan ustun bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizim şirkette de Partner Van var isterseniz bi de onu inceleme yapayım paylaşayım
  • nk061 kullanıcısına yanıt
    doblo bence bu araçtan daha başarılı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AcayipKuark

    Bizim şirkette de Partner Van var isterseniz bi de onu inceleme yapayım paylaşayım

    Karar sizin, forum herkese açık.

    @sharkemre Benim görüşüme göre bu araç daha iyi. İki aracı da sürekli kullanıyorum. Bariz fark var.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.